Ir al contenido


Foto
- - - - -

AL LÍMIT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#21 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 11:19

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!


El que em molesta de tú, és que diguis que tot el que diem siguin vejenades i lo que diguis tú, en canvi no sigui 1 vejenada. Sense comentaris...

#22 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 11:35

penseu que l´ any que be podrem jugar dos derbis! Això es un luxe!
Lleida-Benavent
Lleida-Balaguer

Ara en serio....on esta el collons de l´ any passat??? Si ara que apostem per els de casa baixem a tercera...entenc perquè no s´ ha fet mai això....

#23 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:01

penseu que l´ any que be podrem jugar dos derbis! Això es un luxe!
Lleida-Benavent
Lleida-Balaguer

Ara en serio....on esta el collons de l´ any passat??? Si ara que apostem per els de casa baixem a tercera...entenc perquè no s´ ha fet mai això....


Això d'apostar pels de casa... quants lleidatans de mitja hi ha a l'equip titular?

#24 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:18

penseu que l´ any que be podrem jugar dos derbis! Això es un luxe!
Lleida-Benavent
Lleida-Balaguer

Ara en serio....on esta el collons de l´ any passat??? Si ara que apostem per els de casa baixem a tercera...entenc perquè no s´ ha fet mai això....


Això d'apostar pels de casa... quants lleidatans de mitja hi ha a l'equip titular?


Es el mateix que jo em pregunto......

Pero lo pitjor es que desde el club ens han intentan vendre aixo de jugadors de casa, que si un projecte amb gen de casa, que si la cantera......

I al final m'acabo fen la mateixa pregunta que has fet tu ara GTS

No res, a patir i aguantar com sempre.

#25 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 09:53

El problema no és l'entrenador.

EL LLEIDA NO TÉ DAVANTERS!!! NO HI HA GOL!!!

#26 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 10:14

Encara hi ha temps per tirar endavant... els bons resultats(que no el bon joc) arribaran.

#27 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 11:30

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!


Segona frase perfecta, totalment d' acord amb tu. Però la primera no es cap vejenada... Que tenim que espera un altre cop a falta de 4 o 5 jornades per canvia d' entrenador? No em fotis un altre cop?! Som humilds no idiotes.

El problema no és l'entrenador.

EL LLEIDA NO TÉ DAVANTERS!!! NO HI HA GOL!!!


Tambè pot ser que la tactica 4-5-1 no funciona amb aquest equip. Però sino probem coses noves...

#28 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:06

]

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!


Segona frase perfecta, totalment d' acord amb tu. Però la primera no es cap vejenada... Que tenim que espera un altre cop a falta de 4 o 5 jornades per canvia d' entrenador? No em fotis un altre cop?! Som humilds no idiotes.

El problema no és l'entrenador.

EL LLEIDA NO TÉ DAVANTERS!!! NO HI HA GOL!!!


Tambè pot ser que la tactica 4-5-1 no funciona amb aquest equip. Però sino probem coses noves...

Pensa fredament... amb l'actual situació economica que travesa el club... creus que podrem trobar un entrenador millor que l'Emili hores de ara?? Ens assegura el canviar d'entrenador el sortir del pou?? Quan ens costaria un nou entrenador en total??... El Lleida no es el barça que pot canviar de gespa en 3 dies i quan vulgui..

#29 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:20

Pensa fredament... amb l'actual situació economica que travesa el club... creus que podrem trobar un entrenador millor que l'Emili hores de ara?? Ens assegura el canviar d'entrenador el sortir del pou?? Quan ens costaria un nou entrenador en total??... El Lleida no es el barça que pot canviar de gespa en 3 dies i quan vulgui..


Amb l' escusa de que no hi ha diners no fem res. Sempre el mateix no hi ha calers pero fitxem a M. Rubio (que ha saber que fot, ha saber cuan el presentaran oficialment). Aquesta historia ja cansa... Arriba un moment que ningu su creu. Molts impagaments pero sempre tornem a lo mateix. Rivadulla va fotre fora Rubio a canvi de 20.000€ ara el tornem a fitxar. No tenim diners? No sera per nosaltres. Aqui ho roden caps o al final no tindrem equip.

#30 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:23

Nakor. Tú has donat la solució. Fitxem a Enrique Martín. És un home que coneix de sobres la segona B i va fer una gran temporada quan va entrenar amb el Terrassa a Segona A. Pero a veure quan demanaría aquest home per fitxar pel Lleida. Suposo que menys que Raúl Agné.

#31 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:27

Nakor. Tú has donat la solució. Fitxem a Enrique Martín. És un home que coneix de sobres la segona B i va fer una gran temporada quan va entrenar amb el Terrassa a Segona A. Pero a veure quan demanaría aquest home per fitxar pel Lleida. Suposo que menys que Raúl Agné.


Qui vingui m' es indiferent. L' unic que demano es que es començi a tracta aquesta situació tan nefasta en la que estem. Si es E. Martin com si es un entrenador de les categories inferior benvingut sigui. Al menys que es vegui movilitat per part del club.

#32 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:39

Becerra es davanter ?
Segons vaig llegir es molt possible que jugui aquest dimecres contra Santa Coloma. Ja en tenim dos.

#33 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 12:42

Becerra es davanter ?
Segons vaig llegir es molt possible que jugui aquest dimecres contra Santa Coloma. Ja en tenim dos.


Jordi Benet (en teoria tambè es davanter) i Adria son 4 :D

#34 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 02:58

S'esta tirant molta merda sobre el davanter, em de recordar que per aqui han passat unes merdes de davanters com keko que un any després s'ha fartat de fer gols això si un davanter no pot jugar sol a dalt per un costat i per altre costat la millor tàctica del equip resulte ser tirar-la per dalt a Sellares i que faci miracles amb els bunyols aeris que li arriben i l'intenti deixar a algú de segona linea, nomes que l'altre equip sigui una mica espavilat sap que amb tapar sellares i que no pugi controlar cap pilota en condicions ja esta tot fet i que no pasem de 3/4 de camp, pot ser hauriam d'ampliar coneixements i aprendre paraules com extrem i bandes que pot ser ens ajudarien una mica.

#35 amunike

amunike

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 37 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 03:33

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!


l'has clavat, no cal llegir res pq tots es creuen Guardiola ara,....

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 04:18

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!


l'has clavat, no cal llegir res <font color=red>perque</font> tots es creuen Guardiola ara,....


Per la mateixa rao no podriam opinar de res ni queixarnos de res, ja que dubto molt que els d'aqui siguem experts economistes, pero be que ens queixem de l'atur, tampoc som grans ingeniers de ports i camins, pero be que ens queixem quan hi han embussos... i aixi fins al infinit.

Si algo te el futbol, es que tothom en pot opinar amb propietat, i mes quan es veu que el Lleida no funciona, es que es algo empiric que hi ha algo que no va be al equip, no cal ser el Guardiola per adonar's-en d'aixo !

Fins i tot els que estem a Gol Nord veiem que allo fa pena! i mira que del mig del camp cap a Gol Sud no es veu una merda!

#37 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2009 - 07:01

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!


l'has clavat, no cal llegir res <font color=red>perque</font> tots es creuen Guardiola ara,....


Per la mateixa rao no podriam opinar de res ni queixarnos de res, ja que dubto molt que els d'aqui siguem experts economistes, pero be que ens queixem de l'atur, tampoc som grans ingeniers de ports i camins, pero be que ens queixem quan hi han embussos... i aixi fins al infinit.

Si algo te el futbol, es que tothom en pot opinar amb propietat, i mes quan es veu que el Lleida no funciona, es que es algo empiric que hi ha algo que no va be al equip, no cal ser el Guardiola per adonar's-en d'aixo !

Fins i tot els que estem a Gol Nord veiem que allo fa pena! i mira que del mig del camp cap a Gol Sud no es veu una merda!



Encara sort sinó encara ens desesperariam mes xdxd

#38 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 noviembre 2009 - 07:48

A Badalona sense Sellarés, sancionat i Cheli dubte per molesties.

#39 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 noviembre 2009 - 11:26

Cheli paket? Deu meu si és dels pocs que corra.. I el pobre Sellarès..que si ens salvem..li haurem de fer un monument. Que gran és aquest home!

#40 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 noviembre 2009 - 11:32

]

Becerra es davanter ?
Segons vaig llegir es molt possible que jugui aquest dimecres contra Santa Coloma. Ja en tenim dos.


Jordi Benet (en teoria tambè es davanter) i Adria son 4 :D


Si hem de confiar en Benet i Adrià...estem arreglats.. xDDDDDDDD. El problema del Lleida, bé, un d'ells, són els davanters; únicament tenim a Sellarès, pq Benet quan juga ho fa en un plan (només cal recordar el partit de fa dues setmanes, on va sudar de correr per intentar arribar a una pilota)... i Adrià..doncs bé, el noi és justet, no dona per més. Esperem que Becerra (que no sabía ni que existia xD), ens dongui una mica d'esperança xD. Bé, seria bo també que Emili experimentes amb altres solucions que no sigui només pilota amunt per Sellarès, que els altres equipos no són rucs, i com he llegit per aqui, amb tapar-lo a ell en tenen prou, i tampoc es cansen massa... En fi...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos