Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bruno Saltor al Barça?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
151 respuestas en este tema

#141 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 julio 2009 - 04:10

Jo dic lo mateix que el cucurrutxu, el Bruno no va fer gaire bé les coses al Lleida la temporada del descens i molts gols venien per errades seves....menys mal que no només jo em vaig quedar amb aquest detall.


som molts els que veiem a bruno com un jugador mediocre.... pero tambe n'hi ha molts que el veuen com un dels millors laterals del mon (aixo no ho ha dit ningu, pero si diuen que que es apte per jugar a un equip q aspira a guanyar la lliga mes competitiva del mon.... aquesta es la conclusio que puc traure......)

jo podria dir, i se que no m'equivocaria, que mig equip de la temporada passada podria estar jugant a primera i no desentonarien, tal i com ha fet bruno a l'almeria.

mireu si el voleu comparar amb el millor lateral de la historia (...que aquest si que va passar per lleida i no ens el vam quedar per no donar la talla... sisi per fer 1,68m...) alla vosaltres....

...crec que el tema ya esta mes que saturat...

#142 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 julio 2009 - 04:38

mireu si el voleu comparar amb el millor lateral de la historia (...que aquest si que va passar per lleida i no ens el vam quedar per no donar la talla... sisi per fer 1,68m...) alla vosaltres....


de qui parles?

#143 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 julio 2009 - 04:57

de roberto rata :wink:

#144 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2009 - 12:20

Jo dic lo mateix que el cucurrutxu, el Bruno no va fer gaire bé les coses al Lleida la temporada del descens i molts gols venien per errades seves....menys mal que no només jo em vaig quedar amb aquest detall.


som molts els que veiem a bruno com un jugador mediocre.... pero tambe n'hi ha molts que el veuen com un dels millors laterals del mon (aixo no ho ha dit ningu, pero si diuen que que es apte per jugar a un equip q aspira a guanyar la lliga mes competitiva del mon.... aquesta es la conclusio que puc traure......)

jo podria dir, i se que no m'equivocaria, que mig equip de la temporada passada podria estar jugant a primera i no desentonarien, tal i com ha fet bruno a l'almeria.

mireu si el voleu comparar amb el millor lateral de la historia (...que aquest si que va passar per lleida i no ens el vam quedar per no donar la talla... sisi per fer 1,68m...) alla vosaltres....

...crec que el tema ya esta mes que saturat...

Noi creus en serio que bruno jugarà molts partits de Titular a Mestalla?
O creus enserio?
Per favor quines inocentades s'han de llegir, jugarà com Jorquera al FCB quan juguin la Copa Catalunya ell ho farà per la copa de la Comunitat Valenciana...
Encara que l'Emery el faci jugar a la lliga qui mana a Mestalla és l'afició i el Cucu coneix molts seguidors del València i les referències meues no agraden gaire....

#145 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 01:08

Jo dic lo mateix que el cucurrutxu, el Bruno no va fer gaire bé les coses al Lleida la temporada del descens i molts gols venien per errades seves....menys mal que no només jo em vaig quedar amb aquest detall.


som molts els que veiem a bruno com un jugador mediocre.... pero tambe n'hi ha molts que el veuen com un dels millors laterals del mon (aixo no ho ha dit ningu, pero si diuen que que es apte per jugar a un equip q aspira a guanyar la lliga mes competitiva del mon.... aquesta es la conclusio que puc traure......)

jo podria dir, i se que no m'equivocaria, que mig equip de la temporada passada podria estar jugant a primera i no desentonarien, tal i com ha fet bruno a l'almeria.

mireu si el voleu comparar amb el millor lateral de la historia (...que aquest si que va passar per lleida i no ens el vam quedar per no donar la talla... sisi per fer 1,68m...) alla vosaltres....

...crec que el tema ya esta mes que saturat...

Noi creus en serio que bruno jugarà molts partits de Titular a Mestalla?
O creus enserio?
Per favor quines inocentades s'han de llegir, jugarà com Jorquera al FCB quan juguin la Copa Catalunya ell ho farà per la copa de la Comunitat Valenciana...
Encara que l'Emery el faci jugar a la lliga qui mana a Mestalla és l'afició i el Cucu coneix molts seguidors del València i les referències meues no agraden gaire....


tu saps llegir???

#146 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 11:36

Aquet es el post mas largo del mundo xD

#147 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 04:58

tu saps llegir???

No, no en sé, ves per on mira si en sé poc, que tu te'ls llegeixes tots, i deu de ser una merda el que escric però ves per on, a tu et deu agradar perquè noi no sé llegir però dec saber respondre no creus, perquè per passar-t'hi tanta estona llegint-los????? :lol: :lol: :lol: :lol:

#148 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 09:17


tu saps llegir???

No, no en sé, ves per on mira si en sé poc, que tu te'ls llegeixes tots, i deu de ser una merda el que escric però ves per on, a tu et deu agradar perquè noi no sé llegir però dec saber respondre no creus, perquè per passar-t'hi tanta estona llegint-los????? :lol: :lol: :lol: :lol:


vaia lioo 8O

#149 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2009 - 12:27


tu saps llegir???

No, no en sé, ves per on mira si en sé poc, que tu te'ls llegeixes tots, i deu de ser una merda el que escric però ves per on, a tu et deu agradar perquè noi no sé llegir però dec saber respondre no creus, perquè per passar-t'hi tanta estona llegint-los????? :lol: :lol: :lol: :lol:


no entenc el que m'intentes dir.

el meu post venia a dir que bruno es un patata i que no jugara cap minut, eh, pero si tu has entes que jo deia que jugaria de titular i tots els minuts de la lliga.... alla tu.

si sabessis respondre no fikaries en la meva boca coses totalment contraries a les que he dit :lol: :lol:


som molts els que veiem a bruno com un jugador mediocre.... pero tambe n'hi ha molts que el veuen com un dels millors laterals del mon (aixo no ho ha dit ningu, pero si diuen que que es apte per jugar a un equip q aspira a guanyar la lliga mes competitiva del mon.... aquesta es la conclusio que puc traure......)



#150 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2009 - 12:45

sk jo no el veig com un jugador mediocre...
Jo vaig jugar durant temps de defensa dret i més que mediocre no entenc que hi fot jugant a futbol que és diferent i més en la defensa.
Si jugués on estava el Gabriel Garcia, aquell jugador del FCB que repartia llenya al mig del camp que va anar amb l'oleguer al Ajax- pos encara però de defensa dret no ho entenc...
Clar que pot ser al valenciacf el reconverteixen en Davanter centre amb Villa, jajajaja poder sí que seria bo de davanter, ja que sap marcar molts gols, ja ho va demostrar al Lleida moltes vegades encara que els fotés en propia...

#151 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 agosto 2009 - 10:16

Doncs jo sóc dels que penso que Bruno jugarà. Potser no és més bo el Bruno que el Miguel?

#152 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2009 - 10:04

jo també soc un dels que creu que Bruno es guanyarà la titularitat o acas van pensar tots que Piquè es guanyaria la titularitat d'aquesta manera?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos