Ir al contenido


Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#1 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:14

Obro aquest post per parlar de les diverses candidatures que es preveu que assisteixin a la subhasta per comprar la unitat productiva de la nostra UE Lleida. Podem anar afegint en aquest fil les noves propostes de grups inversors que sorgeixin o si algun d'ells es fa enrera. De moment, segons el diari Segre, sembla ser que ja tenim cinc aspirants:

- ANABEL JUNYENT: Compta amb el suport de l'alcalde Àngel Ros i el seu projecte es basa en la continuïtat de l'actual, amb Emili Vicente al capdavant.

- GRUP ALMACELLES: El nou president seria l'actual president de l'EFAC Almacelles (Sisco Pujol). Jordi Esteve (aquest no era el jugador del planter del Barça que vam cedir enguany al Balaguer?) seria el director esportiu i Sánchez Jara també hi col.laboraria. Sembla ser que són econòmicament potents.

- GRUP BALAGUER: El suport econòmic vindria d'empresaris de Balaguer, però el projecte no té res a veure amb el Balaguer CF. Un agent FIFA lleidatà seria el gerent i Juli Bergé (ha treballat al Barça) seria el director esportiu. S'apostaria pel planter i, evidentment, per la continuïtat de l'Emili.
- LLEIDA FC: El club fundat aquest estiu per pares i entrenadors "rebotats", podria passar de cop a tenir un equip sénior i a 2na B! Ja han comunicat a l'Àngel Ros el seu objectiu d'agafar el relleu de la UE Lleida.

- GRUP DE L'ENTORN MASSANA: Aquest grup, que és el que està en una fase menys avançada, estaria recolzat per l'ex-president Massana tot i que ell no seria el nou president. L'advocat lleidatà Dani Ibars en formaria part.

Cal dir que si el dia de la subhasta no s'acabà presentant cap proposta amb els mínims exigits, sí que la plaça aniria a parar a la Federació i adeu futbol a Lleida. Vull pensar que això no passarà. Jo, d'entrada, els que no voldria serien els dos últims que he esmentat (Lleida FC i Massana).

#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:24

Els que més m'agraden son el de Almacelles i Balaguer, basicament perque tinc poca informació, dels altres 3 tinc bastanta informació i la veritat que no els vull per res del món!

#3 Delleidaidellleida

Delleidaidellleida

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:26

Pànic em fan TOTS. El mateix gos amb diferent collar :evil:

Com no agafi el club gent seriosa, honesta i treballadora d'aqui un temps tornarem a estar igual o pitjor.

#4 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:27

D'aquests 5 que has comentat els que més m'agraden sense cap mena de dubte són el grup d'Almacelles i el grup de Balaguer.

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 mayo 2011 - 12:40

Jo ja em vaig fent la idea de que hi ha 3 opcions, cada una pitjor que l'anterior:
1) el nou club quedarà en mans d'empresaris lleidatans que volen fer negoci i amb el temps ens tornaran a enfonsar, com han fet Tatxo&co.
2) el nou club quedarà en mans de gent vinculada amb el Barça i ens convertirem en un equip satèl·lit del totpoderós.
3) un empresari de fora farà una oferta desorbitada i s'emportarà a l'equip fora de Lleida.

Millor seria començar de 0 amb gent que estima el futbol lleidatà de veritat. Amb això de començar a 2ªB sense deutes només vindran voltors amb ganes de carn putrefacta.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:44

Mare meva... fan mes por que una pedregada..

#7 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:48

Collons es podrien ajuntar: Ramon Soler, San Miguel, Jardiland, Rodamon,etc. Empreses de casa.

El que em fa molta por és el tio de la bruixa d'Or aquell està mal del cap.

#8 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:48

No m'agrade cap dels 5. Almacelles, Balaguer i Annabel Junyent són fora de Lleida. Lleida FC i grup de Massana no foten gens de bona olor.

No es va dir per aqui que Ramón Soler es podria plantejar presentar-se a la subhasta? O era un simple rumor?

Esperem que surtin més candidats...

#9 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 12:52



#10 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 01:40

Bones! Jo sincerament, per molta pasta que tingués i molt bon empresari que fos, mai m'atreveria a comprar un club com el Lleida, amb la poca afició que té darrera i els pocs ingressos que això representa.

És a dir, per mi, qualsevol opció que passi per a que el Lleida segueixi jugant a segona B i de color blau, i al camp d'esports, doncs ja és una bona opció.. ;)

#11 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 02:02

pues yo de tots cinq , prefereixo l'anabel

#12 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 02:05

Bones! Jo sincerament, per molta pasta que tingués i molt bon empresari que fos, mai m'atreveria a comprar un club com el Lleida, amb la poca afició que té darrera i els pocs ingressos que això representa.

És a dir, per mi, qualsevol opció que passi per a que el Lleida segueixi jugant a segona B i de color blau, i al camp d'esports, doncs ja és una bona opció.. ;)


Ara disme quin club de 2na B o 2na A te una vertadera afició darrera? Exceptuant els 4 equips de sempre com el Rayo, Cadis, Oviedo i algun altre que em dec descuidar..

El Getafe en un partit de UEFA posava la mateixa gent al camp que nosaltres el dia del Terol.

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 mayo 2011 - 02:15

pues yo de tots cinq , prefereixo l'anabel

Hola Anabel! Posted Image

#14 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 02:29

pues yo de tots cinq , prefereixo l'anabel

Hola Anabel! Posted Image

més aviat adeu

#15 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 02:36

Estic al·lucinat amb alguns comentaris de per aqui, que si cap d'ells és de Lleida, que si el mateix gos amb diferents collars, que si "filial" del barça,.....

Per començar, tant Almacelles com Balaguer, són de Lleida!!! O no volem que els de la gent que no viu a Lleida vinguin també al camp???? o és que al Balaguer o l'Alcarràs sols els veuen i el segueixen gent del poble?? va home va, començem a espavilar!
que si el mateix gos amb diferent collar (que són uns xupopteros), que els coneixes? que saps quins són els seus objectius? que saps que han fet previament abans de optar al concurs??
que si filial del barça?? i això d'on ho treu?? crec que tens manies persecutòries!!! que ho dius pel Juli? o pel Sanchez Jara?

Dic tot això perquè (des del meu punt de vista i SOLS veient les persones que dieu que hi ha a cada grup), tant el grup d'almacelles com el del balaguer semblen que poden tenir bona pinta (els altres ni m'hi refereixo,ja sabem tots el que hi ha).
Crec que abans de destrossar-ho tot i ficar-los a parir, potser hauriem de saber més profundament què volen fer, i llavors jutjar (que llavors pot ser que els fiquem a parir, però no abans).

Una mica de paciència i moderació, i a recopilar informació abans d'opinar, sino sols es fa que ficar merda sense cap motiu!!!!!!!!

#16 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 02:57

De les opcions mostrades crec que aquestes:
- GRUP ALMACELLES: El nou president seria l'actual president de l'EFAC Almacelles (Sisco Pujol). Jordi Esteve (aquest no era el jugador del planter del Barça que vam cedir enguany al Balaguer?) seria el director esportiu i Sánchez Jara també hi col.laboraria. Sembla ser que són econòmicament potents.

- GRUP BALAGUER: El suport econòmic vindria d'empresaris de Balaguer, però el projecte no té res a veure amb el Balaguer CF. Un agent FIFA lleidatà seria el gerent i Juli Bergé (ha treballat al Barça) seria el director esportiu. S'apostaria pel planter i, evidentment, per la continuïtat de l'Emili.

Són les millors, però algu deu de ser de Lleida Ciutat en aquests grups suposo no?

#17 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 03:00

Estic al·lucinat amb alguns comentaris de per aqui, que si cap d'ells és de Lleida, que si el mateix gos amb diferents collars, que si "filial" del barça,.....

Per començar, tant Almacelles com Balaguer, són de Lleida!!! O no volem que els de la gent que no viu a Lleida vinguin també al camp???? o és que al Balaguer o l'Alcarràs sols els veuen i el segueixen gent del poble?? va home va, començem a espavilar!
que si el mateix gos amb diferent collar (que són uns xupopteros), que els coneixes? que saps quins són els seus objectius? que saps que han fet previament abans de optar al concurs??
que si filial del barça?? i això d'on ho treu?? crec que tens manies persecutòries!!! que ho dius pel Juli? o pel Sanchez Jara?

Dic tot això perquè (des del meu punt de vista i SOLS veient les persones que dieu que hi ha a cada grup), tant el grup d'almacelles com el del balaguer semblen que poden tenir bona pinta (els altres ni m'hi refereixo,ja sabem tots el que hi ha).
Crec que abans de destrossar-ho tot i ficar-los a parir, potser hauriem de saber més profundament què volen fer, i llavors jutjar (que llavors pot ser que els fiquem a parir, però no abans).

Una mica de paciència i moderació, i a recopilar informació abans d'opinar, sino sols es fa que ficar merda sense cap motiu!!!!!!!!


Tens part de raò... Però això es com la politica saps que esta el PSOE (Anabel Junyent), tambè el PP (Grup de l' entorn Massana) i els altres per ompli la pagina. Surti qui surti aniran tots a per lo mateix.

#18 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 03:04

De les opcions mostrades crec que aquestes:
- GRUP ALMACELLES: El nou president seria l'actual president de l'EFAC Almacelles (Sisco Pujol). Jordi Esteve (aquest no era el jugador del planter del Barça que vam cedir enguany al Balaguer?) seria el director esportiu i Sánchez Jara també hi col.laboraria. Sembla ser que són econòmicament potents.

- GRUP BALAGUER: El suport econòmic vindria d'empresaris de Balaguer, però el projecte no té res a veure amb el Balaguer CF. Un agent FIFA lleidatà seria el gerent i Juli Bergé (ha treballat al Barça) seria el director esportiu. S'apostaria pel planter i, evidentment, per la continuïtat de l'Emili.

Són les millors, però algu deu de ser de Lleida Ciutat en aquests grups suposo no?


Al grup de Balaguer sí, a l'altre no ho sé.

Jo penso que s'ha d'esperar a tenir més dades per jutjar-los. Estic llegint moltes crítiques a gent que ni tan sols coneixem ni sabem com portarien el club. El que hem de fer és encoratjar-los a que inverteixin amb el Lleida si no volem desapareixer.

#19 sopa_de_pedres

sopa_de_pedres

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 04:15

ara mateix, com veig q està la cosa, qui sigui sempre que sigui de lleida

#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 04:15

]
Tens part de raò... Però això es com la politica saps que esta el PSOE (Anabel Junyent), tambè el PP (Grup de l' entorn Massana) i els altres per ompli la pagina. Surti qui surti aniran tots a per lo mateix.


Mes que PP al grup del Massana els poso dins de CiU al igual que a la inmensa part dels empresaris catalans els quals son Convergents i no votarien en sa vida al PP.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos