Ir al contenido


Foto
- - - - -

En favor de Toni Seligrat i jugadors


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#21 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2014 - 10:45

Comparar Iban Parra, Gabernet, Cheick, Figuerola, Salat,... amb l'equip que tenim en l'actualitat, per lo menys es poc objectiu. Tot i això, amb aquells jugadors, el Lleida jugava un futbol força més bonic de veure que el que jugem actualment... Sol cal veure Colorado amb Emili (el crack que movia l'equip) i Colorado amb Toni Seligrat (ni jugava...). Tot i això no vull treure-li cap merit a l'entrenador i tot el cos tècnic del Lleida, ja que han fet una gran feina!!! 



#22 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2014 - 11:09

Mare de Déu la de disbarats que llegeixo per aquí!!! Del grup TANT FÀCIL que teniam l'any passat, 2 equips van ascendir de categoria (un d'ells aquest any està a primera), i als altres dos els van eliminar en la segona ronda i tots dos per penals! En el grup d'aquest any, de moment, dels 4 classificats per play off, solament un (el Lleida) no ha aconseguit passar a la final, i ha sigut en la prorroga per un sol gol contra el segon d'un grup tant fort com es el Madrileny. Molts de vosaltres, o sou molt nous al Camp d'Esports, o el barça dels ultims anys us ha fet molt de mal! Com podeu criticar un entrenador que, si més no, ens ha tornat durant dos temporades seguides la il·lusió de sortir del pou de la 2na B??? No recordeu epoques de Zubillagas, Boquerons, Miñambres.. on estavam en el vell mig del no res, partits soporifers que acabaven amb derrota contra el Novelda, Vilajoyosa o Orihuela... Nois, estem a 2na B, i a mi L'ÚNIC que em preocupa es guanyar, som el Lleida, tenim els recursos que tenim, i si per ascendir tenim que fotre ciment dins la pilota, li fotrem ciment!!! Seligrat en 2 anys ha aconseguit el que Miñambres, Zubillagas, Boqueron, i Emili Vicente no han pogut en 10!! Si voleu futbol, pel mòdic preu de 100€ l'entrada més barata, teniu un equip a 150km de casa que juga finals de champions! 


  • seguidor, samilof y Shunsuke_Nakamura ho han agraït

#23 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2014 - 11:11

Colorado amb Seligrat no va jugar perquè Seligrat no va voler, no per dolent. Exactament el mateix que el Monforte. Si la teva visió del mig camp és dos centrals reconvertits, posar-hi un distribuïdor no té cap sentit. A aquest entrenador, li portaries al Xavi Hernández i el deixaria a la grada. 

 

Ep, que aquesta és la seva visió i cadascú entén el futbol com li sembla millor. 


  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#24 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 10 junio 2014 - 11:15

Es que les plantilles d'Emili i Seligrat no tenen res a veure. Si tots dos haguessin tingut les plantilles igual de competitives encara es podria fer la comparació, però és que Emili es va trobar en unes circunstàncies, tant econòmiques, com socials, com institucionals que res tenen a veure amb el moment actual.

 

la plantilla que li van posa r a EMili era molt justa, fins i tot m'atreviria a dir, per únicament lluitar per mantenir la categoria. I li va treure un suc extraordinari i, a més, vam poder gaudir de molt bon futbol en general.

A Seligrat la temporada passada li van posar una plantilla molt competitiva i de molta més qualitat. I aquest any la van arrodonir amb jugadors de fons d'armari que podien ser titulars perfectament (Chupe, Dídac, Monforte...), i no s'ha vist cap evolució en el joc.

 

Vaja...es com comparar cols i naps.



#25 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 junio 2014 - 12:23

Li van posar? Esteu segurs de que Seligrat no opina en els fitxatges tambe?

Les coses no son tan simples, i no cal comparar sol amb Emili, tiran mes enrere, vam tenir grans jugadors a 2B i tampoc mai vam fer res, la pena.

Seligrat es mereix continuar, som resultadistes, almenys jo i crec que tots, i fer el que ha fet am 2 anys son bonisims resultats, no podem anar despedint als entrenadors perque no pujen a l'equip, sino cada any tindriam mister nou.

Seligrat ha construit juntament amb el club (no li hadonat solament el club), un entrenador esta darrere dels fitxatges tambe, un equip que el condueix a la seva manera i es efectiu. Es absurd negar els resultats obtinguts.

Em reitero: renovacio a Seligrat, ja!!
  • o han agraït

#26 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2014 - 12:33

-



#27 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2014 - 12:42

Li van posar? Esteu segurs de que Seligrat no opina en els fitxatges tambe?

Les coses no son tan simples, i no cal comparar sol amb Emili, tiran mes enrere, vam tenir grans jugadors a 2B i tampoc mai vam fer res, la pena.

Seligrat es mereix continuar, som resultadistes, almenys jo i crec que tots, i fer el que ha fet am 2 anys son bonisims resultats, no podem anar despedint als entrenadors perque no pujen a l'equip, sino cada any tindriam mister nou.

Seligrat ha construit juntament amb el club (no li hadonat solament el club), un entrenador esta darrere dels fitxatges tambe, un equip que el condueix a la seva manera i es efectiu. Es absurd negar els resultats obtinguts.

Em reitero: renovacio a Seligrat, ja!!

 

 

Doncs jo opino que aquesta plantilla es millor que algunes que hem tingut a 2a A (home x home), i sens dubte de les millors que hem tingut a 2a B, estic segur. Perque aquest any teniam molts jugadors bons, i un bon fons d'armari... altres anys hem tingut jugadors molt bons, pero sense ningu que els acompanyes...



#28 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2014 - 02:12

Doncs jo opino que aquesta plantilla es millor que algunes que hem tingut a 2a A (home x home), i sens dubte de les millors que hem tingut a 2a B, estic segur. Perque aquest any teniam molts jugadors bons, i un bon fons d'armari... altres anys hem tingut jugadors molt bons, pero sense ningu que els acompanyes...

 

Jo no crec que sigui tant bona plantilla. Sí que tenim jugadors de molt nivell (Mata, Miramón i Pau Torres) i altres que no són tant bons però ho supleixen perquè hi posen uns collons de toro (Pau, Molo i Biel), però la qualitat mitjana és d'equipet de 2ªB. I el fons d'armari jo no el veig.

 

Penso que hem tingut plantilles força més competitives i amb més reconeixement a 2ªB que aquesta. I això (també s'ha de reconèixer) és mèrit de l'entrenador. 

 

Sergio Rodríguez, Crusat, Bruno Saltor, Tevenet, Rayo... tots aquests i un bon grapat més que oblido han estat aquí a 2ªB... No sí de qualitat ja n'ha passat pel Camp d'Esports, ja... 

 

I de l'últim equip que vam tenir a segona, només amb Mate Bilic ja hi havia més qualitat que tot el Lleida d'avui junt. 



#29 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2014 - 04:10

Jonan García, Jon Moya (penals i targetes absurdes a part) Miki, Tevenet, Ruben García, Rayo, Galan, ... no eren jugadors contrastats per la categoria?? Solament els primers anys d'Emili es pot dir que teniam plantilles teoricament inferiors, quan vam fitxar mig Balaguer..


  • o han agraït

#30 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 junio 2014 - 04:28

Jonan García, Jon Moya (penals i targetes absurdes a part) Miki, Tevenet, Ruben García, Rayo, Galan, ... no eren jugadors contrastats per la categoria?? Solament els primers anys d'Emili es pot dir que teniam plantilles teoricament inferiors, quan vam fitxar mig Balaguer..

 

Totalment d'acord, no solament podem recordar a Emili i lamentar-nos dien que teniam jugadors dolents i clar, per aixo no vam pujar amb Emili. El Lleida abans d'Emili ha tingut jugadors bons (amb entrenadors que no eren Seligrat) i repeteixo, tampoc vam fer res, i mira que tocaven més la bola que ara, de res va servir.

 

Prefereixo la pilotada, jugar al futbol amb un estil lleig i obtenir els grans resultats de les últimes 2 temporades. Ara s'ha demostrat que això funcione, cambiar es una rucada.

 

I no haver pujat no es motiu per dir que s'ha de cambiar tot, perque sino cada any tindriam que canviar d'entrenador. Ara hem trobat el cami i per aqui hem de seguir. No haver pujat no es no haver trobat el cami, no siguem ilusos, mireu els numeros de les temporades collons, 2 playoffs.



#31 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 10 junio 2014 - 06:14

Jo crec que el que li falta a Seligrat és tenir una segona opció per jugar, un pla B. Si en l'equip hi ha homes com Monforte i Miramon que poden jugar al centre del camp per ATACAR i tenim atacants força vàlids, no entenc per què hem estat sempre jugant a la defensiva.

 

Em quedo amb el mal gust d'haver vist com el Lleida ha estat capaç de jugar MOLT bé i marcar quan no ha tingut pressió i quan s'ha vist en la necessitat de marcar perquè anava per darrera al marcador. És a dir, que tinc la sensació que ens hem centrat massa en no encaixar gols i això ha limitat moltíssim la capacitat ofensiva de l'equip.

 

M'agrada el futbol defensiu i sense improvisacions, equip ben estructurat i cadascú amb un rol però crec que portar això al límit com ha succeït i com fa Seligrat no és bo i resulta contraproduent pels jugadors bons.

 

Crec que hem fet dos equips prou bons i també crec que hi havia força equips que eren millors.

 

Personalment penso que l'etapa de Seligrat al Lleida s'ha acabat i en vindrà un altre que serà l'escollit i farà del Lleida un equip de Segona A. Tenim una cosa molt bona que és la bona dinàmica dels darrers anys, cosa que no passava des de feia 20 anys. Si aprofitem aixó i fitxem bé no té perquè ser una temporada pitjor.

 

Al cap i a la fi, a la Segona B, el que més importa no és si es juga bé o malament, és si l'estat físic i anímic és bo i si aquest es pot mantenir durant tota la temporada.


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#32 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2014 - 07:14

Subscric completament el missatge de l'usuari O_K-95.

 

I hi afegeixo: confio 100% en Seligrat. I us diré més: la propera temporada serà l'última d'aquesta llarga travessia pel desert.



#33 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 junio 2014 - 08:43

Subscric completament el missatge de l'usuari O_K-95.

 

I hi afegeixo: confio 100% en Seligrat. I us diré més: la propera temporada serà l'última d'aquesta llarga travessia pel desert.

 

Amén...



#34 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 junio 2014 - 07:38

he llegit pel twitter que Seligrat ha rebutjat la renovacio i que te una oferta del Huesca damunt de la taula... 

 

que s'en sap?



#35 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2014 - 08:21

A la Manyana d'avui surt en portada que el Alcoyano vol al Seligrat i que Imaz i Mata volen marxar.



#36 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 junio 2014 - 08:59

http://www.elnostrep...ano-y-el-Lleida



#37 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 11 junio 2014 - 09:01

Mare de Déu la de disbarats que llegeixo per aquí!!! Del grup TANT FÀCIL que teniam l'any passat, 2 equips van ascendir de categoria (un d'ells aquest any està a primera), i als altres dos els van eliminar en la segona ronda i tots dos per penals! En el grup d'aquest any, de moment, dels 4 classificats per play off, solament un (el Lleida) no ha aconseguit passar a la final, i ha sigut en la prorroga per un sol gol contra el segon d'un grup tant fort com es el Madrileny. Molts de vosaltres, o sou molt nous al Camp d'Esports, o el barça dels ultims anys us ha fet molt de mal! Com podeu criticar un entrenador que, si més no, ens ha tornat durant dos temporades seguides la il·lusió de sortir del pou de la 2na B??? No recordeu epoques de Zubillagas, Boquerons, Miñambres.. on estavam en el vell mig del no res, partits soporifers que acabaven amb derrota contra el Novelda, Vilajoyosa o Orihuela... Nois, estem a 2na B, i a mi L'ÚNIC que em preocupa es guanyar, som el Lleida, tenim els recursos que tenim, i si per ascendir tenim que fotre ciment dins la pilota, li fotrem ciment!!! Seligrat en 2 anys ha aconseguit el que Miñambres, Zubillagas, Boqueron, i Emili Vicente no han pogut en 10!! Si voleu futbol, pel mòdic preu de 100€ l'entrada més barata, teniu un equip a 150km de casa que juga finals de champions! 

 

Totalment d'acord 



#38 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 11 junio 2014 - 09:18

Mare de Déu la de disbarats que llegeixo per aquí!!! Del grup TANT FÀCIL que teniam l'any passat, 2 equips van ascendir de categoria (un d'ells aquest any està a primera), i als altres dos els van eliminar en la segona ronda i tots dos per penals! En el grup d'aquest any, de moment, dels 4 classificats per play off, solament un (el Lleida) no ha aconseguit passar a la final, i ha sigut en la prorroga per un sol gol contra el segon d'un grup tant fort com es el Madrileny. Molts de vosaltres, o sou molt nous al Camp d'Esports, o el barça dels ultims anys us ha fet molt de mal! Com podeu criticar un entrenador que, si més no, ens ha tornat durant dos temporades seguides la il·lusió de sortir del pou de la 2na B??? No recordeu epoques de Zubillagas, Boquerons, Miñambres.. on estavam en el vell mig del no res, partits soporifers que acabaven amb derrota contra el Novelda, Vilajoyosa o Orihuela... Nois, estem a 2na B, i a mi L'ÚNIC que em preocupa es guanyar, som el Lleida, tenim els recursos que tenim, i si per ascendir tenim que fotre ciment dins la pilota, li fotrem ciment!!! Seligrat en 2 anys ha aconseguit el que Miñambres, Zubillagas, Boqueron, i Emili Vicente no han pogut en 10!! Si voleu futbol, pel mòdic preu de 100€ l'entrada més barata, teniu un equip a 150km de casa que juga finals de champions! 

 

Jo també puc qualificar de disbarats tothom amb una opinió diferent a la meva. Només faltaria que ja no es pugués opinar!!!

 

Et diré més. Fa molts anys que vaig al Camp d'Esports...potser fins i tot més que tu. Però és que aquest fet em dona igual. No per això em crec amb la possessió de la veritat ni per sobre de ningú. Té el mateix dret a opinar un tio que porta anant 5 anys al camp com jo que en porto 30. Crec que lo de posar etiquetes a la gent ja està molt vist i és molt poc seriós i, fins i tot, infantil.

 

Aquí ningú està dient de jugar al tiki taka, ni fer filigranes, ni jugar de cara a la galeria. L'únic que s'ha dit és que amb la plantilla que tenim hi ha jugadors per INTENTAR jugar una mica millor. Vaja...si això no es pot dir. No crec que sigui cap disbarat.

 

I sí...estem tots molt contents per haver fet play off dos anys seguits, i per que el camp hagi torrnat a presentar bones entrades (al play off només...no ens enganyem) i per que s'ha tornat la il.lusió a la ciutat (al play off també). Però això no treu que les coses que creiem que es poden millorar, es millorin.

 

Crec que el debat és bo i fins i tot positiu, per que demostra que el club està viu. Totes les opinions són vàlides. A vegades tots coincidirem, a vegades discreparem, però insisteixo en que el debat és una cosa positiva i saludable.

 

En fi...espero poder seguir debatint, aportant opinions, contrastant opinions, discrepant.

 

Espero no haver dit cap DISBARAT.

 

P.D. Si Seligrat segueix...perfecte. Si no, no s'acaba el món.


  • 33ngel, sant_tornemi y Calderon ho han agraït

#39 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2014 - 09:31

Jo també puc qualificar de disbarats tothom amb una opinió diferent a la meva. Només faltaria que ja no es pugués opinar!!!

 

Et diré més. Fa molts anys que vaig al Camp d'Esports...potser fins i tot més que tu. Però és que aquest fet em dona igual. No per això em crec amb la possessió de la veritat ni per sobre de ningú. Té el mateix dret a opinar un tio que porta anant 5 anys al camp com jo que en porto 30. Crec que lo de posar etiquetes a la gent ja està molt vist i és molt poc seriós i, fins i tot, infantil.

 

Aquí ningú està dient de jugar al tiki taka, ni fer filigranes, ni jugar de cara a la galeria. L'únic que s'ha dit és que amb la plantilla que tenim hi ha jugadors per INTENTAR jugar una mica millor. Vaja...si això no es pot dir. No crec que sigui cap disbarat.

 

I sí...estem tots molt contents per haver fet play off dos anys seguits, i per que el camp hagi torrnat a presentar bones entrades (al play off només...no ens enganyem) i per que s'ha tornat la il.lusió a la ciutat (al play off també). Però això no treu que les coses que creiem que es poden millorar, es millorin.

 

Crec que el debat és bo i fins i tot positiu, per que demostra que el club està viu. Totes les opinions són vàlides. A vegades tots coincidirem, a vegades discreparem, però insisteixo en que el debat és una cosa positiva i saludable.

 

En fi...espero poder seguir debatint, aportant opinions, contrastant opinions, discrepant.

 

Espero no haver dit cap DISBARAT.

 

P.D. Si Seligrat segueix...perfecte. Si no, no s'acaba el món.

Per fi algu que diu les coses clares i com som! Aquest fòrum ja ho e dit mil cops és cada cop més inopinable aquí 4 és creuen amb la veritat absoluta i els altres són uns trolls o diuen disbarats.


  • o han agraït

#40 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 junio 2014 - 09:51

Molt d'acord amb Iler. Ningú parla de tornar a jugar com quan Emili, sinó de provar alguna cosa més. Ens hem passat la temporada etzibant puntades a la pilota sense gaire coneixement i què voleu que us digui, per avorrir-me ja tinc la fórmula 1. Si vaig al camp d'esports és per veure un futbol d'una mica més de nivell que el que veig al meu poble (els dos únics equips que em generen emocions), no el mateix concepte amb jugadors millors. 

 

I insisteixo, en cap moment no critico la feina de Seligrat, però jugant així m'he avorrit al camp d'esports i això és fatal. Ara bé, també s'ha de reconèixer que alguns dels moments d'aquesta temporada han estat poc menys que apoteòsics.

 

La intensitat defensiva no té perquè estar oposada a tocar-la una mica, almenys veure un tio que la primera opció sigui obrir una pilota a les bandes o buscar una paret, enlloc de directament patapum parriba, mata la baixa i a veure què passa... tampoc demano massa!


  • sant_tornemi y ILER ho han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos