Ir al contenido


Foto
- - - - -

Impressions primer partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 agosto 2012 - 10:26

Be...primer partit i primers tres punts. Fluixa entrada, però encara m'esperava menys gent al camp.

El LLeida m'ha causat molt bona impressió, sobretot els últims 15 minuts
de la primera part i els 20 primers de la segona. El rival bastant fluixet.

Del LLeida m'ha agradat moltíssim Miramon, que ha desbordat bastant, Mata, tota una referència en atac, Colorado, com no, i la parella de centrals, Molo i Biel MEdina.

Crec que el Seligrat pot armar un equip força competitiu.

FORÇA LLEIDA!!!

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 agosto 2012 - 10:44

Com és que hem jugat amb el "Som i serem" i no amb l'sponsor principal?!

VISCA EL LLEIDA!

#3 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 26 agosto 2012 - 11:12

Si, certament miramon ha destacat, també Pere Milla.. .. davant un rival que no ha demostrar gaire cosa...que tenia avui un ex-jugador blau, Eneko Romo.

#4 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 26 agosto 2012 - 11:16

Les samarretes portaven el "Som i Serem" enlloc de l'espónsor i no portaven el nom del jugador tal i com se'ns va dir. Entenc que com falten 5 dies per tancar les plantilles pugui haver algun moviment i s'hagin esperat a tancar la plantilla.

De coses extraesportives destaco que la gespa està en molt, molt i molt mal estat. UNa deixadesa enorme la de l'estat del camp. Pots comptar aquesta súperempresa que es cuida de la gespa com ha de ser. Té pinta el camp que hagi estat deixat tot l'estiu. També m'ha sobtat que no hi hagin els famosos torns lectors de codis de barres...

Esportivament tampoc poden treure grans conclusions perqu`el Peña Esport ha estat un rival fluixíssm. Però bé, destaco molt a Pere Milla, amb continuïtat anirà a més. M'ha agrdat molt la mobilitat de Jaime Mata. Jorge Miramón té bona tècnica però pensa que passa massa discretament en banda.
Pau Bosch de migcentre no ho ha fet malament, però de central ho fa millor. Els centrals alts i segurs. Però és que el rival jugava sense davanter.
M'ha sobtat veure els laterals jugant en posició canviada, Cacho a l'esquerra i Barreda a la dreta. Un pèl lents.
I al porter ni l'hem vist actuar.

#5 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 agosto 2012 - 11:34

Avui l'equip m'ha agradat, però bé el rival era força inferior...

L'equip l'he vist molt segur, tot i que Molo no m'ha acabat de convèncer. Canadell molt elèctric el poc que ha estat al camp, Miramon molt participatiu, Asier apagadot, Mata referència i Colorado simplement espectacular.

#6 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 26 agosto 2012 - 11:36

Visca el Lleida i Visca el Gol Nord, TORNAREM !

#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 agosto 2012 - 11:44

I lo de tancar 2enes graderies, tampoc s'ha dut a terme, no?
Lo de la gespa... vergonyós! I això que per ara només n'he vist fotos.


Sort del resultat i del lideratge anecdòtic.

#8 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 agosto 2012 - 11:44

De coses extraesportives destaco que la gespa està en molt, molt i molt mal estat. UNa deixadesa enorme la de l'estat del camp. Pots comptar aquesta súperempresa que es cuida de la gespa com ha de ser. Té pinta el camp que hagi estat deixat tot l'estiu. També m'ha sobtat que no hi hagin els famosos torns lectors de codis de barres...


Jo fotria més aviat el pal a la calor infernal dels últims dies que a Royal Verd. Veurem com progressa

#9 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 12:18

Diria que a la graderia alta de gol nord, en principi, no s'hi podia accedir. Hi havia unes cintes a les escaleres.

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 agosto 2012 - 12:56

I lo de tancar 2enes graderies, tampoc s'ha dut a terme, no?
Lo de la gespa... vergonyós! I això que per ara només n'he vist fotos.


Sort del resultat i del lideratge anecdòtic.


Jo penso que el tema de la gespa a Lleida , es una batalla perduda..es molt dificil amb el clima de Lleida i la antiguetat de la gespa que a l´agost estigui millor.... esperarem a setembre-octubre i segur que millorarà...

#11 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 03:50

algu me pot confirmar si el artur godia estaba sancionat en aquest partit, crec les sancions de la copa catalunya es cumpleixen a la lliga, novetat aquesta temporada (al balaguer li ha passat el mateix amb el seu porter el nogues)

el que trobo raro es lo de barreda per la dreta i alex cacho per la esquerra

#12 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 07:26

Diria que a la graderia alta de gol nord, en principi, no s'hi podia accedir. Hi havia unes cintes a les escaleres.

Doncs si no recordo malament ahir vaig veure un individu en aquella zona.

algu me pot confirmar si el artur godia estaba sancionat en aquest partit, crec les sancions de la copa catalunya es cumpleixen a la lliga, novetat aquesta temporada (al balaguer li ha passat el mateix amb el seu porter el nogues)

el que trobo raro es lo de barreda per la dreta i alex cacho per la esquerr

A mi em sembla bastant extrany que les sancions de la Copa Catalunya es compleixin a la Lliga, més que res al tractar-se dues competicions que organitzen dues Federacions diferents (RFEF i FCC). Sota el meu parer, no té cap mena de sentit, de ser cert.

#13 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 agosto 2012 - 08:28

De coses extraesportives destaco que la gespa està en molt, molt i molt mal estat. UNa deixadesa enorme la de l'estat del camp. Pots comptar aquesta súperempresa que es cuida de la gespa com ha de ser. Té pinta el camp que hagi estat deixat tot l'estiu. També m'ha sobtat que no hi hagin els famosos torns lectors de codis de barres...


Jo fotria més aviat el pal a la calor infernal dels últims dies que a Royal Verd. Veurem com progressa


Els meus coneixements sobre el tema per motius familiars em fan dir que la calor no pot ser excusa. Si s'hagués adobat a final de temporada passada i durant l'estiu s'hagués fet la feina necessària la gespa estaria en bon estat tot i la calor. El d'aquesta gespa és deixadesa simplement.

#14 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 09:53

Partit molt seirós del de Toni Seligrat. La defensa molt segura, Mata lluitant totes les pilòtes. M'ha agradat molt Pere Milla que va evolucionant favorablement.

#15 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 10:50

De coses extraesportives destaco que la gespa està en molt, molt i molt mal estat. UNa deixadesa enorme la de l'estat del camp. Pots comptar aquesta súperempresa que es cuida de la gespa com ha de ser. Té pinta el camp que hagi estat deixat tot l'estiu. També m'ha sobtat que no hi hagin els famosos torns lectors de codis de barres...


Jo fotria més aviat el pal a la calor infernal dels últims dies que a Royal Verd. Veurem com progressa


Els meus coneixements sobre el tema per motius familiars em fan dir que la calor no pot ser excusa. Si s'hagués adobat a final de temporada passada i durant l'estiu s'hagués fet la feina necessària la gespa estaria en bon estat tot i la calor. El d'aquesta gespa és deixadesa simplement.


Et dono tota la raó del món, els que tenim coneixement sobre aquests temes, com la gespa, mai de la vida podem dir la calor, simplement poden haver passat dues coses, entre d'altres clar, o que com tu dius Babunski que ho hagin deixat o bé que hagin posat massa abono i s'ha cremat la gespa

#16 TotsSOCIS

TotsSOCIS

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 03:43

De coses extraesportives destaco que la gespa està en molt, molt i molt mal estat. UNa deixadesa enorme la de l'estat del camp. Pots comptar aquesta súperempresa que es cuida de la gespa com ha de ser. Té pinta el camp que hagi estat deixat tot l'estiu. També m'ha sobtat que no hi hagin els famosos torns lectors de codis de barres...


Jo fotria més aviat el pal a la calor infernal dels últims dies que a Royal Verd. Veurem com progressa


Els meus coneixements sobre el tema per motius familiars em fan dir que la calor no pot ser excusa. Si s'hagués adobat a final de temporada passada i durant l'estiu s'hagués fet la feina necessària la gespa estaria en bon estat tot i la calor. El d'aquesta gespa és deixadesa simplement.


Et dono tota la raó del món, els que tenim coneixement sobre aquests temes, com la gespa, mai de la vida podem dir la calor, simplement poden haver passat dues coses, entre d'altres clar, o que com tu dius Babunski que ho hagin deixat o bé que hagin posat massa abono i s'ha cremat la gespa

Per això el noi Argenti –Jardiner va anar al carrer .

#17 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 05:45

doncs si, tema confirmat, les sanciones de la copa catalunya es cumpleixen a la lliga (jo hu trobo raro pero es aixins), artur godia que va ser expulsat contra el cervera, 1 partit de sancio que va cumplir en el partit contra el peña sport, tambe el balaguer tenia sancionat al nogues i no va jugar contra el jupiter

#18 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 27 agosto 2012 - 06:32

Una pregunta pels que estàveu al camp, realment la primera part va ser tan i tan avorrida? Estava a Barcelona, escoltant el Laso per la ràdio, i vaig acabar apagant-la cansat d'escoltar converses de bar sobre els casos Llorente i Javi Martínez o el duel Barça-Madrid.

I el tema que dieu de les sancions és per fer-s'ho mirar... la que havien posat (i no van compir) a Tito i Mou a la Supercopa no es complia en Copa perquè eren competicions diferents (ambdues organitzades per la RFEF) i, en canvi, una sanció d'una competició de Copa organitzada per la FCF es compleix en lliga. En fi, que no sé de que em sorprenc.

#19 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 07:09

Ahir no va ser convocat Artur, per decisió tècnica.

Desconec com funciona el tema de les sancions a 3a divisió, però les dos les organitzen la FCF, mentre que les de Copa Catalunya no s'acumulen a 2a divisió B.

#20 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 08:30

segons mundo deportivo i sport ere baixa per sancio, mateix cas que el porter del balaguer, el nogues

repeteixo segons els diaris, jo tambe trobo molt estrany que les sancions de copa catalunya es cumpleixin a la lliga

no ser si el segre del diumenge diu algo d'aquest tema, fins divendres que estare per la provincia de lleida no podre mirar segres atrasats i veure si diu algo a la previa del diumenge




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos