Ir al contenido


Foto
- - - - -

AL LÍMIT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#1 abril

abril

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:00

( OPINIÓ PERSONAL)...perdoneu-me pero mhe futut de fred i ha sigut de pena...sincerament...
arrivará aquet camvi que esperem tots?...desde el meu punt de vista penso que avui vist al camp, el que he vist, el joc del Lleida,deixa molt que dessitjar, está al límit de moltes ocasions, oportunitats,que penseu que ja no tornen..
Ojalá arrivi el que tots esperem aviat...ah! i felicitar als que esteu darrera la porteria animan,sou fantástics!! al igual a la gent que seguis animan als blaus.
Grácies a tots!!

psdta: mai mha importat passar fred, per una bona causa, el Lleida sempre ho ha sigut,pero també la POCA afició que te aquest equip ( FORA) I al camp,es mereix encara MÉS RECONEIXEMENT.

#2 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:13

Som dolents i la sort en partits com el d'avui tampoc ens acompanya. Crec que a l'hivern hauriem de fitxar un davanter, en els ultims 6 partits portem sol dos gols, el Sellares es un autentic totxo.

Costarà molt sortir d'aquesta zona!

#3 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:16

El problema del Lleida es que hi ha dos o tres jugadors que no son gaire bons però els demés no valen una puta merda.

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:22

EMILI VESTE'N JA!!!!!!!! I si pot ser, que no torni Miguel Rubio!!!!! :twisted:

#5 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:27

EMILI VESTE'N JA!!!!!!!! I si pot ser, que no torni Miguel Rubio!!!!! :twisted:


L'Emili s'ha equivocat molt en alguns plantejaments, pero s'està veient que la culpa es dels jugadors que la majoria són dolentisims, no saben fer dos pases seguits ben fets!

Per mi els unics que han jugat be avui han sigut cheli i xavi jimenez, la resta fatal.

#6 lleidata1

lleidata1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:29

el que pase es que el sistema que fot emili no val per a res, a on va amb un davanter sol a dalt i per les bandes a cap jugador ja que figuerola i cheli pakets totals ,per no parla de galiano jaja i miki jaume i jonan no poden jugar els tres un a la banqueta

#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:37

Jo tenia ganes d'anar a Badalona, però després del d'avui, doncs la veritat m'estic repensan això de tindre que matinar el diumenge i no poder sortir de festa el dia abans.

Pel que fa al partit, doncs lo de sempre, no sabem xutar a porteria, canvis defensius de l'Emili, el gol com sempre empanada defensiva, on al segon pal no havia ningú i no hem xutat a porteria fins al descompte, on ha sigut una unica rematada a porteria. Jo no entenc com el Figuerola a dos metres de la línia de gol no xuta, que volia? entrar amb la pilota als peus fins a dins?
Galiano, nul, lent i toxo, JERSON-MOYA JA!

FITXATGE D'HIVERN D'UN DELANTER, JA QUE ON COLLONS ESTÀ ADRIÀ? PER AIXÒ QUEDAT AL PARRA, QUE ALMENYS DESGASTAVA A LA DEFENSA CONTARIA I ALGÚN DIA LA CLAVAVA COLLONS!!!

Ara el dimecres contra la Grama a la copa federació, avere com anirà però crec que ells vindran amb titulars i naltres amb suplents, avere...

AVUI HA SET EL DIA QUE M'ENFADAT MÉS, ESPERAVA UNA REACCIÓ, PERÒ 85 MINUTS SENSE CREAR PERILL I 92 PER XUTAR A PORTERIA?

I L'EMILI A LA RODA DE PRENSA SE LI NOTAVA MOLT NERVIÓS I TRIST, SENSE ANIMS DE TIRAR AIXÒ ENDAVANT, JO NO DIC QUE MARXI, PERÒ QUE ESPAVILI ELL O QUE VINGUI UN ALTRE, PERÒ RUBIO, NO!

VA COLLONS!!

FORÇA LLEIDA!

#8 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:40

I jo no només fotría fora a l'Emili. Sinó que també fotría fora a molts jugadors del Lleida com Urrea i Galiano, que són auténtics paquets!

#9 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:45

Jo no vull dir res (pero si marxa emili que jo ja u vec favorable)... Enrique Martin no te equip :roll: :roll: :roll:

I ja es va presenta a veure el Lleida-Terrassa...

#10 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:46

]Jo no vull dir res... Però Enrique Martin no te equip :roll: :roll: :roll:

I ja es va presenta a veure el Lleida-Terrassa...


Tambè va estar al Sabadell - Mallorca B, aquell mateix dia, ademés aquest tio l'any passat i fa dos anys tambè el vaig veure pel Camp d'Esports.

#11 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:48

]Jo no vull dir res... Però Enrique Martin no te equip :roll: :roll: :roll:

I ja es va presenta a veure el Lleida-Terrassa...


Tambè va estar al Sabadell - Mallorca B, aquell mateix dia, ademés aquest tio l'any passat i fa dos anys tambè el vaig veure pel Camp d'Esports.


Esta clar que esta observant les seves posibilitats... Crec que sera el millor recanvi ara per ara.

PD: NO AL RETORN DE RUBIO!

#12 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:51

EMILI VESTE'N JA!!!!!!!! I si pot ser, que no torni Miguel Rubio!!!!! :twisted:


Em temo company que una premisa porta a l'altra. Jo no soc partidari de la tornada de Rubio, però cal una reacció, i un ja no sap com aconseguir-la! David Gimenez i Gabernet, juntament amb un davanter, poden ser de gran ajuda per canviar la dinàmica a partir de gener. Potser fer fora a l'Emili és pitjor que si es queda. Per mi no falla l'entrenador, que ja ha demostrat ser vàlid.

#13 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:51

]

]Jo no vull dir res... Però Enrique Martin no te equip :roll: :roll: :roll:

I ja es va presenta a veure el Lleida-Terrassa...


Tambè va estar al Sabadell - Mallorca B, aquell mateix dia, ademés aquest tio l'any passat i fa dos anys tambè el vaig veure pel Camp d'Esports.


Esta clar que esta observant les seves posibilitats... Crec que sera el millor recanvi ara per ara.

PD: NO AL RETORN DE RUBIO!


El que m'agradaria si marxa Emili, es Raúl Agné, el que passa que cobra molt diuen i ja ha dit que no a Badalona i Sabadell i crec que espera ofertes de 2a, però no el descarteu, perquè el seu germà crec que es el entrenador de l'Alcarràs i ell es d'aqui, crec.

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:52

Doncs sería una bona opció si vé Enrique Martín al Lleida. A més, o va fer molt bé amb la seva epoca amb el Terrassa quan estava a Segona Divisió A. M'enrecordo d'aquell Terrassa 3 - 0 Lleida. Temporada 2004/2005.

#15 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:52

el que e vist avui ha sigut una vergonya, un equip que nomes reacciona quan li fan un gol en contra va ben apanyat, i a mes el plantejament d'emili es molt erroni, el lleida ha de jugar amb dos davanters, no pot fer res amb dos defenses per al sellares...

el primer partit de la temporada que vaig al camp desports, i u e pogut veure com es el lleida d'aquesta temporada i perque es mereix estar on estar, un equip molt imprecis en la passada, amb poquissimes ocasions clares i que a sobre te que veure el dolents que arriben a ser els arbitres, el d'avui penos...

en fi, o espavilen o EL LLEIDA BAIXARA A TERCERA!!!!!

#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 08:52

La solucio que vaig plantejar ja fa més d'un mes, ere la més bona i raonable. Fer fora a l'Emili i fer pujar als 3 juvenils.

Ni l'han fet fora, i aixi ens esta anan, no an fet jugar a Eric, i com a conseqüencia ha marxat, i ara corren i depresa fan jugar a Pujol, que com hem pogut veure avui, ha fet molt bon partit.

Ens estem enfonsan culpa de anar agunatan avere que pasa, i cada cop anem i juguem pitjor, s'havie d'haver actuat cuan vai obrir el post de l'enquesta, alguns em van dir que que deie, que s'havie de confiar amb l'Emili, pero bueno yo no vec resultats, i tampoc demano resultats, lo greu es que no es veu cap millora en cap dels sentits.



P.D: ara ya esta molt perdut aixo, l'Emili planteje els partits molt malamen, ho va demostrar cuan va anar a buscar l'empat contra el valencia, i moltes vegades fa uns canvis que no enten ningu.

#17 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 09:09

el que e vist avui ha sigut una vergonya, un equip que nomes reacciona quan li fan un gol en contra va ben apanyat, i a mes el plantejament d'emili es molt erroni, el lleida ha de jugar amb dos davanters, no pot fer res amb dos defenses per al sellares...


El problema es que l'unic davanter que té el Lleida es Sellares, l'Emili no en pot ficar 2 perque no els té.

#18 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 10:40

el que e vist avui ha sigut una vergonya, un equip que nomes reacciona quan li fan un gol en contra va ben apanyat, i a mes el plantejament d'emili es molt erroni, el lleida ha de jugar amb dos davanters, no pot fer res amb dos defenses per al sellares...


El problema es que l'unic davanter que té el Lleida es Sellares, l'Emili no en pot ficar 2 perque no els té.




Doncs va ser l'Emili que va fitxar a l'Adrià eh? Ningú li va imposar. I també va mantenir el Jordi Benet en plantilla. Que no confia en ells és evident. Aral'únic que pot fer és anar posant Xavi o Jonan de mitjapunta i anar tirant boles llargues al Sellarès, totalment ineficients. Ja s'ha demostrat una solució inútil. O bé els que no rutllen són Xavi i Jonan, perque amb el mateix plantejament l'any passat, va funcionar. I Mikel Álvaro feia de fals punta.

#19 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 10:53

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!

#20 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 22 noviembre 2009 - 10:58

No eh llegit re del que dieu, ni m'importa per que segur que son vejenades sense sentit i paraules d'entrenadors professionals que us creieu. Simplement que m'entres jugui el Lleida i tinguem possibilitats de salvació, a mort amb l'equip. Honor al Lleida sempre!!



Ningú et diu el contrari, de fet pensem el mateix, a mort amb el Lleida. El que no treu que poguem debatre sobre els errors que creiem que té l'equip com a aficionats que som (siguin bajanades o no), mai com a entrenadors professionals.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos