Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fitxatges, renovacions i rumors. 09/10


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#21 pivotixavi

pivotixavi

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2009 - 06:31

Ah, esclar, no ho habia entes... :lol: :lol:

Si, ja sabem que es parla de Miki Roqué, i si voleu que us digui la veritat, els resultats de la temporada que ve nose si seràn els mateixos d'aquesta, però desde el meu punt de vista, tindrem millor plantilla si s'aconsegueixen els fixatges com el de Miki Roqué i les renovacions dels jugadors clau d'aquesta temporada.

#22 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 mayo 2009 - 07:17

Interessa Angel porter del Reus.

Ha jugat tmb en el Villareal B i Gandia

Font: La Manyana 28/05

#23 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2009 - 11:21

]Interessa Angel porter del Reus.


M'acaba de dir l'enricbcn q creu q el Lleida "hechará al resto" per poder contractar akest porter. O sigui q l'any q ve akest noi ja pot parar pilotes xq jugarà sol.

#24 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2009 - 02:16

Bona noticia, esperem que el Lleida fotin a la resta per poder fichar al Miki :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Q vols dir? Q el Lleida fotra a tots a fora per renovar al Miki??? Pero no volein fer el mateix amb el Mikel Alvaro?? XDXD



Mikel Alvaro no ha renovat, per aixo no hecharán al resto. Setciencies.

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 mayo 2009 - 04:36

]Interessa Angel porter del Reus.


M'acaba de dir l'enricbcn q creu q el Lleida "hechará al resto" per poder contractar <font color=red>aquest</font> porter. O sigui q l'any q ve <font color=red>aquest</font> noi ja pot parar pilotes xq jugarà sol.


Aixo que vol dir? que fitxarem al Angel i fotrem fora a les 2 plantilles fitxades anteriorment? o com? doncs si que cobra aquest Angel.. xq si hem de fotre fora a 44 jugadors acabats de fitxar..

#26 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 mayo 2009 - 11:47

Bona noticia, esperem que el Lleida fotin a la resta per poder fichar al Miki :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Q vols dir? Q el Lleida fotra a tots a fora per renovar al Miki??? Pero no volein fer el mateix amb el Mikel Alvaro?? XDXD



Mikel Alvaro no ha renovat, per aixo no hecharán al resto. Setciencies.


Encara no t'ha quedat clara la diferència entre "Echar el resto" i "Echar al resto" (que no Hechar...)?

#27 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2009 - 12:39

Bona noticia, esperem que el Lleida fotin a la resta per poder fichar al Miki :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Q vols dir? Q el Lleida fotra a tots a fora per renovar al Miki??? Pero no volein fer el mateix amb el Mikel Alvaro?? XDXD



Mikel Alvaro no ha renovat, per aixo no hecharán al resto. Setciencies.


Encara no t'ha quedat clara la diferència entre "Echar el resto" i "Echar al resto" (que no Hechar...)?


Barrio sesamo, hoy vamos a ver la diferencia entre cerca i lejoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssss 8O

#28 pivotixavi

pivotixavi

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2009 - 02:17

El Lleida a oferit la renovació a David Giménez per a 2 anys, la setmana que ve s'acabarà de tancar l'acord.

S'ha ofert la renovació per a 1 any més Dani Marin.

El president va negociar ahir amb el representant de dos jugadors més, Jaume Delgado i Micki, la predisposició dels quals per renovar és total, de manera que, si no hi ha problemes d'última hora, tots dos també renovaran la setmana que ve.

El club està a l'espera de resposta de les ofertes presentades a I.Casado, Sellarés, M.Alvaro i Moya.

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2009 - 02:28

Poc a poc i na fent la setmana que be avere si cau la columna del mitg del camp la renovació.

I de urrea que en sabeu renovara?

#30 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2009 - 02:29

]Interessa Angel porter del Reus.


M'acaba de dir l'enricbcn q creu q el Lleida "hechará al resto" per poder contractar <font color=red>aquest</font> porter. O sigui q l'any q ve <font color=red>aquest</font> noi ja pot parar pilotes xq jugarà sol.


Aixo que vol dir? que fitxarem al Angel i fotrem fora a les 2 plantilles fitxades anteriorment? o com? doncs si que cobra aquest Angel.. xq si hem de fotre fora a 44 jugadors acabats de fitxar..



Enric et demano q explikes akest tema urgentment xq estàs creant una gran confusió entre l'afició lleidatana.

#31 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 mayo 2009 - 07:40

El Lleida a oferit la renovació a David Giménez per a 2 anys, la setmana que ve s'acabarà de tancar l'acord.

S'ha ofert la renovació per a 1 any més Dani Marin.

El president va negociar ahir amb el representant de dos jugadors més, Jaume Delgado i Micki, la predisposició dels quals per renovar és total, de manera que, si no hi ha problemes d'última hora, tots dos també renovaran la setmana que ve.

El club està a l'espera de resposta de les ofertes presentades a I.Casado, Sellarés, M.Alvaro i Moya.


M'agrada, jeje. I en sellarés, a mi m'encantaria que renoves.
A veure si tenim bones noticies...

#32 pivotixavi

pivotixavi

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 12:21

Jo desde el meu punt de vista el Lleida hauria de complementar la davantera amb jugadors amb molt de gol que crec que es l'unic que li a faltat en ocasions aquesta temporada. Perque del Parra que s'en sap? nomes tenia 1 any de contracte...i no s'ha sentit parlar res. M'encantaria fitxar el davanter del Barça B Benja crec que es deia, le vist jugar i m'ha encantat, o sino goran Maric també, però aquest segur que cobra bé...

Recordo que el Benja aquest va ser fitxat d'un 3a.

#33 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 10:40

des de luego... que sen sap del parra??

em poso al costat del pivotixavi, lunic que ens a faltat aqesta temporada a sigut un davanter centre amb movilitat i gol... a veure si de cara a la temporada vinent sen pot fitxar algun que reuneixi aqestes caracteristiques, ja que per tindre un pivot alli dalt ja tenim al sellares

#34 pivotixavi

pivotixavi

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 07:51

El Betis a baixat a 2na divisió, ara si que no fitxarem al Miki Roqué, el Betis el fitxarà per a 2na. Espero anar equivocat...

#35 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 08:23

I que he d'entendre GTS? Ja he dit que el dia que el Lleida renovi a la majoría de la plantilla, demanaré disculpes a tothom.


I a veure si em dius d'una vegada que és que entens tú o pareu de dir BARRIO SESAMO JODER!!!!!!!! :twisted: Sempre heu de fotre merdre ostia!!!!!!!!

#36 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:36

I que he d'entendre GTS? Ja he dit que el dia que el Lleida renovi a la majoría de la plantilla, demanaré disculpes a tothom.


I a veure si em dius d'una vegada que és que entens tú o pareu de dir BARRIO SESAMO JODER!!!!!!!! :twisted: Sempre heu de fotre merdre ostia!!!!!!!!



tira't al canal

#37 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:37

I que he d'entendre GTS? Ja he dit que el dia que el Lleida renovi a la majoría de la plantilla, demanaré disculpes a tothom.


I a veure si em dius d'una vegada que és que entens tú o pareu de dir BARRIO SESAMO JODER!!!!!!!! :twisted: Sempre heu de fotre merdre ostia!!!!!!!!



tira't al canal



Quin canal? Al Canal d'Urgell?

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:41

I que he d'entendre GTS? Ja he dit que el dia que el Lleida renovi a la majoría de la plantilla, demanaré disculpes a tothom.


I a veure si em dius d'una vegada que és que entens tú o pareu de dir BARRIO SESAMO JODER!!!!!!!! :twisted: Sempre heu de fotre merdre ostia!!!!!!!!



tira't al canal



Quin canal? Al Canal d'Urgell?


no, aqui som més del de Serós.

#39 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 10:40

aveure enric, xato, echar el resto vol di k faran tot lo possible per retenir al mikel alvaro al lleida....xo no k faran fora a tots els jugadors pa k jugi ell solet kontra el mon 8O 8O 8O 8O 8O

#40 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2009 - 07:30

aveure enric, xato, echar el resto vol di <font color=red>que</font> faran tot lo possible per retenir al mikel alvaro al lleida....<font color=red>pero</font> no <font color=red>que</font> faran fora a tots els jugadors pa <font color=red>que</font> jugi ell solet kontra el mon 8O 8O 8O 8O 8O


Si ja li hem explicat tot el foro, però ell erre que erre amb que si faran fora tota la plantilla.... Mikel Alvaro contra el mundo xdxdxd, d'altra banda se li facilitara la feina a Emili vicente ,alineacio pel partit ?¿?¿ Mikel Alvaro i no hase falta disir nada mas




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos