Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

[2ª ronda Copa del Rei] Lleida Esportiu - Caudal Deportivo

copa copa del rey copa del rei camp desports lleida caudal

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
96 respuestas en este tema

#61 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 septiembre 2013 - 08:37

Hihan encara molts partits en joc, però ara mateix els equips classificats són:

 

 

ALCORCON  -  ALAVES  - GIRONA - SANT ANDREU - NÀSTIC - LAS PALMAS - LLEIDA - EIBAR - RANCING DE SANTANDER.

 

 

Esperem que tinguem sort i ens toqui un Segona B i a casa

Només ens poden tocar de Segona B o tercera (no sé si n'hi ha algún encara)



#62 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 08:55

De 3a queda l'Haro (Rioja) de moment, que ja va eliminar l'Oviedo i de moment està guanyant al Sariñena



#63 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 septiembre 2013 - 09:16

Només ens poden tocar de Segona B o tercera (no sé si n'hi ha algún encara)

 

Doncs millor i amb una mica de sort juguem a casa,a mi m'agradaria el Leganés, a títol personal



#64 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 11 septiembre 2013 - 09:30

Només ens poden tocar de Segona B o tercera (no sé si n'hi ha algún encara)


Si no ha canviat el sistema en els últims anys la 3ª ronda és sorteig pur i per tant ens pot tocar un 2ªA.



#65 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 09:32

RoD diria que t'equivoques. Els de 2a A s'enfronten entre ells. En quedaran 5 que s'enfrontaran a 5 primeres. 7 equips de  2aB per 7 equips d'Europa. Els 8 restants de primera s'enfronten entre ells.

 

Em demano l'Haro a casa xD


  • o han agraït

#66 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 septiembre 2013 - 09:36

RoD diria que t'equivoques. Els de 2a A s'enfronten entre ells. En quedaran 5 que s'enfrontaran a 5 primeres. 7 equips de  2aB per 7 equips d'Europa. Els 8 restants de primera s'enfronten entre ells.

 

Em demano l'Haro a casa xD

 

Si ens toca l'Haro també es sorteja en quincampes juga?. Ho dic perque en aquest cas, seria lògic que es jugués allà.



#67 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 09:53

gran partit del lleida, treient profit de totes les pilotes aturades (finalitzant totes les jugades), molt segurs a darrere, i just en el moment necessari la capacitat de definir. el primer gol una gran jugada i el segon bona castanya des de fora. 

 

encantat de retrobar-me d'aquesta manera amb el futbol en viu. 

 

Salut i força Lleida



#68 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 09:58

Vavavava una ronda més!! Segur que la farem grossa!!!!



#69 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 10:33

Ho he buscat i si, sembla que tens tota la raó Awor... He mirat el reglament de la RFEF (qui ho vulgui llegir ho te aquí, a la pàgina 35), i es exactament com dius.

 

Per els que tenen dubtes, quotejo el que ja vaig dir fa uns dies, allí podeu veure el reglament.

 

Efectivament, els de segona s'enfrenten entre ells, i al ser un numero par (en queden 10), cuadra perfectament amb 5 partits.

 

Esta clar que la Copa del Rei esta feta per a que sigui un passeig per als equips de primera, ja que quan aquests entren en joc només queden 5 equips de segona divisió que els podrien posar amb algún problema...


  • o han agraït

#70 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 11:07

Gran partit el d'avui, hem tocat molt be la bola, en defensa molt bé, lo unic que crec que em de fer es remenarla mes a larea rival, tendim molt a chutar desde fora de l'area.

 

Quin canvi de joc en comparacio amb la caca de partit que vam veure a Llagostera..... Destacar que a part dels 2 gols, avui hem tingut 11 ocasions clarisimes de gol. (almenys les que he contat jo i que son molt clares)

 

Ara a pasar la proxima ronda i a fer una bona caixa per la temporada vinent

 

Visca el Lleida!



#71 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 11:11

Sol dire... Monforte s'ha notat I MOLT! M'ha encantat.

 

 

Em quedo amb la velocitat de la "bala" Chupe, i l'intenció de l'equip de canviar l'estil de pilotada cap adalt per un més de toc.



#72 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 11 septiembre 2013 - 11:55

Per els que tenen dubtes, quotejo el que ja vaig dir fa uns dies, allí podeu veure el reglament.

 

Efectivament, els de segona s'enfrenten entre ells, i al ser un numero par (en queden 10), cuadra perfectament amb 5 partits.

 

Esta clar que la Copa del Rei esta feta per a que sigui un passeig per als equips de primera, ja que quan aquests entren en joc només queden 5 equips de segona divisió que els podrien posar amb algún problema...

 

De fet els que som imparells som els de Segona B i Tercera. Som tretze equips per a set places, o sigui que hi haurà sis eliminatòries i un equip quedarà exempt per sorteig.



#73 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 11:56

Si juguem en una línea com la d'avui no tinc cap dubte que quedarem entre els 4 primers un altre cop.



#74 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 septiembre 2013 - 11:03

Ara us trastocaré tots els plans. Mireu aquest article del diari Marca.

Efectivament s'enfrontaran els equips de Segona A entre sí i els de Segona B i tercera entre sí, però... entre aquests últims hi han 13 equips classificats per tant, adjunto el últim paràgraf d'aquest article.

 

Al haber 13 clasificados entre estos últimos, uno de ellos quedará exento y pasará a dieciseisavos. No podrá ser el Algeciras al ya haber quedado exento en esta segunda eliminatoria. Los partidos de la tercera fase se disputarán el próximo 16 de octubre.

 http://www.marca.com...1378939785.html

O sigui que el Lleida podria entrar a setzens de final amb la patilla, només jugant una eliminatòria. Els rivals que ens podrien tocar són aquests, també extrets del article.

 

11 Algeciras 
12 Sant Andreu 
13 Leganés 
14 Nàstic 

16 Burgos 
17 Racing de Santander 
18 Haro 
19 Cartagena 
20 Laudio 
21 Olìmpic 
22 Xerez 
23 Tudelano



#75 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 11:12

Tant de bó no juguessim la tercera ronda... Sería epic arribar a setzens només havent jugat un partit, a casa contra el Caudal  :sisi:



#76 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 11:17

Trobo que es molt tard la següent eliminatòria: el 16-O.



#77 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 11:25

Trobo que es molt tard la següent eliminatòria: el 16-O.

 

Doncs espera que ja si passes aquesta ronda la següent és al desembre! Cágate lorito.



#78 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 11:49

Trobo que es molt tard la següent eliminatòria: el 16-O.

 

Calla calla, que es un desgast molt important jugar partits entre setmana... millor que juguin cada molt, penso jo... i dona gracies que vam fer gol al minut 85 i no vam jugar la prorroga... que sino a veure amb quina plantilla jugariam contra el Levante B, després d'haver desgastat durant 120' a jugadors com Imaz o mario fuentes entre d'altres...

I també tinc curiositat com sortiràn chupe i mata al partit del dumenge, que tots dos van estar corrent fins el moment de la seva substitució... esta clar que aquest any el Lleida s'ha proposat arrivar lluny a la Copa, una bona noticía després de veure lo que l'interessava a Seligrat fer un bon paper amb aquesta competició l'any passat...


  • o han agraït

#79 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 12 septiembre 2013 - 01:11

Llegint el reglament interpreto que no és possible que el Lleida quedi exempt de jugar la 3a ronda.

La normativa fa referència a qualsevol equip exempt anteriorment, no només a l'equip exempt a l'anterior ronda (Algeciras), no creieu?

 

2vlmr8o.png


  • o han agraït

#80 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 01:14

Encara no pot ser. Els equips de 1ª entren a setzens de final (després de la 3ª ronda).

Sí, ho sé, però tinc confiança! Merci de totes formes.

 

Per cert, els que vau anar al partit, quanta gent?







También etiquetado con copa, copa del rey, copa del rei, camp desports, lleida, caudal

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos