Ir al contenido


Foto
- - - - -

Denúncies AFE


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
54 respuestas en este tema

#41 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 julio 2010 - 03:39

Jo tinc l'esperança de que ho puguem pagar... :roll:

#42 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 julio 2010 - 03:43

Llegint El 9 NOU.


Jo fot segles que em vaig autoprohibir llegir aquest diari. Clarament vull dir que em fot fàstic i no es mereixen ni un segon del meu temps.

SÓN UNS OPORTUNISTES!!! Mai han tret res a les seues pàgines més enllà de BCN i ara resulta que hi surt el Lleida... Au va, home, va... A CAGAR A LA VIA!!!

#43 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2010 - 03:48

El que crec que és segur és que abans del 31 no s'abonarà absolutament res, així que haurem de veure qui te raó, els que diuen que ens salvem o els que diuen que baixem.

Tema Tatxo i Rivadulla, pinta malament, i m'he quedat alucinat quan heu dit que cobrava 120.000€, que jo sàpiga, els presidents dels clubs no tenen sou (a part de Lendoiro al Deportivo). I 120mil a 2ªB???? això és robar/estafar/digali com vulguis.

Amb aquests 120 mil podries haver portat 3 bons jugadors la temporada passada, o lanterior (que mes aprop vam estar del playoff).

Per suposat segur que Rivadulla ho te tot cobrat i ben cobrat!!! que desgraciat!!!!

#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 julio 2010 - 04:22

algu va riure de mi cuan vaig dir que els consellers estaven aqui perque tenien un altre bon sou assegurat...... :lol:


Ja us aseguro que els consellers ho tenen tot cobradet, i al banc.

Ara be, els jugadors no.......

Tampoc se cuan cobraven els consellers, pero estic segur que mes de mil euros.


Si es aixi, vaya pena d'administracio em tingut aquests anys.

#45 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 27 julio 2010 - 06:05

Jo no se si baixarem o no per que la veritat el tema no esta gens clar i la veritat es que es molt preocupant.

Avui he estat parlant amb un company advocat i la veritat que no ma pintat les coses massa bé. M'explico:

1. El Lleida deu 26 milions d'euros segons el jutje.
2. Renegociant el deute i essent optimistes aquest deute es pot arribar a veure reduit al 50%.
3. Sent més optimistes encara, suposem que ens podem acollir als 10 anys de la llei
4. Això significa, que el Lleida per sobreviure ha de generar cada any els suficients diners com per no endeutar-se més, a més a més de 1,3 milions d'euros per anar eixugant el deute.

Vaja una autèntica barbaritat tractan-se d'un equip de futbol a 2ª B. Cap club d'aquesta categoria té un superavit de 1,3 milions durant 10 anys seguits. La gran majoria són deficitaris inclòs el Lleida.

A banda de tot això, m'ha comentat aquest amic que ben be no es que s'hagi acceptat el concurs, sino que únicament el jutje a designat 3 adminsitradors per a que aquests veguin en els propers mesos si es viable eixugar el deute en els periodes marcats.


Hi ha més coses a considerar, en el cas del Celta ha eliminat un 85% de segons quins deutes en lloc del 50% que en principi és el máxim que es pot deixar de pagar, al ser un empresa "motor de l'economia local".
Després del que quedi de deute una part es pot pagar fent una ampliació de capital.
El problema es que encara que quedi molt reudida aquesta quantitat a pagar en deu anys és difícil pensar que el Lleida cada any tingui superàvit estant a Segona B.

Fonts:
http://www.lavozdega...003_7803230.htm
http://www.lavozdega...003_7803230.htm
http://www.vagos.es/...ad.php?t=654393




Pel que fa al descens, sembla que está ben clar que si el Lleida no paga el dilluns el donarán com a equip de Tercera, després s'haurà de veure si encara que el Lleida tingui raó que legalment no el poden descendir hi ha temps de fer alguna cosa abans que comenci la temporada...

El Granada está en la mateixa la situació i sembla ser que pagaran per evitar qualsevol posibilitat de descens:
http://www.ideal.es/...o-20100724.html

#46 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 julio 2010 - 06:20

Aquets 400.000 euros tame els podriem treure de l'empresa del Tatxo i acomular-los als 25 millons que debem. Deprés de renegociar eld eute ni es notarien!

#47 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 julio 2010 - 06:24

DEU NI DO EL CELTA, ESPERO QUE TINGUEM LA MATEIXA SORT;
Perdonarán al Celta casi 20 millones de euros según se desprende de la propuesta de convenio de acreedores que el 30 de junio próximo será votado en el juzgado de lo mercantil de Pontevedra. En concreto Hacienda aceptará una quita de 85% de la deuda ordinaria lo que traducido en dinero supone un perdón de 11.848.443,60 euros, mientras que la entidad crediticia también apoya la propuesta descontando de los números rojos 8.033.189,25 euros.

#48 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 julio 2010 - 07:21

Llegint El 9 NOU.


Jo fot segles que em vaig autoprohibir llegir aquest diari. Clarament vull dir que em fot fàstic i no es mereixen ni un segon del meu temps.

SÓN UNS OPORTUNISTES!!! Mai han tret res a les seues pàgines més enllà de BCN i ara resulta que hi surt el Lleida... Au va, home, va... A CAGAR A LA VIA!!!


Ep, que ha millorat molt. Abans sí que era un pamflet com l'Sport o El Mundo Deportivo. Però ara, a partir de la pàgina 5 o 6 val força la pena. És un diari que dediquen 2 o 3 pàgines almenys a la 2aB i 3a divisió cada dia. Jo el llegeixo perquè em ve amb l'AVUI. Ara, tot el que fa referència a aquell club de la capital m'ho salto.

#49 lleidata03

lleidata03

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2010 - 11:25

algu va riure de mi cuan vaig dir que els consellers estaven aqui perque tenien un altre bon sou assegurat...... :lol:
Ja us aseguro que els consellers ho tenen tot cobradet, i al banc.
Ara be, els jugadors no.......
Tampoc se cuan cobraven els consellers, pero estic segur que mes de mil euros.
Si es aixi, vaya pena d'administracio em tingut aquests anys.


Dir que els consellers cobraven demostren la teva gran ignorància i una falta de respecte per a la gran quantitat que han passat pel club en tants i tants anys. jo conec a molts i a tots els ha costat diners. Una altra cosa són els casos de Masana i Rivadulla que passaran a la història per ser els únics que han cobrat i guanyat diners amb el lleida

#50 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 julio 2010 - 10:01

Segons diu el segre avui: "La Llei concursal ampara al Lleida davant la AFE".

El problema es que com la web del segre es una merda i no carrega, no puc veure la notícia ...

Sembla ser que han consultat a fonts judicials.

Així doncs, vec que els jutjes diuen una cosa i la AFE i la RFEF en diuen un altra, veurem qui té la raó finalment. El problema el vec en que els jutje a l'agost farà vancances i la lliga comença el 28 ...

#51 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 julio 2010 - 10:28

El problema es que com la web del segre es una merda i no carrega, no puc veure la notícia...


A mi amb Google Chrome se'm carrega perfecte... Em sembla una falta de respecte el que has dit. Crec que el problema el tens tu no el web...

Ves al bar o compra el diari si tan t'interessa la notícia i no ho pots veure des de casa com la majoria de gent.

Llegint els teus comentaris en aquest foro interpreto que poques coses se salven de ser una merda per a tu... A Ascó hi ha una central nuclear, un equip de futbol a Tercera i moooooooolts quartos... Potser allí el teu món no és tan "merda".

#52 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 julio 2010 - 10:49

El problema es que com la web del segre es una merda i no carrega, no puc veure la notícia...


A mi amb Google Chrome se'm carrega perfecte... Em sembla una falta de respecte el que has dit. Crec que el problema el tens tu no el web...

Ves al bar o compra el diari si tan t'interessa la notícia i no ho pots veure des de casa com la majoria de gent.

Llegint els teus comentaris en aquest foro interpreto que poques coses se salven de ser una merda per a tu... A Ascó hi ha una central nuclear, un equip de futbol a Tercera i moooooooolts quartos... Potser allí el teu món no és tan "merda".


No es cap falta de respecte ja que m'he posat en contacte amb el servei tècnic de la web del segre i ells mateixos han reconegut el problema. A banda que conec a molta gent que li passa exactament igual.

El problema el deus tenir tu amb mi per el que dic però vaja tan me fa.

#53 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 julio 2010 - 10:56

A mi sempre hem tarda un munt la web del Segre o directament no se'm carrega. Això és veritat.

#54 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 julio 2010 - 01:07

El problema es que com la web del segre es una merda i no carrega, no puc veure la notícia...


A mi amb Google Chrome se'm carrega perfecte... Em sembla una falta de respecte el que has dit. Crec que el problema el tens tu no el web...

Ves al bar o compra el diari si tan t'interessa la notícia i no ho pots veure des de casa com la majoria de gent.

Llegint els teus comentaris en aquest foro interpreto que poques coses se salven de ser una merda per a tu... A Ascó hi ha una central nuclear, un equip de futbol a Tercera i moooooooolts quartos... Potser allí el teu món no és tan "merda".


No es cap falta de respecte ja que m'he posat en contacte amb el servei tècnic de la web del segre i ells mateixos han reconegut el problema. A banda que conec a molta gent que li passa exactament igual.

El problema el deus tenir tu amb mi per el que dic però vaja tan me fa.


No és cap falta de respecte?!!! Doncs així, disculpa les molèsties. No dec estar ben calibrat... Dir també que dubto que des de Segre t'hagin dit que el seu web és una merda. Cal matisar que reconéixer un problema tècnic no té perque suposar haber de llegir el terme despectiu "merda" directament lligat amb el seu web... En fi! Si titllar de merda no és faltar al respecte, torno a demanar disculpes...

En quant a lo dels meus problemes, dir-te que en tinc molts. Més dels que voldria però tu, no formes part d'aquest col·lectiu... jajajaja... Faltaria més!!! Si tu fossis un problema per a mi voldria dir que la meua vida falla en alguna cosa important. Arribat als 31 anys, els escrits d'un tal Seyton han de ser un problema, "apaga i vámonos"... Simplement no estic d'acord amb el que escrius aquí. No comparteixo els teus punts de vista ni el teu negativisme per a res...

Més encara sabent que el Lleida per a tu és com "l'altra" (aquella que tens perque la bona no et fot cas) ja que diria (espero no equivocar-me) que el teu equip és el Benavent, no?

SALUT, SEXE I PELES!!!

#55 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 julio 2010 - 03:53

Matitzo les meves paraules. Quan he dit merda es cert que sona despectiu, tenia que haver dit que no funciona correctament des de fa molts dies. Ho sento.

Pel que fa a que sigui un problema per a tu doncs estem d'acord que tenim dos punts de vista diferents, i finalment, sí, ERA del Benavent. Desafortunadament (almenys per a mi) el Benavent ja és història.

Tot i que com tu dius el lleida ha estat fins ara "l'altra", hem sento del Lleida com el que més tot i que, com ja he dit molts cops, no m'agrada com es fan les coses al club, vaja, com a mínim fins ara. El canvi de president ha portat una mica de seny al club per sort.

És el segon cop que ens "enganxem", m'agradaria que fos l'últim. Ja vigilare més els meus comentaris.

PD: Espero que haver estat del Benavent no m'exclogui per poder animar al Lleida i dir el que penso.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos