Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fitxatges, renovacions i rumors. 09/10


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#61 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2009 - 10:23

De moment Miki lo més segur és que se'n vagi. osigui que de moment lo de mantenir el bloc a la merda!!!!!!!!! Com era d'esperar. he dit de moment eh! Osigui que ningú se'm tiri a sobre.

#62 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 junio 2009 - 10:55

L'Iban Parra havia demanat una excedència d'un any al seu treball per venir al Lleida no? Potser és aquest el motiu pel qual l'Emili Vicente diu que segurament sigui baixa.

No es que m'agradi gaire, al Camp d'Esports no ha demostrat molt com al davanter golejador que se'l suposa (segurament perquè a Balaguer l'equip treballava més per amb ell), però és intel·ligent dins del camp, pressiona, fa feina bruta, i si algo m'agrada molt d'ell es que sap crear espais que poden aprofitar i aprofiten l'altre punta i els migcampistes que s'incorporen a l'atac.

Estaria bé retenir-lo però fitxant un davanter golejador de garanties. Ja se que és molt fàcil de dir però molt difícil de trobar, i més amb la nostra situació econòmica, totalment precària.

jo crec que hauriem de fitxar un davanter totalment diferent a parra o sellares. ells son alts, fots, lluitadors, van be de cap... ara ens fa falta un tio baixet, tecnic, rapid i d'aquestos que no paren de tocar els collons.

#63 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 06 junio 2009 - 01:56

De moment Miki lo més segur és que se'n vagi. osigui que de moment lo de mantenir el bloc a la merda!!!!!!!!! Com era d'esperar. he dit de moment eh! Osigui que ningú se'm tiri a sobre.



Quina és la teva font per dir això? T'ha comentat personalment que refusa l'oferta de renovació? Esperem que amb el que li hem ofert al Mikel Álvaro per renovar, poguem renovar o fitxar algun altre jugador més, que si no, quin follón jugar sol amb 1 tio al camp!

Ja està, ja està, és que estic preocupat :D :roll:

#64 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 06 junio 2009 - 01:04

Interessa Puigdollers del Gavà.

#65 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 06 junio 2009 - 01:04

Marxa Galán al filial de l'Espanyol.

#66 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 06 junio 2009 - 01:05

Dani Marín renovarà una temporada més.

#67 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2009 - 03:02

De moment Miki lo més segur és que se'n vagi. osigui que de moment lo de mantenir el bloc a la merda!!!!!!!!!


Podries definir la paraula bloc? (q no és el mateix q blog).

#68 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2009 - 09:08

Doncs mantenir a gran part dels jugadors que han jugat la temporada passada i de moment no s'està aconseguint.

#69 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 junio 2009 - 09:24

Doncs mantenir a gran part dels jugadors que han jugat la temporada passada i de moment no s'està aconseguint.


Quantes baixes confirmades hi ha?

#70 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2009 - 09:27

Ermengol, Galàn i segurament Parra. Com és que els jugadors que els hi han dit que conten amb ells, n odiuen res en tant de temps?
Que ja han passat moltes setmanes eh per poder respondre! Això em fa por.

#71 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 junio 2009 - 09:30

Galán era una baixa esperable, i una fitxa alta que ens estalviem. Ermengol no era una peça bàsica de l'equip, i Parra encara no és baixa segura, tot i que en prioncipi ja se sabia que l'excedència era per una temporada.

No es pot dir que no mantenim el bloc perquè a 6 de juny (quan alguns equips encara no han acabat la temporada), no tinguem les renovacions confirmades.

#72 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2009 - 10:15

el galan era de esperar

#73 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 08 junio 2009 - 10:04

Segons informa el segre, el lleidatà adrià del monzón serà el pròxim en venir. Però a l'agost ja es va dir que quan acabes el contracte l'incorporarien per aquesta temporada. Ja va fer la pretemporada amb el lleida l'any passat

#74 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 08 junio 2009 - 05:17

Diuen que el Sabadell vol a Jaume Delgado i Miki.

#75 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 junio 2009 - 05:44

el miki el va fitxar el lleida provinen del sabadell. comque no crec que hi torni... i pel que fa al jaume delgado, que cal recordar que es de barcelona, jugaria prop de casa, comque podria anar-hi.... esperem que no i que els dos firmin la renovacio!!!

#76 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 junio 2009 - 06:03

al Miki li van dir de tot quan vam anar a Sabadell xD no crec que tingui gaires ganes de tornar, ademes, personalment es un pas enrere anar al Sabadell un cop estas a un club trampoli com el Lleida, on la majoria de jugadors que marxen ho fan per anar a rivals de mes entitat o superior categoria.

#77 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2009 - 07:55

Diuen que el Sabadell vol a Jaume Delgado i Miki.


Segons el Segre, Jaume renovarà la pròxima setmana si no li surt una oferta de Segona A.

#78 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2009 - 08:31

Diuen que el Sabadell vol a Jaume Delgado i Miki.


Segons el Segre, Jaume renovarà la pròxima setmana si no li surt una oferta de Segona A.


Doncs em sembla que ja el podem confirmar com a renovat :lol: :lol: :lol:

#79 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2009 - 06:48

Esperem que no en rebi cap!

#80 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2009 - 09:54

al Miki li van dir de tot quan vam anar a Sabadell xD no crec que tingui gaires ganes de tornar, ademes, personalment es un pas enrere anar al Sabadell un cop estas a un club trampoli com el Lleida, on la majoria de jugadors que marxen ho fan per anar a rivals de mes entitat o superior categoria.




Ja ho pots ben dir!!!!!!!!!!A la meva zona que tothom era del Sabadell menys jo, també li van dir de tot. Pero ja ho he dit en un altre post. A mi el Sabadell mai m'ha caigut bé, pero mai s'ha de jugar amb els sentiments de 1 afició. Li han robat calarament el partit al Sabadell a Irún. I ens passa això a nosaltres, estic segur que ens agradaría que ens recolzessin.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos