Ir al contenido


Foto
- - - - -

Mallorca B 2 - Lleida 1 (comentaris)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
73 respuestas en este tema

#21 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 05:31

Si, de moment 0-0 a veure si guanyem a la 2ª part!

#22 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 05:53

OLE TU EMILI, AZPARREN, PAU i la mare que els va parir a tots, son uns inutils, ja seria hora que aprenguessin a defensar.

#23 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 05:58

PATÈTIC!!! MOLT PATÈTIC!!! Estic molt emprenyat ara mateix...

#24 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:02

Emili Fora ja siusplau!!! Canvia la dinamica o algo pero aixo no potser!

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:07

Cal ser inutil per voler jugar a l'estil Amarrategi i que et fotin mes de 20 gols en 14 jornades... si veus que no funciona defensar.. com a minim ves a marcar, total, els gols tels foten igual.

#26 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:20

Al 85 marca el Lleida Esportiu i al 89 treu un defensa del Mallorca B la pilota sota pals!!

Quina mala ostia! Ho hauríem d'haver fet abans tot això

Edito: Final del partit

#27 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:22

Un partit realment per cagar-se en tot!!! Això no pot ser, ostia!!!

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:24

Un partit realment per cagar-se en tot!!! Això no pot ser, ostia!!!


Un? si nomes fos un.. dels 13 o 14 que s'han jugat 8 o 9 han sigut aixi.. i dels que hem guanyat com el del Terol, podem donar gracies a nostro senyor per que mare meva..

Es una vergonya, no pots sortir a defensar quan tens una defensa de retardats, surt a guanyar i a marcar mes gols que el rival, amb 2 collons, si total, cada partit ten menjes 2 o 3 per cagades d'uns o altres.

#29 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:46

mal partido y pregunto, quizas necesitamos un cambio en el banquillo?, los resultados mandan y ahora ante el gandia nos jugamos bastante, si nos ganan lo tendremos muy crudo.
empiezo a pensar que es posible que futbolero 01 tenga razon con emili
el partido de hoy desastroso sobre todo en defensa

#30 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:53

quin desastre ......
aquest any hem costa molt motivam amb aquest Lleida no li veig gaire futur pensava que guanyan a casa del lider seria el punt d´inflexio però nomès va er un miratge

#31 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 06:56

potser ha arribat el moment de un canvi a la banqueta

#32 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 07:15

potser ha arribat el moment de un canvi a la banqueta


tens rao... Hem de canviar de Entrenador JA!

#33 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 08:50

potser ha arribat el moment de un canvi a la banqueta


tens rao... Hem de canviar de Entrenador JA!



...VINGA...que corri el conyac...

#34 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 noviembre 2011 - 08:52

L'Emili té coses bones, però és massa conservador i conformista. Tinc la sensació que no té prouta autoritat dins el vestidor i que els jugadors surten molt de festa.

Tot i això, queda molta lliga i aquest és un any de tràmit on el nostre objectiu és la permanència.

#35 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 10:02

Bastant lamentable... Fotem un partit molt discret, ens foten 2 golets aixi com si res i lo tipic, als últims minuts a correr i a pujar el porter a rematar.

Personalment em comença a cansar tot plegat. Excessiva irregularitat estem patint, i de la defensa ni en parlo. Lo únic bo que hem tingut en les últimes temporades i aquest any fot molta pena.

No tinc res contra l'Emili. Ha sigut un entrenador molt important en aquest club i ha fet també coses importants. Però un club com el Lleida no es pot permetre el luxe d'anar salvant la permanència a Segona B temporada rere temporada. Portem, amb l'actual, 6 temporades consecutives en aquesta categoria, i no hem jugat ni un sol play-off, i només hem aconseguit una classificació per la Copa (eliminats la temporada següent en primera ronda per un equip bastant mediocre).

Em sembla molt bé tot això de "l'estiu dificil" que hem tingut i tota la pesca. Però a Segona B ha quedat demostrat que els grans jugadors no ho són tot. I no m'agrada gens el conformisme que es respira en l'ambient del Lleida Esportiu.

Som un club que vacil·la d'història, i si volem mantenir la llegenda de l'antiga UE Lleida, hauriem de començar per ser més ambiciosos i buscar objectius més atractius. Potser no aconseguirem cumplir-los, però no ens podràn acusar de no haver-ho intentat (com la temporada passada).

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 11:05

Bastant lamentable... Fotem un partit molt discret, ens foten 2 golets aixi com si res i lo tipic, als últims minuts a correr i a pujar el porter a rematar.

Personalment em comença a cansar tot plegat. Excessiva irregularitat estem patint, i de la defensa ni en parlo. Lo únic bo que hem tingut en les últimes temporades i aquest any fot molta pena.

No tinc res contra l'Emili. Ha sigut un entrenador molt important en aquest club i ha fet també coses importants. Però un club com el Lleida no es pot permetre el luxe d'anar salvant la permanència a Segona B temporada rere temporada. Portem, amb l'actual, 6 temporades consecutives en aquesta categoria, i no hem jugat ni un sol play-off, i només hem aconseguit una classificació per la Copa (eliminats la temporada següent en primera ronda per un equip bastant mediocre).

Em sembla molt bé tot això de "l'estiu dificil" que hem tingut i tota la pesca. Però a Segona B ha quedat demostrat que els grans jugadors no ho són tot. I no m'agrada gens el conformisme que es respira en l'ambient del Lleida Esportiu.

Som un club que vacil·la d'història, i si volem mantenir la llegenda de l'antiga UE Lleida, hauriem de començar per ser més ambiciosos i buscar objectius més atractius. Potser no aconseguirem cumplir-los, però no ens podràn acusar de no haver-ho intentat (com la temporada passada).



Totalment d'acord, 2na B no te la diferencia abismal de pressupostos i jugadors que hi ha a 1ra o 2na A, ja em direu quin equip tret del Balears (que tot i aixo els vam guanyar) te un equip superior al nostre (jugador per jugador) i la resposta es cap, esta clar que si surts a empatar a 0 amb la merda de defensa que tenim al final alguna et menjes, i contra el Llagostera ens va anar de poc per que eren una colla de mantes i de dolents (de lo pitjor que he vist al camp d'esports) pero sino ens en foten 2 o 3 tambe, i va passar lo de sempre, minut 85 i tots a correr.

Que la cosa et surti be el dia del Terol on Asier baixa una pilota no sap ni com i la cola entre les cames del porter tampoc sap com només passa de tant en quant, els partits has de sortir a guanyarlos, a fotre collons i a per totes, nomes pots especular quan tens una seguretat defensiva, epro si no la tens (com es el cas) doncs ves a fotre mes gols que el rival, per que amb 1 o 2 gols saps que no en tens suficient.

#37 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 noviembre 2011 - 11:13

Bastant lamentable... Fotem un partit molt discret, ens foten 2 golets aixi com si res i lo tipic, als últims minuts a correr i a pujar el porter a rematar.

Personalment em comença a cansar tot plegat. Excessiva irregularitat estem patint, i de la defensa ni en parlo. Lo únic bo que hem tingut en les últimes temporades i aquest any fot molta pena.

No tinc res contra l'Emili. Ha sigut un entrenador molt important en aquest club i ha fet també coses importants. Però un club com el Lleida no es pot permetre el luxe d'anar salvant la permanència a Segona B temporada rere temporada. Portem, amb l'actual, 6 temporades consecutives en aquesta categoria, i no hem jugat ni un sol play-off, i només hem aconseguit una classificació per la Copa (eliminats la temporada següent en primera ronda per un equip bastant mediocre).

Em sembla molt bé tot això de "l'estiu dificil" que hem tingut i tota la pesca. Però a Segona B ha quedat demostrat que els grans jugadors no ho són tot. I no m'agrada gens el conformisme que es respira en l'ambient del Lleida Esportiu.

Som un club que vacil·la d'història, i si volem mantenir la llegenda de l'antiga UE Lleida, hauriem de començar per ser més ambiciosos i buscar objectius més atractius. Potser no aconseguirem cumplir-los, però no ens podràn acusar de no haver-ho intentat (com la temporada passada).



L'any passat a les primeres jornades on estàvem immersos a les zones de descens i sense aixecà el cap no ens arribaríem a imaginar que a la jornada 38 lluitaríem per per l'ascens, també crec que vam tenir molta sort amb aquella sèrie de victòries consecutives (moltes van ser per la mínima i amb sort, també podríem haver perdut) també és cert que teniem més bon equip (Edu, Colorado, Rayo, X. Jimenez, Dani Marin millor que Verdu, i també teniem més fons d'armari) i si que vam somniar amb l'ascens i crec que aquest any serà un any avorrit que estarem a mitja taula en determinades jornades més a prop del descens i en altres més del ascens, és el que hi ha no és pot pujar amb una banqueta com la del altre dia contra el llagostera (sol Sergi, porter suplent, com a jugador del primer equip, Saife no el conto) i tampoc baixarem tenint l'onze que hi ha...

#38 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 20 noviembre 2011 - 12:32

Alé... diumenge tornarem a guanyar i debat acabat durant uns dies...

#39 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 noviembre 2011 - 12:43

Alé... diumenge tornarem a guanyar i debat acabat durant uns dies...


De que coi et serveix guanyar un partit si despres en perds 6 fent la pena? No cal sobreprotegir tant, ara resultara que tenim una defensa exel·lent i que l'equip surt a guanyar cada partit.

Doncs no es aixi, sortim adormits i al minut 85 correu-hi tots, no podien fer el que fan al 85 fer-ho al minut 0? I per fer la pena, fotem jugadors de casa i no al inutil del Azparren i al Ibañez.

#40 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 noviembre 2011 - 12:55

Es d'aquells partits que em cremen molt el d'avui. Crec que erem superior al rival, així ho em demostrat en trams de partit on hem dominat i em creat ocasions. Al final, però, res. La mala sort de sempre, la inutilitat defensiva de sempre. En fi, res ha canviat respecte els últims anys. Es nota prou que continuem sent el Lleida, no? :lol:

I aquest any en cap cas ens podem queixar dels arbitres... Quantes jornades ens em quedat amb 1 o 2 homes més? I quin profit n'em tret? Una de les assignatures pendents en els últims anys aquest tema.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos