Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

[2ª ronda Copa del Rei] Lleida Esportiu - Caudal Deportivo

copa copa del rey copa del rei camp desports lleida caudal

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
96 respuestas en este tema

#41 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 06 septiembre 2013 - 09:31

A mi m'encantaria que tant si vingues el madrid com el barça, les penyes del lleida montessin uns cantics en contra del barça, amb referencia a tota la gent que vindria al camp d'esports, ja sigui per animar al barça o per anar contra el madrid, (com va dir el rod, tota la horda de cules antimadridistes...). Estaria molt bé la veritat...

#42 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 septiembre 2013 - 11:33

 i una merda.... :sisi: , ja estic fart de pensar amb els xaqueteros.

Si no es volen fer socis del lleida que no es facin., pero que no es facin quan ha de venir un equip de primera.

 

Jo també em pregunto on son els les 8mil persones (de les 10 mil que hi havien resto els 2mil de sempre) del partit que vam jugar al camp d'esports contra el Jaen als playoff? aquesta gent si que son la ostia

 

Pero Munguit, el meu comentari el faig pensant en el ambit economic, penso com tu, pero la pasta es la pasta.



#43 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2013 - 11:36

Jo crec que si tornem a entrar al Play-Off no s'ha de pensar tan en els "xaqueteros" en tema entrades es a dir que es portin tan poca diferencia.

 

I en el tema asistencia som els que som, i orgullosos del nostre equip, jo em sento orgullos per exemple de haver anat a tots els desplaçaments quant l'equip realment ens necesitaba exemple Tudela,Irun,Donosti.. Sense aquets partits no haguesim arribat al play-off.

 

Ara a per el Caudal havere si podem fer algo en copa i que ens toques un gran.


  • o han agraït

#44 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 septiembre 2013 - 12:55

Jo crec que si tornem a entrar al Play-Off no s'ha de pensar tan en els "xaqueteros" en tema entrades es a dir que es portin tan poca diferencia.

 

I en el tema asistencia som els que som, i orgullosos del nostre equip, jo em sento orgullos per exemple de haver anat a tots els desplaçaments quant l'equip realment ens necesitaba exemple Tudela,Irun,Donosti.. Sense aquets partits no haguesim arribat al play-off.

 

Ara a per el Caudal havere si podem fer algo en copa i que ens toques un gran.

 

Tens raó, el que passa es que, si passem de ronda ens podem menjar "un Sr. Segona A",que també pot se run partit atractiu.



#45 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 septiembre 2013 - 01:36

jo nomes espero una cosa...  que el Lleida surti a pel partit, amb un equip competitiu.... per que l'any passat va ser esperpentic contra el Eibar.... menuda merda de partit, menuda merda de alineació... ens vam regalar la copa... i crec q si pasem rondes podem a arribar a estar emparellats amb algun rival "dels grans" que ens dongui una bona taquilla.... espero vamos



#46 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 septiembre 2013 - 10:23

La diada és una jornada familiar, reivindicativa i festiva per a tots els catalans i per això considero un error tant el dia com l'horari del partit.    

 

Commemorem la pèrdua de les nostres llibertats com a poble. Al 1714 sen's van abolir les nostres lleis. Uns furs que els reis catòlics havein jurat defensar després de que la Corona d'Aragó s'unís a Castella (autogestió dels  nostres impostos, indiscutibilitat del català com a llengua preferent, control de les fronteres, entre d'altres...) i que representaven un model d'Espanya confederal on els catalans ens hi podríem haver sentit agust.    Finalment però es va imposar un model centralista i es va intentar castellanitzar la nostra terra a base de prohibicions i repressió.

El catalanisme porta 300 anys intentant recuperar l'esperit d'aquests furs i recentment demanant exercir el dret a l'autodeterminació del nostre poble.  

 

La seneyera és la bandera de tots els que estimem el nostre poble i a qui li faci vergonya portar-la doncs que s'ho faci mirar...   Seria un bon gest per part del club lluir-la per aquest partit.  Espero que surtim motivats per passar ronda i a tots els que hi aneu ajudeu l'equip a passar ronda.



#47 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 07 septiembre 2013 - 10:45

La seneyera és la bandera de tots els que estimem el nostre poble i a qui li faci vergonya portar-la doncs que s'ho faci mirar...  

 

No se si ho dius per mi, però t'asseguro que jo portaria amb molt orgull la senyera durant 364 dies al any, exceptuant precisament el 11 de septembre, per el que ja he explicat abans  :be:



#48 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 11:45

Bé, avui es el dia, esperem disfrutar d'un gran aprtit i que tot vagi sobre rodes.

 

Hem de sortir a guanyar!



#49 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 12:17

On has trobat la informació del preu? Perque he estat mirant a la pagina oficial pero no hi surt res..  :nohose:



#50 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 12:40

Avui serem 4 gats em vec vindre.. jaja



#51 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 septiembre 2013 - 12:47

On has trobat la informació del preu? Perque he estat mirant a la pagina oficial pero no hi surt res..  :nohose:

 

No se si et refereixes al preu del partit, m'imagino que si.

 

Els preus només "són dos".

 

Si ets soci o no soci de (0-10 anys) inclosos, entres gratis.

Si no, són 10 euros d'entrada a tribuna, que es l'única ubicació del camp que obrirà



#52 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 12:55

No se si et refereixes al preu del partit, m'imagino que si.

 

Els preus només "són dos".

 

Si ets soci o no soci de (0-10 anys) inclosos, entres gratis.

Si no, són 10 euros d'entrada a tribuna, que es l'única ubicació del camp que obrirà

Gracies  :)



#53 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 05:25

Trobo que avui podria jugar Pau Núñez enlloc de Pau Torres. 



#54 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 07:45

Gooool!! Imaz!!

 

Bé, mig peu a la següent ronda. Creuant dits per poder rebre a Barça o Madrid i arreglar el pressupost d'aquest any i el pròxim, jaja.



#55 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 07:53

Poss cap a la tercera ronda!!! Partidass



#56 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 11 septiembre 2013 - 07:56

Gooool!! Imaz!!

 

Bé, mig peu a la següent ronda. Creuant dits per poder rebre a Barça o Madrid i arreglar el pressupost d'aquest any i el pròxim, jaja.

 

Encara no pot ser. Els equips de 1ª entren a setzens de final (després de la 3ª ronda).



#57 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 septiembre 2013 - 08:10

Hem estat molt superiors. A veure si tornem a jugar a casa!!



#58 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 08:16

Quan es el sorteig?



#59 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 08:18

Quan es el sorteig?

 

el faran el divendres nose a kina hora i tampoc si ho faran per la tv..  :)



#60 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 septiembre 2013 - 08:32

Hihan encara molts partits en joc, però ara mateix els equips classificats són:

 

 

ALCORCON  -  ALAVES  - GIRONA - SANT ANDREU - NÀSTIC - LAS PALMAS - LLEIDA - EIBAR - RANCING DE SANTANDER.

 

 

Esperem que tinguem sort i ens toqui un Segona B i a casa







También etiquetado con copa, copa del rey, copa del rei, camp desports, lleida, caudal

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos