Ir al contenido


Foto
- - - - -

Alicante CF-UE LLEIDA (Diumenge 17 d'Abril a les 17:00)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
153 respuestas en este tema

#61 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 10:12

Asier no tindrà tanta qualitat com Joao però s'ho curre i treballa 300 vegades mes i no te les pataletes del portuguès.



Ara per ara, Asier titular indiscutible i peça clau en el centre del camp,l´Emili li ha trobat el lloc,gran temporada del basc, i ara a més, ultimament marca gols.

#62 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2011 - 02:23



Asier no tindrà tanta qualitat com Joao però s'ho curre i treballa 300 vegades mes i no te les pataletes del portuguès.



Ara per ara, Asier titular indiscutible i peça clau en el centre del camp,l´Emili li ha trobat el lloc,gran temporada del basc, i ara a més, ultimament marca gols.


Exacte! Asier amb la seva fenya s'ha guanyat de sobres la titularitat.

#63 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2011 - 02:25

L'asier anat de menys a més i millorant partit a partit!
Tot un lluitador, ara per ara titular indiscutible

#64 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 abril 2011 - 04:07

Sí senyors, ara sí que ja és definitiu. Diumenge a les 5 de la tarda i per Esport 3...

Alacant-Lleida!!!

#65 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 abril 2011 - 07:40

Bones! Jo al teletext de tv3 segueixo veient el futbol sala! A veure si téns raó!

#66 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 abril 2011 - 09:03

Bones! Jo al teletext de tv3 segueixo veient el futbol sala! A veure si téns raó!


ves a la web d'Esports 3 www.esports3.cat, allí indiquen que retransmetran el Alacant-Lleida. A més, m'he informat que el partit del futbol sala l'han canviat d'hora i començarà a les 7

#67 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 14 abril 2011 - 09:19

Al final tants missatges i queixes i seràque ens retransmeten perquè no coincideixen els horaris...

#68 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 abril 2011 - 10:11

Al final tants missatges i queixes i seràque ens retransmeten perquè no coincideixen els horaris...


Que sigue perque sigue... la qüestió és que veurem el Lleida per la televisió en un partit que ningú es volia perdre però que que també ningú sabia com mirar-lo en directe.

A per l'Alacant, Lleida!!!!!

#69 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 15 abril 2011 - 11:43

Ja ho he vist! Visca! Per mí és tan emocionant el madrid - barça com el alicante - lleida!

A veure si els equips visitants guanyen!

#70 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2011 - 12:43

Ja ho he vist! Visca! Per mí és tan emocionant el madrid - barça com el alicante - lleida!

A veure si els equips visitants guanyen!


Totalment d'acord amb tu!!!!!!!! jeje :lol:

#71 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2011 - 07:41

Ja ho he vist! Visca! Per mí és tan emocionant el madrid - barça com el alicante - lleida!

A veure si els equips visitants guanyen!


En el cas del Lleida jo m´hi sento més implicat, a més el Barça guanyi o no,té opcions de guanyar el títol de Lliga, la Unió si puja veu el futur amb més optimisme, si haig d´escullir un resultat dels dos partits, està clar:

BLAU ÉS EL COLOR !!!!!!!!

#72 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 15 abril 2011 - 08:14

Ja ho he vist! Visca! Per mí és tan emocionant el madrid - barça com el alicante - lleida!

A veure si els equips visitants guanyen!


En el cas del Lleida jo m´hi sento més implicat, a més el Barça guanyi o no,té opcions de guanyar el títol de Lliga, la Unió si puja veu el futur amb més optimisme, si haig d´escullir un resultat dels dos partits, està clar:

BLAU ÉS EL COLOR !!!!!!!!


SENS DUBTE!

#73 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 abril 2011 - 08:46

Aquestes coses en un foro del Lleida no s'haurien ni de plantejar :lol:
No crec que ningú dels presents prefereixi la victòria del Barça abans que la del Lleida.

#74 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2011 - 08:47

Aquestes coses en un foro del Lleida no s'haurien ni de plantejar :lol:
No crec que ningú dels presents prefereixi la victòria del Barça abans que la del Lleida.


Ni que lo digas!!! :D

#75 Balcells

Balcells

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2011 - 09:13

vergonyos, proposo pancarta contra TV3 al pròxim partit a casa, no n'hi havia una de feta, ja?

Espero que tiri endavant la proposta,

p.u.t.a TV3 i p.u.t.a BARÇA!

Totalment a favor teu es una vergonya no tan sols aixo sino tambe com s'en enriuen de l'accent lleidata , es una vergonya tambe que gent del lleida sigui del barcelona ala vegada no u trobo logic , Lleida no tindrie que dependre tan de barcelona aixi doncs aqui a lleida tindriem que parar de mirar tv3 i com diuen altres companys posar una pancarta tot i que els incults de barcelona es neguin a ni mirar el partit ni a fixar-si

visca el lleida

#76 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2011 - 09:33

Emili: "Lluitarem contra un rival directe"

Posted Image L'entrenador Emili Vicente, assegura que guanyar a Alacant serà molt díficil, ja que és un gran adversari amb jugadors ràpids i dinàmics. I l'equip s'haurà d'adaptar a un terreny de joc en mal estat. Això farà que qualsevol petit detall pugui marcar el desenvolupament del partit.

http://www.unioespor...a.net/node/1331

#77 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 abril 2011 - 10:18

Aquestes coses en un foro del Lleida no s'haurien ni de plantejar :lol:
No crec que ningú dels presents prefereixi la victòria del Barça abans que la del Lleida.


Quan era més petit només volia la victòria del Barça, perquè enganyar-vos.
Però amb el pas del temps he anat creixent i me n'he anat adonant que soc de Lleida i no de Barcelona. És a dir, perquè havia de voler la victòria del Barça abans que la del Lleida? Quin sentit tenia això?
Ara sí que sí, ja puc assegurar que em sento 100% aficionat de la Unió Esportiva. Abans ser de l'equip de la ciutat on vaig començar la vida, d'un equip de futbol de veritat, d'un color com el blau (el meu preferit), d'un equip de lluita, de sacrifici i que no té res fàcil per molt que li posin, que d'un equip com el Barça acostumat a monopolitzar el futbol català amb les grans xifres de diners que l'envolten.
Senyors, tots els que estem en aquest foro hauríem de portar la UE Lleida al cor. Quin sentit té escriure en aquest foro i no portar al Lleida al cor?
Deixem-nos de tonteries, senyors. Disfrutem d'aquest equip que enguany ens està fent somniar amb els play-offs.
Jo em sento molt orgullós de ser del Lleida, espero que tots vosaltres encara us hi sentissiu més!!!

VISCA EL LLEIDA, OSTIA, VISCA EL LLEIDA!!!!

#78 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2011 - 11:53

Ben dit! La majoria de canalla i no tant canalla, es del Barça o Madrid, simplement perquè normalment des de que neixes els teus familiars mes propers te ho fan ser comprant la samarreta i ''inculcant'' que has de ser d'un d'aquestos equips perquè ell també ho es.
Entre la família i la mediatització que tenen aquests dos equips es normal que de petit vulguis que guanyi, però desprès quant madures i veus la realitat de les coses, hi han dos tipus de persones..les que continuen sent-ho, pel simple fet que ho han sigut de ''tota la vida'' del Barça o el Madrid perquè es lo que veuen cada dia, es lo fàcil i multitudinari, i els altres (minoria) que veuen que apart de blanc i blaugrana, hi ha mes mon..que tenim un equip que el tenim a casa i que encara que no guanyin 3121 copes d'Europa i els fitxatges no siguin de 231 milions d'euros..., els hi farà vibrar igual o mes, podran veure el futbol en DIRECTE, podran cantar el nom de la SEVA ciutat, on al escut hi ha LA SEU VELLA i tantes emocions que molta gent mai podria entendre.

I desprès d'aquesta parrafada, si per mi es molt mes esperat, emocionant i vibrant, el Lleida-Alacant, que 4 clàssics junts i mil histories mes.

Arribar al Play-Off per un club i equip com el nostre, humil, amb tot lo malament que l'aficionat ho ha passat durant tant temps, temes econòmics, directives, anys de travessia per la Segona B sense cap alegria...realment me la suen los demés equips, jo el que realment m'importa es la victòria del Lleida.
Que es l'únic que no em deixa dormir, que em fica de mal humor o bon humor i el que em fa aixecar de la cadira quan marquen un gol.

Visca el Lleida!!!

#79 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2011 - 12:06

Estic d´acord amb tots vosaltres,però el company segur que vol la victòria blava,només ha dit que veuria el Barça- Madrid , no siguem durs amb ell, jo dic que per mi és més important el partit de diumenge,i ja està.

#80 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 abril 2011 - 02:21

Bones! Sóc de barcelona ciutat, i 100% del barça (com ha de ser, l'equip de la meva ciutat) i 100% del lleida. Segueixo el lleida desde l'any que es va baixar a segona després d'un any a primera. Em va donar pena, diguéssim, i em vaig fer seguidor.. Segurament sóc potser el seguidor del lleida que ha vist un partit del lleida més lluny de lleida: huelva.. ;) Collons, guanyàvem 0-2, i vem perdre 3-2. Suposo que us en recordeu.. ;)

Lleidatans, entenc que estigueu enfadats amb el barça, que és un club que eclipsa tots els equips catalans. Però bé, com em podeu entendre 100%, sóc de barcelona, i és normal que sigui del barça. El que no veig normal és que algú sigui de lleida i sigui del barça o del madrid, i passi del lleida. Això no és un aficionat al fútbol. És un aficionat als equips que guanyen coses (bé, en el cas dels seguidors del madrid, últimament el lleida i el madrid han guanyat els mateixos títols.. ;).

Però de veritat, si se m'obliga a dir que un equip guanyarà, i l'altre perdrà, està clar que aquest cap de setmana vull que guanyi el lleida i no importaria que perdés el barça.

Perdoneu pel rotllo, que ningú s'haurà llegit!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos