Ir al contenido


- - - - -

Samarretes U.E. Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#81 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 agosto 2011 - 09:28

Posted Image
]


Ahhhhh!!! Jo no vaig poder aconseguir-la de cap maneraaa!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#82 deporforas

deporforas

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 noviembre 2011 - 11:50

Perdon Por tantas Demoras en la Fabricación de la Camiseta Retro.
Quiero informar que Está Casi terminada, luego de que tuvimos varios problemas para conseguir que quedara bien el tramado del cuello.
Ha quedado perfecto y esperamos tenerla lista muy pronto.

Desde ya tendrán el precio rebajado prometido y ademas unos bonos gratuitos muy interesantes.
Gracias!
Pablo
DeporForas.com

#83 deporforas

deporforas

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 diciembre 2012 - 07:15

Quiero informarle a todos que la Camiseta Está Lista:

Posted Image

Podéis comprarla con Rebaja del 25% y Regalarla para Navidad o Reyes.

Para verla Hacer click aqui:

CLICK AQUI PARA ACCEDER


#84 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 02:07

Bones, reobro aquest fil ja que actualment estic buscant camises i samarretes del Lleida de fa 50 anys, em direu que estic boig, pero tinc una base de dades creada a base de llibres i hores de llegir, amb els noms dels ex jugadors, i fins i tot he esbrinat com es deien les seves dones per saber els noms dels fills, seguidament he buscat els numeros a webs de llistin telefonic, estil paginas blancas o coses aixi i per altres mitjans, estic aconseguint telefons, el proxim pas es trucar i preguntar si em puc presentar a casa seva per comprar objectes que tinguin antics del Lleida, equipacions, botes, etc. el que sigui, em sento una mica com els cazatesoros del Xplora jaja.

 

Ja anire informant, pero estic segur que podre conseguir aquella camisa amb el coll blanc gegant dels anys 50, ojala puga trobar una peça com aquella, es el meu somni, mai n'he vist cap i tindria un valor altisim almenys per a mi, els inicis del nostre club.



#85 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 03:07

Bones, reobro aquest fil ja que actualment estic buscant camises i samarretes del Lleida de fa 50 anys, em direu que estic boig, pero tinc una base de dades creada a base de llibres i hores de llegir, amb els noms dels ex jugadors, i fins i tot he esbrinat com es deien les seves dones per saber els noms dels fills, seguidament he buscat els numeros a webs de llistin telefonic, estil paginas blancas o coses aixi i per altres mitjans, estic aconseguint telefons, el proxim pas es trucar i preguntar si em puc presentar a casa seva per comprar objectes, em sento una mica com els cazatesoros del Xplora jaja.

 

Ja anire informant, pero estic segur que podre conseguir aquella camisa amb el coll blanc gegant dels anys 50, ojala puga trobar una peça com aquella.

 

 

ETS PERILLÓS....  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:



#86 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 04:20

he trobat això... i pensar que jo la tinc en un calaix....

http://www.ebay.es/i...d2ca60ca&_uhb=1



#87 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 04:42

he trobat això... i pensar que jo la tinc en un calaix....

http://www.ebay.es/i...d2ca60ca&_uhb=1

 

Fa tela de temps que aquest tio te la samarreta en venta, no la vendra mai, vaig contactar un dia amb ell i les explicacions que em va donar sobre com va aconseguir la samarreta em van generar molts dubtes, pero be, a part m'interesen les equipacions molt més antigues.



#88 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 09:18

he trobat això... i pensar que jo la tinc en un calaix....

http://www.ebay.es/i...d2ca60ca&_uhb=1

 

El tio en vol 250 euros, pero no els val ni de conya i molt menys usada. Com a molt li donaria 20 euros i si esta en un estat acceptable, ja que aquestes samarretes si s'han fet anar solen tenir moltes boles i estar una mica esfilagarçades apart que a saber quants cops l'ha rentat en 20 anys.



#89 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 09:23

El tio en vol 250 euros, pero no els val ni de conya i molt menys usada. Com a molt li donaria 20 euros i si esta en un estat acceptable, ja que aquestes samarretes si s'han fet anar solen tenir moltes boles i estar una mica esfilagarçades apart que a saber quants cops l'ha rentat en 20 anys.

 

Tinc que dir a favor de la samarreta Adidas en qüestió, que en 20 anys que l'he rentat un fotimer de vegades no tinc boles ni esfilagarçades alguna... eren altres calitats. De totes maneres 250 déu-ni-do.



#90 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2013 - 10:43

Tinc que dir a favor de la samarreta Adidas en qüestió, que en 20 anys que l'he rentat un fotimer de vegades no tinc boles ni esfilagarçades alguna... eren altres calitats. De totes maneres 250 déu-ni-do.

 

Els teixits aquells eren molt estranys i MOLT sintetics, jo tinc la del 99/00 i mare meva, te boles i esfilagarçades i aixo que fa lo menys des del 2004 que no me la poso.  Pero be, 250 euros no els val, nova i amb etiqueta podries posar-li 80-90 tirant llarg ja que el mercat per a una samarreta del Lleida del 94 es MOLT limitat (qui collons es deixaria 90 pavos apart dels friquis del Lleida com naltres?)



#91 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 septiembre 2013 - 12:43

Els teixits aquells eren molt estranys i MOLT sintetics, jo tinc la del 99/00 i mare meva, te boles i esfilagarçades i aixo que fa lo menys des del 2004 que no me la poso.  Pero be, 250 euros no els val, nova i amb etiqueta podries posar-li 80-90 tirant llarg ja que el mercat per a una samarreta del Lleida del 94 es MOLT limitat (qui collons es deixaria 90 pavos apart dels friquis del Lleida com naltres?)

 

Esta clar.....

 

Jo segueixo amb el meu objectiu, equipacions del any 45 al 59 aprox. Ho aconseguirè? nidea pero m'ho passo de puta mare i m'encante fer el que faig.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos