Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Watford jugarà a Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
108 respuestas en este tema

#61 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 julio 2009 - 12:23

Divendres 24 de Juliol a les 20:30:

Balaguer - Watfford al Camp d'esports.

Dilluns 27 de Juliol a les 20:30:

Lleida - Watfford al Camp d'esports.


SOCIS DEL LLEIDA 5 EUROS CADA PARTIT, 10 CADA PARTIT ELS NO SOCIS.

PD: Això es el que m'ha comentat la noia de l'oficina.


Bueno al final un 50% als socis, no esta mal. Encara que tindriem que entrar gratis.

#62 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 julio 2009 - 01:30

s'intentarà anar als dos..

#63 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 julio 2009 - 06:08

els no socis paguen 10 € cada partit... i el preu es a totes les zones el mateix?? mexplico, a tribuna normalment sempre es mes car, aqest cop no sera aixi?

si no pase res, anire a veure el lleida-watford... al lleida jugaran els titulars n?

#64 Miaka

Miaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2009 - 11:30

Sabeu si amb el carnet de l'any passat tambe em faran el descompte? Es que no tinc temps d'anar a renovarme el carnet

#65 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 julio 2009 - 12:00

Sabeu si amb el carnet de l'any passat tambe em faran el descompte? Es que no tinc temps d'anar a renovarme el carnet



Home.. no crec que t'en facin, ja que la nova campanya de socis ja ha començat xD

#66 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2009 - 03:55

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any

#67 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2009 - 07:56

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


La vida es dura...

Segurament unes hores abans del partit obriran les oficines. Vas al camp, et fas lo carnet de la temporada que comença i tot solucionat.

#68 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2009 - 10:18

El Balaguer juga avui contra el Watford al Camp d'Esports

20.30

El Balaguer de Lluís Elcacho, que va iniciar la pretemporada dilluns passat, afronta avui el primer amistós de l'estiu jugant contra el Watford al Camp d'Esports (20.30 hores), en el primer dels dos partits que l'equip anglès disputarà a Lleida, on està fent el seu stage. El segon serà dilluns davant del Lleida.

Carles Galiano, president del Balaguer, va animar ahir l'afició roja a assistir a l'estadi lleidatà. "És un partit que jugadors, cos tècnic i directiva afrontem amb il·lusió i pensem que per a l'afició, a més de veure en acció la nova plantilla, és una ocasió única de veure un amistós davant d'un equip anglès."

El tècnic del Balaguer, Lluís Elcacho, considera el partit com un entrenament exigent, ja que entén que no es podran extraure conclusions del resultat. "Ells estan treballant des de l'1 de juliol i nosaltres des de dilluns. Seria una bogeria fer lectures del resultat o del nivell de joc. Ens anirà bé pel que fa a càrrega de treball i per establir les bases del que ha de ser nostre joc defensiu, perquè ens crearan molts problemes." Lluís Elcacho va admetre que "en atac, tenint en compte quin és el nivell del Watford, crec que poca cosa podrem fer".

Les entrades per a aquest partit es poden adquirir a les oficines del Camp d'Esports i dos hores abans del partit a les taquilles. Les localitats tenen un preu de 10 euros, tot i que els socis del Balaguer i els joves de 14 a 18 anys en pagaran només 5.

http://www.segre.com...che=1&tx_ttnews[tt_news]=43283&tx_ttnews[backPid]=241&cHash=9eba5c41de

#69 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 julio 2009 - 11:57

http://www.watfordfc...1729498,00.html

Tot i que UE Lleida estigui mal escrit. Fa gràcia llegir "Camp d'Esports Lleida, Catalonia", jejeje...

#70 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 24 julio 2009 - 04:14

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


les oficines estàn obertes matí i tarda, dilluns inclòs...
No hi ha excusa... xd!!
:wink:

#71 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2009 - 04:15

en aqesta noticia de la web del watford segons entenc... es diu que el partit enfront el balaguer no es disputarà a Ivars d'Urgell... que te a veure Ivars?????

#72 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 julio 2009 - 05:04

en aqesta noticia de la web del watford segons entenc... es diu que el partit enfront el balaguer no es disputarà a Ivars d'Urgell... que te a veure Ivars?????


Perquè en principi es tenia que jugar allí, i ells ho van publicar a la seva pàgina web.

#73 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 julio 2009 - 10:08

Segons la web del Watford, han quedat 1-1.

Avere si nosaltres els guanyem :D

Per cert, algú que hagi anat al partit que fagi un resum del partit o digui alguna cosa interessant.

#74 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2009 - 10:46

Segons la web del Watford, han quedat 1-1.

Avere si nosaltres els guanyem :D

Per cert, algú que hagi anat al partit que fagi un resum del partit o digui alguna cosa interessant.


els hi fotrem una tundra.

#75 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 julio 2009 - 08:12

Ja queda menys per tornar a viure l'emoció del Lleida !!

#76 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 julio 2009 - 09:02

Segons la web del Watford, han quedat 1-1.

Avere si nosaltres els guanyem :D

Per cert, algú que hagi anat al partit que fagi un resum del partit o digui alguna cosa interessant.


els hi fotrem una tundra.


Una tundra com aquesta?

Posted Image

#77 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 26 julio 2009 - 09:09

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


les oficines estàn obertes matí i tarda, dilluns inclòs...
No hi ha excusa... xd!!
:wink:


El carnet sol el fan pel matí, yo hi vaig anar dilluns a les 6 i em van dir, ho sentim, sol se fan els carnets al mati, i llavors vaig teni que anar el dimarts al mati, aixi que no conteu els que tingueu el pensamen, de anar a renovar el carnet per la tarde :lol:

#78 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2009 - 09:17

Segons la web del Watford, han quedat 1-1.

Avere si nosaltres els guanyem :D

Per cert, algú que hagi anat al partit que fagi un resum del partit o digui alguna cosa interessant.


els hi fotrem una tundra.


Una tundra com aquesta?

Posted Image


Aixo es poc...

#79 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 julio 2009 - 10:46

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


les oficines estàn obertes matí i tarda, dilluns inclòs...
No hi ha excusa... xd!!
:wink:

Home, doncs que per exemple hi ha molta gent jove que tenim que recaudar durant l'estiu per poder treure el carnet.. i jo fins final de mes no podré.. aixi que o me colo o no hi podré anar (10 euros no els pago ni fart de vi). A la vegada que com han dit, les oficines sols estan obertes per mati.. i treballo.

#80 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 julio 2009 - 10:51

Doncs es una merda, ja que els que no poden nar al Camp D´ esports a renovar tindran que pagar 10 euros i jo soc 1 als que ja eren socis tindrien que pagar 5 euros ja que tenen opcio de Renovar aquet any


les oficines estàn obertes matí i tarda, dilluns inclòs...
No hi ha excusa... xd!!
:wink:

Home, doncs que per exemple hi ha molta gent jove que tenim que recaudar durant l'estiu per poder treure el carnet.. i jo fins final de mes no podré.. aixi que o me colo o no hi podré anar (10 euros no els pago ni fart de vi). A la vegada que com han dit, les oficines sols estan obertes per mati.. i treballo.


Hem sembla haver llegit que desde els 14 fins 21 o universitaris, pagaven 5 euros, però tampoc hem fagis gaire cas.

I sino truqueu demà al club i ja esta xd




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos