Ir al contenido


Foto
- - - - -

Partits del Lleida per la radio..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
82 respuestas en este tema

#41 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 10:46

Si cada vegada que el LLEIDA juga a fora hem d'escoltar el Laso aquet.. :?

#42 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 11:15

El Laso akest té demencia mental (amb tot el respecte que té problemes d'aquest tipus):

1- No és Rayos i si Rayo.
2- El Lleida el vaig sentir 10 minuts els altres 80 era publicitat de bars, cafes, gelats i transports de fruita a la selecció espanyola de bàsquet.
3- No parla, critica i per criticar hi és el foro i no una ràdio.
4- Parlava més del messi que de com jugavem nosaltres.

Amb aquesta resposta ho dic tot. Per cert, no es podria fer una ràdio clandestina i retrasnmetre nosaltres els partits?

#43 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 11:31

Això de la radio clandestina seria collonut. Algú que estudiés periodisme i que fagi les pràctiques a la cabina de Segre ràdio. Ja li portarem beure i palometes a la cabina perquè estigui bé. :wink:

Em sembla que tenim tots el síndrome Guardiola i costarà molt de trobar un professional tant bò com ell, soci i que estimi el Lleida.

El Laso està caducat i té un virus que el vol escampar per la ràdio. VISCA EL LLEIDA!!!!!!

#44 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 agosto 2010 - 01:58

Ahir, el Laso va dir que Alex Colorado no sabia de què jugava, que estava perdut pel camp, que havia fet un partit horrible. I avui al SEGRE el posen com a millor jugador del partit.

Ahir, al xat de UA-1 vaig estar a punt d'enviar un missatge de protesta contra la retransmissió. Però al final em vaig tallar i no ho vaig fer. Un altre dia potser que no em talli.

#45 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 01:59

El Laso <font color=red>aquest</font> té demencia mental (amb tot el respecte que té problemes d'aquest tipus):

1- No és Rayos i si Rayo.
2- El Lleida el vaig sentir 10 minuts els altres 80 era publicitat de bars, cafes, gelats i transports de fruita a la selecció espanyola de bàsquet.
3- No parla, critica i per criticar hi és el foro i no una ràdio.
4- Parlava més del messi que de com jugavem nosaltres.

Amb aquesta resposta ho dic tot. Per cert, no es podria fer una ràdio clandestina i retrasnmetre nosaltres els partits?


En realitat es diu Ruben Rayos, però futbolisticament és conegut com a "Rayo"

#46 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 02:07

El Laso <font color=red>aquest</font> té demencia mental (amb tot el respecte que té problemes d'aquest tipus):

1- No és Rayos i si Rayo.
2- El Lleida el vaig sentir 10 minuts els altres 80 era publicitat de bars, cafes, gelats i transports de fruita a la selecció espanyola de bàsquet.
3- No parla, critica i per criticar hi és el foro i no una ràdio.
4- Parlava més del messi que de com jugavem nosaltres.

Amb aquesta resposta ho dic tot. Per cert, no es podria fer una ràdio clandestina i retrasnmetre nosaltres els partits?


En realitat es diu Ruben Rayos, però futbolisticament és conegut com a "Rayo"



Doncs si futbolisticament es Rayo, que li digui Rayo.

#47 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 06:09

Jordi Guardiola farà els partits per el 99.2 de la fm

I Sergi Tor??

I Antoni Laso??

Sabeu alguna cosa??


Doncs diria que Jordi Guardiola li ha pres el lloc a Laso i que la cosa quedarà aixi:

Guardiola --- Ona fm

Sergi Tor --- Cadena Cope

Laso ---- Sense Radio (Se siente... :lol: )



Jo vaig veure al Laso entrevistant jugadors al camp del Sabadell amb el móvil; crec que feía cróniques per una emisora, pero no el partit sencer; de totes maneres el Laso sempre critica i ho veu tot fatal.

#48 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 06:17

Jo estic vivint fora de Lleida i no puc sentir els partits. Algú sap si per internet i haurà alguna emisora que els retransmetrà?


Jo visc a Sabadell i els escoltava per internet a la cadena cope, pero ara diuen que ja no es fan, i també es podíen escoltar per internet a segre radio; haurem d'investigar, si no, a la emisora que faci el partit del equip rival, pero quina llástima, alguna emisora que no sigui la del Antoni Laso l'haurá de fer suposo.

#49 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 06:20

Bueno... Els partits del lleida també es podran escoltar a la nova radio UA1... Amb un incovenient...

U-A-1 (104.5 FM) durà a terme a partir d’aquest cap de setmana les retransmissions dels partits que disputarà la Unió Esportiva Lleida, a través de la incorporació del periodista esportiu Antoni Laso i el seu equip en el programa 'Al minut'.

Així, setmanalment i coincidint amb la celebració dels encontres de l’equip blau, Antoni Laso narrarà els partits en directe, mentre que el seu equip de col·laboradors també connectaran i comentaran els altres encontres que disputin els equips de les comarques de Lleida; una tasca que realitzaran a través de la central de dades que s’ubicarà a la seu de l’emissora.

Antoni Laso, que compta amb una dilatada experiència periodística, centrada sobretot en el futbol de casa nostra, debutarà aquest diumenge a partir dos quarts de sis de la tarda, en el primer partit de la Lliga que els lleidatans disputaran al camp del Sabadell.

'Al minut', que tindrà una durada de tres hores i en el que també es recolliran les declaracions dels protagonistes dels encontres a la seva finalització, es posa de manifest l’aposta que des d’U-A-1 es fa des del primer moment per l’esport local.

A hores d’ara, U-A-1 és l’única emissora lleidatana que garanteix l’emissió en directe dels partits de futbol de la Unió Esportiva Lleida d’aquesta nova temporada.

Dieu que per ONA FM es podrà escoltar no?


L'únic problema es que el partit del Lleida el faci l'Antoni Laso; sol sap que criticar, mai es fa res ben fet, ni una jugada, res, sempre tot malament; es un negat aquest home, de veritat

#50 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 06:22

El Laso <font color=red>aquest</font> té demencia mental (amb tot el respecte que té problemes d'aquest tipus):

1- No és Rayos i si Rayo.
2- El Lleida el vaig sentir 10 minuts els altres 80 era publicitat de bars, cafes, gelats i transports de fruita a la selecció espanyola de bàsquet.
3- No parla, critica i per criticar hi és el foro i no una ràdio.
4- Parlava més del messi que de com jugavem nosaltres.

Amb aquesta resposta ho dic tot. Per cert, no es podria fer una ràdio clandestina i retrasnmetre nosaltres els partits?


Totalment d'acord; visc a Sabadell i si no puc escoltar per internet al Guardiola ni al Sergi Tor, abans de escolar al Laso em busco la vida d'una altra manera, encara que sigui per les emisores dels equips rivals.

#51 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 08:38

Per cert, com es diu el que li dona la replica al Laso des de l´estudi?.

Em fa l´efecte que ho faria millor que ell. Hem de fer la plataforma de protesta per a que canviín la seva posició.

Sembla que aquell noi faria la retransmissió molt més fresca i no faria tan "tufo" :twisted:

#52 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 agosto 2010 - 09:13

Per cert, com es diu el que li dona la replica al Laso des de l´estudi?.

Em fa l´efecte que ho faria millor que ell. Hem de fer la plataforma de protesta per a que canviín la seva posició.

Sembla que aquell noi faria la retransmissió molt més fresca i no faria tan "tufo" :twisted:


Això sí que estaria bé plantar-li una mica la cara al Laso. Enguany no podem triar emisora per escoltar el Lleida i hem d'anar a petar a ell. Se li podria cantar una mica la canya. Pel xat que tenen a la web de www.ua1.cat mentres retransmeten el partit per exemple.

#53 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 09:17

Que torni Sergi Tor!!!! Aquest almenys estima el Lleida i fa el partit, no com el Laso que parla de pizzas, menus, partits de basket..de tot menys del partit del Lleida. Sergi si llegueixes aixó parla amb els de la Cope (paco gonzalez y cia i fes el Lleida...total aquí la Cope espanyola l'escolten 4.

#54 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 septiembre 2010 - 09:25

L'any passat recordo haver vist el UD Logroñés vs UE Lleida per internet (imatge i só, acceptables). El va servir la televisió local de La Rioja. Ara que hi ha televisions locals "a puntapala" es podria mirar a veure quantes d'elles fan partits per internet dels nostres rivals... Podria ser una alternativa a la "radiohegemonia Laso".

Una altra alternativa seria que algú es sacrifiques a escoltar cada setmana al Laso i anés fent el "minut a minut" aquí al foro...

#55 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 septiembre 2010 - 09:32

Lo del *nt*n* L*s* es infumable, ja no només per la radio U-a-1, sinó també pel diari!!! Ahir comentava el fitxatge de Yzaguirre i la búsqueda d'un migcampista i criticava que no fossin de Lleida, i acabava diguent que només els germans bosch son lleidatans habituals en l'11 blau. I miki massana d'on és??? L'hem fitxat del bayer leverkusen o que?? Au ves a la merda home!!!
Estic segur de que si hi hagués un 11 completament lleidatà, també ho criticaria!! Aquest tio es un resentit asquerós!

#56 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 01 septiembre 2010 - 09:35

Lo del *nt*n* L*s* es infumable, ja no només per la radio U-a-1, sinó també pel diari!!! Ahir comentava el fitxatge de Yzaguirre i la búsqueda d'un migcampista i criticava que no fossin de Lleida, i acabava diguent que només els germans bosch son lleidatans habituals en l'11 blau. I miki massana d'on és??? L'hem fitxat del bayer leverkusen o que?? Au ves a la merda home!!!
Estic segur de que si hi hagués un 11 completament lleidatà, també ho criticaria!! Aquest tio es un resentit asquerós!


en fin ..............

i gabernet ?? d'on es??
i quan es recuperi David Gimenez....¿?

#57 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 septiembre 2010 - 11:39

A l'onze inicial: 4 lleidatans d'11 possibles.
Al finalitzar el partit: 6 lleidatans d'11 possibles (més del 50%).

Que vol aquest home? :lol:

#58 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 septiembre 2010 - 11:48

Ei, poca broma!!!! Ara que està tan de moda això de engegar xarxes socials, twiters i polles... i fotre una plataforma "antilaso"???? Jo no aguanto tota una temporada escoltant aquest imbecil!!! De fet, ni un sols partit aguanto!!!

#59 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2010 - 12:17

Jo no aguanto tota una temporada escoltant aquest imbecil!!!


Et recomano que deixis d'escoltar, de parlar, de sentir. Et recomano abandonis tota relació social i vagis a l'alta muntanya, et refugiis en una cova.
Es una opinió personal però si tots els que teniu un concepte tant superficial del que vol dir viure en societat féssiu el mateix ... aquí hi hauria més tolerància, viuríem millor.

Pot ser en un temps no molt llunyà esclataria la bombolla inmobiliaria de les coves. Tampoc seria el nostre problema.

#60 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 septiembre 2010 - 01:02

Jo no aguanto tota una temporada escoltant aquest imbecil!!!


Et recomano que deixis d'escoltar, de parlar, de sentir. Et recomano abandonis tota relació social i vagis a l'alta muntanya, et refugiis en una cova.
Es una opinió personal però si tots els que teniu un concepte tant superficial del que vol dir viure en societat féssiu el mateix ... aquí hi hauria més tolerància, viuríem millor.

Pot ser en un temps no molt llunyà esclataria la bombolla inmobiliaria de les coves. Tampoc seria el nostre problema.

apuuuuffff... doncs gairebé ho preferiria abans que aguantar algú com tu, creu-me!! PESAT!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos