Ir al contenido


Foto
- - - - -

Carta publicada a La Mañana sobre les promeses del Laporta


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2009 - 04:05

esque despres de aixo ni un jugador recien pujat del juvenil ens an volgut cedir!
Ens a fet més favors l'espanyol que el barça i no se si hi ha cap conveni amb el espanyol

#22 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2009 - 04:36

El barça ha firmat un grapat de convenis de col·laboració amb molts clubs catalans de totes les categories i no conec cap equip que digui que n'ha quedat content.

Això sí, en virtud dels convenis, endur-se a barna tot juvenil, cadet o aleví que mig prometi... (i no penso entrar en la discussió que si els jugadors prefereixen el barça o el torredonjimeno, perquè això està clar).

#23 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2009 - 11:04

També parla català l'INIESTA.
Encara recordo quan va llegir el Tirant LO BLANC.
i el BAKERO quan va cantar el Virolai...
Quins records....

#24 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2009 - 11:42

No sé qui va dir, que l'Iniesta és del Madrid...Ho explicaré:

Quan l'Iniesta jugaba amb 8 anys a l'Albacete(als 9 anys ja era a Barcelona), van guanyar una copa d' alevíns i li van fer 2 preguntes:
- Como te sientes por haber ganado esta copa?
- De que equipo eres?
Ell va respondre que era del Madrid... Quan vam guanyar la Champions ell va donar una explicació.

- Quando ganemos la copa de alevines, dije que era del Madrid porque el Barça de alevines nos metió la semana pasada 7 a 0. Desde ese momento le cogí asco al Barça, pero aquí estoi.

#25 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2009 - 01:46

veig que t'has canviat la foto.......... descuida que aquest no agafi el mateix camí que l'altre....


PD: i ho diu com si ell fos el mateix iniesta....... (i espera que encara fara una "figada" l'andresito........)

PDII: fot molta rabia que defensis al barça en front al Lleida en un post com aquest...

#26 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2009 - 04:38

No sé qui va dir, que l'Iniesta és del Madrid...Ho explicaré:

Quan l'Iniesta jugaba amb 8 anys a l'Albacete(als 9 anys ja era a Barcelona), van guanyar una copa d' alevíns i li van fer 2 preguntes:
- Como te sientes por haber ganado esta copa?
- De que equipo eres?
Ell va respondre que era del Madrid... Quan vam guanyar la Champions ell va donar una explicació.

- Quando ganemos la copa de alevines, dije que era del Madrid porque el Barça de alevines nos metió la semana pasada 7 a 0. Desde ese momento le cogí asco al Barça, pero aquí estoi.

Veig que tu tambe vas veure el Buenafuente.
Segons l'Iniesta, els que li van fotre 6-0 al Albacete van ser els jugadors del primer equip, no els alevins. I a saber si es veridic.

#27 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2009 - 05:43

jo tambe ho vaig veure i he de donar la rao a O_K-95. Per aclarar dubtes:

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3nkQIutRBdk&hl=es&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3nkQIutRBdk&hl=es&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

#28 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2009 - 11:52

veig que t'has canviat la foto.......... descuida que aquest no agafi el mateix camí que l'altre....


PD: i ho diu com si ell fos el mateix iniesta....... (i espera que encara fara una "figada" l'andresito........)

PDII: fot molta rabia que defensis al barça en front al Lleida en un post com aquest...


Si mira'l us emportareu a Villa, Messi, Iniesta, Alves, Mikel Alvaro... Avere si la propera temporada demostreu si els diners poden amb el Barça.

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2009 - 12:41

Mikel alvaro millor per el lleida! :wink:

Un tema que era de les promeses del Laporta i acaba amb el iniesta que es del madrid si es del barça...

#30 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 05 julio 2009 - 01:45

ningu a sentit parlar de la putada del Epanyol al lleida amb el cas Tamudo companya.
tambè hi havia un conveni amb el lleida i s'el van passar per....



visca el lleida!!!

#31 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2009 - 03:31

Esclat de la grada:
que he dit contra el barça en aquest post a part de que s'ha passat per la pedra un contracte firmat amb el lleida¿¿¿¿???? i això objectivament es veritat i ningu pot negar-ho.

Em penso que el que menys necessita el barça es que us defengueu dels atacs d'un humil seguidor del lleida, i antibarcelonista confés, ficant el madrid pel mig perque no hi pinta res. El problema no esta a tota la N-II sino a l'ultim tram (el que va de lleida a barcelona).

PD: no tinguis un atac de madriditis ara que el teu amiguet de la foto jugara al madrid.....

PDII: em penso que no t'has enterat de que va el fil del missatge (cito textualment: avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu) el conveni que es va firmar parlava (i ho tractare en passat perque des que vam baixar a 2aB aquest conveni ja no val) de que els jugadors joves amb projeccio de futur, en comptes de anar a curtirse a qualsevol equip de merda de la resta de l'estat, anirien a l'equip de merda que més aprop queia de barcelona, o sigui el lleida... pero bueno tu a lo tuyo...

PDIII: jo tambe tinc moltes coses dolentes a dir del madrid. I si les coses s'enraonen correctament soc capaç d'entendre les coses.

O_K:
estic d'acord en lo que has dit. pero crec que un jugador jove s'ha de curtir abans de fer minuts a primera i a la champions, i si apunta maneres encara més; i crec que aixó es responsabilitat del club on juga. el cas que he posat per exemple nomes va jugar a principi de temporada amb el primer equip; "li van donar falses esperances.... i s'ha acabat pudrint a 2B"(metàfora). si en comptes d'aixo abans de la pretemporada i abans de jugar cap minut, l'envien una temporada a 2A jo crec que per la temporada que ve haguessin tingut un jugador bastant millor del que els hi haura sortit. mirat d'aquesta manera no penses com jo??


Mira el meu amic de la foto(Benzema) me done igual que jugui al Madrid, soc amant del bon fútbol, igual que quan vaig veure la selecció espanyola, a la confederacions, encara que me la pela els seus resultats, quan Roberto Carlos jugaba al Madrid era el meu jugador preferit, i això que ha fotut més d'un gol al Barça, així que no et sorprengui el meu canvi de foto.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos