Ir al contenido


Foto
- - - - -

Carta publicada a La Mañana sobre les promeses del Laporta


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#1 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 junio 2009 - 09:55

Després d'algunes cartes d'elogi a Joan Laporta llegides últimament, en les quals se'l tracta de "gran president" i elogis mil, m'agradaria només recordar un petit detall que els que som lleidatans de pro hauríem de tenir en compte.

Al setempre del 2004, el sr Laporta en una campanya d'aquelles d'autonarcisisme que tant li agraden va venir a la Udl a firmar el que ell va anomenar "conveni de col·laboració amb la Unió Esportiva Lleida". Recordo per si algú no ho té clar, el Lleida és un equip de la nostra ciutat, el Barça està a 140 km. En aquest acte va afirmar que "es concreta un acord perquè el Barça jugui partits amistosos al Camp d'Esports a la pretemporada" i a més "la cessió preferent de jugadors del Barça al club blau, com ara el d'una cessió de Messi al mercat d'hivern".

I què se n'ha fet de tot això? Res! Signar "convenis de col·laboració" amb el Barça és paper mullat. Per tant, que Laporta-Pinotxo no ens vingui a vendre coses que no les pensa portar en pràctica que sinó cada cop es semblarà més a Rodríguez Zapatero...

#2 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2009 - 10:21

una pregunta. aixo a que be ara. tambe va prometre a beckam i per sort tampoc va cumplir i va anar al real madrid. la cuestio es que als equips modesto no esperi mai res del equips grans.

#3 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 junio 2009 - 10:23

I que esperaveu?

El Barça té convenis firmats amb uns quants equips catalans, i amb ningú compleix. Lo únic que fa és netejar les seves pedreres.

Lo únic que va fer va ser venir a jugar aqui Lleida un partidet amb el 90% del filial i sonant el seu himne al Camp d'Esports...

Quina baixada de pantalons...

#4 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 24 junio 2009 - 10:56

I que esperaveu?

El Barça té convenis firmats amb uns quants equips catalans, i amb ningú compleix. Lo únic que fa és netejar les seves pedreres.

Lo únic que va fer va ser venir a jugar aqui Lleida un partidet amb el 90% del filial i sonant el seu himne al Camp d'Esports...

Quina baixada de pantalons...


Aquell dia va esser el més vergonyòs de la història del nostre club

#5 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2009 - 01:14

Tmb va prometre q obligaria als jugadors a anar a classes de català, i fins hi tot es va divulgar un video del Eto'o anant a classe...

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 25 junio 2009 - 08:21

Com us creieu les mentides del Barça els culés del Lleida.

Que no veieu que els presidents del Barça son com els polítics, que diuen lo mateix a cada puesto que van. Els polítics prometen inversió pública i els presidents del Barça convenis de col·laboració i cessions.

Lo únic que va fer va ser venir a jugar aqui Lleida un partidet amb el 90% del filial i sonant el seu himne al Camp d'Esports...

Quina baixada de pantalons...


Aquell dia va esser el més vergonyòs de la història del nostre club


Va ser molt trist...

#7 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 junio 2009 - 10:49

El president del barça va prometres aleshores que el barça cediria jugadors al Lleida sempre que aquest estigues a 2na A (categoria en que militava el Lleida per llavors.) El barça ho va intentar, pero els jugadors del barça B prefereien anar a altres equips que s'interessaven per ells, cosa lògica. Crec que cap club, ni el barça, pot obligar un jugador a anar a una destinació que ell no vol. Recordo un tal Costa que ens va vindre al Lleida cedit de l'Atlètic de Madrid quan estavam a 1era que va començar a rajar que ell volia martxar i tal... per tindre un jugador aixì..

#8 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 25 junio 2009 - 07:58

El Antonio Acosta de l'At de Madrid que vam tenir l'any de 1a divisió va funcionar prou bé.

I si un jugador pertany a un club pe rmolt que ell vulgui una cosa si el club li diu una altra a callar i a complir, com tot treballador mundial.

#9 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 junio 2009 - 10:23

El Antonio Acosta de l'At de Madrid que vam tenir l'any de 1a divisió va funcionar prou bé.

I si un jugador pertany a un club pe rmolt que ell vulgui una cosa si el club li diu una altra a callar i a complir, com tot treballador mundial.

e
Es del tot lògic que si jo no vull anar a jugar al Lleida no hi vaigui, i que el club digui misa. El jugador te que anar on ell vulgui.

#10 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2009 - 09:40

el jugador es el que decdeixles coses al camp, i no el club, si jo no vull anar a jugar a algún club més "inferior" que al que estic, el club no em pot obligar a anar-hi.

#11 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 junio 2009 - 11:55

No et pot obligar a anar-hi, però et pot tenir una temporada en blanc o totes les que vulgui fins que s'acabi el teu contracte. Per llei el club només està obligat a que t'entrenis però com això no és beneficiós per a cap de les dues parts implicades no és molt habitual veure-ho.

A mi em fan gràcia situacions com ara la del Villa. Que va sortir fa poc dient que ho estava passant fatal i tota la gent dient que pobre xaval, que no el poden obligar a quedar-se al València i moltes tonteries més. Com que no poden? Villa ha firmat un contracte amb el València pel qual encara li resten 5 temporades al club.
Si vol marxar que trenqui el contracte però s'hauria d'oblidar de percebre el sou d'aquestes 5 temporades i a més a més hauria d'indemnitzar al València.

Avui dia sembla que als futbolistes els hi posen una pistola al cap per a que firmin. Al igual que a Rudy al bàsquet.

Les coses són així i els contractes estan per complir-los. I si no, no firmis.

#12 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 junio 2009 - 06:15

No et pot obligar a anar-hi, però et pot tenir una temporada en blanc o totes les que vulgui fins que s'acabi el teu contracte. Per llei el club només està obligat a que t'entrenis però com això no és beneficiós per a cap de les dues parts implicades no és molt habitual veure-ho.

A mi em fan gràcia situacions com ara la del Villa. Que va sortir fa poc dient que ho estava passant fatal i tota la gent dient que pobre xaval, que no el poden obligar a quedar-se al València i moltes tonteries més. Com que no poden? Villa ha firmat un contracte amb el València pel qual encara li resten 5 temporades al club.
Si vol marxar que trenqui el contracte però s'hauria d'oblidar de percebre el sou d'aquestes 5 temporades i a més a més hauria d'indemnitzar al València.

Avui dia sembla que als futbolistes els hi posen una pistola al cap per a que firmin. Al igual que a Rudy al bàsquet.

Les coses són així i els contractes estan per complir-los. I si no, no firmis.

No es el Rudy, es el Ricky Rubio, i si, lo d'aquest tio es per penjar-lo dels ous al sostre de l'olimpic de Badalona!!! Quina jeta...
El tema esta en que, en el que fa referencia akest post entre lleida i barça, la idea era cedir els jugadors joves del barça per que es fesin a 2na A quan nosaltres hi eram, el barça l'ùnic que volia era fer els jugadors a 2na A, però si el jugador no volia anar al Lleida per molt que ho digues el seu club, el barça el que no farà serà fer-lo tenir una temporada en blanc com a pressió per que qui en surt també perjudicat es el propi club. El jugador, en cas que el club el vulgui cedir o fer fora, sempre acabarà anant on ell vulgui, cosa logica.

#13 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2009 - 05:13

avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 junio 2009 - 08:00

Això, el Ricky, m'he equivocat :lol:

#15 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2009 - 09:23

avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu


La alusió que s'ha fet a Messi en aquest fil, es de quan jugava a 2B amb el filial.

I jo crec que tot jugador acceptaria pujar de categoria, i mes a un equip a 140 km de casa seva. El barça es va passar per la pedra l'acord que va firmar. El famos Pedrito que tant bo era i que ha acabat jugant a 2B no creus que preferiria haver acabat al Nastic o al Girona a 2A????


Otracosamariposa.
als que enteneu de legislació: quan un futbolista contracta per un equip, ven els seus drets com a jugador a l'equip a canvi d'un sou. llavors tal equip pot fer amb aquests drets el que vulgui (sempre que l'acord no tingui una clausula especifica que ho prohibeixi). Si el jugador es nega a ser cedit, no esta trencant el contracte?? i per tant se'l pot suspendre de feina i sou??

#16 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2009 - 09:53

avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu


La alusió que s'ha fet a Messi en aquest fil, es de quan jugava a 2B amb el filial.

I jo crec que tot jugador acceptaria pujar de categoria, i mes a un equip a 140 km de casa seva. El barça es va passar per la pedra l'acord que va firmar. El famos Pedrito que tant bo era i que ha acabat jugant a 2B no creus que preferiria haver acabat al Nastic o al Girona a 2A????


Otracosamariposa.
als que enteneu de legislació: quan un futbolista contracta per un equip, ven els seus drets com a jugador a l'equip a canvi d'un sou. llavors tal equip pot fer amb aquests drets el que vulgui (sempre que l'acord no tingui una clausula especifica que ho prohibeixi). Si el jugador es nega a ser cedit, no esta trencant el contracte?? i per tant se'l pot suspendre de feina i sou??


sempre que t'he vist comentar comentes contra el Barça, no diré res més sobre això perque sino s'armaria un pollo amb el Barça.
Pero ara respon-me: Tant que parles malament del Barça, dis-nos les coses bones que ha fet el Madrid... si me les dius, parlaré bé del Madrid.

#17 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2009 - 11:18

avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu


La alusió que s'ha fet a Messi en aquest fil, es de quan jugava a 2B amb el filial.

I jo crec que tot jugador acceptaria pujar de categoria, i mes a un equip a 140 km de casa seva. El barça es va passar per la pedra l'acord que va firmar. El famos Pedrito que tant bo era i que ha acabat jugant a 2B no creus que preferiria haver acabat al Nastic o al Girona a 2A????


Otracosamariposa.
als que enteneu de legislació: quan un futbolista contracta per un equip, ven els seus drets com a jugador a l'equip a canvi d'un sou. llavors tal equip pot fer amb aquests drets el que vulgui (sempre que l'acord no tingui una clausula especifica que ho prohibeixi). Si el jugador es nega a ser cedit, no esta trencant el contracte?? i per tant se'l pot suspendre de feina i sou??

Si, pero el jugador com es lògic manifestarà la seva prioritat, i creus que el barça serà ruc d'enfrontar-se amb un jugador amb projecció de la seva cantera per fer-lo anar en un equip o un altre de mateixa categoria? El barça al fi i al cap mira els seus interessos, com es lògic, i cuida al màxim els seus jugadors joves. Molt d'intres tindria que tindre el barça per que anes a un club en concret com per obligar-lo. I segur que pedrito preferia haver jugat aquest any a 2na B i poder jugar minuts a primera i a la champions que estar tota la temporada a 2na A.

#18 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2009 - 12:26

avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu


La alusió que s'ha fet a Messi en aquest fil, es de quan jugava a 2B amb el filial.

I jo crec que tot jugador acceptaria pujar de categoria, i mes a un equip a 140 km de casa seva. El barça es va passar per la pedra l'acord que va firmar. El famos Pedrito que tant bo era i que ha acabat jugant a 2B no creus que preferiria haver acabat al Nastic o al Girona a 2A????


Otracosamariposa.
als que enteneu de legislació: quan un futbolista contracta per un equip, ven els seus drets com a jugador a l'equip a canvi d'un sou. llavors tal equip pot fer amb aquests drets el que vulgui (sempre que l'acord no tingui una clausula especifica que ho prohibeixi). Si el jugador es nega a ser cedit, no esta trencant el contracte?? i per tant se'l pot suspendre de feina i sou??

Si, pero el jugador com es lògic manifestarà la seva prioritat, i creus que el barça serà ruc d'enfrontar-se amb un jugador amb projecció de la seva cantera per fer-lo anar en un equip o un altre de mateixa categoria? El barça al fi i al cap mira els seus interessos, com es lògic, i cuida al màxim els seus jugadors joves. Molt d'intres tindria que tindre el barça per que anes a un club en concret com per obligar-lo. I segur que pedrito preferia haver jugat aquest any a 2na B i poder jugar minuts a primera i a la champions que estar tota la temporada a 2na A.


No cal que li donis explicacions, no ho entén perque està massa obsesionat amb deixar malament al Barça.

PD: He vist ja bastants post en contra del Barça al foro. Si es el foro del Lleida es parla del Lleida, perque si jo mateix hem fiqués a postear en contra del Madrid, com he dit abans s'armaría un pollo i estaríem sempre discutin.

#19 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2009 - 03:13

Esclat de la grada:
que he dit contra el barça en aquest post a part de que s'ha passat per la pedra un contracte firmat amb el lleida¿¿¿¿???? i això objectivament es veritat i ningu pot negar-ho.

Em penso que el que menys necessita el barça es que us defengueu dels atacs d'un humil seguidor del lleida, i antibarcelonista confés, ficant el madrid pel mig perque no hi pinta res. El problema no esta a tota la N-II sino a l'ultim tram (el que va de lleida a barcelona).

PD: no tinguis un atac de madriditis ara que el teu amiguet de la foto jugara al madrid.....

PDII: em penso que no t'has enterat de que va el fil del missatge (cito textualment: avere si ho deixem clar, cap jugador del barça que ara mateix es l'equip més mediàtic del món, vol anar al Lleida que es un equip humil, sense molta popularitat, i això s'ha d'entendre, jo crec que poca gent jugant al barça s'en aniría al Lleida. Per no dir ningu) el conveni que es va firmar parlava (i ho tractare en passat perque des que vam baixar a 2aB aquest conveni ja no val) de que els jugadors joves amb projeccio de futur, en comptes de anar a curtirse a qualsevol equip de merda de la resta de l'estat, anirien a l'equip de merda que més aprop queia de barcelona, o sigui el lleida... pero bueno tu a lo tuyo...

PDIII: jo tambe tinc moltes coses dolentes a dir del madrid. I si les coses s'enraonen correctament soc capaç d'entendre les coses.

O_K:
estic d'acord en lo que has dit. pero crec que un jugador jove s'ha de curtir abans de fer minuts a primera i a la champions, i si apunta maneres encara més; i crec que aixó es responsabilitat del club on juga. el cas que he posat per exemple nomes va jugar a principi de temporada amb el primer equip; "li van donar falses esperances.... i s'ha acabat pudrint a 2B"(metàfora). si en comptes d'aixo abans de la pretemporada i abans de jugar cap minut, l'envien una temporada a 2A jo crec que per la temporada que ve haguessin tingut un jugador bastant millor del que els hi haura sortit. mirat d'aquesta manera no penses com jo??

#20 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 julio 2009 - 03:42

Ara resultarà que Pedrito prefereix jugar a 2aA que participar en el triplet del Barça.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos