Ir al contenido


Foto
- - - - -

Denúncies AFE


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
54 respuestas en este tema

#21 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 julio 2010 - 11:02

Sent enrebessat, imagineu la nòmina d'un jugador nou (ja no dic el pobres que renoven que els hi deuen 5 nòmines de moment). Amb el concurs de creedors, aquesta nòmina passa a ser part del deute i per tant també pot ser renegociada o veures obligada ,en el cas de que més del 50% dels creedors accedeixin a reduir el deute, a ser reduida.

D'aquesta manera podria ser que els nous fixatges cobressin (a 5 anys vista) el 50% del que han pactat amb el club per aquesta temporada ...

La veritat es que a primer cop m'he alegrat de la notícia del jutje, però a mesura que ha anat passant el dia sóc una mica escèptic ... a fi de comptes, totes les finançes del club a partir d'ara hauran de passar per tres persones que la seva única missió serà que es paguin els deutes en 5 anys. Quins ingressos generarà el lleida a partir d'ara per cobrir gastos i pagar deute? alguna empresa voldrà invertir els seus diners en el club sabent que els seus diners segurament l'únic que es farà es pagar deutes?

Crec que hem salvat el primer obstacle, però de ben segur que n'aniran apareixent. Estiguem alerta!

#22 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 julio 2010 - 02:24

No entenc gran cosa però es veu que és bo...
_________________________________________________________

El titular del jutjat mercantil va admetre aquest dimecres a tràmit la sol·licitud de la Unió Esportiva Lleida SAE d'acollir-se a la llei concursal o concurs de creditors, l'antiga suspensió de pagaments. Amb aquesta decisió del jutge, la presidenta i propietària del club, Annabel Junyent, aconsegueix evitar el descens administratiu a Tercera divisió, ja que es deslliura d'abonar abans del dia 31 d'aquest mes els deutes denunciats pels jugadors davant de l'AFE. El jutge ja ha designat els tres administradors concursals, que a partir d'ara exerciran un control exhaustiu de les despeses del club per un període indeterminat. Aquests administradors (acostumen a ser un advocat, un economista i un representant dels creditors) tenen ara un període de dos mesos per determinar la situació econòmica real del Lleida, és a dir, establir quin és l'actiu i el passiu d'aquesta entitat.

El Lleida, amb un deute acumulat d'uns 20 milions d'euros i un actiu de 15 milions encara que negatiu, perquè tot el que ingressa està embargat i no té patrimoni, és ara a les mans dels creditors. Junyent haurà d'arribar a un acord un per un amb tots ells per ajornar el pagament del deute contret. Només que el 50 per cent dels creditors estigui d'acord ja obliga els altres a aprovar el conveni perquè és vinculant.

Els convenis o acords a què el Lleida ha d'arribar amb els seus creditors poden fer-se de diverses formes. Des de rebaixar el deute, un ajornament de pagament, les dos coses, o una capitalització de deute. És a dir, bescanviar deute per títols de la societat amb ampliació de capital.

A continuació, Junyent haurà de presentar al jutge un pla de viabilitat per pagar els creditors. Aquest pla ha de ser d'un termini de cinc anys tot i que pot contemplar-se que sigui prorrogable fins a deu. Si el jutge i els tres administradors concursals donen el vistiplau a aquest pla, pot suposar per al club un estalvi de fins al 50 per cent del seu deute partint del que es denomina en termes jurídics una quitança. En el cas que no s'arribés a un acord amb els creditors es produiria una liquidació del club però aquests acostumen a preferir ajornar el cobrament abans que no cobrar.


Junyent: "Estem contents"

Annabel Junyent va reaccionar amb satisfacció davant de la decisió judicial i, a través del departament de premsa del club, va admetre: "Estem molt contents perquè s'ha admès a tràmit la nostra petició i agraïts al jutge perquè el procés està sent molt àgil i ràpid i ens ha demostrat que té la voluntat de facilitar-nos les coses. És una decisió molt important per al club però encara no tinc la interlocutòria a les mans. No obstant, sé que ja estan assignats els administradors."



Semble ser que aixo no es veritat:

http://unioesportiva...postt17140.html

P.D: estic fet un lio de cuidado, qui te rao ara :?:

#23 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2010 - 08:59

Això es el que diu una circular de la RFEF respecte al tema:

http://www.rfef.es/G...e&Download=true

#24 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 julio 2010 - 09:58

Vaig llegir no se on que efectivament aquesta circular existeix i que efectivament s’ha de fer front a les nòmines pendents abans del 31 de juliol però que en cap cas una decisió judicial pot estar per sota d’una normativa, circular, decisió o diguem-li com vulguem de qualsevol entitat. Vaig entendre que si la rfef diu el que diu a la seva circular qui realment “mana” és el jutge. Ara a veure si algú ho pot explicar millor, si us plau.

Per altra banda llegeixo a la circular de la rfef que aquesta normativa serà d’aplicació als clubs de segona B i tercera i a les SAD. També em pregunto perquè és fa aquesta discriminació. Perquè s’exigeix el compliment a aquestes categories i no a segona A i primera tot i que no fa massa dies es va publicar a la premsa que un club ‘molt important’ havia demanat un crèdit per poder pagar les nòmines.

#25 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2010 - 10:18

Esperem que sigui cert tot i que a la circular també diu algo de jutjats i històries.

De totes maneres queden pocs dies per saber-ho.

#26 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2010 - 10:25

La cosa és que si un jutge diu que el Lleida no baixa, això va a missa. El poder del jutge va per sobre del d'una associació (com sigui la LFP o la AFE) així que tranquilitat perquè ja han dit que el jutge no deixarà baixar el lleida de categoria.

Respecte d'ara en endavant, no hi pot haver retràs de pagament de nòmines, per això hi ha els 3 administradors. La llei concursal fa com un punt i a part. des d'ara en endavant tot al dia i a treballar com si no hi hagués deute (i mai permetent al club endeudar-se ni un cèntim d'euro). pero paral·lelament, renegociant els deutes anteriors i buscant la manera d'afrontar-los

#27 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 julio 2010 - 02:14

Per altra banda llegeixo a la circular de la rfef que aquesta normativa serà d’aplicació als clubs de segona B i tercera i a les SAD. També em pregunto perquè és fa aquesta discriminació. Perquè s’exigeix el compliment a aquestes categories i no a segona A i primera tot i que no fa massa dies es va publicar a la premsa que un club ‘molt important’ havia demanat un crèdit per poder pagar les nòmines.


Perquè la 1ª i la 2ª divisió estan sota la LFP i no la RFEF. La RFEF no hi pot fer res en temes de 1ª i 2ª.

#28 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 26 julio 2010 - 03:20

Per altra banda llegeixo a la circular de la rfef que aquesta normativa serà d’aplicació als clubs de segona B i tercera i a les SAD. També em pregunto perquè és fa aquesta discriminació. Perquè s’exigeix el compliment a aquestes categories i no a segona A i primera tot i que no fa massa dies es va publicar a la premsa que un club ‘molt important’ havia demanat un crèdit per poder pagar les nòmines.


Perquè la 1ª i la 2ª divisió estan sota la LFP i no la RFEF. La RFEF no hi pot fer res en temes de 1ª i 2ª.


""que aquesta normativa serà d’aplicació als clubs de segona B i tercera i a les SAD"

ahesores jo entenc que tots els de primera excepte barça, madrid i osasuna que aquestos no son SAD, pero la resta si, estan dintre de la norma.....

#29 lleidata03

lleidata03

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2010 - 06:19

1.- Baixem segur a tercera perquè no hi ha temps suficient per aturar demanda AFE, (el jutge necessita de 2 a 3 mesos per estudiar-la i la lliga comença abans). 2.- Següent pas la liquidació del club i 3.- finalment la desaparició. Aquesta és la trista realitat. Si algú té amics advocats consultar-lo. Una altra cosa és no voler veure la realitat.

#30 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 26 julio 2010 - 06:25

1.- Baixem segur a tercera perquè no hi ha temps suficient per aturar demanda AFE, (el jutge necessita de 2 a 3 mesos per estudiar-la i la lliga comença abans). 2.- Següent pas la liquidació del club i 3.- finalment la desaparició. Aquesta és la trista realitat. Si algú té amics advocats consultar-lo. Una altra cosa és no voler veure la realitat.


Esperem que no, l'últim que es perd és l'esperança!

#31 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2010 - 11:24

Jo no se si baixarem o no per que la veritat el tema no esta gens clar i la veritat es que es molt preocupant.

Avui he estat parlant amb un company advocat i la veritat que no ma pintat les coses massa bé. M'explico:

1. El Lleida deu 26 milions d'euros segons el jutje.
2. Renegociant el deute i essent optimistes aquest deute es pot arribar a veure reduit al 50%.
3. Sent més optimistes encara, suposem que ens podem acollir als 10 anys de la llei
4. Això significa, que el Lleida per sobreviure ha de generar cada any els suficients diners com per no endeutar-se més, a més a més de 1,3 milions d'euros per anar eixugant el deute.

Vaja una autèntica barbaritat tractan-se d'un equip de futbol a 2ª B. Cap club d'aquesta categoria té un superavit de 1,3 milions durant 10 anys seguits. La gran majoria són deficitaris inclòs el Lleida.

A banda de tot això, m'ha comentat aquest amic que ben be no es que s'hagi acceptat el concurs, sino que únicament el jutje a designat 3 adminsitradors per a que aquests veguin en els propers mesos si es viable eixugar el deute en els periodes marcats.

#32 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 julio 2010 - 12:24

26? Que no eren al voltant de 15? Aquí cada dia i cada persona diu una xifra diferent.

Jo crec que ni el jutge sap quin és el nostre deute real.

Quina desinformació més gran.

#33 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2010 - 08:15

No ho dic jo el que es deu. Ho diu el Segre en base a la documentació del jutje:

http://www.segre.com...Hash=9b859a6c8b

Per ser exactes, són 25,7 milions de passiu.

#34 lleidata03

lleidata03

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2010 - 08:41

entre els creditors del lleida, apart dels 7 milions de atascorp (l'empresa de tatxo benet) esta habilty (una empresa de nacho rivadulla) i altres mes de tatxo benet : mediapros , etc. i aquest senyor era el que al marxar perdonaria el deute al lleida. A part d'això, sous del president de 5.000 euros, Gerents de 4.000, relacions públiques de 3.000, viatges d'assessors del president visitant ciutats esportives quan es sabia que era totalment inviable la seva construcció, etc, etc. Aquestos pufos, mes los pufos del xavier massana ... el lleida a la merda !!! Gracies Sr. Massana, Gracies Sr. Tatxo i Gracies Sr. Rivadulla. jo estare al camp a segona o tercera, veurem si algun d'aquests tres ve al camp d'esports com a soci o tan sols com aficionat.

#35 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2010 - 09:05

Estic d'acord amb tu lleidata03. Tots li donem mil gràcies a Tatxo per mantenir el lleida a flote, però ara és quan veurem realment les bones intencions de tots els que han presidit el club. De Massana ja ho hem vist tots, va venir a bombo i platillo i va deixar un forat que no vegis. I de Rivadulla, no ets la primera persona que em diu que tenia un sou, i tu dius 5000!!!! això són 60.000 euros a l'any, més el de la relacions públiques (i aquí sumahi el "gran" programa de televisio) i els viatges i tots els gastos que hagin pogut afegir a la "visa lleida".

Ja veurem a qui li hem de donar les gràcies i perquè

#36 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 julio 2010 - 02:10

Estic d'acord amb tu lleidata03. Tots li donem mil gràcies a Tatxo per mantenir el lleida a flote, però ara és quan veurem realment les bones intencions de tots els que han presidit el club. De Massana ja ho hem vist tots, va venir a bombo i platillo i va deixar un forat que no vegis. I de Rivadulla, no ets la primera persona que em diu que tenia un sou, i tu dius 5000!!!! això són 60.000 euros a l'any, més el de la relacions públiques (i aquí sumahi el "gran" programa de televisio) i els viatges i tots els gastos que hagin pogut afegir a la "visa lleida".

Ja veurem a qui li hem de donar les gràcies i perquè


com qe 5000??...yo tinc entes una altra cantitat que dobla aquesta xifra....y meu han dit socis qe tenen accion y van estar a la junta daccionistes on sortien els comptes. els balansos etc...

Algu daqui es accionista i ho pot confirmar?

#37 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2010 - 02:54

Doncs cobrar 120.000 € per presidir un club m'assembla una autentica barbaritat ... vaja ni que fossin 60.000 també ...

Segur que a rivadulla no se li deuen 5 mensualitats com als jugadors ...

#38 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 julio 2010 - 03:10

Si el Tatxo i el Rivadulla com van dir, ens perdonen el deute, aquest es reduiria a casi la mitat. Ara es veurà si són homes de paraula i s'estimen el club!

#39 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 julio 2010 - 03:22

Si el Tatxo i el Rivadulla com van dir, ens perdonen el deute, aquest es reduiria a casi la mitat. Ara es veurà si són homes de paraula i s'estimen el club!


El Tatxo pot dir el que vulgui o inclús fer una Missa a La Seu Vella... Però segons el jutge que ens porta la Llei concursal, una de les empreses del Tatxo ens reclama cobrar els 7 milions d'euros que se li deu. Lògicament, s'han de pagar ara, demà passat o al 2014... però a una empresa del Tatxo se li deu molta pasta... I no sé jo si amb els temps que corren, la gent està com per no cobrar tants calers...

Desenganyem-nos. En aquesta vida ningú fa res gratis i segurament Tatxo Benet no era tan bo com hem cregut tants anys ni ara és tan dolent com ens pintava La Mañana en la pàgina que obria la secció d'esports el proppassat diumenge...

#40 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 julio 2010 - 03:32

Llegint El 9 NOu la cosa pinta molt malament. Hi ha el reglament aquest de l'AFE que és nou d el'any passat i que per molt que el club estigui sota control judicial si el dilluns dia 2 d'agost no ha pagat les nòmines pendents, se'n va a 3a. Tant el Lleida com la Grama. Ho posa tot ben explicat amb la circular de l'AFE. Crec que a la Mañana també surt.

I ja hi ha òsties per veure qui ocupa la plaça que deixarà el Lleida a 2aB.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos