Ir al contenido


Foto
- - - - -

manifestació de Dissabte


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
96 respuestas en este tema

#61 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:14

Bueno va pues , mans a la feina, prou de renegar i que cadascu faci lo possible per portar el màxim de gent possible i qui vulgui alguna pancarta, si ha de ser demà ho farem demà, ni que sigui precipitat ni res, fem-ho i punt, aixi renegant farem menos que cridant al carrer.

i toorno a reiterar que s'ha de tallar els carrers sinó ningu farà cas i llavors es encara mes inutil, que fer algo i fer-ho malament, ja ja ja podem començar!!!

#62 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:39

Siguem els que siguem a defensar el nostre lleida!
desde l'ajuntament de lleida sol van donar suport abans de les elecions ara ja ni cas!

#63 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 06:02

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA



Dema es dia 7! :lol:

#64 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 07:28

Aquesta manifestació hauria de ser organitzada ja des de la pròpia Paeria en defensa del club que porta el nom de la ciutat arreu del món. I dic arreu del món sense fer cap farol, l'any de 1a dfivisió sortíem als mitjans internacionals.

El Txema Alonso hauria d'encapçalar la manifestació. Però aquí ni suport, ni òsties ni res.

tens tota la rao
Ara u em de fer dema perk io me fet carrec personalment de comunicaru a la premsa TV3 , SEGRE i el periodico.

Ia els i vay dir primer dissabte i ara dema.
No els i puc tornar a dir res


Andreu, això ho vam fer ahir els que estavem al grup, vam informar a TOTS el diaris, television i a totes les radios... (per diaris, dic: segre, Manyana, Sport, periodico, vanguardia... i per teles dic tv3, la sexta, etc...) i era per dissabte, estic d'acord amb aquell q diu q en un dia no es pot organitzar algo gran.

#65 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 07:37

Per cert.. l'hora i la data de l'event está canviada... va, tots a ficar assistiré i a enviar l'event als amics!

#66 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:26

Jo crec que per fer-la demà com dieu, així d'anar al camp d'esports, i alli decidir el recorregut i anar per les voreres, crec que és millor fer-lo el divendres i demà organitzar-lo tot tallant carrers, fent publicitat al facebook a "SACO", perque ara mateix de publicitat sol hi ha el grup. També intentar enviar cartes al segre/La mañana i si ens podem fer un petit racó a la secció d'esports per anuncia la quedada etc etc...

#67 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:40

Jo crec que per fer-la demà com dieu, així d'anar al camp d'esports, i alli decidir el recorregut i anar per les voreres, crec que és millor fer-lo el divendres i demà organitzar-lo tot tallant carrers, fent publicitat al facebook a "SACO", perque ara mateix de publicitat sol hi ha el grup. També intentar enviar cartes al segre/La mañana i si ens podem fer un petit racó a la secció d'esports per anuncia la quedada etc etc...


100% d'acord, em sembla que amb el tema del bus també va ajudar el Segre.

#68 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:43

Jo crec que per fer-la demà com dieu, així d'anar al camp d'esports, i alli decidir el recorregut i anar per les voreres, crec que és millor fer-lo el divendres i demà organitzar-lo tot tallant carrers, fent publicitat al facebook a "SACO", perque ara mateix de publicitat sol hi ha el grup. També intentar enviar cartes al segre/La mañana i si ens podem fer un petit racó a la secció d'esports per anuncia la quedada etc etc...


100% d'acord, em sembla que amb el tema del bus també va ajudar el Segre.


Segre va fer anunci gratuit per el bus a Hospitalet, en aquest cas, amés de publicitat faria informació.

#69 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:46

Jo crec que per fer-la demà com dieu, així d'anar al camp d'esports, i alli decidir el recorregut i anar per les voreres, crec que és millor fer-lo el divendres i demà organitzar-lo tot tallant carrers, fent publicitat al facebook a "SACO", perque ara mateix de publicitat sol hi ha el grup. També intentar enviar cartes al segre/La mañana i si ens podem fer un petit racó a la secció d'esports per anuncia la quedada etc etc...


100% d'acord, em sembla que amb el tema del bus també va ajudar el Segre.


Segre va fer anunci gratuit per el bus a Hospitalet, en aquest cas, amés de publicitat faria informació.

Correcte, i ara per ara està molt millor el Segre que la Manyana

#70 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:47

No cal tallar carrers els que vam anar al prego vam anar pacificament pel carrer sense molestar a ningu! anem tots junts i ja esta!
segur que tampoc vindra molta gent.. Espero equivocarme i que siguem molts!

#71 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:47

Doncs si es fà demà ja no queda temps per enviar res a lsegre, si és fes divendres, com proposo jo, es podria enviar... I demanar permis a L'ajuntament per tallar carrers per passar nosaltres, i amb aixó hauriem de montar un recorregut, lo que nose amb quant temps de marge has de demanar aquest permis.

#72 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:49

Divendres sera tard jo la faria dema com s'ha dit durant la tarda! si s'envia algun correu o segre i la manyana?

#73 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:54

Jo crec que per fer-la demà com dieu, així d'anar al camp d'esports, i alli decidir el recorregut i anar per les voreres, crec que és millor fer-lo el divendres i demà organitzar-lo tot tallant carrers, fent publicitat al facebook a "SACO", perque ara mateix de publicitat sol hi ha el grup. També intentar enviar cartes al segre/La mañana i si ens podem fer un petit racó a la secció d'esports per anuncia la quedada etc etc...


100% d'acord, em sembla que amb el tema del bus també va ajudar el Segre.


Segre va fer anunci gratuit per el bus a Hospitalet, en aquest cas, amés de publicitat faria informació.


Estic d'acord amb tot el que dieu, però el problema és que no podem estar ballant les aigues a la premsa, ahir vam dir q seria dissabte, i ho vam comunicar a la premsa i tv, avui s'ha comunicat que seria dema... al final no ens faran ni puto caso!

#74 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:56

Si em dit que es fa dema? doncs quedem dema a les 18:00H camp d'esports

#75 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:58

Okok, doncs dema però crec que us he precipitat avisant a la premsa quan encara no hi havia res montat, i la publicitat repeteixo esta sent minima al facebook i reds socials... De moment sol el grup al facebook i he vist 2 estats anunciant-ho, contant el meu.

#76 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:16

Okok, doncs dema però crec que us he precipitat avisant a la premsa quan encara no hi havia res montat, i la publicitat repeteixo esta sent minima al facebook i reds socials... De moment sol el grup al facebook i he vist 2 estats anunciant-ho, contant el meu.

Primera, a la premsa se la va avisar ahir pel dissabte, hi havia prous dies.. 2ª estic enviant publicitat a tot arreu, i ho tinc publicat al mur...

#77 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 03:51

Ens veiem a la concentració :wink:

#78 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 07:46

Avui em pogut donar una gran imatge de una afició que esta a mort amb el club. unes 10 persones xD

Bueno a sortit tot molt malament ja o sabem per un altre cop xD

#79 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 07 julio 2011 - 07:54

Avui em pogut donar una gran imatge de una afició que esta a mort amb el club. unes 10 persones xD

Bueno a sortit tot molt malament ja o sabem per un altre cop xD


Jo no he pogut anar pero crec que ha estat per els assumptes que deia en Guille, tot molt precipitat

#80 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 07:56

Avui em pogut donar una gran imatge de una afició que esta a mort amb el club. unes 10 persones xD

Bueno a sortit tot molt malament ja o sabem per un altre cop xD


Jo no he pogut anar pero crec que ha estat per els assumptes que deia en Guille, tot molt precipitat


Doncs si!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos