Ir al contenido


Foto
- - - - -

manifestació de Dissabte


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
96 respuestas en este tema

#41 AndreuVva

AndreuVva

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:13

Clar es que per anar davant de les oficines no hi haura gent a dins segurament! jo crec que hauriem de fer com al prego!


IvN, no hi haurá ningu.. hem de ser nosaltres qui hem de fer q vingui la premsa i qui faci falta, si deixem la pancarta allá ja se n'enteraran ja.. jo lo del recorregut ho trobo massa enrebassat....val mes algo molt vistós i amb molta gent.


Dic que per anar alli i protestar en un lloc que ni hi haura ningu dins de les oficines del club. (sigui junyents o qui sigui)
No ho trobo tant enrabestat jo TAKI fem una quedada alli dalt a les oficines del club i anem baixant! Tot cantant el himne!
Opineu


Hi estic d'acord pero la manifestacio caminant per les voreres, pel mig del carrer sa de demanar permis a lajuntament.
Si ningu s'hi oposa, creo l'event al face...
espero 5 min.

#42 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:13

cadascu per la seva banda no, si ens reunim alli i fem un paseig anirem tots junts! l'important es ser gent!

#43 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:15

Jo potser no hi puc assitir però m'agradaria molt que fos millor ferla aquest dijous, dissabte no es podrà fer res ja i crec que estaria millor fer-ho en el camp d'Esports, el nostre temple

#44 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:17

per suposat que no ens possarem a tallar carrers pero per les voreres un bon grapat de gent, ara si ha de ser com al pregó i ser 30 persones no cal fer-la perque llavors queda molt trist. es molt important que la gent confirmi la seva assistencia

#45 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:20

Clar es que per anar davant de les oficines no hi haura gent a dins segurament! jo crec que hauriem de fer com al prego!


IvN, no hi haurá ningu.. hem de ser nosaltres qui hem de fer q vingui la premsa i qui faci falta, si deixem la pancarta allá ja se n'enteraran ja.. jo lo del recorregut ho trobo massa enrebassat....val mes algo molt vistós i amb molta gent.


Dic que per anar alli i protestar en un lloc que ni hi haura ningu dins de les oficines del club. (sigui junyents o qui sigui)
No ho trobo tant enrabestat jo TAKI fem una quedada alli dalt a les oficines del club i anem baixant! Tot cantant el himne!
Opineu


Hi estic d'acord pero la manifestacio caminant per les voreres, pel mig del carrer sa de demanar permis a lajuntament.
Si ningu s'hi oposa, creo l'event al face...
espero 5 min.


Andreu no cal crear l'event, si decidim que es fa dema a les 6 canvio hora i data del que ja tinc obert i ja hi ha gent invitada..
no cal dos cops.

Tinc que marxar un parell d'horetes.. digueu algo segur a la pagina que us he donat... jo canvio l'informacio de l'event de la mani i ja esta! :)

#46 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 06 julio 2011 - 02:49

Jo hi aniré, però estatia bé que es fes abans de dissabte (ja que ja no servirà de res).
Segurament serem els mateixos que vam concentrar-nos a la paeria però val la pena intentar-ho.

#47 AndreuVva

AndreuVva

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:56

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA

#48 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:00

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA


Dema pels carrers de lleida tot cantant el himne del nostre lleida!

#49 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:01

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA


No pots montar una manifestació, per els carrers de Lleida així com així, as de marcar una ruta, intentar passant per llocs "importants" i alli fer parades per cridar un rato... Has de tenir un punt d'inici i un punt on acabarà la manifestació... Has de demanar permis al Ajuntament i dubtó molt que ens el donin,sgons per quins carrers vulguem passar

#50 AndreuVva

AndreuVva

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:03

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA


No pots montar una manifestació, per els carrers de Lleida així com així, as de marcar una ruta, intentar passant per llocs "importants" i alli fer parades per cridar un rato... Has de tenir un punt d'inici i un punt on acabarà la manifestació... Has de demanar permis al Ajuntament i dubtó molt que ens el donin,sgons per quins carrers vulguem passar



NONONO no montarem una manifestació a lo "vaga general"
Anirem per les voreres i els de davant de la mani decidirem cap on anar sobre la marcha

#51 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:08

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA


No pots montar una manifestació, per els carrers de Lleida així com així, as de marcar una ruta, intentar passant per llocs "importants" i alli fer parades per cridar un rato... Has de tenir un punt d'inici i un punt on acabarà la manifestació... Has de demanar permis al Ajuntament i dubtó molt que ens el donin,sgons per quins carrers vulguem passar



NONONO no montarem una manifestació a lo "vaga general"
Anirem per les voreres i els de davant de la mani decidirem cap on anar sobre la marcha


Doncs aixó d'anar decidint sobre la marxà, la veritat no m'avabe de convençe... Jo faria com vam fer el dia del Pregó, vam sortir del camp d'esports per els carrers cap a la plaça de la Paeria, no caldria anar a la plaça de la Paeria... Peró tindre un punt de sortida i un d'arribada crec que és un concepte minim! i més o menys saber per quins carrers volem passar etc etc...

#52 AndreuVva

AndreuVva

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:14

NOVA DATA CONFIRMADA DEMA DIA 6 DE JULIOL .
A LES 6 SORTIDA DEL CAMP D'ESPORTS I MANIFESTACIÓ PELS CARRERS DE LLEIDA


No pots montar una manifestació, per els carrers de Lleida així com així, as de marcar una ruta, intentar passant per llocs "importants" i alli fer parades per cridar un rato... Has de tenir un punt d'inici i un punt on acabarà la manifestació... Has de demanar permis al Ajuntament i dubtó molt que ens el donin,sgons per quins carrers vulguem passar



NONONO no montarem una manifestació a lo "vaga general"
Anirem per les voreres i els de davant de la mani decidirem cap on anar sobre la marcha




Doncs aixó d'anar decidint sobre la marxà, la veritat no m'avabe de convençe... Jo faria com vam fer el dia del Pregó, vam sortir del camp d'esports per els carrers cap a la plaça de la Paeria, no caldria anar a la plaça de la Paeria... Peró tindre un punt de sortida i un d'arribada crec que és un concepte minim! i més o menys saber per quins carrers volem passar etc etc...


El punt dde sortida es al camp d'esports a les 6, quan es conecti la mar u acabarem de concretar tot.

#53 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:43

aixo s'està fent molt malament, eh, no podem anar fent crits per les voreres, si se fa, ho fem tallant el trànsit i els carrers i delimitant un recorregut interessant perquè durant la marxa s'hi pugui afegir més gent, i fent sentades al mig del carrer en diversos punts de la ciutat, perquè per anar per les voreres, vaia merda de manifestació estem organitzant, dic jo, perquè si s'ha fet ressò pels medis, una patrulla de mossos com aminim s'atansarà al punt de partida, i ens preguntarà pel recorregut, com ja va passar pel dia del pregó, i se fa i intentar animar a la gent perquè s'hi apunti, perquè per aquest cop, és més important que si vegui molta gent (sense importar si es del lleida o no, millor que si) perquè és vegui massa, i a més, al jovent, li agrada això de cridories, ipenso que s'animarien, perquè actualment s'ha ficat molt de moda fer manifestacions i protestar, bueno dieu algo, però si se fa se fa bé

#54 AndreuVva

AndreuVva

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:52

aixo s'està fent molt malament, eh, no podem anar fent crits per les voreres, si se fa, ho fem tallant el trànsit i els carrers i delimitant un recorregut interessant perquè durant la marxa s'hi pugui afegir més gent, i fent sentades al mig del carrer en diversos punts de la ciutat, perquè per anar per les voreres, vaia merda de manifestació estem organitzant, dic jo, perquè si s'ha fet ressò pels medis, una patrulla de mossos com aminim s'atansarà al punt de partida, i ens preguntarà pel recorregut, com ja va passar pel dia del pregó, i se fa i intentar animar a la gent perquè s'hi apunti, perquè per aquest cop, és més important que si vegui molta gent (sense importar si es del lleida o no, millor que si) perquè és vegui massa, i a més, al jovent, li agrada això de cridories, ipenso que s'animarien, perquè actualment s'ha ficat molt de moda fer manifestacions i protestar, bueno dieu algo, però si se fa se fa bé


Ahir alguns vam estar fins a les 2 organitzan u tot parlant am la premsa, am tant poc temps no poddem organitzar algo tan gran i molt menys pel facebook i internet. Aixi no es pot fe res de cap manera algu sa de fer responsable de la manifestació san de comprar material per les pancartes, am diners si, que no se d'on han de sortir. Aixo no es pot fer am 1 dia.

#55 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:55

Com a assistent a la manifestació del dia del pregó de la festa major, us vull donar la meva opinió, sobretot a la persona que ha decidit per iniciativa pròpia crear l'event, cosa molt lloable.

Val més fer-la amb un parell de dies o tres més de marge, encara que no sembli que valgui per a res, i no montar una cosa de pressa i corrent a la qual es pressumible que hi assisteixin 20-30 persones. El dia del pregó es va fer molta difusió i durant una setmana o més, i no ens enganyem, si vam arribar a 50 persones, ja va ser molt. El que estic llegint aquí sembla de pati de col.legi, val més fer les coses bé i planificar-les. Amb el que ens trobarem, i a ple estiu i fent una cosa tant precipitada, és amb un fracàs.

No us enganyeu de veritat, per ferla dos dies després no significa que vindrà més o menys gent. El nostre club importa a qui importa, i poca gent es mou. La decisió sobre la continuïtat del club, per les darreres notícies, sembla que es decidirà dilluns, quan Siscu Pujol presenti l'aval o no, no abans.

Llavors, conegut això i si ha de tenir ressó als medis, perque no la fem amb temps i ben organitzada? Dissabte, diumenge o el mateix dilluns. Fer-la demà ho veig molt precipitat, si ja costa moure la gent, imagina sense ressó. Per ser 20-30 persones i fer el ridícul, millor replantejar-s'ho.

És sol una opinió. Resto a la vostra disposició pel que faci falta.

#56 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:58

Com a assistent a la manifestació del dia del pregó de la festa major, us vull donar la meva opinió, sobretot a la persona que ha decidit per iniciativa pròpia crear l'event, cosa molt lloable.

Val més fer-la amb un parell de dies o tres més de marge, encara que no sembli que valgui per a res, i no montar una cosa de pressa i corrent a la qual es pressumible que hi assisteixin 20-30 persones. El dia del pregó es va fer molta difusió i durant una setmana o més, i no ens enganyem, si vam arribar a 50 persones, ja va ser molt. El que estic llegint aquí sembla de pati de col.legi, val més fer les coses bé i planificar-les. Amb el que ens trobarem, i a ple estiu i fent una cosa tant precipitada, és amb un fracàs.

No us enganyeu de veritat, per ferla dos dies després no significa que vindrà més o menys gent. El nostre club importa a qui importa, i poca gent es mou. La decisió sobre la continuïtat del club, per les darreres notícies, sembla que es decidirà dilluns, quan Siscu Pujol presenti l'aval o no, no abans.

Llavors, conegut això i si ha de tenir ressó als medis, perque no la fem amb temps i ben organitzada? Dissabte, diumenge o el mateix dilluns. Fer-la demà ho veig molt precipitat, si ja costa moure la gent, imagina sense ressó. Per ser 20-30 persones i fer el ridícul, millor replantejar-s'ho.

És sol una opinió. Resto a la vostra disposició pel que faci falta.


Ep, estas equivocat eh? l'ava l'ha de presentar com a data límit demà!
I això si que podria influenciar en un petit grau

#57 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 julio 2011 - 03:58

Aquesta manifestació hauria de ser organitzada ja des de la pròpia Paeria en defensa del club que porta el nom de la ciutat arreu del món. I dic arreu del món sense fer cap farol, l'any de 1a dfivisió sortíem als mitjans internacionals.

El Txema Alonso hauria d'encapçalar la manifestació. Però aquí ni suport, ni òsties ni res.

#58 AndreuVva

AndreuVva

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:04

Aquesta manifestació hauria de ser organitzada ja des de la pròpia Paeria en defensa del club que porta el nom de la ciutat arreu del món. I dic arreu del món sense fer cap farol, l'any de 1a dfivisió sortíem als mitjans internacionals.

El Txema Alonso hauria d'encapçalar la manifestació. Però aquí ni suport, ni òsties ni res.

tens tota la rao
Ara u em de fer dema perk io me fet carrec personalment de comunicaru a la premsa TV3 , SEGRE i el periodico.

Ia els i vay dir primer dissabte i ara dema.
No els i puc tornar a dir res

#59 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:06

Aquesta manifestació hauria de ser organitzada ja des de la pròpia Paeria en defensa del club que porta el nom de la ciutat arreu del món. I dic arreu del món sense fer cap farol, l'any de 1a dfivisió sortíem als mitjans internacionals.

El Txema Alonso hauria d'encapçalar la manifestació. Però aquí ni suport, ni òsties ni res.


babunski ara ho as dit aqui les "alts carrecs" que quan el lleida va be es penjen les medalletes haurien de ser els primers en defensar el club i organitzar algo, el cas de txema alonso,...pero conque no es aixi ho haurem de fer nosaltres.

#60 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:08

En tot cas, ho veig molt precipitat. Poca pressió faran 30 persones que és el presumible que passarà, i als fets em remeto. S'haurien d'involucrar les institucions, però clar, com has d'involucar a la Paeria quan és un dels principals actors en tot aquest circ, sobretot per la seva falta d'ajut al club. Aquí, si l'alcalde s'hagués implicat des del primer dia, amb els contactes que té, no estariem fent el ridícul d'aquesta manera. L'esport a Lleida s'està pelant i morint i no veig que hi faci gran cosa la veritat.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos