Ir al contenido


Foto
- - - - -

En favor de Toni Seligrat i jugadors


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#1 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2014 - 10:47

Fa anys que no escric al fòrum, però hi entro pràcticament a diari per llegir les opinions i estar al tanto del que es cou a l'entorn del Lleida Esportiu.

 

He percebut en l'entorn (aquest mateix fòrum, graderia del Camp d'Esports, converses en petits cercles) una crítica, en alguns casos ferotge, per l'estil de joc practicat pel nostre equip en les últimes temporades. "No juguem a res", "no volem la pilota", "juguem a la pedrada" o "no tenim mig del camp" són algunes de les frases més repetides. He de dir que són certes i descriuen molt simple i gràficament com juguem.

 

La discrepància sorgeix en la discussió de si és ideal o no jugar d'aquesta manera. Jo només em basaré en el que realment importa en el futbol: els resultats.

 

Amb dos anys de Toni Seligrat a la banqueta, el Lleida Esportiu ha jugat dos playoff (quedant 4rt i 3r classificat en la lliga regular) i en les dues temporades hem arribat a 2a ronda. En el primer any vam quedar eliminats als penals, i aquest any hem quedat eliminats a la pròrroga, a 1 gol de la classificació per la ronda final. També hem pogut gaudir de la Copa amb un Lleida-Betis, i superant diverses eliminatòries d'aquesta competició.

 

En les 6 temporades anteriors (Miñambres, Boqueron Esteban, Zubillaga, Rubio, Emili Vicente...) no ens vam classificar ni un sol any per playoff, i en alguns casos haviem de certificar la permanència un parell de jornades abans d'acabar la temporada. Tampoc entraré a valorar els milions d'euros que es van tirar a la brossa aquells anys (i que van provocar el remat final de l'estimada UE Lleida).

 

Tornant a la discussió de l'estil de joc de Toni Seligrat, penso que ha quedat sobradament demostrat que a Segona Divisió B s'ha de jugar d'una manera més directa i agressiva (per diversos motius, per exemple, el 80% dels camps són uns patatals i de dimensions reduïdes). A part, molta gent no valora que aquest equip té un sentit del joc d'estratègia molt desenvolupat, gràcies al nostre entrenador, i podem disposar d'un ventall de jugades a pilota parada molt àmpli. Després sortiràn millor o pitjor, però el recurs el tenim i moltes vegades ens ha salvat.

 

Portem dos anys amb el mateix bloc, i dubto molt que hi hagi un tercer any consecutiu. Molts jugadors que tenim es mereixen jugar a una categoria superior, i ja vam fer prou la temporada anterior retenint als pilars d'aquest grup tant valuós.

 

Espero i desitjo que s'obri el miracle i es quedi la columna vertebral d'aquest equip. Si no és possible (que és lo més probable) espero almenys que l'entrenador segueixi i pugui armar un nou equip igual de competitiu que aquest per tornar a lluitar per objectius ambiciosos i per tornar a il·lusionar a aquesta ciutat que portava anys adormida.

 

A l'entrenador i als jugadors us vull donar les gràcies:

 

- Gràcies per deixar-hi la pell cada partit i cada minut.

- Gràcies per la feina feta i el compromís demostrat a aquest escut i colors.

- Gràcies per fer-nos il·lusionar i disfrutar de la competició aspirant a grans fites.

- Gràcies per reunir més de 12.000 persones al Camp d'Esports en dues eliminatories de playoff.

- Gràcies per desplaçar més de 1.000 aficionats a Badalona o 500 a Leganés, entre altres.

 

Gràcies.


  • RoD, La veu de torres, mikepoch and 8 others like this

#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2014 - 11:33

Estic totalment d'acord en tot el que dius, qui negui res del que has escrit es que esta cec.

Visca el Lleida!

#3 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2014 - 11:36

BalaFiero vull més escrits teus al fòrum!!! Aportes molt!  :aplaudiment:



#4 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 junio 2014 - 12:13

Evidentment moltes de les coses que dius són certes pero sota la meva opinió ho sento molt pero en Toni no mereix continuar.

 

És obvi que hem fet dos eliminatòries de Playoff dos anys consecutius, etc, etc. pero sempre ens quedem a les portes. Falta aquell passet més... Però de totes maneres, és el mateix debat de sempre jaja (si l'equip té sort, si l'equip no té sort...)

Bé, suposo que cadascú té la seva opinió i jo ja us dic... prefereixo estar 2 anys més a 2ªB amb Emili Vicente (o qualsevol altre amb un joc més vistós) i saber que al 2n o 3r any pujaré que estar 1 any amb Seligrat directament fent Playoff i anant cada setmana al Camp d'Esports (que en el meu cas els diumenges sense veure el Lleida no són diumenges) per veure un abús del pelotazo...

 

Més que res perquè si l'equip pujés a 2ª, les coses amb el sistemeta de joc d'en Seligrat no ens serien gens fàcils!

 

Pero eh, per a gustos colors  :)



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2014 - 12:28

IlerFran, aixo que dius de "saber que al 2 o 3 any jugan amb algu tipo Emili pujariam" es una utopia, algo que dius tu sense fonament.

 

Tots els estils de joc son futbol, no hi ha cap que garanteixi l'exit, unaltra cosa es que us agrada mes tocar la pilota a l'estil tiki-taka, pero per a res aixo garanteix bons resultats. Sino mireu, ahir vam jugar tocant mes la bola i no vam fer mal.

 

Esta clar que jugant a l'estil tocar i tocar, es pot guanyar, pero no es pot parlar d'aquet estil com a unic cami d'exit.

 

Seligrat amb 2 anys, amb el seu metode, a lograt molts bons resultats, que com be ha dit BalaFiero, moltisims entrenadors no han aconseguit mai aplicant els estils de joc que ara molts reclameu.



#6 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 junio 2014 - 01:43

samilof: "prefereixo estar 2 anys més a 2ªB amb Emili Vicente (o qualsevol altre amb un joc més vistós) i saber que al 2n o 3r any pujaré"

 

Evidentment falta l'aclaració (en el cas de que succeís, ho firmaria). Ja que prefereixo en aquest cas estar més anys a 2ªB gaudint d'un bon futbol que fer en 1 any playoff i l'any següent haver de destituïr a l'entrenador perquè el mètode de joc podria ser un perill a 2ªA no sé si se m'entén, però com bé remarco... per a gustos colors  :be:

 

Visca el Lleida!



#7 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2014 - 02:11

El primer play-off de Seligrat fue el grupo 2 ( el peor grupo de segunda division B) zaragoza B, amorrebieta, noja etc... y quedando 4 de grupo, y este año el juego del Lleida a sido jugar a NADA, balonazo y mata a correr!!!!! El unico jugador que tiene  "juego" en el centro de campo  es MONFORTE y no ha jugado nada!!!!

 

SELIGRAT FORA!!!!!

 

Amb Emili i aquet equip pujem a segona A!!!!!



#8 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2014 - 02:39

Emili Vicente (2008-2011)

 

  • 2008-2009: 8è (56 punts, a 5 de Play-off)
  • 2009-2010: 11è (49 punts, a 20 punts de Play-off) Crec que va ser la temporada aquella d'una remuntada històrica, que sino..
  • 2010-2011: 5è (60 punts, a 3 de Play-off)
  • 2011-2012: 7è (59 punts, a 6 de Play-Off)

Toni Seligrat (2012-)

 

  • 2012-2013: 4t (66 punts), entrant a Play-Off a l'última jornada)
  • 2013-2014: 3r (68 punts), Play-Off a l'última jornada, però molt factible, ja

 

Crec que els números cantent per si sols. Discutir la tasca de Seligrat em sembla estúpid. 


  • xinxi01, mikepoch y 33ngel ho han agraït

#9 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2014 - 02:54

Totalment d'acord. Seligrat per mi ha de marxar. 

Ja hem vist que es un entrenador resultadista i si, ens ha fet somiar jugant dos playoffs, però qui diu que amb un altre entrenador no els haguéssim jugat també?    El Hospi , Nastic i LLasgostera juguen al que juguem nosaltres? Per mi no, intenten jugar molt més la pilota.

No pots jugar un playoff anant a buscar el 0-0 com va fer el dia de Leganés. A casa s'ha de ser més ambiciós, no val jugar a tirar pilotades a Mata.

 

Hem jugat amb foc i ens hem cremat...  El dia del Olot, el gol al min 90 de Pere Milla, l'any passat el de Mario a Leganés....

 

Les primeres parts d'aquest Lleida al Camp d'Esports son lamentables, a la segona part quan entren les preses es quan comencem arribar a portaria.

 

A nivell de club, falta treballar més l'àrea social, no ens enganyem a qualsevol directiva haguessin vingut 10000 persones al camp per els playoffs.  El treball està en que d'aquestes 10000 , moltes es facin socis la propera temporada. El Nàstic per exemple en aquest sentit ho ha fet molt bé, fen campanya per a la propera temporada independent de si jugaran a SegonaB o SegonaA.

 

En fi... estic molt trist per no pujar. 

 

 

VISCA EL LLEIDA!!!

 


#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2014 - 03:16


 

A nivell de club, falta treballar més l'àrea social, no ens enganyem a qualsevol directiva haguessin vingut 10000 persones al camp per els playoffs.  El treball està en que d'aquestes 10000 , moltes es facin socis la propera temporada. El Nàstic per exemple en aquest sentit ho ha fet molt bé, fen campanya per a la propera temporada independent de si jugaran a SegonaB o SegonaA.

 

En fi... estic molt trist per no pujar. 

 

 

VISCA EL LLEIDA!!!

 

 

 

Si una cosa esta fent be aquest club es treballar l'area social, vaja, jo li poso un 9 en aquest aspecte ja que sempre s'intenta cuidar al soci cosa que abans no passava. I no, posar 10.000 persones al camp i PAGANT no ho fa qualsevol directiva, hem de recordar que el dia del Celta B no va pagar ni Déu? Donaven entrades amb el Segre i la Mañana per favor!!!  Per no dir que els busos i entrades subvencionades per als desplaçaments tampoc ho fan totes les directives i la nostra si, cosa que no tenen cap obligació de fer.

 

D'altra banda, pel tema esportiu doncs s'esta fent força be, l'unic que penso es que fem 5 anys tard, el que estem fent ara ho hauriam d'haver fet just despres de baixar a 2na B, pero pels temes extraesportius que tots coneixem doncs no es va poder i va acabar com va acabar, pero ara mateix, si es segueixen fent les coses be no tinguem cap dubte que l'ascens arribara més aviat que tard.


  • yasmina, 33ngel y Blau19 ho han agraït

#11 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 09 junio 2014 - 03:35

El primer play-off de Seligrat fue el grupo 2 ( el peor grupo de segunda division B) zaragoza B, amorrebieta, noja etc... y quedando 4 de grupo, y este año el juego del Lleida a sido jugar a NADA, balonazo y mata a correr!!!!! El unico jugador que tiene  "juego" en el centro de campo  es MONFORTE y no ha jugado nada!!!!

 

SELIGRAT FORA!!!!!

 

Amb Emili i aquet equip pujem a segona A!!!!!

 

No tienes ni idea de futbol ! jajjaja



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 junio 2014 - 03:47

Crec que aquest post pot servir per fer un balanç de la temporada.

A nivell  esportiu crec que la nota seria notable. Però, no ens enganyem, l'objectiu era l'ascens i aquest no s'ha aconseguit. Tots els que parleu dels resultats i ho compareu amb Emili, solament dic que una temporada més continuarem a Segona Bja que sou tant resultadistes.

 

Evidentment hi ha molts estils de joc, però jo crec que amb la plantilla que li han posat a disposició del míster, teníem material, de sobres, per intentar jugar millor. I ojo!!! Quan dic intentar jugar millor, no dic fer tiki taka. Ja sabem que això és segona B, però intentar moure la pilota amb una mica més de criteri considero estem capacitats per fer-ho. Em fa gràcia quan alguns dieu que en aquesta categoria l'atac directe és la millor forma de competir. Ho sento però no hi estic d'acord.

 

Si tens en un equip a jugadors com Imaz, Monforte, Mata, Dídac, Osado, Miramon o Chupe...no podem intentar competir d'una altra manera? I no dic jugar de cara a la galeria, simplement dic fer mal al contrari intentant combinar més. Quants cops hem vist aquesta temporada que partits s'han decidit a favor nostre per dos parets que han fet els jugadors de davant?

 

I la prova està en que molts partits els hem remontat després d'anar per darrera i de llençar-nos descaradament a l'atac. PEr tant, no és una qüestió de capacitat, sinó de voluntat.

 

Pel que fa a la continuïtat del tècnic. Soc dels que penso que si les coses van be és millor no tocar-les, però si Seligrat es queda hauríem de fer un pas endavant. El que no pot ser és que aquest any, després d'una primera temporada d'acoplament, no haguem vist una evolució en el joc de l'equip. I sinó que m'expliquin per a qué van fitxar al Dídac, el Monforte, el Chupe o l'Osado...per veure com volen les pilotes pel cel del camp d'Esports?

 

Està clar que Seligrat és un tècnic treballador, que ha inculcat esperit guanyador i, sobretot, caràcter a l'equip. Però, al meu parer, li falta un graó per ser el tècnic que ens retorni d'una vegada a Segona.

 

Una última cosa...crec que si alguna cosa és irreprotxable a la directiva o alclub, és precissament l'àrea social. Collons...que més volem que facin? Han subvencionat autobusos, han tornat a la vella costum de fer cartells (i quins cartells!), han fet promocions dels partits en que TOTHOM paga.. Tot és millorable, però vaja, jo crec que la feina que han fet és prou digna i destacable.

 

Ah!!! Espero que tots aquells que tingueu dubtes o crítiques constructives, assistiu a l'assemblea d'aquest dissabte. Que ja és un clàssic que la gent parli molt pels foros o xarxes socials, i després a l'assembles tot just som 50.

 

Força LLeida!!!

 

L'any que ve, més i millor.

 

SOM I SEREM, MAI MORIREM.


  • o han agraït

#13 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 junio 2014 - 03:50

Només canviaria Seligrat si m'asseguren que el seu substitut és Juan Carlos Oliva. Pel que fa als jugadors, consideraria un MIRACLE poder mantenir en plantilla a 5/6 de l'11 titular d'enguany. Estiu complicat a les oficines...

#14 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2014 - 03:55

 

 

El que dic és que falta treballar més l'àrea social en el sentit que ara és un bon moment per captar futurs socis. Com he dit, el Nàstic només entrar als playofs va engegar la campanya de socis de la propera temporada. Per que no fer-ho aquí?

 

Porto tota la vida anant al Camp d'Esports i anys enrere (segona B amb Mané, segona A.. Anys 90 ) hi havia més afició al Lleida, sembla que ara la ciutat ha tornat a despertar, això en part com bé dius es gràcies a l'àrea social, però crec que es podria intentar des del departament ,incrementar el número de socis, 4500 seria, per posar un exemple una bona xifra. 

 

No ens enganyem,  com més gent al camp, més forts som! A mi no em molesten els 8000 "xaqueteros" de playoff que després desapareixen. El que m'agradaria que d'aquest 8000 , almenys 2000/3000 és fessin socis.

 

Esportivament parlant, no m'agradaria ser la Cultural Leonesa, Jaen, etc.de torn, fer 8 playoffs i no pujar , o pujar després de fer-ne 6.

Tinc moltes ganes com tots, de Lleida a segona A. 

 

Totalment d'acord a Seligrat li falta un graó per ser el tècnic que ens retorni d'una vegada a Segona

 

Noticia internet d'ara:  Seligrat ha adminito que estudiará la oferta del club de renovar por 2 años más.

 

Pd:  Per segon any consecutiu ens haguéssim jugat el ascens al camp del Hospitalet, veient com estaven les grades ahir vs La Hoya, el desplaçament de aficionats hagués sigut històric, el jugadors s'haurien trobat com si juguessin al Camp d'Esports. Una llàstima la eliminació



#15 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2014 - 03:58

Emili Vicente (2008-2011)

 

  • 2008-2009: 8è (56 punts, a 5 de Play-off)
  • 2009-2010: 11è (49 punts, a 20 punts de Play-off) Crec que va ser la temporada aquella d'una remuntada històrica, que sino..
  • 2010-2011: 5è (60 punts, a 3 de Play-off)
  • 2011-2012: 7è (59 punts, a 6 de Play-Off)

Toni Seligrat (2012-)

 

  • 2012-2013: 4t (66 punts), entrant a Play-Off a l'última jornada)
  • 2013-2014: 3r (68 punts), Play-Off a l'última jornada, però molt factible, ja

 

Crec que els números cantent per si sols. Discutir la tasca de Seligrat em sembla estúpid. 

 

No entenc quin sentit té aquesta comparació... Les quatre temporades de l'Emili van estar envoltades de moltíssims problemes institucionals. El primer i el segon any va jugar amb un equip farcit de jugadors que procedien de 3a, molts ex del Balaguer, i amb diversos problemes d'impagament. En el tercer any, el club va desaparèixer amb l'equip lluitant encara pel play-off i en l'últim pràcticament no va haver-hi temps de fer pretemporada i es va fer la plantilla amb quatre dies.

Crec que per valorar Toni Seligrat no ens hem de fixar en les nostres últimes temporades, que no tenen res a veure amb la realitat actual, sinó simplement amb els jugadors que tenia a la seva disposició i el rendiment que n'ha tret. En la primera temporada va fer una molt bona feina, però aquesta segona per mi ha estat molt decepcionant. Amb un equip millorat i l'experiència de la temporada passada amb la mateixa columna vertebral, no hem vist cap evolució d'un any a l'altre. Potser sobrevaloro aquesta plantilla, però crec que hem deixat passar una immillorable oportunitat d'ascens que a lo millor jugant d'una manera una mica més ambiciosa haguéssim aconseguit.


  • 33ngel y ILER ho han agraït

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2014 - 04:00

 

 

El que dic és que falta treballar més l'àrea social en el sentit que ara és un bon moment per captar futurs socis. Com he dit, el Nàstic només entrar als playofs va engegar la campanya de socis de la propera temporada. Per que no fer-ho aquí?

 

Porto tota la vida anant al Camp d'Esports i anys enrere (segona B amb Mané, segona A.. Anys 90 ) hi havia més afició al Lleida, sembla que ara la ciutat ha tornat a despertar, això en part com bé dius es gràcies a l'àrea social, però crec que es podria intentar des del departament ,incrementar el número de socis, 4500 seria, per posar un exemple una bona xifra. 

 

No ens enganyem,  com més gent al camp, més forts som! A mi no em molesten els 8000 "xaqueteros" de playoff que després desapareixen. El que m'agradaria que d'aquest 8000 , almenys 2000/3000 és fessin socis.

 

Esportivament parlant, no m'agradaria ser la Cultural Leonesa, Jaen, etc.de torn, fer 8 playoffs i no pujar , o pujar després de fer-ne 6.

Tinc moltes ganes com tots, de Lleida a segona A. 

 

Totalment d'acord a Seligrat li falta un graó per ser el tècnic que ens retorni d'una vegada a Segona

 

Noticia internet d'ara:  Seligrat ha adminito que estudiará la oferta del club de renovar por 2 años más.

 

Pd:  Per segon any consecutiu ens haguéssim jugat el ascens al camp del Hospitalet, veient com estaven les grades ahir vs La Hoya, el desplaçament de aficionats hagués sigut històric, el jugadors s'haurien trobat com si juguessin al Camp d'Esports. Una llàstima la eliminació

 

Aixo m'olora a que Seligrat no continuara, psciologicament l'equip esta molt tocat. Quedar-te 2 temporades consecutives fora de la final per pujar quan ho tens a tocar es letal aixi que tampoc trobaria descabellat tornar a formar un bloc més o menys nou i amb el bon ull que s'esta tenint a l'hora de fitxar ho vec factible.



#17 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2014 - 07:58

Ja ho vaig dir en un altre post i ho repeteixo. Em considero resultadista. Fa massa temps que veig això de pegar-li patades a la pilota i m'ha quedat molt clar que quan guanyes, marxes content cap a casa, i quan perds, marxes emprenyat. De vegades perds, però has jugat bé i no t'enfades, però si passa dos partits seguits, el xiuxiu de tribuna es sent des del passeig de Ronda. 

 

Dit això, Seligrat és massa defensiu. Crec que és el tio més defensiu que mai hem tingut a la banqueta. Inclús més que Mané (que ja és dir!!!). També ho vaig dir abans, que és molt difícil jugar a "collons" i provar de fer tiki taka, però amb aquest estil de futbol, quan apareix un equip igual de ferrenyo que tu, guanyes o perds per casualitat, què és el que ha passat amb el Leganés. Nosaltres la vam tirar al pal i ells la van fotre a dins. 

 

Crec que provar de jugar una mica més no ens faria cap mal. També crec que força jugadors marxaran, el qual et demostra que de qualitat no anàvem coixos. 

 

Per mi, si marxa el Seligrat, gràcies pels serveis (bons serveis) i a buscar-ne un altre. No serà cap drama. Costa molt anar al futbol amb boira i 5 graus per veure com cada vegada que la pilota cau al mig centre la pilotada està servida. 


  • AssistentdeWord, 33ngel, sant_tornemi and 2 others like this

#18 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 junio 2014 - 08:55

Zubillaga deia que "era una tonteria posar en risc el punt que et donava la federació abans de començar el partit...". Pitjor que això, res!



#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2014 - 10:01

Zubillaga deia que "era una tonteria posar en risc el punt que et donava la federació abans de començar el partit...". Pitjor que això, res!

 

:partirsederiure: I tenia tota la raó, un empat sense gols hauria de ser 0 punts.



#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2014 - 10:24

Si us plau... no compareu a Emili i Seligrat... perque del equip d'Emili, sol Rayos y Pau serien titulars a l'equip de Seligrat. Ni Colorado que amb Emili, juntament amb Rayos ere el millor, va jugar a l'equip de Seligrat.
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos