Ir al contenido


Foto
- - - - -

Possibles noms nou club.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
107 respuestas en este tema

#41 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 11:21

LLEIDA UNIO ESPORTIVA 1939




LLEIDA 1939...SERIA UN MOLT BON RECORD D'ON VENIM I QUI SOM.


M'AGRADA MOLT!

#42 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 11:26

LLEIDA UNIO ESPORTIVA 1939




LLEIDA 1939...SERIA UN MOLT BON RECORD D'ON VENIM I QUI SOM.


M'AGRADA MOLT!

Això de ficar el número em recorda al TSV 1860 München alemany.
U.E. 1939 Lleida

#43 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 12:34

Posted Image

#44 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 12:40

]Posted Image

Posted Image
:twisted: :twisted: :twisted:

#45 rana_bilbao

rana_bilbao

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 24 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 12:49

Nos presentaremos: somos la FMI, Facción Monárquica Ilerdense, y con la refundación del club queremos hacernos sentir. Somos un grupo de aficionados al fútbol y, por supuesto, a los equipos de la ciudad que diferimos ideológicamente de la gran mayoría de aficionados que acuden al estadio. Llevamos tiempo yendo a los partidos y de momento somos pocos, pero más de lo que la gente cree. Nos estamos moviendo y queremos utilizar la plataforma del fútbol para llevar nuestros cánticos, pancartas y demás.

Sabemos que de momento no podemos ocupar Gol Norte, pero nos iremos haciendo hueco en otro rincón del estadio, igual que en esta web Al tiempo. Un saludo a toda la afición que tiene al mismo equipo en común.

#46 seguidordellleida

seguidordellleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 12:52

Punto X Lleida :lol:

#47 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 12:57

au..entre el nen que veu fatxes per tot arreu i el subbnormal de la corona...em sembla que descanso durant uns dies d'aquest fòrum...


Sí noi, tota la raó... Ja feia dies que llegia massa rucaldats per aquí i tinc el cap ben saturat... Només ha faltat entrar avui i seguir comprovant que el nivell segueix baixant a una velocitat estrepitosa... Com diria aquell "lo carro baixa pel pedregal...".

Espero poder tornar passat l'estiu.

Fins aviat. Passe-ho bé.

FORÇA LLEIDA.

#48 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:07

au..entre el nen que veu fatxes per tot arreu i el subbnormal de la corona...em sembla que descanso durant uns dies d'aquest fòrum...


Sí noi, tota la raó... Ja feia dies que llegia massa rucaldats per aquí i tinc el cap ben saturat... Només ha faltat entrar avui i seguir comprovant que el nivell segueix baixant a una velocitat estrepitosa... Com diria aquell "lo carro baixa pel pedregal...".

Espero poder tornar passat l'estiu.

Fins aviat. Passe-ho bé.

FORÇA LLEIDA.

No cal que us aneu per 4 persones (i menys ara) :)

#49 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:17

Nos presentaremos: somos la FMI, Facción Monárquica Ilerdense, y con la refundación del club queremos hacernos sentir. Somos un grupo de aficionados al fútbol y, por supuesto, a los equipos de la ciudad que diferimos ideológicamente de la gran mayoría de aficionados que acuden al estadio. Llevamos tiempo yendo a los partidos y de momento somos pocos, pero más de lo que la gente cree. Nos estamos moviendo y queremos utilizar la plataforma del fútbol para llevar nuestros cánticos, pancartas y demás.

Sabemos que de momento no podemos ocupar Gol Norte, pero nos iremos haciendo hueco en otro rincón del estadio, igual que en esta web Al tiempo. Un saludo a toda la afición que tiene al mismo equipo en común.


Si no es una broma (que en fa tota la pinta) ja us podeu posar en un lloc ben amagat del estadi, d'espanyols i espanyolisme al Camp d'Esports ni ara ni mai.

#50 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:20

Nos presentaremos: somos la FMI, Facción Monárquica Ilerdense, y con la refundación del club queremos hacernos sentir. Somos un grupo de aficionados al fútbol y, por supuesto, a los equipos de la ciudad que diferimos ideológicamente de la gran mayoría de aficionados que acuden al estadio. Llevamos tiempo yendo a los partidos y de momento somos pocos, pero más de lo que la gente cree. Nos estamos moviendo y queremos utilizar la plataforma del fútbol para llevar nuestros cánticos, pancartas y demás.

Sabemos que de momento no podemos ocupar Gol Norte, pero nos iremos haciendo hueco en otro rincón del estadio, igual que en esta web Al tiempo. Un saludo a toda la afición que tiene al mismo equipo en común.


Companys monàrquics, podeu comptar amb tot el meu suport.

Des d'aquí vull iniciar un moviment per obrir una nova secció en aquest foro, que s'anomenarà "El futbol de Juanca", i que tindrà per objectiu aconseguir la denominació REAL LÉRIDA BALOMPÉDICA 1939, EL GLORIOSO AÑO DE LA LIBERACIÓN DE LOS MASONES Y ROJOS. A més a més, un 0,7% dels carnets de soci aniran al pressupost de la Casa Real i tots els nets de su majestaz seran capitans honorífics i a perpetuïtat de l'Alcarràs.

M'encanta la proposta d'escut del Joven Loops. Me la posaré de fons d'escriptori.

#51 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:29

M'encanta la proposta d'escut del Joven Loops. Me la posaré de fons d'escriptori.

Gracies!!!

Soc tot un artista del paint. Vaig fer un curs al CCC de "Paint para profesionales del dibujo". Vaig ser el primer de la meva promoció, i vaig poder asistir com a becat a unes xerrades a Glasgow sobre Paint i Potoshop.


pd. Accepto peticions i faig retratos per encarrec...tambe s'accepten donacions :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#52 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:31

Nos presentaremos: somos la FMI, Facción Monárquica Ilerdense, y con la refundación del club queremos hacernos sentir. Somos un grupo de aficionados al fútbol y, por supuesto, a los equipos de la ciudad que diferimos ideológicamente de la gran mayoría de aficionados que acuden al estadio. Llevamos tiempo yendo a los partidos y de momento somos pocos, pero más de lo que la gente cree. Nos estamos moviendo y queremos utilizar la plataforma del fútbol para llevar nuestros cánticos, pancartas y demás.

Sabemos que de momento no podemos ocupar Gol Norte, pero nos iremos haciendo hueco en otro rincón del estadio, igual que en esta web Al tiempo. Un saludo a toda la afición que tiene al mismo equipo en común.


Si no es una broma (que en fa tota la pinta) ja us podeu posar en un lloc ben amagat del estadi, d'espanyols i espanyolisme al Camp d'Esports ni ara ni mai.

Molta de la massa social que seguia al Lleida, eren immigrants (andalusos, etc)...ho se de bona tinta pq en conec molts que pertanyien a la extinta penya dels xuts...dubto que es cantes mai P.uta Espanya com es fa ara.

Política i futbol, no, siusplau.

#53 rana_bilbao

rana_bilbao

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 24 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:34

Si no es una broma (que en fa tota la pinta) ja us podeu posar en un lloc ben amagat del estadi, d'espanyols i espanyolisme al Camp d'Esports ni ara ni mai.


Llevamos años yendo al campo y nadie nos echará.

#54 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:36


Si no es una broma (que en fa tota la pinta) ja us podeu posar en un lloc ben amagat del estadi, d'espanyols i espanyolisme al Camp d'Esports ni ara ni mai.


Llevamos años yendo al campo y nadie nos echará.


Mare meva que malament está el mon, FMI, que jo sàpiga, es el Fons Monetari Internacional. :lol: :lol: :lol: :lol:

#55 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:40

Posted Image

#56 rana_bilbao

rana_bilbao

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 24 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:41

Molta de la massa social que seguia al Lleida, eren immigrants (andalusos, etc)...ho se de bona tinta <font color=red>perque</font> en conec molts que pertanyien a la extinta penya dels xuts...dubto que es cantes mai P.uta Espanya com es fa ara.

Política i futbol, no, siusplau.


Toda la razón, Joven Loops. De hecho viene a ver muchos partidos con nosotros un ex-Xuts, andaluz para más inri.

De momento no nos hemos hecho oir. Bueno, algunos cantamos (aunque personalmente yo no lo hice) "Campeones, campeones" cuando algunos empezaron a cantar Puta Real Madrid en el último partido en casa, justo después de la victoria blanca en la Copa del Rey.

#57 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:42

Molta de la massa social que seguia al Lleida, eren immigrants (andalusos, etc)...ho se de bona tinta <font color=red>perque</font> en conec molts que pertanyien a la extinta penya dels xuts...dubto que es cantes mai P.uta Espanya com es fa ara.

Política i futbol, no, siusplau.


L'afició del Lleida si ha tingut una cosa per la qual se la reconegut arreu (i encara es reconeix) es per la seva catalanitat irrenunciable que forma part de l'identitat del club i de l'afició.

Si no vols barrejar politica i futbol, deixa de mirar el futbol per que com tot esport, esta polititzat.

I pel troll del rana_bilbao, em sembla perfecte que portis anys venint al camp, pero ja et puc assegurar que mentres nosaltres anem al estadi, de banderes espanyoles no n'haura ni una.

#58 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 02:02


Molta de la massa social que seguia al Lleida, eren immigrants (andalusos, etc)...ho se de bona tinta <font color=red>perque</font> en conec molts que pertanyien a la extinta penya dels xuts...dubto que es cantes mai P.uta Espanya com es fa ara.

Política i futbol, no, siusplau.


L'afició del Lleida si ha tingut una cosa per la qual se la reconegut arreu (i encara es reconeix) es per la seva catalanitat irrenunciable que forma part de l'identitat del club i de l'afició.

Si no vols barrejar politica i futbol, deixa de mirar el futbol per que com tot esport, esta polititzat.

Una cosa es la seva catanalitat i una altra es la falta de respecte. I que em diguis que Lleida no es una ciutat on l'immigració esta fortament arrelada...es una falta de respecte a l'historia de la ciutat.

pd. i soc català i em sento català i conec l'historia de la meva ciutat. :x :x :x

#59 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 02:24


Molta de la massa social que seguia al Lleida, eren immigrants (andalusos, etc)...ho se de bona tinta <font color=red>perque</font> en conec molts que pertanyien a la extinta penya dels xuts...dubto que es cantes mai P.uta Espanya com es fa ara.

Política i futbol, no, siusplau.


L'afició del Lleida si ha tingut una cosa per la qual se la reconegut arreu (i encara es reconeix) es per la seva catalanitat irrenunciable que forma part de l'identitat del club i de l'afició.

Si no vols barrejar politica i futbol, deixa de mirar el futbol per que com tot esport, esta polititzat.

Una cosa es la seva catanalitat i una altra es la falta de respecte. I que em diguis que Lleida no es una ciutat on l'immigració esta fortament arrelada...es una falta de respecte a l'historia de la ciutat.

pd. i soc català i em sento català i conec l'historia de la meva ciutat. :x :x :x


Crec que no parla ja de l'historia de la ciutat, i diria que no es immigració, si no emigració. El camp d'esports te la gran majoria d'aficionats catalans i catalanistes. Que aixo no treu res del que tu dius de la emigració andalussa.

#60 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 02:34


Molta de la massa social que seguia al Lleida, eren immigrants (andalusos, etc)...ho se de bona tinta <font color=red>perque</font> en conec molts que pertanyien a la extinta penya dels xuts...dubto que es cantes mai P.uta Espanya com es fa ara.

Política i futbol, no, siusplau.


L'afició del Lleida si ha tingut una cosa per la qual se la reconegut arreu (i encara es reconeix) es per la seva catalanitat irrenunciable que forma part de l'identitat del club i de l'afició.

Si no vols barrejar politica i futbol, deixa de mirar el futbol per que com tot esport, esta polititzat.

Una cosa es la seva catanalitat i una altra es la falta de respecte. I que em diguis que Lleida no es una ciutat on l'immigració esta fortament arrelada...es una falta de respecte a l'historia de la ciutat.

pd. i soc català i em sento català i conec l'historia de la meva ciutat. :x :x :x


Crec que no parla ja de l'historia de la ciutat, i diria que no es immigració, si no emigració. El camp d'esports te la gran majoria d'aficionats catalans i catalanistes. Que aixo no treu res del que tu dius de la emigració andalussa.

Els emigrans de lleida, son els que van a viure fora de Lleida, els inmigrants de Lleida, son els que venen a viure a Lleida...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos