Ir al contenido


Foto
- - - - -

Encara hi ha gent que defensi aquest entrenador?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
104 respuestas en este tema

#1 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 04:55

Anem 0-4 un resultat absolutament impresentable per culpa d'un entrenador que no sap plantejar ni un partit de dominó.

#2 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 04:57

un desastre de marcador, tinc duptes amb el tercer i quart gol, qui els ha marcat?

#3 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 05:33

Sí.

#4 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:04

Oportunisme..... El 3r i 4rt gol son en pròpia porta. Quantes vegades ha xutat l'hospi a la primera part a porteria??

Està clar que no ha estat el millor partit del Lleida, però d'això ha obrir un post com aquest.... sense comentaris.

#5 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 octubre 2011 - 06:33

si

avui més que ahir.

#6 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:41

Emili i el seu equip tenen la meva confiança.

A vegades és el mateix jugar a regional preferent
que ser un referent a regional

#7 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:42

Jo defenso a l'Emili. Potser són els jugadors... L'any passat quan estavem a play-off? També el volies fotre fora?

#8 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:45

Venga va! que em perdut un puto partit i queda molta lliga ostia!!!! no ens desanimem ara!!!

Visca el lleida collons!!!

#9 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:07

Crec que s'hauria de borrar el post. Tot aixo s'esta comentan al post dels comentaris. A més a més no es pot anar insultant a la gent aixi com aixi.
Emili es mereix més respecte!

#10 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:09

Crec que s'hauria de borrar el post. Tot aixo s'esta comentan al post dels comentaris. A més a més no es pot anar insultant a la gent aixi com aixi.
Emili es mereix més respecte!

Els socis si que ens mereixem un respecte i lo d'avui és una falta de respecte cap al soci, i jo en formo part així que tinc el dret a queixar-me les vegades que calguin JA QUE PAGO RELIGIOSAMENT EL MEU CARNET!!

Salutacions company. :wink:

#11 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:24

Si us plau que algú tanqui aquest post, no fem drama d'on no n'hi ha. Siusplau!

#12 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:32

Jo el defenso A MORT. El seu treball durant 3 anys a la UNIO ESPORTIVA LLEIDA en condicions lamentables (econòmiques i institucionals) l'avalen. El rendiment que ha tret a molts jugadors és impressionant. I també amb errades, ojo eh? No valorarem la seva feina fins que no hi sigui.


Avui més que mai, Emili a mort!

#13 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 08:55

Crec que s'hauria de borrar el post. Tot aixo s'esta comentan al post dels comentaris. A més a més no es pot anar insultant a la gent aixi com aixi.
Emili es mereix més respecte!

Els socis si que ens mereixem un respecte i lo d'avui és una falta de respecte cap al soci, i jo en formo part així que tinc el dret a queixar-me les vegades que calguin JA QUE PAGO RELIGIOSAMENT EL MEU CARNET!!

Salutacions company. :wink:


i com es que no erets al camp? desde casa ho veies millor? Ets anti tot colega Visca l'Emili tros de potul!

#14 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 10:48

crec que no es te que esborrar el post, si es fa, llavors si es dira que axo es dictadura, tothom ha de tindre dret a dir la seva.
llibertad de expresio, i que tothom pugui parlar.

#15 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 10:54

el partit d'avui ha sigut un desastre en tota regla, per tant certs comentaris entren dintre de la logica. ara a pensar amb l'ontinyent, i a veure com va. espero que la dinamica sigui diferent

a la vida no tot son floretes, i per tant si de tant en tant entre algu amb comentaris diferents als de sempre, s'han de saber aceptar, ¿que serie dels foros sense les discusions?, mireu jo amb aquesta persona que vosaltres esteu en contra, me pico molt sovin, futbol, politica etc, pero som amics

deixem que tothom digui la seva

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 11:00

Lo d'avui no ha sigut pas culpa del Emili, que el paquet del Victor Ibañez es menji 2 gols amb les seves mans de mantega, i que el Verdu vagi a fer excursions cap al Cadi no es pas culpa del entrenador, per no dir la passivitat en que es moien els nostres defenses.

Tandebo espavilin, i sobretot, que fotin al inutil del Ibañez a la banqueta, es de lo pitjor que he vist per la porteria del Camp d'Esports en anys, no transmet seguretat ni caracter.

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 octubre 2011 - 12:35

Per què seguiu contestant els posts que escriu aquest energumen? Si no se li fes cas se'n cansaria aviat, de donar la nota.

#18 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 09:23

Segueixo pensant que és oportunisme a 1mal resultat i mal partit. Que hi havia d'haver algu a la frontal de l'àrea? Sí.
El gol del corner, es veu per TV que va a la cara d'un jugador del Lleida, i el 4rt, també l'acaba enxufant un jugador del Lleida.
Pels arguments que em dones, llavors Mourinho fa setmanes que hauria d'estar destituit al Madrid, 2 partits sense guanyar, cap gol, jugant a res, i amb més pasta per fer l'equip que cap altre equip al món!!!
Et recordo que el nostre equip està fet a última hora, amb jugadors que POTSER no son els ideals (a mi per exemple no m'agrada el lateral esquerra), i els bosch (sobretot Jerson) no estan al seu millor moment. Suma-li un porter que te'n fa una de freda i una de calenta (ha de madurar i aposentar-se), doncs tens una combinació que un dia estaran molt bé i l'altra no tant.

Cert també el que he llegit, no sé on eres tu quan l'any passat es lluitava pel playoff, o fa 2 setmanes quan es van guanyar els partits seguits... Conclusió, ets un oportunista (i a sobre insultant a l'entrenador, amb el que molt respecte no mostres, no sé si n'has d'esperar rebre....)

#19 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 octubre 2011 - 11:23

Crec que s'hauria de borrar el post. Tot aixo s'esta comentan al post dels comentaris. A més a més no es pot anar insultant a la gent aixi com aixi.
Emili es mereix més respecte!

Els socis si que ens mereixem un respecte i lo d'avui és una falta de respecte cap al soci, i jo en formo part així que tinc el dret a queixar-me les vegades que calguin JA QUE PAGO RELIGIOSAMENT EL MEU CARNET!!

Salutacions company. :wink:


A queixar-se si però a insultar no... Pero be ja es veu que no saps fer cap altra cosa que ficar-te a insultar em comptes d'explicar-te amb arguments, amb aixo potser et guanyaries el respecte de la gent i tindrien més en compte les teves opinions En fi...

Jo sóc molt directe amb les meves opinions, potser de vegades massa però dic el que penso, dic lo que diu el meu cor i sobretot diu lo que molta gent pensa, apreciat company, tingues en compte que molta gent creu amb els meus arguments, no me'ls invento, és el pà de cada partit.

Salutacions company Assistent. :wink:

Aquests argumentes em recorden a un entrenador portugues del Madrid... Hi ha un error, i es que la teva llibertat d'expressió s'acaba on comença la dels demes. Una cosa és que diguis la teva opinió, una altra que faltis el respecte a tot el que se't creua pel davant. No t'equivoquis, jo puc pensar que ets un malnascut, i escolta.. és la meva opinió, no? Si t'insulten...ho sento, plorari a la senyora "llibertat d'expressió"...

#20 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 octubre 2011 - 12:16

Tens un concepte de la llibertat d'expressió bastan equivocada crec... Millor no segur-te més el joc, nomes veient el post del hockey ja es veu que entres clarament a provocar.

No no, ni molt menys ehhhh, he obert el post del hockey perquè soc català i espanyol i com a ciutadà espanyol i que guanyem en tots els àmbits em sento molt orgullós de la meva pàtria, si soc patriòtic, què passa?Algún problema?No ho puc dir en aquest fòrum? :wink:

Aquest és el problema company i aquesta és la diferència, el post que vaig obrir fa poques setmanes dient que España de bàsquet va guanyar l'Europeu de bàsquet i la selecció espanyola de Copa Davis va arribar a la final flamantment me'l vau esborrar.........AQUÍ ES VEU QUINA M.ERDA DE LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ TENIU, AQUI ES VEU la llibertat d'expressió catalanista represora hi ha en aquest fòrum!!!! :roll:

Quina resposta em tens que dir al respecte del que t'he comentat company? :roll:


mira't aquest video del minut 4:10 al 4:18 i aplica-t'ho footlleida01






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos