Ir al contenido


Foto
- - - - -

QUI ESTIMA AL LLEIDA?...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#21 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 11:18

El primer partit que vai veure un lleida villareal a segona divisio A

#22 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 08:49

jo ja ho he contat algun cop per aquí... jo vaig anar per primer cop a un lleida-ferrol de 2ªB quan hi jugaven Amigó, elcacho,Oliva,etc... i els pals de les porteries eren quadrats al 80 i pico, quan la 2ªB era pitjor que ara però curiosament el camp d'esports vell hi havia entrades que farien cagar de ràbia ara (5000-4000) i la resta de els camps s'omplien i no hi havia aquests inpersonals camps d'entrenament com els que utilitzen molts clubs actualment per fer jugar als seus equips B o camps de poble sense grada que aquella època eren inimaginables...

#23 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 12:35

jo desde fa 6 anys, desde la temporada 2004-2005, m'enrecordo que alli hem va portar un cop ma germa i desde ara i he nat sempre que he tingut l'ocasio.


VISCA EL LLEIDA!!!

#24 lleidata1

lleidata1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 02:20

jo desde un lleida-gramanet en la temporada 2003-2004 fa un 6 anys i ara tinc 16 i desde aquell dia soc mes del lleida que de un altre equip ya que el lleida es el meu equip i el de la meva ciutat

#25 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 septiembre 2009 - 09:51

1) Jo deu fer uns 30 anys que sóc soci. En temps de Roberto Alvarez d'entrenador a 2aB. El primer partit crec que va ser un Lleida-Alabès.

2) Tenim el Barça massa a prop i fa molt mal.

#26 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 10:06

1) Jo deu fer uns 30 anys que sóc soci. En temps de Roberto Alvarez d'entrenador a 2aB. El primer partit crec que va ser un Lleida-Alabès.

2) Tenim el Barça massa a prop i fa molt mal.



El lleida-ferrol que jo vaig veure era l'època de Roberto Alvarez... no em sona l'Alabés per aquells temps...recordo equips d'Euskadi molt exòtics (Erandio, barakaldo i el mític Sestao...)

#27 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 septiembre 2009 - 10:17

És que no em recordo si era Alabès o Avilés.

#28 cosio

cosio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 71 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 10:29

jo em vaig fer soci just quan el Lleida va vaixar de segona i encara ho soc :D

#29 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 10:46

És que no em recordo si era Alabès o Avilés.



segur que era l'avilés industrial (no sé si encara es diu així) recordo haver-lo vist aquells anys algun cop per lleida. L'alabés va estar des de el 85 al 91 a la tercera.

#30 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 septiembre 2009 - 10:53

És que no em recordo si era Alabès o Avilés.



segur que era l'avilés industrial (no sé si encara es diu així) recordo haver-lo vist aquells anys algun cop per lleida. L'alabés va estar des de el 85 al 91 a la tercera.


Doncs sí, segurament va ser l'Avilés Industrial. Era molt petit i va ser un diumenge d'Aplec del Caragol.

#31 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 11:02

Post que hem sembla que ja s´ha fet pero....

Temporada 92-93 ascens a 1A ,jo tenia 10 anyets ara en tinc 27 aixì que conta

Així aquell any pot ser tb et vas fer de la grada jove que va organitzar la penya els xuts no?
Allo de que als escolars els hi sortia el carnet per 150 pessentes i et donaven un peto que ficava ....amunt, LLeida amunt i una gorra crec que recordar....quins temps! jo tenia 13 anys i ara tinc 30!! pero jo de petit ja anava a veure al James Cantero!! i m'enrecordo que jo era un crio i havia un al gol nord baix que li deia de tot al Cantero, devia tenir algun probema personal amb ell.

#32 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2009 - 11:23

Post que hem sembla que ja s´ha fet pero....

Temporada 92-93 ascens a 1A ,jo tenia 10 anyets ara en tinc 27 aixì que conta

Així aquell any pot ser <font color=red>tambe</font> et vas fer de la grada jove que va organitzar la penya els xuts no?
Allo de que als escolars els hi sortia el carnet per 150 pessentes i et donaven un peto que ficava ....amunt, LLeida amunt i una gorra crec que recordar....quins temps! jo tenia 13 anys i ara tinc 30!! pero jo de petit ja anava a veure al James Cantero!! i m'enrecordo que jo era un crio i havia un al gol nord baix que li deia de tot al Cantero, devia tenir algun probema personal amb ell.


jo l´unic que me´n recordo es que donaven entrades als colegis per partits concrets i anaves al futbol amb tota la classe ,(però aixo ja era cuan hi havia el camp remodelat).

#33 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 septiembre 2009 - 08:13

És que no em recordo si era Alabès o Avilés.



segur que era l'avilés industrial (no sé si encara es diu així) recordo haver-lo vist aquells anys algun cop per lleida. L'alabés va estar des de el 85 al 91 a la tercera.


Hem penso que l'Aviles Industrial és, actualment, L'Oviedo ACF. Allí a Oviedo va haver molt de merder amb aixó del Real Oviedo i el Oviedo ACF!!! Crec que l'ajuntament de Oviedo va comprar l'Avilés Industrial i el va renombrar com a oviedo ACF.

#34 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 19 septiembre 2009 - 12:49

És que no em recordo si era Alabès o Avilés.



segur que era l'avilés industrial (no sé si encara es diu així) recordo haver-lo vist aquells anys algun cop per lleida. L'alabés va estar des de el 85 al 91 a la tercera.


Hem penso que l'Aviles Industrial és, actualment, L'Oviedo ACF. Allí a Oviedo va haver molt de merder amb aixó del Real Oviedo i el Oviedo ACF!!! Crec que l'ajuntament de Oviedo va comprar l'Avilés Industrial i el va renombrar com a oviedo ACF.



no té res aveure l'aviles amb el oviedo ACF...

#35 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 septiembre 2009 - 04:52

algu d'aqui s'ha fet soci l'any d'un descens i ha continuat ? Per primera vegada clar.


Soci no, però vaig començar a anar al camp sovint a partir del primer any a Segona després de la temporada a Primera. La 93-94 va ser la primera que vaig anar a algun partit, però només 4 o 5.

#36 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 septiembre 2009 - 09:11

No conto pas que l'Avilés s'hagi transformat en un Oviedo. Són poblacions diferents. De fet sempre l'Avilés havia estat el 3r equip d'Astúries després de l'Oviedo i l'Sporting.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos