Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Watford jugarà a Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
108 respuestas en este tema

#81 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 26 julio 2009 - 11:26

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


les oficines estàn obertes matí i tarda, dilluns inclòs...
No hi ha excusa... xd!!
:wink:

Home, doncs que per exemple hi ha molta gent jove que tenim que recaudar durant l'estiu per poder treure el carnet.. i jo fins final de mes no podré.. aixi que o me colo o no hi podré anar (10 euros no els pago ni fart de vi). A la vegada que com han dit, les oficines sols estan obertes per mati.. i treballo.

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

si nomes es pot anar pel mati jo no em podre treure el carnet fins a l'octubre... xD

#82 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 26 julio 2009 - 11:32

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


les oficines estàn obertes matí i tarda, dilluns inclòs...
No hi ha excusa... xd!!
:wink:

Home, doncs que per exemple hi ha molta gent jove que tenim que recaudar durant l'estiu per poder treure el carnet.. i jo fins final de mes no podré.. aixi que o me colo o no hi podré anar (10 euros no els pago ni fart de vi). A la vegada que com han dit, les oficines sols estan obertes per mati.. i treballo.

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

si nomes es pot anar pel mati jo no em podre treure el carnet fins a l'octubre... xD



demà obren mati i tarda..

si truques done el num de conte del banc i te l´envien a casa per correu

#83 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2009 - 11:51

Bueno demá tots al camp d'esports... que no hi hagi 200 com contra balaguer...

#84 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2009 - 05:19

Se sap ja qui seran los Titulars?

#85 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 julio 2009 - 11:44

Tot el public estarà a tribuna, la resta del camp estarà tancada..

#86 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2009 - 01:15

Tot el public estarà a tribuna, la resta del camp estarà tancada..

tribuna val 10 euros tambe?

#87 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 julio 2009 - 01:19

Tot el public estarà a tribuna, la resta del camp estarà tancada..


Cagon la puta, jo que tenia pensat colarme per gol nord ! :/

#88 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2009 - 02:13

'Stage' sota la calor

El Watford, un club de la Segona divisió anglesa, culminarà demà una setmana de feina a la ciutat i avui s'enfrontarà en un amistós amb la UE Lleida (20.30)

Sacrifice és una de les cançons d'amor més conegudes de Sir Elton John, que a part de la música té una altra passió: el futbol. I aquesta passió el va portar a ser propietari del Watford, l'equip del seu cor, durant uns anys. Ara el club no és seu però l'excel·lent cantant continua ajudant-los. Justament sacrificar-se és el que han hagut de fer els membres de la primera plantilla del club i el seu cos tècnic. El repte era important, superar una setmana d'entrenaments a Lleida capital i en plena onada de calor. És clar que, això últim, no ho sabia ningú.

Així, els jugadors del Watford anglès tornaran demà a la seua localitat, d'uns 70.000 habitants i a uns 15 quilòmetres de Londres, havent-se convertit en els primers valents d'un equip professional de futbol que fa l'stage de pretemporada a Lleida capital. Què és el que els va portar aquí? Segons Jordi Torres, de l'empresa lleidatana Minnta Sports, la principal raó va ser que "teníem una sobrereserva d'equips que volien fer un stage de pretemporada aquesta setmana i la zona de la Costa Brava i altres d'habituals les teníem plenes".

Aquesta va ser la raó per oferir al Watford, equip que aquest any militarà a la Football League Championship anglesa, l'equivalent a la Segona A espanyola, la possibilitat lleidatana. "Abans de vindre, sabíem alguna cosa de Lleida", reconeix l'entrenador Malky Mackay, "m'havien dit que era una de les quatre províncies catalanes i que era famosa per la seua fruita fresca, factor que em va interessar molt, i pel bon vi, que també és un atractiu."


Visita prèvia

En un futbol com l'anglès, res no es deixa a la improvisació i va ser el mateix Mackay, que l'any passat era el segon entrenador, que va visitar Lleida durant el mes de març acompanyat per un dels fisioterapeutes. "Vaig vindre a comprovar-ho tot: l'hotel, els camps, les comunicacions i em va agradar. L'hotel és tranquil i acollidor i els camps d'entrenament també estan molt bé. A més, tot és molt a prop i ens podem desplaçar amb facilitat. Una altra de les raons d'acceptar va ser la proximitat amb l'aeroport de Barcelona i que el trajecte és curt". I afegeix: "Volia que els jugadors s'integressin en una nova cultura a més d'entrenar-se i em va semblar que Lleida, que és una ciutat petita i acollidora, era un bon lloc per fer-ho. A més, la gent és molt agradable i ens ha ajudat molt." I dit i fet. Durant la seua estada a Lleida els anglesos han adaptat els seus horaris als d'aquí: esmorzen a dos quarts de nou del matí, dinen a dos quartsde dos i sopen a partir de dos quarts de nou, cosa totalment impensable a la Gran Bretanya.

La seua jornada diària no difereix gran cosa de la de qualsevol altre equip que està de pretemporada. L'únic diferent és la calor que han hagut de suportar i que han combatut com han pogut; amb molta aigua i begudes isotòniques i aplicant-se protecció solar abans d'iniciar tots els entrenaments. "Sabíem que fa molta calor a Lleida però ja ens va bé perquè com que estem en el tram final de la pretemporada l'esforç físic que exigeixo als meus jugadors és molt alt", comenta Mackay. Els anglesos graduen la seua pretemporada de l'u al cinc, pel que fa a esforç físic, i ara estan en el nivell més alt.

Preparats per a la Lliga

"Si hem estat capaços d'aguantar tots aquests dies, crec que ja estem molt preparats per començar la temporada", afegeix Mackay.

Tot val per començar una Lliga en què l'equip ha hagut de fer una reestructuració important. El Watford, després de continus problemes interns, es va quedar l'any passat en les semifinals del play off d'ascens a la Premier al caure derrotat davant del Hull, que acabaria pujant a la màxima categoria. "És un nou començament per al Watford, jo sóc el primer entrenador, hi ha també un nou cos tècnic i de moment estem acoblant l'equip perquè aquest any hem incorporat jugadors joves al costat d'homes més veterans", explica Mackay.

Avui, contra el Lleida (20.30)

Les dobles sessions d'entrenament, sota l'asfixiant calor, han estat una constant: la matinal una mica més suau, d'hora i mitjana, i la vespertina de dos hores, o fins i tot més. Una disciplina que va variar divendres, dia del partit contra el Balaguer (1-1) i també ho farà avui, perquè s'enfronten al Lleida (20.30).

Això sí, el cap de setmana ha estat una mica més suau i ha inclòs una visita a Barcelona, dissabte, i la tarda lliure d'ahir, en la qual l'expedició es va desplaçar a la ciutat. La valoració de la seua estada a la capital del Segrià és molt positiva i davant de la pregunta de si tornaran l'any que ve, diu: "Estaríem encantats de tornar perquè la gent s'ha portat molt bé amb nosaltres i les instal·lacions són perfectes i tot ha estat magnífic. El que passa és que si tornem agrairíem que la calefacció la posessin a 25 graus i no a 35", afirma amb aquella ironia tan britànica.


http://www.segre.com...che=1&tx_ttnews[tt_news]=43518&tx_ttnews[backPid]=241&cHash=33f5a1d50f

#89 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 julio 2009 - 02:39

Tot el public estarà a tribuna, la resta del camp estarà tancada..

tribuna val 10 euros tambe?

Socis 5 euros
No socis 10

Tots a tribuna... :wink:

#90 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 julio 2009 - 03:29

No crec que hagi problema per anar al gol nord, l'ultim partit contra el Balaguer que vam jugar, havia la porta de tribuna que conectava amb el gol nord oberta.

#91 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 julio 2009 - 10:09

Final.


1-1 Golàs de Sellares.

Figuerola amb el 0-0 no ha convertit en gol un penalt fet a Sellares.

Destacar que aquest arbit ha tret més de 10 targetes a un partit de pre-tempoada, percert Sellares no ha acabat el partit.

Destaco a Becerra i Jerson.

#92 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2009 - 10:41

Final.


1-1 Golàs de Sellares.

Figuerola amb el 0-0 no ha convertit en gol un penalt fet a Sellares.

Destacar que aquest arbit ha tret més de 10 targetes a un partit de pre-tempoada, percert Sellares no ha acabat el partit.

Destaco a Becerra i Jerson.


El paio aquell no sap arbitrar, en un partit de pretemporada no ha de treure tantes tarjetes. Figuerola ha fallat el penal de la victòria. Jo com molta gent ens en cagat en tot. Igual que seguidor destaco a Becerra i Jerson, Adrià no s'ha vist molt encara que ho ha intentat.

Ara a esperar fins el 9 d'agost.

#93 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 julio 2009 - 10:51

Final.


1-1 Golàs de Sellares.

Figuerola amb el 0-0 no ha convertit en gol un penalt fet a Sellares.

Destacar que aquest arbit ha tret més de 10 targetes a un partit de pre-tempoada, percert Sellares no ha acabat el partit.

Destaco a Becerra i Jerson.


El paio aquell no sap arbitrar, en un partit de pretemporada no ha de treure tantes tarjetes. Figuerola ha fallat el penal de la victòria. Jo com molta gent ens en cagat en tot. Igual que seguidor destaco a Becerra i Jerson, Adrià no s'ha vist molt encara que ho ha intentat.

Ara a esperar fins el 9 d'agost.


Sempre es pot anar a veure algun altre partit de pretemporada per aqui aprop per no esperar fins el 9 d'agost :wink:

#94 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 julio 2009 - 10:59

Partit força entretingut amb la presencia de força seguidors anglesos amb excés de sol i cervesa.

i l'arbitre era deficient mental, un cec hauria arbitrat millor.

#95 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2009 - 11:20

Gran sellares!

#96 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 julio 2009 - 12:03

L'arbit del partit era el "archiconocido" Conejo, un arbit que destaca per la seva mania al Lleida en general.. i avui a sigut un partit mes. Aquesta temporada en un Lleida - Damm de juvenil divisió d'honor, va descomptar 7 minuts fins que la Damm va empatar a 1.. després, va xiular el final.. una mes al seu curriculum. Pero be, era el de menys.. en general el partit a estat be, i sobretot valorar que els nostres jugadors porten 4 dies de pretemporada, mentres que aquella gent ja estava en la recta final. El partit a Bossost, algú sap en quina hora es juga?

#97 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 28 julio 2009 - 12:22

L'arbit del partit era el "archiconocido" Conejo, un arbit que destaca per la seva mania al Lleida en general.. i avui a sigut un partit mes. Aquesta temporada en un Lleida - Damm de juvenil divisió d'honor, va descomptar 7 minuts fins que la Damm va empatar a 1.. després, va xiular el final.. una mes al seu curriculum. Pero be, era el de menys.. en general el partit a estat be, i sobretot valorar que els nostres jugadors porten 4 dies de pretemporada, mentres que aquella gent ja estava en la recta final. El partit a Bossost, algú sap en quina hora es juga?


Crec que es juga l'ultim dia, osigui diumenge, l'hora no la se.

#98 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 julio 2009 - 12:31

L'arbit del partit era el "archiconocido" Conejo, un arbit que destaca per la seva mania al Lleida en general.. i avui a sigut un partit mes. Aquesta temporada en un Lleida - Damm de juvenil divisió d'honor, va descomptar 7 minuts fins que la Damm va empatar a 1.. després, va xiular el final.. una mes al seu curriculum. Pero be, era el de menys.. en general el partit a estat be, i sobretot valorar que els nostres jugadors porten 4 dies de pretemporada, mentres que aquella gent ja estava en la recta final. El partit a Bossost, algú sap en quina hora es juga?


Crec que es juga l'ultim dia, osigui diumenge, l'hora no la se.

Que es juga diumenge ja ho se.. pero la cosa es saber l'hora, ja que depen de com, uns quants ens hi antansariam. Gràcies igualment.

#99 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 julio 2009 - 11:08

Partit interessant, poder veure equips de lligues extrangeres al camp no es veu cada dia.
Lo millor: becerra va fer un bon partit i sobretot destacà Galiano, per mi el millor del partit.
Lo pitjor: falta de ritme i posicionament de jugadors (com ara sellarés just al costat de Miki) però portem 4 dies i tot d'arreglarà.
Lo pitjor de tot fou l'arbitre.

#100 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 julio 2009 - 02:46

A mi a la primera part becerra em va agradar molt. I galiano va fer un partit molt complert. Per mi el millor va ser sellarés, es va mostrar sempre. I el pitjor, com tots vosaltres dieu, l'arbitre (vaya un!! a part de ser dolent crec que era l'únic que no es va enterar que era un partit de pretemporada)




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos