Ir al contenido


Foto
- - - - -

Hem acabat la primera volta invictes a casa.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 21 diciembre 2008 - 12:14

Juntament amb el VillarealB som els unics invictes com a local, una gran dada....

Visca el Lleida!!!

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 01:04

Doncs si, encara que els partits contra gramenet, alzira i algun altre van vindre mes amb el autocar que res mes.

#3 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 diciembre 2008 - 04:18

La llàstima és que tot i no perdre s'han escapat 12 punts.

#4 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 diciembre 2008 - 12:05

No deurem perdre desde el maig o el abril...Me sona que l'últim partit que vam perdre a casa va ser amb el villarreal B, que per cert és el próxim rival que ve a casa

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 diciembre 2008 - 03:31

3 de maig, 0-1 contra el Villarreal B. A la Jornada 36, o sigui que portem 11 partits sense perdre a casa.

#6 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 05:44

Ara a espera el partit del badalona ja que si perd quedarem 4rts!

#7 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 06:05

Ara a espera el partit del badalona ja que si perd quedarem 4rts!

I si empata diria que tambe, per goal average. De moment, Alzira 1 -1 Badalona

#8 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 06:52

Alzira, 2 - Badalona, 1
Sabadell, 2 - FCB "B", 2

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 09:24

I en zona de play off.!!

#10 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 10:12

Jo no acabo d'entendre una cosa encara.. Tenint com tenim casi tots els jugadors de la "casa" i estan on estem (PlayOff), no entenc com partit rere partit al camp d'esports no hi han més de 1.600-2.000 persones. Com m'agradaria poder arrivar a fer els PlayOff i veure el grau d'implicació de la gent de lleida amb l'equip, pk actualment es 0..Wno a passar un bon fi d'any!!

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 10:38

Jo no acabo d'entendre una cosa encara.. Tenint com tenim casi tots els jugadors de la "casa" i estan on estem (PlayOff), no entenc com partit rere partit al camp d'esports no hi han més de 1.600-2.000 persones. Com m'agradaria poder arribar a fer els PlayOff i veure el grau d'implicació de la gent de lleida amb l'equip, <font color=red>perque</font> actualment es 0..Wno a passar un bon fi d'any!!


Doncs si s'assoleix el Play-Off vindra una mica més de gent, 5000 o 6000 persones tirant llarg, i si dins del play off aconseguissim jugarnos l'ascens a casa doncs.. suposo que com al dia del Celta B, 10000 persones, pero bueno, que no hem ni acabat la 1ra volta, anem 4ts, a 9 del 3r equip per la cua, aixi que, cal seguir fent les coses com fins ara, amb humiltat i l'orgull de ser de Lleida.

Del play-off ja en parlarem quan estigui a punt d'acabar la 2na volta, que llavors si que sera important.

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 10:49

A mi me la sua la gent que hi hagi al Camp. Jo hi vaig totes les vegades que puc i ahir, m'ho vaig passar de p.uta mare tot i patir com sempre.

VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA.

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 11:11

A mi me la sua la gent que hi hagi al Camp. Jo hi vaig totes les vegades que puc i ahir, m'ho vaig passar de p.uta mare tot i patir com sempre.

VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA.



Aixo es 100% cert, es pot ben dir que els ultims 7-8 anys els hem pasat en familia al Camp d'Esports, i be, cada any que pasa millor s'hi esta i millor m'ho paso.

Pero be... tampoc faria mal a ningu que vinguessin 3000 persones mes.. xD

#14 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 diciembre 2008 - 11:21

Jo crec que mes que criticar els que no venen, s'ha d'alabar els que si que anem al camp amb les temperatures i regnen al Camp d'Esports.. perquè mare meva quin fred que foteia!! Això si, els 1600 d'ahir som els 1600 de pedra picada que hi anirem sempre!!

#15 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 12:25

jo el q no entenc es com parleu de playoffs i histories; si, total, nomes estem a llocs de playoff, sense perdre cap partit a casa, sent el segon equip menys golejat de la categoria i som un equip fet de 4 arraplegats.....

nota de l'autor: noti's el to sarcastic....

si aixo ho fa el barça ya ho te tot guanyat senses sortir al camp, pero si ho fa el lleida l'objectiu es salvarse........... feu-vos ho mirar.....jo d'aixo en dic farsitis aguda..... farçants culés vestits de blau....

#16 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 12:54

jo el q no entenc es com parleu de playoffs i histories; si nomes nomes estem a llocs de playoff, sense perdre cap partit a casa i som un equip fet de 4 arraplegats.....

nota de l'autor: noti's el to sarcastic....

Doncs perquè a la 2na B el que avui es or, demà pot ser fem...

nota del que contesta: Aven interpretat el to sarcàstic.

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 02:09

jo el q no entenc es com parleu de playoffs i histories; si, total, nomes estem a llocs de playoff, sense perdre cap partit a casa, sent el segon equip menys golejat de la categoria i som un equip fet de 4 arraplegats.....

nota de l'autor: noti's el to sarcastic....

si aixo ho fa el barça ya ho te tot guanyat senses sortir al camp, pero si ho fa el lleida l'objectiu es salvarse........... feu-vos ho mirar.....jo d'aixo en dic farsitis aguda..... farçants culés vestits de blau....



Mira, despres d'haver vist com el Terrassa dilapidava 24 punts d'aventatge en una volta i NO va anar a play-off, el Castelló va guanyar quasi tots els partits de la lliga excepte 1 o 2, i al play-off se'l van follar.... i nosaltres, que anem 4rts, empatats amb el 5é, a 1 punt del 6é i 7é i a 9 del 2n per la cua (recordem, 9 punts no es res, son 4 empats o 3 derrotes, es a dir, una mala ratxa que la pot tenir qualsevol equip)

Esta clar que l'objectiu no es la permanència, pero també esta clar que no estem classificats pel play off i que sera una lluita molt dura per estar entre els 4 elegits, sino ja em diras com pot ser que del 10é a nosaltres hagin 3 punts ! 3 putos punts !!!!

Com diu l' OK... la 2na B es molt puta, i avui estas a dalt i t'agafa una pajara i te'n vas cap a baix.

#18 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 02:40

Se de que va el futbol i aixo ho tinc clarissim shinji i o_k (son 5 empats shinji). Jo no dic que no calgui sortir a jugar, ni que tot estigui fet. pero cony les coses pinten pa'cagarse, SOM EL LLEIDA recordo que som els 3rs de catalunya... portem massa dies mirant a terra. Si no aixequem el cap i fotem un cop a la taula ara no ho podrem fer mai......poques situacions trobarem tan bones. No em refereixo que ho faci el club, perque ya ho esta fent (els equips ens planten l'autobus a cada partit, aixo vol dir que fem por) nosaltres tambe hem de creure'ns-ho una mica.

Si algu es mires les opinions d'aquest forum no podria creure que som 4ts, que estem en playoff i que tenim opcions de tot.

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 03:11

Si algu es mires les opinions d'aquest forum no podria creure que som 4ts, que estem en playoff i que tenim opcions de tot.



Per que cal ser humils, estic fart de fer-me il·lusions i al final de temporada a 2 veles, aixi que ara, cal ser prudents, i anar fent, poc a poc, quan acabi la lliga i estem entre els 4 primers, llavors si, euforia total, perque els play off son un altre mon.

#20 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 diciembre 2008 - 03:34

Se de que va el futbol i aixo ho tinc clarissim shinji i o_k (son 5 empats shinji). Jo no dic que no calgui sortir a jugar, ni que tot estigui fet. pero cony les coses pinten pa'cagarse, SOM EL LLEIDA recordo que som els 3rs de catalunya... portem massa dies mirant a terra. Si no aixequem el cap i fotem un cop a la taula ara no ho podrem fer mai......poques situacions trobarem tan bones. No em refereixo que ho faci el club, perque ya ho esta fent (els equips ens planten l'autobus a cada partit, aixo vol dir que fem por) nosaltres tambe hem de creure'ns-ho una mica.

Si algu es mires les opinions d'aquest forum no podria creure que som 4ts, que estem en playoff i que tenim opcions de tot.

Ara mateix no som els 3ers de Catalunys, possiblement ni els 6ens.. el futbol viu del dia a dia.... i la historia no esta per res mes que ser nostàlgics al cap del temps. S'ha de ser realista en la situació actual. No es pessimisme, es realitat i cautela esperant arribin temps millors. Si pot ser aquest any, doncs de conya tu, però sinó no passa re.. el Nàstic es va tirar 22 anys a 2na B.. i el Girona mes de 50 sense tornar a 2na A!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos