Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#21 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:06

Una cosa queda clara: la Llei sempre queda per sobre del Reglament. Osigui, el reglament de la RFEF pot dir el que vulgui, que si la llei (jutge) diu el contrari, la RFEF ha de tragar i punt.

Ara bé, tenim massa poca informació del que realment pot acabar passant..

#22 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 julio 2011 - 01:09

Que s'acabi d'una vegada tot aquest merder!

N'estic fins als ous!

#23 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:09

Comenten que la Federació ha dit que no ja que ells creuen que el nou club té que seguir amb el deute anterior, sobretot els 400.000 euros de deute amb la plantilla de la temporada passada.
Tot i això diuen que durant la tarda hi poden haver novetats, tot i que avui tenim que saber alguna altra cosa definitiva.


PD: També han comentat que l'adjudicació de la Unitat Productiva del Lleida pot quedar deserta. Si és així, parlem de desaparició, no de Tercera


Qui ho ha comentat això?

Encara no em crec la notícia... és que, a més, no s'agafa per cap lloc, no té sentit. Perquè comencem a Tercera llavors? I el Lleida Esportiu, què?

No entenc com la Federació es busca més problemes dels que ja té (Alicante, Castelló)... bueno, sí ho entenc, ens tenen molta mania...

#24 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:13

Comenten que la Federació ha dit que no ja que ells creuen que el nou club té que seguir amb el deute anterior, sobretot els 400.000 euros de deute amb la plantilla de la temporada passada.
Tot i això diuen que durant la tarda hi poden haver novetats, tot i que avui tenim que saber alguna altra cosa definitiva.


PD: També han comentat que l'adjudicació de la Unitat Productiva del Lleida pot quedar deserta. Si és així, parlem de desaparició, no de Tercera


Qui ho ha comentat això?

Encara no em crec la notícia... és que, a més, no s'agafa per cap lloc, no té sentit. Perquè comencem a Tercera llavors? I el Lleida Esportiu, què?

No entenc com la Federació es busca més problemes dels que ja té (Alicante, Castelló)... bueno, sí ho entenc, ens tenen molta mania...



Ho he escoltat per la ràdio, no preguntis quin dial perquè no en tinc ni idea, diria que era Cope Lleida, però no n'estic segur.

I pel que fa al Lleida Esportiu, sembla que tampoc l'han acceptat.

#25 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 julio 2011 - 01:17

Comenten que la Federació ha dit que no ja que ells creuen que el nou club té que seguir amb el deute anterior, sobretot els 400.000 euros de deute amb la plantilla de la temporada passada.
Tot i això diuen que durant la tarda hi poden haver novetats, tot i que avui tenim que saber alguna altra cosa definitiva.


PD: També han comentat que l'adjudicació de la Unitat Productiva del Lleida pot quedar deserta. Si és així, parlem de desaparició, no de Tercera


Qui ho ha comentat això?

Encara no em crec la notícia... és que, a més, no s'agafa per cap lloc, no té sentit. Perquè comencem a Tercera llavors? I el Lleida Esportiu, què?

No entenc com la Federació es busca més problemes dels que ja té (Alicante, Castelló)... bueno, sí ho entenc, ens tenen molta mania...



Ho he escoltat per la ràdio, no preguntis quin dial perquè no en tinc ni idea, diria que era Cope Lleida, però no n'estic segur.

I pel que fa al Lleida Esportiu, sembla que tampoc l'han acceptat.


L'únic argument que dona la Federació és el de que és un club nou. Això ja ho sabem i el jutge va deixar clar que aquest nou club adquireix la U.P de la UE LLEIDA SAD. O sigui, no han aportat cap argument de pes i suposo que el jutge ho arreglarà.
Evidenment, els dos grups (Lleida 1939 i Lleida Esportiu) tenen el mateix problema. El que la Federació fa servir per descendrens, que som un club nou!

#26 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:19

Tots aquests problemes s'acabarien pagan els 400.000 euros de l'any passat, però clar qui és el guapo que ara paga això?

#27 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:22

Tranquils que Lleida es quedarà a 2aB. El jutge va dir en el seu moment que o el Lleida mantenia la plaça o paralitzaria la competició.

#28 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:23

:(

Pero a ser positius a partit d'aquest moment tots! tornarem a pujar! amb un any!
NO ABANDONARE EL EQUIP


Primer de tot avere si es confirma la notícia, i segon, si baixem no anem de sobrats dien que pujarem segur perquè no seria gens fàcil, mira com ha acabat el Terrassa aquesta temporada.


De moment es el que hi ha! espero que no fos aixi!
De sobrats res de res només una mica de optimisme home.

#29 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:32

Aquests de la Federació només pensen en quartos. Si ens baixen a nosaltres, s'hauria de baixar més equips

#30 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2011 - 01:33

Dir que això entra dins el previsible. Cal esperar el recurs que ja s'ha presentat. Les raons de la Federació són les de sempre: que la UELleida no existeix i que la plaça és de la Federació. Exactament les mateixes que el jutge ha negat totes les vegades:

La plaça forma part de la UP, i per tant és propietat dels seus adjudicataris.

Jo penso que el Lleida estarà a segona B. Ara, que si no és així, hi ha diverses persones que farien bé de desaparèixer sense deixar cap rastre. I no solament parlo dels amics de la Junyent.

#31 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:40

Son uns hipocrites els de la federació, fan us de la normativa quan mes els convé i com els hi va millor, si enlloc de ser el Lleida haguessim sigut el Puertollano o qualsevol equip d'un poble perdut enmig d'Andalusia els hi hagues suat 2 collons i mig.

#32 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:45

Tranquils que Lleida es quedarà a 2aB. El jutge va dir en el seu moment que o el Lleida mantenia la plaça o paralitzaria la competició.


No crec que el jutge tingui aquesta capacitat... :-/

#33 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:45

WTF! Ara diuen a Catalunya Ràdio que no ens han acceptat la inscripció per defectes de forma i, per tant, la Montanyesa pot ocupar la nostra plaça a 2na B sense haver de pagar ni un sol euro...

#34 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:46

1a vegada que veig que el Lleida obra un informatiu a nivell nacional. Llastima que sigui per una tan mala noticia...

#35 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:47

WTF! Ara diuen a Catalunya Ràdio que no ens han acceptat la inscripció per defectes de forma i, per tant, la Montanyesa pot ocupar la nostra plaça a 2na B sense haver de pagar ni un sol euro...

A tomar por //// todo

#36 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 julio 2011 - 01:55

Em reafirmo en la meva posició; hem de fotre una patada al cul a la AJ i començar de 0.

#37 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 01:57

Em reafirmo en la meva posició; hem de fotre una patada al cul a la AJ i començar de 0.

I perque no ho fas¿? La fundació d'un equip es molt fàcil de fer.

#38 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2011 - 02:13

Encara hem d'esperar el recurs, que ja ha estat interposat.

D'altra banda. Ara com ara estic una mica emprenyat. I quan dic una mica emprenyat vull dir que em ve força de gust agafar un bat de béisbol i anar-me'n a passejar pel pàrquing de Doctor Fleming, tot dedicant-me a desallotjar la zona.

#39 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:15

http://www.ideal.es/...1107041507.html

#40 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 04 julio 2011 - 02:20

Segons un tweet de l'Iñigo Blanco: Sembla que algú de la Catalana no vol el Lleida a Segona B i crear un club nou a partir d'una fusió.

PD: Subies? :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos