Ir al contenido


Foto
- - - - -

QUI ESTIMA AL LLEIDA?...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#1 abril

abril

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 01:07

M'agradaria saver,desde quan sou seguidors del lleida!
( jo desde fa uns 16 anys, més o menys)

i si em permeteu,unaltra pregunta?

PERQUÉ TAN POCA GENT ESTIMA AQUEST EQUIP I ES EL GRAN DESCONEGUT?..I MÉS A LA CIUTAT DE LLEIDA?..

Perqué em sento una " extranya" quan parlo d'aquest equip?

BON DIJOUS!!
GRÁCIES

#2 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 01:08

Desde sempre :wink:

#3 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 01:44

A la primera pregunta he de dir que des de un Lleida - Sevilla amb gol de Roa.
La segona pregunta que fas m'estimo més no contestar-la ja que penso que és una vergonya la gent oportunista que s'apunta només quan és guanya i de les empreses millor deixar-ho perquè encara tinc més vergonya.

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 01:51

Des dels 8 anys xD... i d'aixo ja en fa vora 12

#5 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 02:46

Jo sóc seguidor del Lleida des de fa uns 10 anys aproximàdament.


En resposta a la 2a pregunta jo tinc una teoria xD. El problema és que, com bé s'ha dit, hi ha molta gent oportunista que s'apunta al carro quan pugen a 2A però que després si baixen no renoven el carnet... D'altra banda, crec que aqui a Lleida hi ha una gran quantitat de gent que l'importa més que fa el barça (i potser el Madrid en menor mesura) que el Lleida..

#6 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 03:43

jo soc seguidor del lleida possiblement des de fa uns 5-6 anys, ara en tinc 17 i fins als 11-12 nomes seguia al barça... des de llavors que possiblement, sinto mes els colors blau i blanc del lleida que el blau-grana del barça, i aixo es per mi tot un orgull!!!

en quan siga major d'edat i puga disfrutar del cotxe personal, em fare soci i em perdre mols pocs partits, tan de fora com de casa... i es que el meu primer equip es el lleida... i despres ve el barça!!!

VISCA EL LLEIDA AHIR, AVUI I DEMÀ!!!

#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 03:44

Desde que vaig neixer anava a algun partit, però en fa 8 anys que soc soci, i això que tinc 16 anys.

#8 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 03:48

A la primera pregunta he de dir que des de un Lleida - Sevilla amb gol de Roa.
La segona pregunta que fas m'estimo més no contestar-la ja que penso que és una vergonya la gent oportunista que s'apunta només quan és guanya i de les empreses millor deixar-ho perquè encara tinc més vergonya.


Aquell famós partit dels maletins del Lopera? crec que el resultat va ser 3-0 no? i el gol de Roa des del mig del camp.

PD: quantes imatges i polèmiques han pogut captar les càmares de El Día Después al camp d'esports... quins temps!

#9 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 05:07

Jo des de els 8 anys quan m'on pare hem va portar per primer cop a veure un partit al camp d'esports.

#10 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 05:14

Post que hem sembla que ja s´ha fet pero....

Temporada 92-93 ascens a 1A ,jo tenia 10 anyets ara en tinc 27 aixì que conta

#11 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 05:41

A la primera pregunta he de dir que des de un Lleida - Sevilla amb gol de Roa.
La segona pregunta que fas m'estimo més no contestar-la ja que penso que és una vergonya la gent oportunista que s'apunta només quan és guanya i de les empreses millor deixar-ho perquè encara tinc més vergonya.


Aquell famós partit dels maletins del Lopera? crec que el resultat va ser 3-0 no? i el gol de Roa des del mig del camp.

PD: quantes imatges i polèmiques han pogut captar les càmares de El Día Después al camp d'esports... quins temps!

No, el partit dels maletins del Lopera van ser a la tornada, al Sanchez Pizjuan, on el Lleida va aconseguir empatar a 2 i es va emportar un prima del Betis on, jugadors juvenils que van anar convocats com el Oriol Lozano, ara al Racing, es van poder comprar un cotxe i la penya bètica de Lleida va invitar tota la plantilla a un pica pica. El 3-0 al Sevilla amb el gol de Roa des del mig camp va ser increïble.. el camp estava a petar. I jo segueixo al Lleida des de que tinc us de raó.. de petit recordo alguns partits en que el Lleida jugava amb aquella samarreta celeste, però així ja amb coneixement del que estava passant, en la temporada de l'ascens a primera, devia tindre uns 8-9 anys...

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 06:03

A la primera pregunta he de dir que des de un Lleida - Sevilla amb gol de Roa.
La segona pregunta que fas m'estimo més no contestar-la ja que penso que és una vergonya la gent oportunista que s'apunta només quan és guanya i de les empreses millor deixar-ho perquè encara tinc més vergonya.


Aquell famós partit dels maletins del Lopera? crec que el resultat va ser 3-0 no? i el gol de Roa des del mig del camp.

PD: quantes imatges i polèmiques han pogut captar les càmares de El Día Después al camp d'esports... quins temps!

No, el partit dels maletins del Lopera van ser a la tornada, al Sanchez Pizjuan, on el Lleida va aconseguir empatar a 2 i es va emportar un prima del Betis on, jugadors juvenils que van anar convocats com el Oriol Lozano, ara al Racing, es van poder comprar un cotxe i la penya bètica de Lleida va invitar tota la plantilla a un pica pica. El 3-0 al Sevilla amb el gol de Roa des del mig camp va ser increïble.. el camp estava a petar. I jo segueixo al Lleida des de que tinc us de raó.. de petit recordo alguns partits en que el Lleida jugava amb aquella samarreta celeste, però així ja amb coneixement del que estava passant, en la temporada de l'ascens a primera, devia tindre uns 8-9 anys...




la samrreta celeste deu ser aquella meyba amb publicitat de la dolceta i fruita de lleida per allà als 80 amb uns jovenets Elcacho,palau i companyia...

#13 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 06:21

Jo ni me'n recordo. Suposo que des de l'any de primera divisió... 15 anyets de Lleida!

#14 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 06:47

A la primera pregunta he de dir que des de un Lleida - Sevilla amb gol de Roa.
La segona pregunta que fas m'estimo més no contestar-la ja que penso que és una vergonya la gent oportunista que s'apunta només quan és guanya i de les empreses millor deixar-ho perquè encara tinc més vergonya.


Aquell famós partit dels maletins del Lopera? crec que el resultat va ser 3-0 no? i el gol de Roa des del mig del camp.

PD: quantes imatges i polèmiques han pogut captar les càmares de El Día Después al camp d'esports... quins temps!

No, el partit dels maletins del Lopera van ser a la tornada, al Sanchez Pizjuan, on el Lleida va aconseguir empatar a 2 i es va emportar un prima del Betis on, jugadors juvenils que van anar convocats com el Oriol Lozano, ara al Racing, es van poder comprar un cotxe i la penya bètica de Lleida va invitar tota la plantilla a un pica pica. El 3-0 al Sevilla amb el gol de Roa des del mig camp va ser increïble.. el camp estava a petar. I jo segueixo al Lleida des de que tinc us de raó.. de petit recordo alguns partits en que el Lleida jugava amb aquella samarreta celeste, però així ja amb coneixement del que estava passant, en la temporada de l'ascens a primera, devia tindre uns 8-9 anys...


Ah si! que es va arribar a dir que hi havia una comitiva del Betis esperant el Lleida a l'aeroport

#15 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 06:56

Bones, jo tinc 20 anys i fa 9 que sóc soci. No he tingut la sort de veure el lleida a 1ª però abans de ser soci l'anava a veure igualment. Total: uns 11/12 anys que el segueixo.

#16 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 07:41

Jo hem vaig fer del lleida desde l'any de l'ascens a 2a (partit lleida-celta b, al play off, 3-0 si no o recordo malament, va ser el primer que vaig veure). Desde aquell partit he assistit a tots els partits del lleida realitzat al camp d'esports sens falta (excepte 3 XD)

#17 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 08:05

algu d'aqui s'ha fet soci l'any d'un descens i ha continuat ? Per primera vegada clar.

#18 cosio

cosio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 71 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 08:58

jo desde fa 3. Quan un amic em va dir que els partits valien 1€

#19 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 septiembre 2009 - 09:31

algu d'aqui s'ha fet soci l'any d'un descens i ha continuat ? Per primera vegada clar.


Jo em vaig fer soci per primer cop l'any 2000-2001 a segona A que va ser la temporada que vam quedar últims. Desde llavors no ho he deixat...però soc del lleida desde abans . La primera temporada de la que tinc records és la de primera i desde llavors que soc un fan del lleida. Més lluny de la de primera era molt petit i no recordo res.

#20 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 septiembre 2009 - 10:04

algu d'aqui s'ha fet soci l'any d'un descens i ha continuat ? Per primera vegada clar.


Jo hem vaig fer soci després de baixar de 2a, aquell any jugaven per aqui Barbara, Busquets, companyia.

Aquell any jugavam contra Calahorra i si no recordo malament contra equips vascos, com la Real Societat B, etc.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos