Ir al contenido


- - - - -

Samarretes U.E. Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#1 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2011 - 07:29

bueno soc el coleccionista de samarretes de futbol soc de lleida si alguns ja saven qui soc, www.totalcamisetas.blogspot.com
busco samarretes del lleida dels ansy 80 i 90 si algu en pot vendre. tinc algunes pero no moltes, magradaria especialment una hummel blava dels any 80 la del lleida de primera blava adidas amb ara lleida i una blava a cuadros blancs i negres adidas. tambe ja que fico el tema, podrieu penjar fotos de totes les samarretes del lleida que tingueu aixi fem record, gracies


Petició samarretes UE.Lleida 1ra divisió!

Orioljazz L
Shinji01 L (3 Camisetas L las 3?)
narmer (Pendiente Talla)
lo_karls (Pentiente Talla)
Vid (Pentiente Talla)
catisnotesp M
RoD XL
seguidor (Pentiente Talla)
iler_10 L
Shunsuke_Nakamura XL
La veu de torres L

#2 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 26 abril 2011 - 08:19

bueno soc el coleccionista de samarretes de futbol soc de lleida si alguns ja saven qui soc, www.totalcamisetas.blogspot.com
busco samarretes del lleida dels ansy 80 i 90 si algu en pot vendre. tinc algunes pero no moltes, magradaria especialment una hummel blava dels any 80 la del lleida de primera blava adidas amb ara lleida i una blava a cuadros blancs i negres adidas. tambe ja que fico el tema, podrieu penjar fotos de totes les samarretes del lleida que tingueu aixi fem record, gracies


També vens samarretes?

#3 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2011 - 09:03

puc fer algun canvi per alguna samarreta del lleida de les que demano

#4 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2011 - 09:06

bueno soc el coleccionista de samarretes de futbol soc de lleida si alguns ja saven qui soc, www.totalcamisetas.blogspot.com
busco samarretes del lleida dels ansy 80 i 90 si algu en pot vendre. tinc algunes pero no moltes, magradaria especialment una hummel blava dels any 80 la del lleida de primera blava adidas amb ara lleida i una blava a cuadros blancs i negres adidas. tambe ja que fico el tema, podrieu penjar fotos de totes les samarretes del lleida que tingueu aixi fem record, gracies


jo tinc una de la decada dels 80 però es l'única que ens quede de quan el meu pare era jugador del lleida.
Ja ficaré la foto

#5 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2011 - 11:24

Aquesta dels cusdros blaus i negres corria el dia del Terol per la grada!

#6 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2011 - 12:58

Han has aconseguit la de la selecció de Jamaica.?¿

#7 sergi_alcoletge

sergi_alcoletge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 60 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 abril 2011 - 06:17

Si Señor vec que tens una del lleida encara que ara es mes xula visca alcoletge!!!!!!!!!!!!!!! ivisca el lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#8 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 abril 2011 - 10:37

tinc la de jamaica si, la del cuadros la vai veure el dia del alzira tambe un que portave palau darrere,e sque jo personalment e parlat amb jugadors de aquells anys i tot i molts les an regalat ja no tinc mes opcions, qui me la vulgi vendre o cambia per alguna que tinc jo, exactament la del lleida adidas de primera que al any seguent es va seguir fent anar i al any seguent tambe a segona la adidas dels cuadros. qui estigui interesat que em digi algo fem un canvi o me la venen per aqui lleida dew

#9 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 abril 2011 - 08:35

estoy hablando con uno que hace camisetas y le planteado que me la aga es una replica exacta ya que no hay manera quien quiera hay que hacer un listado y las enviarian desde argentina, cuando esten echas claro, concretamente la del lleida de primera. sino hay 12 personas como minimo es imposible. Posted Image

#10 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 abril 2011 - 09:11

estoy hablando con uno que hace camisetas y le planteado que me la aga es una replica exacta ya que no hay manera quien quiera hay que hacer un listado y las enviarian desde argentina, cuando esten echas claro, concretamente la del lleida de primera. sino hay 12 personas como minimo es imposible. Posted Image


ya puedes contar conmigo para una de primera.

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 4 topics

Escrito 28 abril 2011 - 10:08

estoy hablando con uno que hace camisetas y le planteado que me la aga es una replica exacta ya que no hay manera quien quiera hay que hacer un listado y las enviarian desde argentina, cuando esten echas claro, concretamente la del lleida de primera. sino hay 12 personas como minimo es imposible. Posted Image


ya puedes contar conmigo para una de primera.


Si es una replica exacta, amb el logo de Adidas, l'escut i tot, jo tambe m'afegeixo, aixo si, primer vull saber el preu xD

#12 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 8 topics

Escrito 28 abril 2011 - 10:39

estoy hablando con uno que hace camisetas y le planteado que me la aga es una replica exacta ya que no hay manera quien quiera hay que hacer un listado y las enviarian desde argentina, cuando esten echas claro, concretamente la del lleida de primera. sino hay 12 personas como minimo es imposible. Posted Image


ya puedes contar conmigo para una de primera.


Si es una replica exacta, amb el logo de Adidas, l'escut i tot, jo tambe m'afegeixo, aixo si, primer vull saber el preu xD


jo tambe m'hi sumo

tema preu seria important saber-lo

#13 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 abril 2011 - 02:07

jo tambe m'hi afegiria, pero depen del preu i d'altres coses (tipus talles i aixi, perque mon pare segur que ni voldrie una) :lol:

#14 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 29 abril 2011 - 09:21

contanme amb mi som 5 demoment, anem be, lo de les talles no crec qe sigi cap problema, el escut es bordat i lo de adidas tambe estara, jo tinc alguna replica de ell exacta son. cuan es posi amb contacte amb nosaltres el diem jo vui una L.

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 29 abril 2011 - 11:39

contanme amb mi som 5 demoment, anem be, lo de les talles no crec qe sigi cap problema, el escut es bordat i lo de adidas tambe estara, jo tinc alguna replica de ell exacta son. cuan es posi amb contacte amb nosaltres el diem jo vui una L.


Podries penjar alguna foto de les repliques aquestes (per veure com son els detalls, escuts, brodats i tal) i tambe per orientar la talla.

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 abril 2011 - 01:43

Jo també hi estaria interessat.

#17 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes

Escrito 29 abril 2011 - 02:11

Quin seria el preu?

Podria estar interessat

#18 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 29 abril 2011 - 02:18

pues penso que uns 30euros com una que vai comprar jo de un equip. de talles no ja problema teniu que dir quines talles voleu, el escut bordat i detalls estaran tots, cuan digi algo ficarem informacio encara no ma dit re, demoment penso que som 6 o 7 persones i penso que igual pasem del 12 i tot, si pasem no tindriem qe pagar gastos de envio ni re, lo que podem fer es ell cuan la tingi ens ficara fotos, al fer el pedido es fara el ingres de lo que digi ell fara el envio a lleida tot junt i nosaltres quedar en algun lloc per fer les entreges. aixi el podem fer pero encara estic a la espera de que me informi

#19 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 29 abril 2011 - 02:22

tenim que na fen un llistat de les persones que vulgin ell en teoria es te que conectar i parlar pero es argenti i no en entendra aixi que tindrem qe parla amb castella tambe perexemple jo

orioljazz- camiseta talla L
i cada vegada que algu vulgi se afegeix
si voleu numero mesemble que tambe el pot ficar

#20 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 abril 2011 - 03:18

I aquesta persona és de confiança? Li has encarregat samarretes abans? El coneixes?
Perquè com ens la foti enlaire a veure qui va a Argentina :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos