Ir al contenido


Foto
- - - - -

Encara hi ha gent que defensi aquest entrenador?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
104 respuestas en este tema

#41 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 octubre 2011 - 01:28

teniam entre altres el Rayo, pichichi del grup, aixi que de equipet no tant me semble eh. crec recordar vem perdre 2 partits a casa en la recta final, si haguesim guanyat ambos partits haguesim fet play off


Vam punxar amb l'Alzira (un accident contra un equip que venia en ratxa) i el Mallorca B (no devia ser massa fàcil jugar 3 dies després de la notícia de la desaparició del club).

#42 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 octubre 2011 - 01:29

teniam entre altres el Rayo, pichichi del grup, aixi que de equipet no tant me semble eh. crec recordar vem perdre 2 partits a casa en la recta final, si haguesim guanyat ambos partits haguesim fet play off

Si, tu a principis de temporada, segurament pensaves que lluitariem per la permamència com molts de nosaltres... L'equip era un equi NORMALET, però ells van ficar ganes i l'Emili, va treure el millor de cada un...

#43 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 12:30

Alzira i Mallorca b dos equips que van baixar a tercera per molta ratxa bona que tinguesin al seu moment
i no solament teniam el Rayo, sino altres bons jugadors com el Gallego, Colorado, Xavi Jimenez per exemple.
personalment crec que de les plantilles que ha tingut el emili al lleida, aquesta temporada es on tenim la plantilla un pel mes fluixa si la comparem amb altres temporades

#44 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 octubre 2011 - 12:57

Sí que van baixar, i són dos partits que s'haurien d'haver guanyat. Però per uan ensopegada amb l'Alzira (que va sumar 4 victòries i 6 empats en les darreres 11 jornades) no es pot valorar una temporada. Com tampoc per perdre un partit tot just 3-4 dies després que se sabés que el club entrava en procés de liquidació. Els jugadors poden ser professionals o tot el que vulguis, però això ha d'afectar sí o sí.

#45 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 octubre 2011 - 02:07

Alzira i Mallorca b dos equips que van baixar a tercera per molta ratxa bona que tinguesin al seu moment
i no solament teniam el Rayo, sino altres bons jugadors com el Gallego, Colorado, Xavi Jimenez per exemple.
personalment crec que de les plantilles que ha tingut el emili al lleida, aquesta temporada es on tenim la plantilla un pel mes fluixa si la comparem amb altres temporades


Ara és molt fàcil parlar d'aquell equip però no crec que pensesis lo mateix quan portàvem 3 victòries a la jornada 13 i estàvem en descens directe.
Si aquesta plantilla de repent comença a guanyar-ho tot canviaràs el teu discurs com possiblement ho vas fer l'any passat de la jornada 13 endavant.
Aclareixo que no parlo de tu específicament ja que nose que opinaves la temporada passada, sino en general de la gent que canvia d'opinió segons les ratxes d'un mateix equip.

Existeixen molts factors que poden fer que una mateixa plantilla quedi entre els 4 primers o baixi a 3ª divisió.

#46 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 03:55

una de les coses que no m'agrada de emili, és que almenys en els partits que he vist, aquest dóna poques ordres des de la banqueta.(es la sensacio que amb done, no ser que penseu vosaltres?)
en temporades anteriors, en aquest aspecte manava molt més per exemple eduardo i algun altre jugador de pes en l'equip.
i en el tema de la llei concursal, emili havia de mentalitzar als jugadors, em refereixo ajuda en el tema psicològic i evitar distreure en temes no esportius.
jo personalment no m'esperava que es lluités pel play off, però una vegada posats, crec que vem deixem escapar una bona oportunitat, perdent davant equips que van baixar. encara que si, hagués signat l'agost quedar cinquens i classificar-nos per la copa del rei

#47 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 06:01

Que dóna poques ordres des de la banqueta ? Et puc assegurar que no cal estar massa pendent de l’Emili per veure que no para de moure’s, cridar, gesticular amb les mans, el cós, la cara. Tot ell és un nervi. Tampoc hauria de parlar massa ja que no he vist gaires partits, però... :roll:

Sóc defensor de l’Emili i el seu equip: Josep Gil i Miquel Gomila. Et convido a que en qualsevol partir estiguis pendent del què fan aquestes tres persones durant els partits. :wink:

També puc assegurar que els jugadors parlen entre ells, es diuen ‘consignes’, s’esbronquen i es feliciten. Moltes vegades abans, durant i després del partit.

Llei Concursal. “Emili havia de mentalitzar als jugadors” Tema encara més delicat. T’imagines tu mateix a la teva feina en la que l’últim any no t’han pagat 5 mesos ni tampoc les primes que et van prometre ?
T’imagines que en la temporada que comença et demanen un esforç per sobre les teves possibilitats i ho fas tot i no tenir ni idea què pot passar ?
T’imagines la quantitat d’informació que t’arriba dia a dia i sempre negativa i tu continues fent bé, molt bé, la teva feina ?
Ara parlo per mi mateix, però segurament no hagués fet ni molt menys el que van fer el grup de persones de la temporada passada. Jugadors i cós tècnic. Una vegada més moltes gràcies a tots per fer-nos gaudir d’un bon any de futbol.

Per molt que mentalitzis o vulguis mentalitzar o mentalitzar-te sempre hi haurà un moment de baixada i personalment estic més que satisfet amb el rendiment i resultats així com del lloc que érem al final de temporada.

També era dels que a principi de temporada firmava la permanència. Fins i tot em vaig il•lusionar amb un possible play-off però mai els hi retrauré ni demanaré més del que ens van donar, que va ser molt.

I ara només queda continuar recolzant a totes les persones que formen l’equip d’aquesta temporada i totes són totes: cós tècnic, jugadors, directius, ... i si només aconseguim la permanència ja ho donaré per bo i si arribem més amunt encara estaré més content.

#48 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 06:51

Tema del dia desde el 2 d'octubre:

Encara hi ha gent que defensi aquest potul d'entrenador?


Posted Image

#49 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 09:10

Que dóna poques ordres des de la banqueta ? Et puc assegurar que no cal estar massa pendent de l’Emili per veure que no para de moure’s, cridar, gesticular amb les mans, el cós, la cara. Tot ell és un nervi. Tampoc hauria de parlar massa ja que no he vist gaires partits, però... :roll:

Sóc defensor de l’Emili i el seu equip: Josep Gil i Miquel Gomila. Et convido a que en qualsevol partir estiguis pendent del què fan aquestes tres persones durant els partits. :wink:

També puc assegurar que els jugadors parlen entre ells, es diuen ‘consignes’, s’esbronquen i es feliciten. Moltes vegades abans, durant i després del partit.

Llei Concursal. “Emili havia de mentalitzar als jugadors” Tema encara més delicat. T’imagines tu mateix a la teva feina en la que l’últim any no t’han pagat 5 mesos ni tampoc les primes que et van prometre ?
T’imagines que en la temporada que comença et demanen un esforç per sobre les teves possibilitats i ho fas tot i no tenir ni idea què pot passar ?
T’imagines la quantitat d’informació que t’arriba dia a dia i sempre negativa i tu continues fent bé, molt bé, la teva feina ?
Ara parlo per mi mateix, però segurament no hagués fet ni molt menys el que van fer el grup de persones de la temporada passada. Jugadors i cós tècnic. Una vegada més moltes gràcies a tots per fer-nos gaudir d’un bon any de futbol.

Per molt que mentalitzis o vulguis mentalitzar o mentalitzar-te sempre hi haurà un moment de baixada i personalment estic més que satisfet amb el rendiment i resultats així com del lloc que érem al final de temporada.

També era dels que a principi de temporada firmava la permanència. Fins i tot em vaig il•lusionar amb un possible play-off però mai els hi retrauré ni demanaré més del que ens van donar, que va ser molt.

I ara només queda continuar recolzant a totes les persones que formen l’equip d’aquesta temporada i totes són totes: cós tècnic, jugadors, directius, ... i si només aconseguim la permanència ja ho donaré per bo i si arribem més amunt encara estaré més content.



Has espressat al 100% el meu sentiment cap a Emili i el seu cos tècnic. I als que el critiqueu, us agrairia que doneu arguments una mica més sòlids i no tant simplistes com "no en té ni puta idea de futbol" o "quasi no dóna instruccions" o "és un cagat". I ei, llavors en parlem! Osti, és que té un mèrit immens el que ha fet aquest home amb 4 canyes amb el Lleida! Realment no el valorarem fins que no marxi.

Sóc un enamorat de l'Emili, que hi farem!

#50 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 11:33

jo mai he dit que sigui un cagat, ni tampoc dic que el tinguin que fer fora, simplement que hi a alguna cosa que no m'agrada d'ell. una simple opinio la meva i amb tot el respecte del mon.
suposso que aquest es un foro de expresio lliure o potser es lo que diu el futbolero01 que diu que hi a certa dictadura?

pd: personalment prefereixo les dones, (no li digueu res a la meva companya ok :wink: ,soc un enamorat de les dones de bon veure sobre tot si van amb minifalda)

#51 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 octubre 2011 - 11:40

potser es com tot, les coses sols se valoren quan no hi son. la temporada passada molts van criticar al eduardo, i ara estic segur que molts el trobem en falta. m'equivoco o no?
tenim que guanyar al huracan, axo es lo important i despres anar al camp del potent atletico baleares(el laso va dir que aquest equip seria el campio del nostre grup)
recordin axo es un forum de expresio lliure, sempre amb el maxim respecte possible, pero axo no vol dir que me tingui que agradar el emili al 100%. no el valoro per un sol detall, sino per varios detalls. i es curios som de la mateixa quinta, ell uns mesos mes gran que jo

#52 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2011 - 12:27

perdoneu, pero trobava a faltar aquest tema a l'inici del web XD :mrgreen:

#53 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 octubre 2011 - 12:52

Anem 0-4 un resultat absolutament impresentable per culpa d'un entrenador que no sap plantejar ni un partit de dominó.


Mira tu, acabem de guanyar al camp del líder, que a més, estava invicte.

Això es culpa de l'entrenador o no, wapetón?

#54 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2011 - 03:27

Encara hi ha gent que no el defensi?

#55 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 octubre 2011 - 03:35

jajaja! Visca el Lleida! Donem confiança a aquest equip home!

#56 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 octubre 2011 - 05:34

Posted Image

#57 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 octubre 2011 - 10:01

Qui va crear el post i al titol del post. Menja poll.a.

No mu podia callar.

#58 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2011 - 10:13

EMILI VICENTE AL CARRER JA!
SOL HEM GUANYAT 0-1 AL LÍDER, AIXÒ ES VERGONYÓS...!!!

Modo ironia activat.

#59 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2011 - 07:19

Què hi ha algú?

#60 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 25 octubre 2011 - 07:58

Encara hi ha gent que no el defensi?


depen del proper resultat...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos