Ir al contenido


Foto
- - - - -

Possibles noms nou club.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
107 respuestas en este tema

#101 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:21

[quote name='"yasmina"'][quote name='Xuso'][quote name='xorxi']a mi me semblarie be ficar el nom de Real Lleida lla q es un nom mes artistic :)[/quote

Com?

1- 8O Real? :? :evil:
2- Em sembla que posa lla?
3- Amb aquet comentari tu si que estas fet un artista


Pd. [/quote]


1- A mi no m'agrada lo de real Lleida, però es la seva opinió i s'ha de respectar.
2- Respecte al "lla" si que fa mal a la vista però potser a tingut un lapsus o es jove i encara esta posant en practica les regles de l'ortografia.
3- Crec que això sobrava[/quote]

1- Jo li respecto però no o comparteixo!
2- No es pot dir res que s'ofen per tot la senyora
3- Puc posar el que vulgui sense tenir que sobra res. La frase de "estas fet un artista" no es ofensiva per a res.

#102 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:24

[quote name='"Xuso"'][quote name='xorxi']a mi me semblarie be ficar el nom de Real Lleida lla q es un nom mes artistic :)[/quote

Com?

1- 8O Real? :? :evil:
2- Em sembla que posa lla?
3- Amb aquet comentari tu si que estas fet un artista


Pd. [/quote]

me equivocat al posar ja no pase res, i ademes q Real es un nom q s'utilitze en molts dels equips de futbol aixi q no pase res es la meva opinio :)

#103 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:26

[quote name='"xorxi"'][quote name='Xuso'][quote name='xorxi']a mi me semblarie be ficar el nom de Real Lleida lla q es un nom mes artistic :)[/quote

Com?

1- 8O Real? :? :evil:
2- Em sembla que posa lla?
3- Amb aquet comentari tu si que estas fet un artista


Pd. [/quote]

me equivocat al posar ja no pase res, i ademes q Real es un nom q s'utilitze en molts dels equips de futbol aixi q no pase res es la meva opinio :)[/quote]

Ja ho havia imaginat que era un error!!Però tu e volgut comentar! No passa res home tothom es pot equivocar! :mrgreen: :mrgreen:

#104 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:30

1- Jo li respecto però no o comparteixo!
2- No es pot dir res que s'ofen per tot la senyora
3- Puc posar el que vulgui sense tenir que sobra res. La frase de "estas fet un artista" no es ofensiva per a res.


1- La careta " :evil:" no m'ha donat aquesta impressió, però es el que a mi m'ha semblat res mes.
2- No me ofes en cap moment, nomes he escrit el que pensava. Però parles com si jo em queixes de tot... :roll:
3- Esta clar que pots escriure el que vulguis, sol que a mi m'ha semblat que estava fora de lloc, però res mes ^^

#105 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:31

1- Jo li respecto però no o comparteixo!
2- No es pot dir res que s'ofen per tot la senyora
3- Puc posar el que vulgui sense tenir que sobra res. La frase de "estas fet un artista" no es ofensiva per a res.


1- La careta " :evil:" no m'ha donat aquesta impressió, però es el que a mi m'ha semblat res mes.
2- No me ofes en cap moment, nomes he escrit el que pensava. Però parles com si jo em queixes de tot... :roll:
3- Esta clar que pots escriure el que vulguis, sol que a mi m'ha semblat que estava fora de lloc, però res mes ^^


oks! :wink:

#106 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 11:38

Ni Real Lleida, ni F.C. Lleida ni Deportivo Lleida, ni Racing de Lleida, nosaltres som la Unió Esportiva Lleida, i si ens han de canviar de nom que sigui a Lleida Unió Esportiva.

#107 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 11:14

[quote name='"xorxi"'][quote name='Xuso'][quote name='xorxi']a mi me semblarie be ficar el nom de Real Lleida lla q es un nom mes artistic :)[/quote

Com?

1- 8O Real? :? :evil:
2- Em sembla que posa lla?
3- Amb aquet comentari tu si que estas fet un artista


Pd. [/quote]

me equivocat al posar ja no pase res, i ademes q Real es un nom q s'utilitze en molts dels equips de futbol aixi q no pase res es la meva opinio :)[/quote]
La paraula "Reial" l'otorga el Rei de l'estat si ho vol als clubs que ho solicitin, un club no és pot ficar la paraula "Reial" com qui és fica F.C. o U.E. i al Lleida sols li faltaria això ara!!! Nosaltres de "realeses" en tenim ben poc!!!

#108 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 11:40

Lo millor es Lleida unió esportiva




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos