Ir al contenido


Foto
- - - - -

Mallorca B 2 - Lleida 1 (comentaris)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
73 respuestas en este tema

#61 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 22 noviembre 2011 - 09:25

Però què esteu dient??? Cadascú amb la seva vida i el seu temps lliure fa el que li dona la gana.

O potser si esteu rallats no és el millor que es pot fer sortir amb amics i divertir-se? O és millor quedar-se a casa plorant i acabar tirant-se per la finestra?

Jo també estic emprenyat per haver perdut contra aquella banda (i altres bandes), però no traiem les coses de lloc. A l'igual li dius a un noi de 24 o 25 anys que estudia i entrena cada dia per cobrar poc més de 1.000 € al mes (i amb poca puntualitat) que no surti un cap de setmana.

#62 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 11:34

Però què esteu dient??? Cadascú amb la seva vida i el seu temps lliure fa el que li dona la gana.

O potser si esteu rallats no és el millor que es pot fer sortir amb amics i divertir-se? O és millor quedar-se a casa plorant i acabar tirant-se per la finestra?

Jo també estic emprenyat per haver perdut contra aquella banda (i altres bandes), però no traiem les coses de lloc. A l'igual li dius a un noi de 24 o 25 anys que estudia i entrena cada dia per cobrar poc més de 1.000 € al mes (i amb poca puntualitat) que no surti un cap de setmana.


Per fí una opinió amb cara i ulls, tota la raó del món company!!!
jo, es que passo de comentar res al respecte de tot això... quants d'aquí no heu sortit després de suspendre un examen o després de tenir un mal dia a la feina??? auvenga home!!!!

#63 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:04

Jo no se com encara pot haver gent que defensi, que uns jugadors de futbol que desprès de perdre un partit adamunt s'en vagi'n de festa..., una cosa que puc trobar normal que es puguin anar a un bar a pendre algo i tal (cosa que he vist molts cops a jugadors del Lleida desprès de partits perduts al bar foten-se birres..) però una altra ja es anar a una discoteca a celebrar...una derrota? Gent que estan cobrant per jugar al futbol, gent que darrere te una afició que paga per poder veure els seus partits, que passa fred, calor i etc per anar a veure'ls i un llarg etc...crec que per aquest motius aquestes coses no es tindrien que fer almenys per una miqueta de respecte.

Jo puc entendre que sobretot, els jugadors nouvinguts els importi 3 pepinos el Lleida...però vamos, en aquest aspecte s'haurà de ser una mica mes professional..no coste tant.


+1

Evidentment els jugadors poden fer lo que vulguin, però per mi és una falta de respecte a l'afició i a l'equip. I no ens queixem de que després de la derrota contra el Mallorca B surtin, sinó de que és força habitual que surtin després de perdre i que molts dissabtes abans del partit surten ( i després s'arrosseguen pel camp tot el partit).
Crec que sense més diciplina i esforç mai podrem aspirar a res.

#64 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:10

I jo em pregunto, si aquest diumenge s'hagués guanyat al Mallorca B estarieu tots tant crítics contra els jugadors??? Vosaltres també us ho podrieu preguntar, no???

En fi, no se perquè comento... no val la pena ;D

#65 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:20

totalment d'acord amb CatisnotEsp1993

#66 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:23

A 2a B és BÀSIC tenir un sistema defensiu segur. La defensa és la base de qualsevol equip de la categoria. Sempre n'havíem fet, poc o molt, gala de la nostra defensa... Enguany, ni això tenim...

A sobre, el que l'any passat va ser "pichichi" amb un equip com el CD Lugo (porta dues campanyes brutals) aquí, les veu quadrades...


Com he llegit per aquí, el partit contra els de Gandía és la primera final. Tan de bo es guany i serveixi per començar a fer del Camp d'Esports el fortí que hauría de ser si volem tenir dret a somiar.


FORÇA LLEIDA.

#67 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:30

I jo em pregunto, si aquest diumenge s'hagués guanyat al Mallorca B estarieu tots tant crítics contra els jugadors??? Vosaltres també us ho podrieu preguntar, no???

En fi, no se perquè comento... no val la pena ;D


Evidentment, no estem parlant de dies aïllats. Estem parlant d'una actiutud determinada aquesta temporada i una tendència resultats determinats (20 gols en 14 partits). Això no es corregeix amb una victòria amb un gol a potra !

#68 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:30

i tant que es una final, la defensa evidentment aquesta temporada fa aigues pero alguns encara no hu veuen

sigan apoyando los sistemas de emili :twisted: e igual hacemos la promocion pero de permanencia

#69 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:32

si haguesim guanyat al mallorca b?, i si a mi me toques la once?, hem de viure de realitats

#70 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 01:57

I hi ha jugadors que van per la discoteques però no poden jugar perque estan lesionats... Perdoneu però jo això no ho veig normal.

Sincerament crec que la diferencia entre l'any passat i aquestestà en el compromis, no crec que tinguem molt pitjor plantilla. L'any passat teniem un equip super compromes mentres que aquest anys molt jugadors fa pinta de que passen de tot. El Canario per exemple tothom deia que tenia molta qualitat, que seria el nostre Rayo. La diferencia entre ells però es ben clara, mentres un té com a objectiu basic progressar en el món del futbol i es cuida per tal d'intentar millorar, l'altre no coneix el comportament que ha de tindre un jugador de futbol professional.

En resum, hauriem de tindre més jugadors com Asier o inclus com Azparren que tot i no ser molt bo hi fica voluntat i no tans Canarios o Casqueros.

#71 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 04:47

Però què esteu dient??? Cadascú amb la seva vida i el seu temps lliure fa el que li dona la gana.

O potser si esteu rallats no és el millor que es pot fer sortir amb amics i divertir-se? O és millor quedar-se a casa plorant i acabar tirant-se per la finestra?

Jo també estic emprenyat per haver perdut contra aquella banda (i altres bandes), però no traiem les coses de lloc. A l'igual li dius a un noi de 24 o 25 anys que estudia i entrena cada dia per cobrar poc més de 1.000 € al mes (i amb poca puntualitat) que no surti un cap de setmana.


Per fí una opinió amb cara i ulls, tota la raó del món company!!!
jo, es que passo de comentar res al respecte de tot això... quants d'aquí no heu sortit després de suspendre un examen o després de tenir un mal dia a la feina??? auvenga home!!!!


El problema es que a la feina, si t'en vas de festa, després has de rendir, tinguis o no tinguis un bon dia, a les classes quan estudies, has de estar atent, hagis tret o no una bona nota a classe, pero el que es veu moltes vegades, son als jugadors arrossegar-se per el camp, i mostrar poca professionalitat.

I si haguéssim guanyat seguiría pensant el mateix, han de mostrar mes disciplina...

#72 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 05:04

en el trabajo si no rindes, solo te puede ocurrir una cosa: que te manden a la calle, pero el futbol parece que esta exento de estas cuestiones.

#73 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2011 - 05:46

con todos los respetos hacia canario, comparar a canario con rayo, es como comparar un plato de arroz con el caviar, seamos realistas y digamos las cosas por su nombre.
otro gallo cantaria si tuviesemos en la actualidad a rayo

#74 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 noviembre 2011 - 04:48

Però què esteu dient??? Cadascú amb la seva vida i el seu temps lliure fa el que li dona la gana.

O potser si esteu rallats no és el millor que es pot fer sortir amb amics i divertir-se? O és millor quedar-se a casa plorant i acabar tirant-se per la finestra?

Jo també estic emprenyat per haver perdut contra aquella banda (i altres bandes), però no traiem les coses de lloc. A l'igual li dius a un noi de 24 o 25 anys que estudia i entrena cada dia per cobrar poc més de 1.000 € al mes (i amb poca puntualitat) que no surti un cap de setmana.


Cadascú fa el que li dona la gana al seu temps lliure sí d'acord. Però tu ves a treballar, no rendeixis, fes-ho tot malament o no vaiguis a la feina al·legant que estàs de baixa i després ves de festa o a fer una "paxanga" amb els amics i que et vegi el jefe a veure que et passaria, doncs els jugadors igual si no estan rendint i realitzen una temporada dolenta el que han de fer es conscienciar-se i no malgastar el temps emborratxant-se per que això repercuteix a la seva vida professional... Els jugadors no són defensables...




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos