Ir al contenido


Foto
- - - - -

No tot son males noticies!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#1 lleida8

lleida8

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 44 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2011 - 07:13

Bones gent! no tot en aquest club son males noiticies! avui man comentat que el Alevi A del lleida s'ha proclamat campio matematicament de la seva lliga!
Moltes felicitats a tot l'equip!!!

#2 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2011 - 07:54

Ets un infiltrat de la Junyent i cia? De bon rotllo, eh?

#3 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 marzo 2011 - 07:55

Bones gent! no tot en aquest club son males noiticies! avui man comentat que el Alevi A del lleida s'ha proclamat campio matematicament de la seva lliga!
Moltes felicitats a tot l'equip!!!


Tenim una bona base !

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 19 marzo 2011 - 08:03

Felicitats als xiquets de l'Aleví A.

A icompeticion.com tenen la classificació: http://www.icompetic...sp?idtorneo=218
21 victòries, 0 empats, 0 derrotes, 104 gols a favor i 18 en contra... no està mal :lol:

A alevins no hi ha grup per a tota Catalunya?

#5 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2011 - 12:33

Felicitats als xiquets de l'Aleví A.

A icompeticion.com tenen la classificació: http://www.icompetic...sp?idtorneo=218
21 victòries, 0 empats, 0 derrotes, 104 gols a favor i 18 en contra... no està mal :lol:

A alevins no hi ha grup per a tota Catalunya?


Crec que són grups provincials

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 20 marzo 2011 - 12:43

Crec que són grups provincials

Per això ho dic, a la web hi surten 7 grups (3 per a BCN, 2 per a GRN, 1 per a TGN i 1 per a LLD).
Em sona que abans la màxima categoria era 1 única divisió on s'enfrontaven equips de tot arreu però potser em confonc i a alevins encara no es feia.

#7 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2011 - 12:53

Va haver una reestructuració a la base l´any passat,de fet els entrenadors del Lleida i del Segre ja han dit que no està bé,perquè guanyar cada partit de 12 o 13 gols no els interessa,els nanos no es motiven,no progressen, van dir que preferien perdre partits.

#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 20 marzo 2011 - 01:10

Clar, es que es normal. Quin visionari el que va reestructurar la base...

#9 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2011 - 01:13

Si no recordo malament també van retardar l´edat per jugar a futbol 11, van allargar l´etapa de futbol 7, i això si estava bé,perque sinó els nens xutaven a porta cinc cops per partit.

#10 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2011 - 04:50

enhorabona als nois!

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 marzo 2011 - 11:23

Tenim una bona base !


Tota la raó. Tart o d'hora en recollirem els fruits.

#12 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 11:35

El merit que un Alevi A del Lleida guanyi una lliga és nul. El Lleida té una capacitat per fitxar tot el que vol dins la provincia de Lleida que els altres clubs no tenen, per això no crec ni convenient ni ètic comentar aquesta "fita", a la part que sòn xavals de 11-12 anys..

Aquest any ha hagut reestructuració de totes les lligues de futbol base. D'Alevins hi havia divisió d'honor i per sota la preferent en 2 grups, totes a nivell de Catalunya. Cert és que la competivitat era força més alta, però... que s'ha de primar? El que un xaval de 12 anys pugui competir a un alt nivell en un esport que no sap si li aportarà cap fruit de gran (la majoria ho deixaràn abans d'arribar a juvenils) o que un noi que encara va a la EGB tingui que viatgar cada 14 dies fins a Barcelona per jugar... 15 - 20 minuts de futbol?? (Els partits d'Alevins sòn 2 parts de 30, i les convocatories son de 18 jugadors normalment.. repartiu els minuts) Avegades els clubs sòn molt egoistes i no pensen en la formació moral del jugador. A la part que els hi fiquen una pressió i competivitat que en la seva edat ni és bona, ni els hi pertoca. Jo vaig entrenar un equip Alevi de 1er any el primer cop que és va crear preferent, i feia por veure com els jugadors ja començaven a mirar amb 10 anys si podrien fitxar per l'AEM, per l'ATl. Segre o pel Lleida per poder jugar a preferent... això és bo? son xavals.. i és tenen que divertir per sobre de tot.

I el tema del camp de futbol 7 en alevins si que ho he trobat bé.. no perque no xutesin a porteria, que això si que ho feien.. sino perqué ja veies la gràcia de jugar molt bé a futbol i no poder fer un xut decent perque no és té força.. i que arribi un equip de poble (amb tots els respectes, però és la majoria de cops que pasa) i que en una falta de mig camp et foti un globo que el porter per molt que salti no arribarà mai...

Fins aquí el meu rotllo... :lol:

#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 04:29

El meti que un Alevi A del Lleida guanyi una lliga és nul. El Lleida té una capacitat per fitxar tot el que vol dins la provincia de Lleida que els altres clubs no tenen, per això no crec ni convenient ni ètic comentar aquesta "fita", a la part que sòn xavals de 11-12 anys..

Aquest any ha hagut reestructuració de totes les lligues de futbol base. D'Alevins hi havia divisió d'honor i per sota la preferent en 2 grups, totes a nivell de Catalunya. Cert és que la competivitat era força més alta, però... que s'ha de primar? El que un xaval de 12 anys pugui competir a un alt nivell en un esport que no sap si li aportarà cap fruit de gran (la majoria ho deixaràn abans d'arribar a juvenils) o que un noi que encara va a la EGB tingui que viatgar cada 14 dies fins a Barcelona per jugar... 15 - 20 minuts de futbol?? (Els partits d'Alevins sòn 2 parts de 30, i les convocatories son de 18 jugadors normalment.. repartiu els minuts) Avegades els clubs sòn molt egoistes i no pensen en la formació moral del jugador. A la part que els hi fiquen una pressió i competivitat que en la seva edat ni és bona, ni els hi pertoca. Jo vaig entrenar un equip Alevi de 1er any el primer cop que és va crear preferent, i feia por veure com els jugadors ja començaven a mirar amb 10 anys si podrien fitxar per l'AEM, per l'ATl. Segre o pel Lleida per poder jugar a preferent... això és bo? son xavals.. i és tenen que divertir per sobre de tot.

I el tema del camp de futbol 7 en alevins si que ho he trobat bé.. no perque no xutesin a porteria, que això si que ho feien.. sino perqué ja veies la gràcia de jugar molt bé a futbol i no poder fer un xut decent perque no és té força.. i que arribi un equip de poble (amb tots els respectes, però és la majoria de cops que pasa) i que en una falta de mig camp et foti un globo que el porter per molt que salti no arribarà mai...

Fins aquí el meu rotllo... :lol:


Subscric fil per randa tot el que dius!!

#14 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 08:48

Destacar com a bona notícia que l'Aleví A ha guanyat la lliga és posar-se en evidència. És posar en evidència que qui ho destaca és part interessada de la suposada presidenta. A Terrassa és probable que el seu estimat Jàbac no guanyi habitualment el campionat, però aquí a Lleida la notícia seria que la UE Lleida no el guanyés... És més, fins i tot apuntaria que això està escrit des de la direcció del futbol base...
Això són ganes de distreure i marejar la perdiu. Ja ho veieu: el foro està en mans d'infiltrats que pengen i refloten posts per que no es parli de res verdaderament interessant... En fin... Jutgeu vosaltres mateixos. Però això sí que està ple de trolls.
Au! A reflotar jocs de les paraules i quiniportals... :wink:

#15 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 08:52

I aquestos de l'Aleví A, passen per damunt de tots com Barça i Madrid sobre els altres equips de 1a?

#16 lleida8

lleida8

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 44 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 09:46

primer de tot, no soc cap infiltrat de directiva ni res per l'estil
segon, la noticia simplement es per donar una alegria als nens ja que no se com ho veieu vatres pero per ells aixo es una gran fita
tercer, tranquils no tornare a escriure res mitjanament positiu sobre el lleida en aquest forum perque per el que vec preferiu les males noticies i que el lleida sen vagi a la merda, doncs tot vostre...

xd: mireu al esport base cuantes lligues guanya aquest any el lleida ja que dieu que es tan normal en deu guanyar 10 de 11 no?...

de bon rotllo, eh?

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 marzo 2011 - 09:51

Ni tan ni tan poc. Les teories conspiratòries són una completa bajanada, però el que no podem fer és consiederar que un equip de la base del Lleida guanyi una lliga provincial una "gran fita". Felicitats als xavas i tota la pesca... però no ens posem eufòrics tampoc.

De fet, en comparació em sembla més meritòria la campanya del juvenil.

#18 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 marzo 2011 - 09:53

lleida8, ni cas. Pots escriure qualsevol cosa relacionada amb el Lleida, sigui bona o sigui dolenta. Només faltarie.

És molt trist que un post per a felicitar a un equip de la base del Lleida hagi degenerat amb això. En fi!

#19 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 10:55

lleida8, ni cas. Pots escriure qualsevol cosa relacionada amb el Lleida, sigui bona o sigui dolenta. Només faltarie.

És molt trist que un post per a felicitar a un equip de la base del Lleida hagi degenerat amb això. En fi!


+1

#20 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 marzo 2011 - 10:56

primer de tot, no soc cap infiltrat de directiva ni res per l'estil
segon, la noticia simplement es per donar una alegria als nens ja que no se com ho veieu vatres pero per ells aixo es una gran fita
tercer, tranquils no tornare a escriure res mitjanament positiu sobre el lleida en aquest forum perque per el que vec preferiu les males noticies i que el lleida sen vagi a la merda, doncs tot vostre...

xd: mireu al esport base cuantes lligues guanya aquest any el lleida ja que dieu que es tan normal en deu guanyar 10 de 11 no?...

de bon rotllo, eh?

Jo sols he donat la meva visió de les coses, com tu la teva. El futbol base del Lleida a baixat molt de nivell respecte anys anteriors, i als fets em remeteixo. Quan jo era aleví, infantil... el Lleida ho arrassava absolutament tot en totes les categories. potser en algun el Segre aconseguia prendreli la jerarquia de forma puntual, però per a res com a cosa habitual. El Lleida fitxa el que vol i quan vol dins les comarques de Lleida, cosa que altres clubs de la ciutat no poden fer, i menys encara quan parlem de categories provincials. En la meva epoca jo vaig jugar de cadets A del Lleida fins 2on any de juvenil, i eram dels millors equips de catalunya, de 4rts a 5ens a la preferent, que llavors era màxima categoria de catalunya per radera d'equips com barça, espanyol, damm, el desaparegut ferran martorell i cornella. Guanyar un equip de la provincia de Lleida, inclus l'At. Segre, no tenia cap merit, la veritat, i tampoc li donavam la minima importància. No es per desmereixer els xavals, però no han fet re que no és vagi fen des de fa 20 anys al club. Simplement això... també hi han xavals de la bordeta, segre, pardinyes, aem... que poden ser del Lleida inclus més que els que hi juguen en aquest aleví. Simplement això és el que volia dir jo, que si aquesta te que ser la nostra bona noticia, agafem i marxem.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos