Ir al contenido


Foto
- - - - -

No tot son males noticies!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#21 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 marzo 2011 - 09:01

Felicitats als xiquets de l'Aleví A.

A icompeticion.com tenen la classificació: http://www.icompetic...sp?idtorneo=218
21 victòries, 0 empats, 0 derrotes, 104 gols a favor i 18 en contra... no està mal :lol:

A alevins no hi ha grup per a tota Catalunya?


Una cosa que m'ha sorprés una mica és:

La puntuación en esta categoría es la siguiente: Victoria 4 pts : Empate 2 pts : Derrota 1 pto

8O

#22 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 marzo 2011 - 01:01

Felicitats als xiquets de l'Aleví A.

A icompeticion.com tenen la classificació: http://www.icompetic...sp?idtorneo=218
21 victòries, 0 empats, 0 derrotes, 104 gols a favor i 18 en contra... no està mal :lol:

A alevins no hi ha grup per a tota Catalunya?


Una cosa que m'ha sorprés una mica és:

La puntuación en esta categoría es la siguiente: Victoria 4 pts : Empate 2 pts : Derrota 1 pto

8O

Això ho fan per que si un equip perd tots els partits, no és pugui dir que té 0 punts... és com si guanyes un partit per 17 - 0.. a l'acta sols poden ficar fins a 5-0. Una de les altres rucades que és van voler inventar adaptant l'estil del basquet de base, que tanquen els marcadors al guanyar de 50 punts.

#23 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 marzo 2011 - 09:45

Felicitats als xiquets de l'Aleví A.

A icompeticion.com tenen la classificació: http://www.icompetic...sp?idtorneo=218
21 victòries, 0 empats, 0 derrotes, 104 gols a favor i 18 en contra... no està mal :lol:

A alevins no hi ha grup per a tota Catalunya?


Una cosa que m'ha sorprés una mica és:

La puntuación en esta categoría es la siguiente: Victoria 4 pts : Empate 2 pts : Derrota 1 pto

8O

Això ho fan per que si un equip perd tots els partits, no és pugui dir que té 0 punts... és com si guanyes un partit per 17 - 0.. a l'acta sols poden ficar fins a 5-0. Una de les altres rucades que és van voler inventar adaptant l'estil del basquet de base, que tanquen els marcadors al guanyar de 50 punts.


Aquí no es tanca cap marcador. Si vas 5-0 es pot remuntar tranquil·lament i acabar guanyant l'equip que estava perdent. Hem sembla que al basquet no es així.

#24 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 marzo 2011 - 10:34

Felicitats als xiquets de l'Aleví A.

A icompeticion.com tenen la classificació: http://www.icompetic...sp?idtorneo=218
21 victòries, 0 empats, 0 derrotes, 104 gols a favor i 18 en contra... no està mal :lol:

A alevins no hi ha grup per a tota Catalunya?


Una cosa que m'ha sorprés una mica és:

La puntuación en esta categoría es la siguiente: Victoria 4 pts : Empate 2 pts : Derrota 1 pto

8O

Això ho fan per que si un equip perd tots els partits, no és pugui dir que té 0 punts... és com si guanyes un partit per 17 - 0.. a l'acta sols poden ficar fins a 5-0. Una de les altres rucades que és van voler inventar adaptant l'estil del basquet de base, que tanquen els marcadors al guanyar de 50 punts.


Aquí no es tanca cap marcador. Si vas 5-0 es pot remuntar tranquil·lament i acabar guanyant l'equip que estava perdent. Hem sembla que al basquet no es així.

Al basquet, si arribes a una avantatja de 50 punts, és tanca el marcador. Al futbol aleví i infantil tinc entes que havien fet el mateix però amb una diferència de 5 gols. No és així? Explica't.

#25 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 abril 2011 - 07:58

Doncs si fa unes setmanes guanyava la lliga l'Aleví A aquesta setmana ho ha fet el B d'aquesta manera doncs ja tenim un 2 de 2 en les primeres provincials!!

El resultat en el futbol alevi no es tanca, simplement el resultat final a vistes de clasificació queda amb una diferencia maxima de 5. En infantil en canvi no pasa ni això ni el tema dels punts per partit perdut.

#26 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 09 abril 2011 - 07:59

Enhorabona també a l'aleví B.

#27 sergi_alcoletge

sergi_alcoletge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 60 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 08:09

i per ficar el meu fill al lleida com ho tinc que fer?(infantil)

#28 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 abril 2011 - 10:58

i per ficar el meu fill al lleida com ho tinc que fer?(infantil)

No ho pots fer.. En aquestes edats els jugadors de la base del Lleida sòn seleccionats..es fitxen si destaquen en el seu actual club.

#29 sergi_alcoletge

sergi_alcoletge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 60 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 05:29

i per ficar el meu fill al lleida com ho tinc que fer?(infantil)

No ho pots fer.. En aquestes edats els jugadors de la base del Lleida sòn seleccionats..es fitxen si destaquen en el seu actual club.

ok gracies t'estimo




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos