Ir al contenido


Foto
- - - - -

Pretemporada 2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
84 respuestas en este tema

#1 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2012 - 02:08

Sabeu si s'ha concretat ja algun amistos? Tinc especial interes per saber el rival en el Torneig Ciutat de Lleida

#2 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 julio 2012 - 03:17

Sabeu si s'ha concretat ja algun amistos? Tinc especial interes per saber el rival en el Torneig Ciutat de Lleida


No conto pas... en aquest club sembla que no hi ha pressa per res.

#3 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2012 - 03:45

ara al acabar la eurocopa diran algo

no els feu còrrer, que s'estressen

#4 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2012 - 05:00

ara al acabar la eurocopa diran algo

no els feu còrrer, que s'estressen


Ah, ara ho entenc, estan esperant a saber quina selecció guanya per convidar-la.

#5 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 julio 2012 - 11:03

ara al acabar la eurocopa diran algo

no els feu còrrer, que s'estressen


Ah, ara ho entenc, estan esperant a saber quina selecció guanya per convidar-la.


Millor encara estan esperant per que els jugadors que han de fitxar participen a l'eurocopa.

Primícia: es faran 5 fitxatges, i tots ells han jugat la final :wink:

#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 julio 2012 - 09:27

Mmm... bona pista.

Penso que Buffon seria un substitut ideal pel Victor. Encara que no es pot descartar Casillas perquè tot sabem que està picat amb Mou.

Piqué o Chellini al lloc de Jerson i Jordi Alba vindrà cedit per cubrir la baixa de Verdú. Les meves fonts diuen que ja està pràcticament lligat i que només falta la firma.

Al mig del camp, clarament Iniesta. Ens aniria molt bé per organitzar i joc entre línies.

I al davant, jo em decantaria per Ballotelli. No és que m'agradi gaire el seu joc, però tindríem diversió garantida tot l'any per les seues bretolades. Us imagineu la portada del Segre:

"Ballotelli la torna a liar al Gurugú. L'internacional del Lleida agredeix un segurata i passa la nit al cuartell de la urbana, on l'acusen de consumir alcohol al carrer."

#7 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2012 - 11:13

Mmm... bona pista.

Penso que Buffon seria un substitut ideal pel Victor. Encara que no es pot descartar Casillas perquè tot sabem que està picat amb Mou.

Piqué o Chellini al lloc de Jerson i Jordi Alba vindrà cedit per cubrir la baixa de Verdú. Les meves fonts diuen que ja està pràcticament lligat i que només falta la firma.

Al mig del camp, clarament Iniesta. Ens aniria molt bé per organitzar i joc entre línies.

I al davant, jo em decantaria per Ballotelli. No és que m'agradi gaire el seu joc, però tindríem diversió garantida tot l'any per les seues bretolades. Us imagineu la portada del Segre:

"Ballotelli la torna a liar al Gurugú. L'internacional del Lleida agredeix un segurata i passa la nit al cuartell de la urbana, on l'acusen de consumir alcohol al carrer."


Ja que estem portem en Balotelli i en Cassano, que faríen bona dupla xD!

#8 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2012 - 09:58

be, sabeu quin dia tornen els jugadors als entrenaments?

algu sap el calendari de pretemporada?

#9 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2012 - 10:28

Pocs equips han concretat ja els amistosos de pre-temporada. Si que recordo que es va dir que jugarien partits amistosos per les barriades de Lleida.

#10 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 julio 2012 - 10:48

Jo fins després del dia 5 de juliol no vull pensar en res més que poder iniciar la temporada a 2a B... L'actual directiva amb el seu "silenci" m'està generant força angoixa. Ahir llegia que la plaça a 2a B val 190.000 euros... Espero que no se'ls hi hagi passat pel cap vendre-se-la.

Tan de bo recuperin el trofeu Ciutat de Lleida i convidin al Betis. Seria un bonic homenatge per Miki Roqué. I si vol el Liverpool, també, en format triangular...

FORÇA LLEIDA!!!

#11 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2012 - 11:16

Ni pretemporada ni campanya de captació de socis ni fitxatges. La majoria dels equips ja ho tenen fet. Espavilem!!!

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 julio 2012 - 11:19

Captació de socis?!!! Estan fent una campanya exepcional... inigualable!!! Per aconseguir just el contrari...

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 julio 2012 - 11:38

Jo fins després del dia 5 de juliol no vull pensar en res més que poder iniciar la temporada a 2a B... L'actual directiva amb el seu "silenci" m'està generant força angoixa. Ahir llegia que la plaça a 2a B val 190.000 euros... Espero que no se'ls hi hagi passat pel cap vendre-se-la.

No fotem :lol:

De totes maneres això dels 190.000 és per a comprar places d'equips descendits per deutes i el club no veu un duro, tot se'n va per a pagar els deutes generats amb els jugadors.

Si el Lleida vol vendre la plaça el procediment és diferent.
Seria com lo del Figueres quan van portar el club a Castelldefels i després a Vilajuïga. És un acord que es pot fer en qualsevol moment, per la quantitat que acordin les dues parts i sense tenir en compte a la RFEF ja que legalment només és un canvi de nom i de seu.

Tan de bo recuperin el trofeu Ciutat de Lleida i convidin al Betis. Seria un bonic homenatge per Miki Roqué. I si vol el Liverpool, també, en format triangular...

FORÇA LLEIDA!!!

Buff quina idea més bona. Si algú de la directiva llegeix això que telefoni al Betis, seria un gest enorme.

#14 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 julio 2012 - 12:23

Si no podem pagar ni una mica més de fitxa per mantenir l'Emili pagarem el viatge del Betis...

#15 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 julio 2012 - 12:24

Si no podem pagar ni una mica més de fitxa per mantenir l'Emili pagarem el viatge del Betis...

Obviament se l'haurien de pagar ells. Sino doncs res.

#16 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 julio 2012 - 12:35

Si no podem pagar ni una mica més de fitxa per mantenir l'Emili pagarem el viatge del Betis...

Obviament se l'haurien de pagar ells. Sino doncs res.


Doncs diria que ja està tot dit.

#17 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2012 - 12:39

Segons Dani Badia una de les condicions per vendre l'Imaz al Girona sería un partit amistos amb els gironins.

#18 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 julio 2012 - 12:41

Segons Dani Badia una de les condicions per vendre l'Imaz al Girona sería un partit amistos amb els gironins.


Ui sí, un amistós contra el Girona... això ens portaria uns ingressos bestials amb 10.000 persones al camp.

#19 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2012 - 12:48

Segons Dani Badia una de les condicions per vendre l'Imaz al Girona sería un partit amistos amb els gironins.


Ui sí, un amistós contra el Girona... això ens portaria uns ingressos bestials amb 10.000 persones al camp.


Oi tant! Es vox populi que el Girona es un equip punter xd.

Quin estiu ens espera

#20 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 03 julio 2012 - 01:08

Es un bon rival, un equip de superior categoria, amb la novetat de veure a Imaz al girona,i si tinguessim sort ens podrien televisar per esport 3.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos