Ir al contenido


Foto
- - - - -

Hem acabat la primera volta invictes a casa.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#21 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 diciembre 2008 - 05:09

Passarem els nadals en llocs de playoff, encara que lo important sigui com acabem a la jornada 38, jo estic supercontent de passar els nadals en aquesta posició. I lo que vingui després ja vindrà...
Però jo penso que si passat 18 jornades estem on estem es que podem lluitar per estar a dalt(que ja no són 5 jornades)...encara que també penso que lo prioritari es assolir la permanencia. Però vist lo vist només el villarreal ens ha passat per sobre, a més tenim una bona defensa, i uns jugadors que ho donen tot. Ens falta contundencia a dalt però tot plegat fa que siguem un equip amb aspiracions. Estic d'acord en que al començar la temporada ens marquessim la permanencia com objectiu però ara que pràcticament portem una volta i estem on estem i hem vist el potencial de tots els equips,crec que hem de mirar cap a dalt

#22 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 08:51

Em tinc que treure el sombrero, la boina o la visera, per la ratxa de resultats d'aquest equip.
Com ja sabeu no he confiat amb certs jugadors des que van arribar però he d'admetre que no em pensava que estarien tant lluny del descens, ara mateix.
Com no em vull passar molt he de donar la raó a aquells que vau pronosticar que aquest equip tiraria molt alt.
De tota manera i com un dia vaig dir a no sé qui, fins que no superin la ratlla dels 49 punts que van aconseguir els dos darrers equips del lleida no podrem dir que l'any és sensacional.
És una gilipollada parlar de play-off i d'ascens quan falta tant, recordeu que el Terrassa està empatat i a un hi ha el badalona a tres el sabadell i el filial del barça i a deu el proxim rival.
Jo fins que no s'aconseguiexin 23 punts més no diré que la temporada a estat un exit i millor que els dos últims anys...

#23 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 09:00

Em tinc que treure el sombrero, la boina o la visera, per la ratxa de resultats d'aquest equip.
Com ja sabeu no he confiat amb certs jugadors des que van arribar però he d'admetre que no em pensava que estarien tant lluny del descens, ara mateix.
Com no em vull passar molt he de donar la raó a aquells que vau pronosticar que aquest equip tiraria molt alt.
De tota manera i com un dia vaig dir a no sé qui, fins que no superin la ratlla dels 49 punts que van aconseguir els dos darrers equips del lleida no podrem dir que l'any és sensacional.
És una gilipollada parlar de play-off i d'ascens quan falta tant, recordeu que el Terrassa està empatat i a un hi ha el badalona a tres el sabadell i el filial del barça i a deu el proxim rival.
Jo fins que no s'aconseguiexin 23 punts més no diré que la temporada a estat un exit i millor que els dos últims anys...


L'any passat es van aconseguir 48 punts, els 49 foren fa 2 temporades.

Per a la salvació amb 46 punts n'hi ha prou, aixi que nomes resten 19.

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 22 diciembre 2008 - 11:09

Em tinc que treure el sombrero, la boina o la visera, per la ratxa de resultats d'aquest equip.
Com ja sabeu no he confiat amb certs jugadors des que van arribar però he d'admetre que no em pensava que estarien tant lluny del descens, ara mateix.
Com no em vull passar molt he de donar la raó a aquells que vau pronosticar que aquest equip tiraria molt alt.
De tota manera i com un dia vaig dir a no sé qui, fins que no superin la ratlla dels 49 punts que van aconseguir els dos darrers equips del lleida no podrem dir que l'any és sensacional.
És una gilipollada parlar de play-off i d'ascens quan falta tant, recordeu que el Terrassa està empatat i a un hi ha el badalona a tres el sabadell i el filial del barça i a deu el proxim rival.
Jo fins que no s'aconseguiexin 23 punts més no diré que la temporada a estat un exit i millor que els dos últims anys...


Es un detall a valorar reconeixer el teu "error" , pero per part meva i em sembla que el de molts ,el que ens molestava es que es despreciés la qualitat i el treball tant del cos tècnic com dels jugadors quan encara no havia començat la lliga; està clar que hem d´arribar als 48-49 punts el mes aviat possible, i també es normal que es pugui parlar del play-off, bàsicament perque estem en zona de play-off, es com si estiguessim en zona de descens parlariem del descens....

Ara tots els segudors tenim una petita tasca a fer, si tenim la sort de que els resultats ancompanyen hem de tornar a engrescar a tots aquells que van "abandonar" a la UE Lleida aquestes últimes temporades, jo no se que es pot demanar més .. hi ha un planter compromés amb el club, un munt de jugadors de lleida i provincia, un entrenador de la Seu d´Urgell que ha demostrat no ser inferior a cap dels últims "entrenadors" que van pasar per Lleida.........i aixó la gent que anem al camp ens en donem conte, per aixó cada final de partit aplaudim als nostres;que mes volem??


Visca el Lleida!!!!

#25 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 diciembre 2008 - 11:35

Si l'equip continua amb aquesta actitud no baixarà. Jo no recorda haver acomiadat l'equip aplaudint-lo amb una derrota com a Terrassa. Encara que l'acohol fes el seu efecte, que els jugadors si els jugadors s'ho deixen tot sobre la gespa i la pilota no entra no es pot demanar més. Un altre dia entrarà.

I l'objectiu ara mateix ha de ser aconseguir els 46-48 punts que donen la salvació. Si és d'aquí 12 jornades millor que 15. I si és d'aquí 7, festa major xD. Un cop haguem sumat aquests, ja podrem pensar NOMÉS en playoff.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos