Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#41 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:25

Aixo ho ha posat una paia al fb (no se d'on ho ha tret)

declaracions de junyent: Nos hemos puesto en contacto con el juez y nos ha dicho que volverá a recordar a la Federación Española de Fútbol lo que ya le comunicó al inicio del proceso, que es que los derechos federativos se los quedaría el adjudicatario del proceso concursal"

#42 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 julio 2011 - 02:26

Segons un tweet de l'Iñigo Blanco: Sembla que algú de la Catalana no vol el Lleida a Segona B i crear un club nou a partir d'una fusió.

PD: Subies? :roll:


Si la catalana ha acceptat al Lleida 1939.
La FCF no hi té res a dir de la plaça a 2ªB, això es cosa de la RFEF.

#43 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:31

Però el jutge si que pot dir la seva! i un jutge està per damunt del senyor villar i de la federació!

#44 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:34

Però el jutge si que pot dir la seva! i un jutge està per damunt del senyor villar i de la federació!

paraules textuals de Jordi Guardiola al twitter: no crec el jutge pugui fer alguna cosa ja que la RFEF veu defectes de forma en les dues propostes"

#45 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:35

em sembla que el títol del post està equivocat ja que la RFEF diu que hauriem de tornar a començar de zero a regional, la meva pregunta és: podriem mantenir escut, colors.......

#46 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:36

Però el jutge si que pot dir la seva! i un jutge està per damunt del senyor villar i de la federació!

paraules textuals de Jordi Guardiola al twitter: no crec el jutge pugui fer alguna cosa ja que la RFEF veu defectes de forma en les dues propostes"


El jutge passa per damunt de cualsevol cosa coi! una sentencia passa per damunt del villar i de la mare que el va...

#47 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:39

Ara recordo el tweet d'un periodista que va dir en el seu moment que Andreu Subies estava segur que el Lleida no acabaria a 2aB.

Un altre cop Subies tocant els collons? Qui sap...

#48 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:41

Ara recordo el tweet d'un periodista que va dir en el seu moment que Andreu Subies estava segur que el Lleida no acabaria a 2aB.

Un altre cop Subies tocant els collons? Qui sap...


El que esta clar es que ens hem d'unir i fer força... a part d'això jo tinc teories de perque estan tan a damunt de fer-nos fora... jo crec que aqui hi ha algo que fa mala espina... perque tanta insistència en fer-nos baixar? Sembla que aqui hi hagin diners per sotamà....

#49 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:41

Però el jutge si que pot dir la seva! i un jutge està per damunt del senyor villar i de la federació!

paraules textuals de Jordi Guardiola al twitter: no crec el jutge pugui fer alguna cosa ja que la RFEF veu defectes de forma en les dues propostes"


En teoria el jutge pot dictar per sobre del que digui la RFEF això és cert, però no sabem quins són els defectes de forma.. quins? que som un club nou? Però si tenim la unitat productiva de la UE Lleida SAD tenim la plaça a 2aB assegurada! NO entenc res.. mania ens tenen

#50 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:43

També s'ha de comentar pero que en el cas del Mallorca, el jutge va dir que la plaça d'Europa League era per ells. I a la UEFA li va suar la polla...

:? :? :?

#51 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:45

A veure tranquils que la llei està per damunt de lo federatiu!!!!!!!

#52 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:47

També s'ha de comentar pero que en el cas del Mallorca, el jutge va dir que la plaça d'Europa League era per ells. I a la UEFA li va suar la polla...

:? :? :?


Ja però aquest jutge ha amenaçat en parar la competició en cas de que facin baixar al lleida...

#53 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:48

de moment al Segre no han fet cap article espero que sigui perquè poden aportar més dades de les ja existents

#54 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2011 - 02:52

També s'ha de comentar pero que en el cas del Mallorca, el jutge va dir que la plaça d'Europa League era per ells. I a la UEFA li va suar la polla...

:? :? :?


La UEFA no està subjecta a la legislació espanyola.

#55 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 julio 2011 - 02:55

Jo ho he sentit al TN Comarques. La RFEF no ha acceptat el Lleida 1939 i ens envia a 3a divisió. No han dit res més.

Si al final el jutge no pot fer res, haurem perdut tot l'any i els administradors concursals quedaran ben galdosos.

#56 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 03:00

Jo ho he sentit al TN Comarques. La RFEF no ha acceptat el Lleida 1939 i ens envia a 3a divisió. No han dit res més.

Si al final el jutge no pot fer res, haurem perdut tot l'any i els administradors concursals quedaran ben galdosos.


Dit pel jutge: Si el lleida no manté la plaça paralitzaré la competició.
Dit pel jutge: Si el Lleida va comprar la Unitat Productiva la plaça és nostra i la llei està per sobre de la rfef.

Alguna cosa més?

#57 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 julio 2011 - 03:01

Txiquet, jo ha arribat un moment que no em crec a ningú. I un jutge un dia diu una cosa i l'endemà en pot dir una altra. De fet, tu et creus que serà capaç de paralitzar la competició pel Lleida? No pas!

#58 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 03:03

Txiquet, jo ha arribat un moment que no em crec a ningú. I un jutge un dia diu una cosa i l'endemà en pot dir una altra. De fet, tu et creus que serà capaç de paralitzar la competició pel Lleida? No pas!

ho veig molt difícil però mentrestant hi hagi una sola esperança ens hi aferrarem :(

#59 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 julio 2011 - 03:04

Ara mateix a l'informatiu de RAC1 (sí, RAC1 donant una notícia del Lleida, es fa extrany...) han dit que la RFEF no acceptarà cap ofert aque vingui de LLeida per ocupar la plaça de la Unió Esportiva.

#60 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 03:05

Txiquet, jo ha arribat un moment que no em crec a ningú. I un jutge un dia diu una cosa i l'endemà en pot dir una altra. De fet, tu et creus que serà capaç de paralitzar la competició pel Lleida? No pas!

ho veig molt difícil però mentrestant hi hagi una sola esperança ens hi aferrarem :(


Crec que sí, crec que ho fará, al menys així penso per poder sumar forçes... i a veure si ens surt bé... més pensaments positius coi!
Mentre hi hagi vida hi ha esperança, o no?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos