Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Asistencia al Camp D'esports - Temporada 13/14


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#41 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 09:19

ahir al partit de copa, el club ha informat que l´assistència ha estat de 1.110 espectadors, per mi son dades totalment creibles, que en penseu??

Totalment d'acord, jo també vaig calcular uns 1000-1100. Xifra molt bona donades les circumstàncies de fer el partit en un dia com el d'ahir i en una hora tant poc acertada.



#42 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 septiembre 2013 - 11:08

Doncs sincerament m'esperava MENYS gent. L'any passat contra l'Eibar erem uns 700 si no recordo malament. Algú em pot contestar si finalment es va obrir l'accés als gols? He vist imatges per la TV on s'observa que, almenys, a gol nord hi havia gent (ho dic per que el club va informar que només obririen tribuna).

 

Si, al inici del partit la separació entre tribuna i gol nord i en conseqüència la resta del camp,es va obrir.

 

L'entrada al estadi es feia per tribuna, però després podies anar on vulguessis



#43 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 02:43

Si, al inici del partit la separació entre tribuna i gol nord i en conseqüència la resta del camp,es va obrir.

 

L'entrada al estadi es feia per tribuna, però després podies anar on vulguessis

 

Correcte, ahir sol es van obrir les portes de tribuna, pero podies anar on vulguesis del camp, de fet també hi havia un parell de persones al lateral.

 

Al dir que sol obririen els accesos de tribuna, la gent va interpretar que sol es podria anar a tribuna, pero no era així.



#44 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 03:00

"Bona" entrada per el que m'esperava! Molts més que contra l'Eibar l'any passat i en un dia i horari molt dolent.



#45 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 septiembre 2013 - 03:58

Doncs la veritat és que si! Bona entrada en el partit d'ahir pero si volem passar la següent ronda s'ha d'animar l'equip anant al camp! a veure si som capaços de passar i que ens toqui un gran! D'aquesta manera el club faria caixa amb les entrades venudes als no-socis!



#46 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 septiembre 2013 - 05:10

Si enlloc de jugar a les 19:00 s'hagués jugat a les 20:00 o quarts de 9 hagués hagut millor entrada. De totes formes no m'esperava tanta gent, no. Bueno, millor.



#47 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 15 septiembre 2013 - 04:10

Sisplau, recordo que sería de molta ajuda que entre tots colaboressiu amb aquest fil. Jo estic amb bona posició per fer fotos a lateral i gols, pero a tribuna em resulta imposible. Si podeu fer fotos de tribuna us ho agrairis molt! I a poder ser desde lateral que es veu millor, sino doncs com sigui, me les apanyare igual encara q sigui mes complicat...
Ah, i no feu fotografies al descans que no apareix tota la gent...

#48 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 08:11

L'assitència oficial al partit d'ahir va ser de 2477. Podria ser. Jo havia calculat uns 2000/2200.



#49 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 08:22

L'assitència oficial al partit d'ahir va ser de 2477. Podria ser. Jo havia calculat uns 2000/2200.

 

Si algú em pot passar fotos de la tribuna ho calculare  ;)

 

De totes formes sembla que si va assistir més gent que al primer partit contra el Reus...



#50 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 09:57

Més gent que contra el Reus erem, segur. Però encara som pocs. 

 

Però penso que si l'equip segueix així, cap a final de temporada tindrem molt bones assistències. A l'hivern costarà...



#51 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 septiembre 2013 - 10:20

És evident que molts estàvem a l'espera d'entrades superiors a 3000, però no em de dubtar que s'han aconseguit 634 socis nous i això és un aspecte molt positiu.

 

Està clar que el carro guanyador, sempre arriba, tot i així em guanyat en massa social i em passat de 1500 a 2400, ja em guanyat. 



#52 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2013 - 07:34

El Lleida dobla la venda d'entrades El club n'ha despatxat 700 per partit en les dos primeres jornades | j.c. monge | lleida

El Lleida Esportiu observa atentament les xifres d'assistència al Camp d'Esports en aquest inici de temporada. Mentre que un bon nombre d'abonats de la temporada passada continua sense retirar els carnets, l'entitat ha vist com en les dos primeres jornades de Lliga ha doblat la venda d'entrades en relació amb la campanya passada. Aquest diumenge, davant del Llevant B, es van despatxar 667 localitats, i en el primer partit a casa, davant del Reus, van ser unes 700. La venda en la campanya anterior va ser d'unes 400 de mitjana.

Aquesta xifra ha causat certa sorpresa en el club, ja que, precisament aquesta temporada, el preu de les entrades és una mica més car, amb la finalitat d'impulsar els aficionats a obtindre el carnet d'abonat, que resulta més avantatjós.

El president, Albert Esteve, va xifrar la setmana passada en 2.111 els abonats del club, que s'han incrementat en uns 150 durant el cap de setmana, de manera que ja s'atansen als 2.300 i se superen, doncs, els 2.025 de la campanya anterior. Al Lleida confien que finalment arribaran a la xifra de 3.000 abonats, ja que encara hi ha més de 500 abonats de la temporada passada que encara no han retirat el carnet.

 

http://www.segre.com...enda-dentrades/


  • o han agraït

#53 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 septiembre 2013 - 09:49

Trobo que passar de 2000 a 2500 socis, és un bon progrès, però jo també confio en que arribarem als 3000 socis. I més, si arribem a setzens de la copa, la gent s'acabaria de decidir i crec que hi hauria un bon grapat de socis nous (també els oportunistes de torn, però bé ja es sap).

 

Del que estic segur, es que si a partir del març, quan vingui la primavera, si l'equip és a dalt, l'assistència al camp serà de 3000-3500 espectadors i en augment.



#54 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 septiembre 2013 - 10:41

Si algú em pot passar fotos de la tribuna ho calculare  ;)

 

De totes formes sembla que si va assistir més gent que al primer partit contra el Reus...

 

Jo vaig calcular unes 800-900 persones a Tribuna.



#55 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 29 septiembre 2013 - 01:22

Bones!

 

Com que he estat ausent més d'una setmana del foro no he pogut actualitzar el fil, demà postejaré l'assistencia que vaig calcular del partit contra el Levante B.

 

També recordo siusplau que feu fotografies de tribuna aquesta tarda, gracies!!



#56 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 octubre 2013 - 03:15

2070 espectadors segons Segre aquest diumenge passat.



#57 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 octubre 2013 - 10:38

2070 espectadors segons Segre aquest diumenge passat.

 

Sí, es veia més buit. Sobretot lateral.






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos