Ir al contenido


Foto
- - - - -

Impressions primer partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#21 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 09:29

[quote name='"GTS"']Una pregunta pels que estàveu al camp, realment la primera part va ser tan i tan avorrida? Estava a Barcelona, escoltant el Laso per la ràdio, i vaig acabar apagant-la cansat d'escoltar converses de bar sobre els casos Llorente i Javi Martínez o el duel Barça-Madrid.

La primera mitja hora de la primera part va ser típica d'un primer partit de lliga. MOlt respecte entre els dos equips i bastant tempteig. L'últim quart d'hora va ser força interessant i el Lleida es va fer amb el control del partit i va disposar d'alguna ocasió clara de gol (un travesser de Pere Milla) i també un gol anul.lat al mateix Pere Milla, un dels jugadors més destacats d'ahir.

#22 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 09:35

primer partit, sempre esta bé començar guanyant,però el peña sport no és que diguem dels forts del grup... si guanya 3 o + de cop partits podrem dir que és un bon inici.

#23 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 agosto 2012 - 12:23

Jo vaig comptabilitzar dos travessers i dos anul·lats, a part dels dos que van comptar

#24 caragolet

caragolet

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2012 - 10:30

Va ser un partit bastant fàcil contra un equip que no apretava gaire. Em va agradar molt la parella MOLO-MEDINA, contundents i sobretot em va agradar veure com tot i ser nous manaven a tot l' equip, i assumien una mica el rol de liders. Al Pau el vaig veure bastant bé al mig del camp, però voldria veure com anirien les coses amb un equip que apretés més. Els laterals van passar els 90 minuts sense pena ni glòria, i el nou porter també. Colorado va fer una bona segona part demostrant tecnica i experiencia. Pere Milla va ser el millor, i aquest any serà titular indiscutible seguríssim, rapidesa, tecnica i collons! A Mata el vaig veure normal, molt bé el gol, però tampoc no em va convencer molt... Asier, li agrada molt jugar la pilota i posa molt be el cos, pero quan torni el Jesus te els minuts contats.

En general em va agradar força tot i el meu descontent amb la junta directiva, igual que també em va agradar que Seligrat innovés, tot i això jugavem contra un recent ascendit i es molt aviat per treure conclusions. De moment líders, i això es el que compta.

PD: Soc de poble i a vegades m' enduia companys a veure el Lleida. Aquest any dubto que vinguin, no hi ha decomptes universitaris, ni per a arbitres, ni per a entrenadors i 14 euros son bastants diners. Es el meu primer post, espero que no m' acrivilleu a crítiques que nomes he donat la meva opinio. Salut!

#25 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2012 - 12:10

PD: Soc de poble i a vegades m' enduia companys a veure el Lleida. Aquest any dubto que vinguin, no hi ha decomptes universitaris, ni per a arbitres, ni per a entrenadors i 14 euros son bastants diners. Es el meu primer post, espero que no m' acrivilleu a crítiques que nomes he donat la meva opinio. Salut!


Si aixó també m'extranya a mi, l'entrada a 8 euros es per a menors de 10 anys, pero, si els menors de 10 anys poden treure's el carnet gratis, perqué han de pagar entrada? Es una cosa que no entenc...

#26 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 28 agosto 2012 - 01:08

Crec que en aquest aspecte la directiva hauria tingut que innovar més. Descomptes per a aturats, carnet familiar, etc.

El meu carnet que és de 150 € ho trobo raonable, tot i que evidentment als temps que corren és una pasta.

D'altra banda, 14 € l'entrada ho trobo molt car per a qui vulgui comprar una entrada




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos