Ir al contenido


Foto
- - - - -

Pretemporada 2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
84 respuestas en este tema

#21 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 03 julio 2012 - 02:40

Estic bastant emprenyat en com estan anant les coses aquest estiu. Espero que la directiva espavili en tema fitxatges i renovacions, que decideixi explicar-se als socis (i de pas convertir-se en SA) i que porti una campanya de captació de socis com la de l'any passat.

#22 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 julio 2012 - 05:56

Estic bastant emprenyat en com estan anant les coses aquest estiu. Espero que la directiva espavili en tema fitxatges i renovacions, que decideixi explicar-se als socis (i de pas convertir-se en SA) i que porti una campanya de captació de socis com la de l'any passat.

No ho és?

#23 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2012 - 06:46

l'amistos es degut a que el imaz te contracte amb el lleida, es a dir tampoc no pot marxar a canvi de res

#24 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2012 - 08:33

Es un bon rival, un equip de superior categoria, amb la novetat de veure a Imaz al girona,i si tinguessim sort ens podrien televisar per esport 3.



UUUUUAAAAAAAL·LAAAA!!! Per Esport3!!! Quina passada!!! :lol: :lol: :lol:

#25 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 julio 2012 - 08:41

Es un bon rival, un equip de superior categoria, amb la novetat de veure a Imaz al girona,i si tinguessim sort ens podrien televisar per esport 3.



UUUUUAAAAAAAL·LAAAA!!! Per Esport3!!! Quina passada!!! :lol: :lol: :lol:


Veig que algú ha pillat la ironia.... :lol:

#26 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2012 - 11:13

:lol: :lol: :lol:

#27 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 04 julio 2012 - 11:40

Esport 3 no....,pero Lleida Tv si que podria dar alguno de pretemporada
Y del Balaguer,Tarrega,Cervera,Andorra...
No es mucho pedir?
Tanto dinero le costaria a Lleida Tv,televisar en directo un partido de Segunda Catalana cada jornada?
Por ejemplo Almacelles-Mollerusa etc.,etc.

#28 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2012 - 12:46

No sé si mai he vist a Lleida TV fer algun partit en directe. Corregiu-me si m'equivoco...

#29 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 julio 2012 - 12:57

No sé si mai he vist a Lleida TV fer algun partit en directe. Corregiu-me si m'equivoco...


no em sona, però potser es perque els drets els tenen TV3, que es qui paga, i no lleida TV.

#30 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2012 - 04:13

16 juliol crec s'inicia la pretemporada, veurem amb quins jugadors

#31 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2012 - 10:02

No sé si mai he vist a Lleida TV fer algun partit en directe. Corregiu-me si m'equivoco...


no em sona, però potser es perque els drets els tenen TV3, que es qui paga, i no lleida TV.

TV3 té els drets per poder elegir partit, però no si el fa tv3, el pot fer qui vulgui. Lleida Tv no està molt sobrat de diners precisament, i fer una conexió en directe em suposo que val molts diners.. recordo fa 2 anys que feien els partits ens dissabte al camp d'esports per fer-lo el dia següent en diferit per Lleida Tv.

#32 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2012 - 12:24

No tenim encara ningun amistós programat??

Per cert, crec que el Huracán tindrà un amb el Vilareal l'1 d'agost.

#33 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 julio 2012 - 12:35

Ja vaig dir aquí mateix que per mi seria gairebé obligatori un Lleida - Betis en el proper Ciutat de Lleida...

#34 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 julio 2012 - 12:56

No sé si mai he vist a Lleida TV fer algun partit en directe. Corregiu-me si m'equivoco...


no em sona, però potser es perque els drets els tenen TV3, que es qui paga, i no lleida TV.

TV3 té els drets per poder elegir partit, però no si el fa tv3, el pot fer qui vulgui. Lleida Tv no està molt sobrat de diners precisament, i fer una conexió en directe em suposo que val molts diners.. recordo fa 2 anys que feien els partits ens dissabte al camp d'esports per fer-lo el dia següent en diferit per Lleida Tv.



FA moooooolts anys (poder els que ja esteu prop dels 40 us en recordeu)..la primitiva tv lleida que la feien els de la botiga aquella de teles que hi havia a la cantonada del carrer major amb la plaça st.joan (cirera poder es deia?) emitien els partits de casa i algun de fora (el segalar, fraga,saragossa,andorra,...) tots els dimarts a la nit amb l'apertura musical de la "preso de lleida" versió elèctrica Dharma que curiosamnet també posavent a les mitjes parts al camp per megafonia...tot un clàssic aquells dimarts a la nit.

#35 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 julio 2012 - 01:07

Ja vaig dir aquí mateix que per mi seria gairebé obligatori un Lleida - Betis en el proper Ciutat de Lleida...


QUan ja estavem visitant les instal.lacions del club, es va proposar aquest partit, però l'ÒScar Sarramia gairebé el va descartar per la despesa econòmica que suposaria el desplaçament del Betis (que de ben segur hauria d'abonar el Lleida).

El Ciutat de Lleida es troba a l'aire, però es considera un assumpte secundari, donades les altres prioritats que hi ha al club (renovacions, fitxatges, captació de socis, etc).

#36 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 julio 2012 - 11:25

Pel twitter, he vist que demà comença la pretemporada el Teruel, un dels nostres rivals la propera temporada.
Quan la començarà el Lleida, la pretemporada? Algú ho sap?

#37 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2012 - 02:10

16 de juliol crec recordar

#38 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 julio 2012 - 09:12

Sincerament el ciutat de Lleida s'hauria de realitzar contra el Betis obligatòriament tal i com diu en Lennon i penso que el cost pagat la meitat per cada club no crec que suposi una despesa tan gran com per acumular deute i no acabar amb dèficit 0 al final de temporada (lo de portar al Liverpool també m'agradaria, però aquí si que ja seria una despesa seriosa).

PS: El Madrid jugarà al Carlos Tartiere contra l'Oviedo.
http://www.marca.com...1342005552.html

No crec que sigui tan complicat doncs portar al Betis.

#39 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 12 julio 2012 - 09:23

Sincerament el ciutat de Lleida s'hauria de realitzar contra el Betis obligatòriament tal i com diu en Lennon i penso que el cost pagat la meitat per cada club no crec que suposi una despesa tan gran com per acumular deute i no acabar amb dèficit 0 al final de temporada (lo de portar al Liverpool també m'agradaria, però aquí si que ja seria una despesa seriosa).

PS: El Madrid jugarà al Carlos Tartiere contra l'Oviedo.
http://www.marca.com...1342005552.html

No crec que sigui tan complicat doncs portar al Betis.


ejem ejem...

#40 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 julio 2012 - 07:33

Crec que ningu ho ha dit.


El @Lleida_Esportiu jugara un amistos contra el Osasuna B el dia 11 de agosto en Tajonar. @LaSegundaB #futbolcat






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos