Ir al contenido


Foto
- - - - -

Alicante CF-UE LLEIDA (Diumenge 17 d'Abril a les 17:00)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
153 respuestas en este tema

#41 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 abril 2011 - 07:51

pues ens has fet un bon favor

#42 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 abril 2011 - 10:32

Rebentem el seu facebook! Que n'aprenguin!

#43 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2011 - 01:23

Señors duc una molt bona noticia!

Ahir vaig enviar una queixa al servei de contacte de tv3, dient que em semblava vergonyos l'actitud de la cadena envers els seguidors de segona b, i la seva resposta va ser:

Benvolgut Jose:

El diumenge 17 d'abril, a les 17.00, pel canal Esport3 oferirem el partit entre l'Alacant i la UE Lleida.

Cordialment,

Televisió de Catalunya
Servei d'Atenció a l'Audiència



#44 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 abril 2011 - 02:30

Doncs sembla ser que la pressió ha donat els seus fruits en temps record :lol:

#45 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 abril 2011 - 02:56

Que ens televisin un partit des de tan lluny i en "terres hostils" per als catalans és una MOLT bona notícia.


FORÇA LLEIDA.

#46 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 12 abril 2011 - 03:16

Els missatges han sorit efecte...

HO HEM ACONSEGUIT !

#47 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 abril 2011 - 05:48

Els missatges han sorit efecte...

HO HEM ACONSEGUIT !


Som molt grans! Jajaa :lol:

#48 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 13 abril 2011 - 03:14

Aprofitaré per copiar el meu primer post en aquest foro... que va ser al any 2004...

Volia dir, que el Nastic sempre a sortit mes que el lleida a la TV3, i a emissores de radio com catalunya radio, sempre es parla menys del Lleida.

No se per que es, pero ja començo a estar cansat, quan el lleida estaba a segona, fa 2 anys, sempre feien reportatges, i quan el barça B va pujar a 2A, fa uns 4 o 5 anys, recordo que els partits que jugava ELS TELEVISAVEN A LA TV3, mentres que el lleida, que aquell any tambe estava a 2A, eres els dos equips catalans de aquella divisio, el feien al canal 33.

Una cosa esta clara, que per molt que l'ignorin jo sempre cridare, VISCA EL LLEIDA!!!


Això ja ve de lluny... de sempre millor dit... com vaig dir llavors, mai oblidaré un any que el barça B estava a 2ª divisió (acavaba de pujar) y el Lleida també (com totes les temporades aquells anys), y sempre televisaben el Barça B... y a la TV3... i quan es dignaven a fer el Lleida, era al canal 33... sempre ens han tingut marginats... això no ve de nou :roll:

#49 seguidordellleida

seguidordellleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 12:00

Si us dic que portem 3 anys perdent alli però que en canvi el Alacant dels ultims 12 punts nomes n'ha a conseguit 2?

#50 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 abril 2011 - 12:03

Que ens televisin un partit des de tan lluny i en "terres hostils" per als catalans és una MOLT bona notícia.


FORÇA LLEIDA.

Tv3 no tindrà que ficar ni un peu a Alacant, ja que la senyal li transmet Canal9.

#51 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 01:05

Parlem del partit?

Jo voto Joao a la banqueta, què penseu?

#52 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 01:45

Penso que el nivell de Joao està per sota de la resta de davanters de l'equip, i que en això hi fa molt que és un flipat i que juga de cara a la galeria. Taconets i toques tipo Cristiano estan molt bé si guanyes i et surten, però si no, més val que ho deixis córrer. A més, va demostrar molt mala actitud quan el van canviar fa unes setmanes i es va queixar a la ràdio.

Això sí, he de dir que trobo que el Joao es mou molt bé pel camp i que és bo. De fet, penso que és el millor davanter centre que tenim, però ha de centrar-se mentalment.

Ara mateix, la davantera està clara: Xavi Jiménez, Rayo i Asier. I Imaz de revulsiu.

#53 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 abril 2011 - 01:50

Ningú ho ha comentat però deunido el partidas de Xavi Jimenez el diumenge. Crec que està tornant a ser el de l'any passat i això pot ser decisiu de cara aquest ultim tram de temporada.

#54 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 13 abril 2011 - 03:12

Jo posaria al Moreira de titualr ja que crec que ara després de veure que si no s'ho curra, xuparà banqueta, estarà més motivat que mai!

#55 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 abril 2011 - 03:46

Doncs jo ficaria a Imaz, i el ficaria de titular.
El Moreira és l'únic de la plantilla que està remant en direcció contraria.

#56 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 03:59

Parlem del partit?

Jo voto Joao a la banqueta, què penseu?


Després del gran partit de l'equip diumenge, jo repetiria alineació.

#57 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 13 abril 2011 - 04:00

Doncs ben fàcil, que jugui titular qui lluiti i s'esforçi més durant la setmana.

#58 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 abril 2011 - 06:41

Al teletexte de tv3 encara posa que faran el futbol sala. De veritat que el faran per la tele el lleida aquest cap de setmana??

#59 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 07:46

Joao tècnicament es el millor davanter que tenim, aixo es innegable, però no te gens de sang! No corre ni a la de tres, a la mínima que el toquen se fique la ma a la cara com si l'haguessin matat...

Com han dit per aquí a dalt jugue massa per la galeria, això esta bé quant vas sobrat, però ha de recordar que esta a la segona B i no a la selecció portuguesa!
Jo el ficaria a les mitges parts els últims 20 minutets o quan la cosa estigues molt fotuda..es la única manera de que es doni compte que no es el centre de l'univers i que tindrà que espavilar si vol aconseguir alguna cosa gran al Lleida i en el mon del futbol en general.

Asier no tindrà tanta qualitat com Joao però s'ho curre i treballa 300 vegades mes i no te les pataletes del portuguès.

Per lo demès deixaria la mateixa alienació de la setmana passada, o quasi bé semblant.

#60 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2011 - 10:09

Penso que el nivell de Joao està per sota de la resta de davanters de l'equip, i que en això hi fa molt que és un flipat i que juga de cara a la galeria. Taconets i toques tipo Cristiano estan molt bé si guanyes i et surten, però si no, més val que ho deixis córrer. A més, va demostrar molt mala actitud quan el van canviar fa unes setmanes i es va queixar a la ràdio.

Això sí, he de dir que trobo que el Joao es mou molt bé pel camp i que és bo. De fet, penso que és el millor davanter centre que tenim, però ha de centrar-se mentalment.

Ara mateix, la davantera està clara: Xavi Jiménez, Rayo i Asier. I Imaz de revulsiu.


Coincideixo totalment amb el teu parer, en Xavi a Sta. Coloma va estar també bestial,la seva actuació va quedar en segon terme pels gols de Rayo,però va estar sensacional.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos