Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Asistencia al Camp D'esports - Temporada 13/14


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#1 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 04:31

Molt bones, com ja vaig comentar al fil del 35% del socis nous, m'he compromés aquesta temporada a fer un seguiment de la afluencia de la gent que asisteix als partits del Lleida al Camp d'Esports. 

Molts us preguntareu per qué he fet això, ja que per això esta el club, on dona aquestes dades... doncs precisament per això, per qué hi ha sospites on el club infla les cifres.

 

Jo aniré postejant de forma paral·lela al club els numeros que vaigui calculant, de moment ho he fet amb les fotografies que vaig fer jo al camp, i també amb les de el forer Samilof, que m'ha ajudat i m'ha enviat unes fotos, quantes més ni tinga més fàcil em sirà el treball, aixi que demano la colaboració de tothom, no costa res fer un parell de fotos a cada grada durant el partit, i pot anar molt bé, i disminuir més el marge de error que pugui tenir. 

No demano que em creieu, jo faig això de forma voluntaria i el meu objectiu no és ni molt menys intentar enganyar a ningú, tot el contrarí, la misió d'aquest fil es tenir cifres més aproximades de la realitat sobre els espectadors en el camp. Un altra cosa, aviso que els numeros que aniré posant son molt generosos, ja que tinc alguns factors en compte, com que hi haigui pogut haver gent sense contar, ademés de les que poden estar ausents en aquell moment, ja sigiui per que no es veiguin, o les que estan al bar, entre d'altres coses, aixi que les cifres que veureu estàn posiblement pel damunt de les reals.

 

A continuació posaré el primer partit del Lleida a casa, el corresponent a la segona jornada.  On hi posa "Espectadors" es el numero que he calculat jo, i tot seguit la comparativa amb les dades oficials del Lleida.

 

 

 

2ª Jornada (01/09/2013)

 

 

1573.jpg?size=37x Lleida Esportiu  3 - 2  Reus Deportiu 2152.jpg?size=37x

 

Espectadors:  1700

 

Dades del club: 2300

 

 

 

 

2ª Ronda Copa del Rei (11/09/2013)

 

 

1573.jpg?size=37x Lleida Esportiu  2 - 0  Caudal Deportivo 7609.jpg?size=37x

 

Espectadors:  ---

 

Dades del club: 1100

 

 

 

 

2ª Jornada (15/09/2013)

 

 
 

1573.jpg?size=37x Lleida Esportiu    3 - 0  Levante B 1548.jpg?size=37x

 

 

Espectadors:  ---

 

Dades del club: 2477


  • RoD y samilof ho han agraït

#2 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 04:31

-- Reservat --



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 04:38

Jo, em crec cada cop més això de la "inflació" de dades, estic cada cop més proper a l'opinió de l'usuari narmer, volia creure que ho inflen poc, pero vist lo vist el diumenge passat, crec que s'inflen bastant les xifres d'assitencia sense cap motiu, ja que enganyant a la gent no fará que aparegui més gent a veure un partit.

 

Jo continuaré aprotant el que puga per a tirar endavant iniciatives com aquesta amb les fotos que aniré fent. Aquest fil es i serà important durant tota la resta de l'any.



#4 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 04:39

Ho trobo una fantàstica iniciativa. També servirà per veure l'evolució de l'assistència al camp segons transcorri la temporada. Jo a aquest primer partit vaig calcular uns 1900/2000.



#5 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 04:41

Gracies samilof. Al final resulta que si tenía rao el Narmer y no arribavam ni a les 2000 persones  :deumeu:  sembla que te molt bon ull (per desgracia...)

 

I amb el temps, quan tingui més recopilació aniré "maquillant" el fil, amb grafiques per veure la tendencia dels aficionats de cara a la temporada. També posaré els de copa (esperem que siguin molts)  :be:



#6 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 septiembre 2013 - 05:08

Doncs jo no crec que inflessin dades aquest diumenge. Segons el meu recompte me'n soprtien 2500.



#7 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 05:10

Segons el meu punt de vista, devíem ser uns 2000, que no està gens malament! a tribuna m'esperava mes gent, pero... quan el Lleida anava 1-2 o 2-2 la gent animava moltissim a l'equip i això s'ha de destacar ja que serem pocs, pero els que som animem!



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 05:15

Segons el meu punt de vista, devíem ser uns 2000, que no està gens malament! a tribuna m'esperava mes gent, pero... quan el Lleida anava 1-2 o 2-2 la gent animava moltissim a l'equip i això s'ha de destacar ja que serem pocs, pero els que som animem!

 

Aixo mai ho he dubtat, els que som els de sempre, sabem com som, sabem que estimem al club i estarem alli encara que juguem a regional.



#9 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 05:41

Doncs jo no crec que inflessin dades aquest diumenge. Segons el meu recompte me'n soprtien 2500.

 

 

Tinc fotografies de tots els cantons... t'asseguro que no sortiam 2500... es més, faltava poc per arrivar als 1600, pero no s'arrivaba, he "inflat" una mica les dades per la gent que no es veu, o per els que m'he pogut deixar. 

Si vols te les passo i t'invito a contar, però t'asseguro que 2500 ni de bon tros.

 

Aproximadament sortien unes 800 de tribuna y 780 entre lateral i gols. Sent MOLT optimistes en el millor dels casos et dic que no superen els 1700.



#10 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 septiembre 2013 - 06:29

No, no, si no t'ho discuteixo, suposo que fem aproximacions estadístiques amb petites mostres estratificades. De lateral no tinc visió perquè sóc a lateral baixa jo i normalment acostumo a posar-hi una mica més de la gent de tribuna en partits així. 



#11 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 06:50

No es aproximacio estadistica, esta contat recuadret per recuadret de cada una de les 4 grades, t'ho asseguro.

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 septiembre 2013 - 06:51

És trist que l'afició tingui que comptar els assistents perquè sospita que les xifres que dona el club son mentida. No és un tema gaire important però algú que enganya en una cosa tan insignificant sol tendir a enganyar en coses més importants.

 

Bona feina Butter.


  • o han agraït

#13 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 07:09

me sembla que aquesta iniciativa es una tonteria...

s'ha d'estar a muerte amb el que diguin la directiva i punto

i si diuem que son 2300 pues oks! q mes us dona? que en treureu de contar els assistents a ull? amb lo dificil que es contarlos a ull...  vamos... i la migració de gent que hi ha de una banda a l'altra del camp de la primera a la segona part....

 

me sembla una feina de xinos i sense sentit

 

tots a una amb la plantilla, cos tecnic i directiva



#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 07:12

mirant a marca aquesta jornada... l'unic equip que ens ha superat amb assistencia en tots els partits jugats de segona b es el Albacete amb 4500 espectadors (no han jugat a casa ni oviedo ni cadis)... de la resta.... res d res

 

o sigui q tampoc esta tant malament

 

si a segona a erem 3500 - 4500.... q espereu????



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 08:18

me sembla que aquesta iniciativa es una tonteria...

s'ha d'estar a muerte amb el que diguin la directiva i punto

i si diuem que son 2300 pues oks! q mes us dona? que en treureu de contar els assistents a ull? amb lo dificil que es contarlos a ull...  vamos... i la migració de gent que hi ha de una banda a l'altra del camp de la primera a la segona part....

 

me sembla una feina de xinos i sense sentit

 

tots a una amb la plantilla, cos tecnic i directiva

 

Contar els asistents 1 a 1 no es cap tonteria, simplement volem saber la veritat i tenir dades reals per poder guardar-les i tenir memoria historica de l'asistencia. No em vui deixar enganyar per ningú. Estaré a muerte amb el Lleida, i també recolzaré casi sempre les directives, pero recorda amic, les directives son com els jugadors, van i venen i tornen a marxar. Els que estem sempre allí som nosaltres.

 

A la vida s'ha de tenir criteri, no es inteligent creures tot el que diuen la directiva, i menos sense haver-ho comprobat. Aixo es com dir, sempre estare amb el meu jefe!! (per posar un exemple), i el jefe diu que s'envol anar a fer de pirata a somalia, jo no tinc perque anar-hi. Es una comparació bestia, pero ho faig perque aixi s'enten be el que vui dir.



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 08:41

me sembla que aquesta iniciativa es una tonteria...

s'ha d'estar a muerte amb el que diguin la directiva i punto

i si diuem que son 2300 pues oks! q mes us dona? que en treureu de contar els assistents a ull? amb lo dificil que es contarlos a ull...  vamos... i la migració de gent que hi ha de una banda a l'altra del camp de la primera a la segona part....

 

me sembla una feina de xinos i sense sentit

 

tots a una amb la plantilla, cos tecnic i directiva

Aixo que has dit es una rucada molt gran! :rialleta:

 

Si en una olla hi han 20 pesols, es igual que n'hi hagin 16 amb un costat i 4 a un altre, o 5 i 15, sempre sera el mateix TOTAL de pesols. El orden de los factores no altera al producto.

 

I per aquells que tinguin ganes de liar la troca, també us dic que les fotos estan fetes al mateix minut. osigui que no e suna foto del minut 10 i unaltre del 88 on la gent ja ha pogut sortir no, aqui no hi ha engany posible, el recompte del butter es casi a la perfecció, un marge d'error molt petit es el que hi ha.



#17 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 09:55

me sembla que aquesta iniciativa es una tonteria...

s'ha d'estar a muerte amb el que diguin la directiva i punto

i si diuem que son 2300 pues oks! q mes us dona? que en treureu de contar els assistents a ull? amb lo dificil que es contarlos a ull...  vamos... i la migració de gent que hi ha de una banda a l'altra del camp de la primera a la segona part....

 

me sembla una feina de xinos i sense sentit

 

tots a una amb la plantilla, cos tecnic i directiva

 

 

Doncs amb tots els respectes, jo no vull que m'enganyn.

I com diu el RoD, si ens enganyen en algo tan "poc" important com l'assistencia no sabem en que mé ens poden estar enganyant.

 

Tot el meu suport a l'iniciativa d'en Butter, i si puc et fare fotos per al recompte, però aviso tinc una patata movil la qualitat no sera molt bona :trist:



#18 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 11:40

me sembla que aquesta iniciativa es una tonteria...

s'ha d'estar a muerte amb el que diguin la directiva i punto

i si diuem que son 2300 pues oks! q mes us dona? que en treureu de contar els assistents a ull? amb lo dificil que es contarlos a ull...  vamos... i la migració de gent que hi ha de una banda a l'altra del camp de la primera a la segona part....

 

me sembla una feina de xinos i sense sentit

 

tots a una amb la plantilla, cos tecnic i directiva

 

No intento fer quedar malament ni molt menys a la directiva, lo que intento es saber la gent REAL que asisteix al camp, i després tenir fer una base de dades amb la asistencia que jo he anat recopilant del Lleida aquest any. ¿Per qué no em quedo amb les dades de la directiva? Simple, per qué no em semblen correctes, aixi de clar (això ho dic ara després de haver contat la gent, abans només m'ho preneia com un "rumor" lo de que s'inflen les dades).

Com ha dit el samilof això es per guardar i sempre es bó anar recopilant informació de la historia del Lleida. De totes formes si et sembla tontería no hi ha cap problema, ho respecto, això ho vaig posant per qué imagino que hi haurà gent que l'interessi... si vaig veient que a la gent li és igual doncs cesare el treball, ja que com bé has dit es un treball complicat, però no em costa res fer-lo, ho considero important, tant de bó es pugui guardar la informació durant varies temporades.

 

Respecte a lo de que hi ha gent que es canvia de lloc, perdona'm que et digui però em sembla una tonteria... ja que jo al mateix minut vaig fer les fotos a lateral y gols, i d'allí vaig treure l'informació. La del Samilof que ha fet a la tribuna deu ser d'un altre moment del partit, llogicament, però dubto que la gent dels gols o lateral haiguin anat a tribuna al descans, sincerament...

 

També em fa gracia com alguns dieu que això ho calculo a "ull" o amb "estadistiques" segons em sembla. No, no, si poso això es per qué hi ha un treball seriós darrera, i s'ha mirat cada fila y cada butaca de tot el camp, res s'ha fet a "boleo". Obviament es un treball que costa lo seu i sempre hi pot haver errors, per això sempre he tirat les dades cap amunt, mai cap abaix. Si hi havia dubte de si en una zona eren 10 o 12 persones, agafava la cifra més alta.

 
 

Doncs amb tots els respectes, jo no vull que m'enganyn.

I com diu el RoD, si ens enganyen en algo tan "poc" important com l'assistencia no sabem en que mé ens poden estar enganyant.

 

Tot el meu suport a l'iniciativa d'en Butter, i si puc et fare fotos per al recompte, però aviso tinc una patata movil la qualitat no sera molt bona :trist:

 

Moltes gracies, tota ajuda segur que va bé, encara que sigui de baixa calitat. I crec que se per on va el RoD, i també em preocupa que la directiva pugui mentir amb temes més seriosos... però esperem que només sigui això...



#19 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 06:32

jo no soc ningú per dir el que heu o no de fer, pero personalment no li vec la utilitat

 

feu el que volgueu

 

pero aixó de que les directives van i venen... potser si que van i venen.... pero l'actual son socis del Lleida des de abans que la majoria de foreros... i si potser un dia marxen de directius, suposo q continuaran sent socis (o no)... pero el que vui dir es q no son ni l'Anabel Junyent, ni el Tatxo Benet ni el magnate Massana... son gent de la casa, socis de tota la vida i que estimen el Lleida igual que el que mes l'estima....



#20 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 septiembre 2013 - 06:33

i potser si inflen les dades d'assistencia es per algun motiu.... o responent a una estrategia mediatica, de captació de socis, de crear mes expectatives... ves a saber....  no ho fan per enganyar foreros jajajja


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos