Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bruno Saltor al Barça?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
151 respuestas en este tema

#101 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 junio 2009 - 08:55

Per l'esquerra que portin al CAPDEVILA, català amb experiència i gran persona !

#102 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2009 - 01:19

Com se nota la Crisi i més a mestalla.
No en tenen prou de mirar un camp Nou per vendre Mestalla.
Ara a part d'intentar vendre a David Silva i al Guaje Villa, per saldar l'econòmia del club, tb com és evident han de fitxar algu per suplir les baixes que hi deurà d'haver.
Ara això ha fet que jugadors com Miguel, defensa dret tingui pràcticament asegurada la plaça a l'onze inicial, ja que el seu suplent i és suplent però segur si s'acaba fitxant és el nostre amic Bruno Saltor.
En comptes d'anar al REAL BETIS BALONPIÉ, ha intentar-lo tornar a pujar a Primera per demostrar que jo estava equivocat i és més bo del que em pensava, ara va i fitxa pel VALENCIA CF, que si, ja el coneix Unai Emery, però també sabem de sobra que jugarà quan Miguel estigui de baixa, lesionat o tingui grogues, això sempre i quan no se l'hi adelanti ningú del Mestalla o filial Ché.
Jajajajajaja, ara veurem al Bruno a primera i al banquillo....
Quin gran any!!!

#103 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2009 - 05:31

Per l'esquerra que portin al CAPDEVILA, català amb experiència i gran persona !


El capdevila a la selecio ja ha fet dos grans assistencies de gol

#104 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2009 - 05:44

Per l'esquerra que portin al CAPDEVILA, català amb experiència i gran persona !


El capdevila a la selecio ja ha fet dos grans assistencies de gol


es un gran jugador, pero que tinc que dir jo.el conec desde abans de jugar al tarrega. quan tenia 16 anys. qui tenia que dir que ara estaria al maxim nivell. llastima la seva edat sino si que fitxaria per el barça o madrid o altres grans equips.

#105 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2009 - 08:29

Per l'esquerra que portin al CAPDEVILA, català amb experiència i gran persona !


El capdevila a la selecio ja ha fet dos grans assistencies de gol


es un gran jugador, pero que tinc que dir jo.el conec desde abans de jugar al tarrega. quan tenia 16 anys. qui tenia que dir que ara estaria al maxim nivell. llastima la seva edat sino si que fitxaria per el barça o madrid o altres grans equips.


pel far$a segu q no xDDDD

PD:li queden molts quilometres a aquest home

#106 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2009 - 10:40

Home té 30 anys, encara li queden uns anys, però hi ha un rumor de que el Barça vol fitxar a un delanter rus de nom llarguisim de 2 metres, i apart, una altre rus de lateral esquerra. Jo veig als rusos una mica bastant lents per al joc del Barça.

#107 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2009 - 12:48

el capdevila tingues 4 anys menos i podria jugar perfectamen amb un gran equip

#108 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 21 junio 2009 - 09:52

Com se nota la Crisi i més a mestalla.
No en tenen prou de mirar un camp Nou per vendre Mestalla.
Ara a part d'intentar vendre a David Silva i al Guaje Villa, per saldar l'econòmia del club, <font color=red>tambe</font> com és evident han de fitxar algu per suplir les baixes que hi deurà d'haver.
Ara això ha fet que jugadors com Miguel, defensa dret tingui pràcticament asegurada la plaça a l'onze inicial, ja que el seu suplent i és suplent però segur si s'acaba fitxant és el nostre amic Bruno Saltor.
En comptes d'anar al REAL BETIS BALONPIÉ, ha intentar-lo tornar a pujar a Primera per demostrar que jo estava equivocat i és més bo del que em pensava, ara va i fitxa pel VALENCIA CF, que si, ja el coneix Unai Emery, però també sabem de sobra que jugarà quan Miguel estigui de baixa, lesionat o tingui grogues, això sempre i quan no se l'hi adelanti ningú del Mestalla o filial Ché.
Jajajajajaja, ara veurem al Bruno a primera i al banquillo....
Quin gran any!!!


El Valencia CF no compta amb Miguel per la temporada que ve!! a veure si ens informem abans de xerrar i criticar!! que sembles de la premsa rosa sempre fent mal inventant el que no és!! per mi aquests de la premsa rosa són pallassos.

#109 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2009 - 10:02

Pos noi, per molt que no t'agradi i és la prensa rosa.
A més com saps que un dia no et veurem a tu fent de paparazzi darrera la yola delberrocal.
No en pots dir mai d'aquesta no en beuré ni aquesta feina és una merda.
Per lo demés tens raó, en part no ho sabia lo de Miguel

#110 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 junio 2009 - 03:58

El defensa Bruno Salto fichará por el Valencia para las próximas tres temporadas, según confirmó su agente tras reunirse con los dirigentes blanquinegros, y llegará para reforzar el lateral derecho después de que en las últimas campañas Miguel no haya tenido competencia.

Bruno Saltor Grau nació el 1 de octubre de 1980 en El Masnou, Barcelona, y comenzó su carrera profesional en el Espanyol, club en el que empezó en categoría juvenil y en el que pasó por el filial e incluso por el primer equipo.

De hecho, en la temporada 00-01, Bruno jugó en el filial del Espanyol en Segunda División B, al igual que en la campaña 01-02. En esta temporada debutó con el primer equipo del Espanyol en un partido disputado en Montjuic ante el Rayo Vallecano, con resultado de 3-1. En esta misma temporada fue cedido al Gimnàstic de Tarragona, en Segunda División, donde disputó 14 partidos.

En la campaña 02-03 volvió al filial del Espanyol y en la temporada 03-04 fichó por el Lleida, también en Segunda División B. Bruno, titular indiscutible en la banda derecha del equipo leridano, contribuyó a que su equipo ascendiese a la Segunda División.

En el Lleida jugó dos temporadas más, la 04-05 y la 05-06, donde juega prácticamente todos los partidos. Su buen papel en Segunda División hace que Unai Emery, por entonces entrenador del Almería, se fije en él, por lo que fichó por el club almeriense para la campaña 06-07.

De total confianza para Emery
Bruno también se hizo desde el principio con la banda derecha del equipo andaluz y disputó 36 partidos a las órdenes de Emery. El Almería consiguió el ascenso a Primera División y Bruno convenció al propio Emery para ser el lateral derecho titular de un equipo de la máxima categoría nacional. En el Almería, en su primer año en Primera División, Bruno jugó 34 partidos de Liga.

Esta última campaña Bruno repitió los mismos partidos, un total de 34, en los que acumuló 2.988 minutos. Antes de finalizar la temporada Bruno se comprometió con una empresa del máximo accionista del Betis, Manuel Ruiz de Lopera, para jugar en el equipo sevillano en la campaña 09-10. Sin embargo, el descenso del club verdiblanco liberó al jugador, que ha tenido ofertas incluso del FC Barcelona.

Finalmente, Bruno decidió fichar por el Valencia, equipo entrenado por su valedor, Unai Emery. El catalán se convierte en el tercer fichaje del Valencia para la próxima campaña después de las contrataciones del central Dealbert y del lateral izquierdo Jeremy Mathieu.

http://www.marca.com...1245671446.html

#111 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2009 - 06:48

no u acabare d'entendre mai... en mols llocs es troba que el futbolista es del masnou i no se que te que veure el masnou amb mora d'ebre, que es el lloc on va néixer el bruno.. algu m'ho pot explicar??

#112 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2009 - 09:24

no u acabare d'entendre mai... en mols llocs es troba que el futbolista es del masnou i no se que te que veure el masnou amb mora d'ebre, que es el lloc on va néixer el bruno.. algu m'ho pot explicar??


Aquest vell home t'ho respondrà molt amablement...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GpSiUxiX1DA&hl=es&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GpSiUxiX1DA&hl=es&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#113 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 junio 2009 - 10:20

gran video! i a mes de la terra! xD

#114 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2009 - 10:54

El pelegrí pelegrí és un autèntic lleidatà!
El bruno ja veurem que fa al Valenciacf, jo tinc els meus dubtes....
No entenc que fitxin aquest i no fotin una ofertasa a l'Almeria per Crusat....

#115 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2009 - 11:21

de veritat encara no entenc els vostres comentaris sobre el fitxatge de bruno pel valencia. aqui va donar un gran nivell, a lalmeria tambe lha donat (a 2a i a 1a), i ara sen va al valencia, uns dels 6 equips mes forts de la lliga espanyola, i encara posem en dubte el seu nivell!!!!!

pero ens pensem que els de lalmeria van ser tontos al fitxarlo i ferlo jugar???? i tambe ens pensem que el valencia no ha valorat el seu fitxatge o el dalgu altre al seu lloc???


a vegades sembla que la gent daquest foro vulgui saber mes que tots els professionals que viuen daquest mon.


Res mes a dir, Bruno va ser un molt bon jugador al nostre equip i un gran professional, i sesta demostrant que vam ser afortunats de poder disfrutar del joc dun home que lany que ve jugara competicions internacionals. Molta sort Bruno

#116 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 junio 2009 - 05:17

Home té 30 anys, encara li queden uns anys, però hi ha un rumor de que el Barça vol fitxar a un delanter rus de nom llarguisim de 2 metres, i apart, una altre rus de lateral esquerra. Jo veig als rusos una mica bastant lents per al joc del Barça.


Pavyluchenko?

#117 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 junio 2009 - 10:51

No entenc que fitxin aquest i no fotin una ofertasa a l'Almeria per Crusat....

Home, doncs per que si el València busca un lateral dret.. doncs nose, pero jo al Crusat defensant no el vec!! I fitxar el Crusat tenim a jugador com Mata, Silva o Villa.. doncs la veritat.

#118 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 junio 2009 - 11:39

No entenc que fitxin aquest i no fotin una ofertasa a l'Almeria per Crusat....

Home, doncs per que si el València busca un lateral dret.. doncs nose, pero jo al Crusat defensant no el vec!! I fitxar el Crusat tenim a jugador com Mata, Silva o Villa.. doncs la veritat.


Pues el crusat li done 40 patades al silva aquet de merd4.

#119 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2009 - 05:41

No entenc que fitxin aquest i no fotin una ofertasa a l'Almeria per Crusat....

Home, doncs per que si el València busca un lateral dret.. doncs nose, pero jo al Crusat defensant no el vec!! I fitxar el Crusat tenim a jugador com Mata, Silva o Villa.. doncs la veritat.


Pues el crusat li done 40 patades al silva aquet de merd4.


siguem raonables, pero Silva té molta tècnica, és molt ràpid i té molta calitat, jo prefereixo a Silva que a Crusat, encara que Crusat sigui molt bon jugador

#120 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2009 - 09:25

Vicente només dibla i moltes les perd.
Mata igual que Vicente però ràpid com Crusat, nanai de la Xina.
Silva, sí però ves...
El Guaje ja veurem si l'any vinent contínua a Mestalla...
Per cert tots aquests companys de Bruno Saltor..., com a canviat el futbol, avans els grans jugadors com Javi Moreno a primera i els no gaire bons com molts a segona i els dolents a tercera. Ara passa al revés en alguns cassos...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos