Ir al contenido


Foto
- - - - -

Partits del Lleida per la radio..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
82 respuestas en este tema

#21 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 agosto 2010 - 07:45

Ara estic escoltant el Barça-Sevilla per ONA FM i sap molt greu sentir el Jordi Guardiola retransmetent aquest partit. Quina llàstima!

#22 lo_marraco_blau

lo_marraco_blau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 agosto 2010 - 08:24

Jo estic vivint fora de Lleida i no puc sentir els partits. Algú sap si per internet i haurà alguna emisora que els retransmetrà?

#23 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2010 - 02:58

Ara estic escoltant el Barça-Sevilla per ONA FM i sap molt greu sentir el Jordi Guardiola retransmetent aquest partit. Quina llàstima!


Fent "diàling" ahir a la nit, em vaig trobar amb Jordi Guardiola a Ona fm. Quan vaig sentir ...ENS han marcat falta a la frontal de l'ària... o ...JA TENIM el partit guanyat... i coses per l'estil, pensava que estaven radiant l'Altorricó- Lleida. Quan vaig escoltar que duia la pilota Messi i buscava la connexió amb Xavi, vaig pensar " i a aquests, quan els hem fitxat?? També els representa la Presi??".

En fi, una llàstima sentir que t'han fet "el salt" (amb tota la simpatia del món), però cadascú es busca la vida com pot...i com vol. Però jo mai parlaria del Barça en primera persona (tampoc em considero culé, només existeix un club al meu pensament).

De totes maneres, gràcies pels 16 anys de retransmissions (l`única manera de seguir el Lleida a fora durant molts anys)

#24 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2010 - 03:35

Doncs el Guardiola em va dir que continuarien retransmitint els partits i que ho farien el mateix equip de sempre: Guardiola , Felis, Monge i companyia.

#25 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 agosto 2010 - 08:22

Ara estic escoltant el Barça-Sevilla per ONA FM i sap molt greu sentir el Jordi Guardiola retransmetent aquest partit. Quina llàstima!


Fent "diàling" ahir a la nit, em vaig trobar amb Jordi Guardiola a Ona fm. Quan vaig sentir ...ENS han marcat falta a la frontal de l'ària... o ...JA TENIM el partit guanyat... i coses per l'estil, pensava que estaven radiant l'Altorricó- Lleida. Quan vaig escoltar que duia la pilota Messi i buscava la connexió amb Xavi, vaig pensar " i a aquests, quan els hem fitxat?? També els representa la Presi??".

En fi, una llàstima sentir que t'han fet "el salt" (amb tota la simpatia del món), però cadascú es busca la vida com pot...i com vol. Però jo mai parlaria del Barça en primera persona (tampoc em considero culé, només existeix un club al meu pensament).

De totes maneres, gràcies pels 16 anys de retransmissions (l`única manera de seguir el Lleida a fora durant molts anys)


Completament d'acord en tot. M'has pres les paraules de la boca.

#26 JSDLLEIDA

JSDLLEIDA

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2010 - 04:39

Bueno... Els partits del lleida també es podran escoltar a la nova radio UA1... Amb un incovenient...

U-A-1 (104.5 FM) durà a terme a partir d’aquest cap de setmana les retransmissions dels partits que disputarà la Unió Esportiva Lleida, a través de la incorporació del periodista esportiu Antoni Laso i el seu equip en el programa 'Al minut'.

Així, setmanalment i coincidint amb la celebració dels encontres de l’equip blau, Antoni Laso narrarà els partits en directe, mentre que el seu equip de col·laboradors també connectaran i comentaran els altres encontres que disputin els equips de les comarques de Lleida; una tasca que realitzaran a través de la central de dades que s’ubicarà a la seu de l’emissora.

Antoni Laso, que compta amb una dilatada experiència periodística, centrada sobretot en el futbol de casa nostra, debutarà aquest diumenge a partir dos quarts de sis de la tarda, en el primer partit de la Lliga que els lleidatans disputaran al camp del Sabadell.

'Al minut', que tindrà una durada de tres hores i en el que també es recolliran les declaracions dels protagonistes dels encontres a la seva finalització, es posa de manifest l’aposta que des d’U-A-1 es fa des del primer moment per l’esport local.

A hores d’ara, U-A-1 és l’única emissora lleidatana que garanteix l’emissió en directe dels partits de futbol de la Unió Esportiva Lleida d’aquesta nova temporada.

Dieu que per ONA FM es podrà escoltar no?

#27 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 28 agosto 2010 - 10:26

El periodista Jordi Guardiola firmarà aquesta temporada a SEGRE les cròniques dels partits del FC Barcelona en totes les competicions oficials que disputi: Lliga, Copa del Rei i Champions League. Guardiola, que ja ha retransmès per a ONA FM (a Lleida, 99.2 FM) els partits corresponents a la Supercopa d'Espanya davant del Sevilla i el torneig Joan Gamper davant del Milan, s'estrena a la Lliga en el partit de demà al Nuevo Sardinero (19.00 hores) contra el Racing de Santander.

Formarà equip amb el també lleidatà Albert Llimós, en funcions de micròfon sense fil. D'altra banda, la direcció del programa des de Barcelona anirà a càrrec de Miquel Agut.

També s'hi podrà seguir l'Espanyol-Getafe i el Mallorca-Reial Madrid.

http://www.segre.com...cions-oficials/

#28 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 28 agosto 2010 - 10:34

És a dir, que demà el Lleida per ONA Fm com a màxim faran alguna conexió, ja que si tenen que estar al partit de l'Espanyol :roll: llavorns aquest any nomès tenim al Laso? Ui.. quina por :?

#29 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 agosto 2010 - 10:35

El títol és partits del Lleida no del Barça :P

El Segre i el Guardiola lo que haurien de fer és un seguiment de la UE Lleida i no del Barça, que per algo és un diari local de Lleida :roll:

#30 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 agosto 2010 - 10:37

Per als moderadors del fòrum:

Estaria bé deixar un missatge a "Destacats" amb els llocs per on es pot seguir el Lleida, sigui per ràdio, televisió o internet i anar actualitzant cada setmana si hi ha novetats (partit televisat o el que sigui).

#31 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 agosto 2010 - 10:37

El títol és partits del Lleida no del Barça :P

El Segre i el Guardiola lo que haurien de fer és un seguiment de la UE Lleida i no del Barça, que per algo és un diari local de Lleida :roll:


Sí, sí, direu el que vulgueu de La Mañana i el Laso pot ser el que li dongui la gana, però al SEGRE sempre comencen els esports amb el Barça i el Barça i dale amb el Barça. Que se'n vagin Panadella costa avall, home!

#32 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2010 - 11:03

El títol és partits del Lleida no del Barça :P

El Segre i el Guardiola lo que haurien de fer és un seguiment de la UE Lleida i no del Barça, que per algo és un diari local de Lleida :roll:


L'error és de concepte, s'han confós amb el nom; no s'hauria de dir SEGRE, sinó LLOBREGAT.

Val a dir que en aquesta ciutat no hi ha premsa de qualitat, és provincianista. Entre el Llobregat i "La Mañana diario del movimiento con edición sólo en castellano", anem apanyats.

I si l'única alternativa enguany és Ua1 amb aquest senyor, per primera vegada no sabré res de Lleida fins dues hores després del partit, quan ho miri al teletext (o en seu defecte, a alguna web)

#33 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 agosto 2010 - 02:23

Per als moderadors del fòrum:

Estaria bé deixar un missatge a "Destacats" amb els llocs per on es pot seguir el Lleida, sigui per ràdio, televisió o internet i anar actualitzant cada setmana si hi ha novetats (partit televisat o el que sigui).


ok...ara ho faig a veure com us sembla...

#34 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 agosto 2010 - 02:35

El títol és partits del Lleida no del Barça :P

El Segre i el Guardiola lo que haurien de fer és un seguiment de la UE Lleida i no del Barça, que per algo és un diari local de Lleida :roll:


L'error és de concepte, s'han confós amb el nom; no s'hauria de dir SEGRE, sinó LLOBREGAT.

Val a dir que en aquesta ciutat no hi ha premsa de qualitat, és provincianista. Entre el Llobregat i "La Mañana diario del movimiento con edición sólo en castellano", anem apanyats.

I si l'única alternativa enguany és Ua1 amb aquest senyor, per primera vegada no sabré res de Lleida fins dues hores després del partit, quan ho miri al teletext (o en seu defecte, a alguna web)


o en tot cas seguir el partit a traves de interne per una emissora de la ciutat del nostre rival, com per exemple demà Sabadell..

http://www.radiosabadell.fm/

#35 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2010 - 03:49

http://www.unioespor...postt17266.html

Aqui i es tot merci!

#36 skip

skip

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2010 - 06:37

JORDI GUARDIOLA NO FA EL LLEIDA ARA FA EL BARÇA A ONA FM EL LASO A U A 1

#37 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 agosto 2010 - 07:19

JORDI GUARDIOLA NO FA EL LLEIDA ARA FA EL BARÇA A ONA FM EL LASO A U A 1


I no queda cap altre remei que escoltar el Laso.

#38 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 agosto 2010 - 08:15

Espero que surti alguna altra ràdio, perquè maxo, alguna frase d'avui, Rayos acaba de xutar amb la seva cama de pujar a l'autocar :oops:

#39 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2010 - 09:35

No m'ha agradat gent la retransmissió del Laso, trobaré a faltar Segre radio :(

#40 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 30 agosto 2010 - 07:56

Vomitiva la retransmissió de U-a-1!!!! *nt*n* L*s* més preocupat de fotre canya a l'equip que de comentar el que estava passant al terreny de joc. Lamentable: comentaris fora de lloc, errors en els noms dels jugadors....
Enguany no penso escoltar el lleida per la rádio!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos