Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Barcelona


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
35 respuestas en este tema

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:38

En relació amb els incidents del passat derbi del dia 27 de setembre de 2008, volem manifestar el següent:

• Crida al barcelonisme per anar al Lluís Companys:

La intenció de la nostra Penya, com deia la nostra crida, era la de donar suport al nostre Barça, anar plegats al partit des del nostre bar i tenyir les grades de Montjuïc de blau i grana. No hi ha res d'estrany en tot això, tot i que hi ha qui ha volgut fer altres lectures malintencionades. Quant a les entrades pel partit, qualsevol persona les podia comprar des d'un caixer. Nosaltres només vam facilitar la feina als nostres associats. No hi ha cap il•legalitat ni cap maniobra obscura en tot plegat.

• Arribada a l´Estadi:

En arribar a les proximitats de l'Estadi Lluís Companys, vam ser rebuts amb llançament d'objectes, que alguns companys van tornar. Els escorcolls van ser inexistents i és per això que no ens sorprèn que algú introduís bengales o altres objectes.

• Incidents:

Un any més van tornar a produir-se provocacions i intercanvi d'objectes amb els pericos ubicats a la nostra esquerra. Tot i que altres anys ja ha succeït, ni la policia ni el club blanc i blau no va separar correctament les aficions. Boixos Nois no pot ser responsable del comportament dels 600 culés desplaçats a Montjuïc. D'aquesta manera, no podem acceptar que a partir d´accions individuals es vulgui culpabilitzar una possible acció col•lectiva que no existeix. Per això, Boixos Nois felicita el bon comportament general dels culés que van estar al costat de l'equip.

Per una altre banda, entenem que el punt culminant dels fets ha posat en un perill innecessari a persones del tot innocents. De fet, lamentem el llançament de bengales a espectadors situats a prop de la nostra ubicació, tot i que van ser posteriors al llançament d'ampolles per part d´alguns pericos situats allà. Per això els arguments de pla organitzat són absolutament increïbles.

Per últim, Boixos Nois desitja que les decisions judicials d'aquest cas siguin preses pel context dels fets i no pel context mediàtic. Considerem l'engarjolament dels 5 culés desproporcionat i aixó suposa una errada més en tot el cúmul despropòsits que s'arrossega des de dissabte i que no només tenen a veure amb Boixos Nois.

Boixos Nois

http://www.boixosnoi...m/index_cat.htm


Els Boixos han utilitzat l'excusa de que no poden controlar els seus afeccionats a títol personal en mes d'un cop. Recordo fa uns anys, que en el web ficava que reconeixien que tenien alguns problemes en les seves actituds i demanava que si us plau la gent intentes corregir-les. Es una manera de desmarcar el nom del grup, això es fa sovint en diferents actes de hools.

Jo estic en contra del llançament de bengales a espectadors normals "de pipes i bocates". Els Boixos es van equivocar d'objectiu, tot i que suposo que amb la decepció de no veure els brigades.. doncs contra lo que van poder.

#22 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:42

Jo vaig seguir el recurregut dels Boixos fins a la Plaça d'Espanya amb una amiga i no vaig parar de cantar i cridar amb ells, pero ho trobo intolerable això de tirar bengales a gent inocenta. Jo crec que el que haurien de prohibir és entrar als autors de les bengales i als demés, que segueixin entrant, ja que no han fet res.

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:43

Jo vaig seguir el recurregut dels Boixos fins a la Plaça d'Espanya amb una amiga i no vaig parar de cantar i cridar amb ells, pero ho trobo intolerable això de tirar bengales a gent inocenta. Jo crec que el que haurien de prohibir és entrar als autors de les bengales i als demés, que segueixin entrant, ja que no han fet res.

ilus.... llavors en sortiran d'altres.

#24 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:45

Sortiràn d'altres o potser no. Qui sap. En altres derbis no hi ha hagut llançament de bengales. No sempre hi han.

#25 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:47

Sortiràn d'altres o potser no. Qui sap. En altres derbis no hi ha hagut llançament de bengales. No sempre hi han.

Que poc coneixes aquest mon.

#26 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:50

Els conec més que a tú als Boixos. Això que et quedi clar! I si llegeixes el contingut del text, no tots son així. Jo no els defenc, pero només dic que per a que 5 bretols tirin bengales, no han de ser tots iguals.

#27 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:52

Els conec més que a tú als Boixos. Això que et quedi clar! I si llegeixes el contingut del text, no tots son així.

Que pooooooc els coneixes. Hem reafirmes en cada paraula que dius. I no discutire amb tu perque es inutil. Disctutir amb nens de 15 anys no porta a cap lloc

#28 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 07:54

Tú si que sembla que tinguis 15 anys. Tú coneixeràs al teu grup (ILERGETES), pero no al Grup Boixos Nois. I tú si que sembla que tinguis 15 anys!

#29 Italy

Italy

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2008 - 09:39

Sortiràn d'altres o potser no. Qui sap. En altres derbis no hi ha hagut llançament de bengales. No sempre hi han.

Que poc coneixes aquest mon.


Ilerlleida...jo flipo amb tu quan em parles del parti espanyol-shalke de fa 3 anys....et puc fer un llistat dels partits de la purria que he vit al pu.to orinal i dels problemes que hem tingut...de totes maneres segueixo dient el mateix...els mossos no han actuat mai contra els boixos...i ara que no vinguin amb comunicats de me.rda....que els donguin pel sac

#30 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 01 octubre 2008 - 01:27

Posted Image

#31 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2008 - 02:06

xDDDDDD Per mi tanco el tema. No en treure'm re tampoc. Disculpes

#32 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2008 - 10:13

Després dels incidents viscuts en el passat derbi, la Junta Directiva dels Boixos Nois estem buscant forces per no ensorrar-nos. Hem vist les imatges dels incidents i no ens reconeixem en les mateixes, però en els últims anys hem acumulat unes pressions que no es poden suportar. Demanem disculpes als nostres socis.

Malgrat això, i vist el tractament que dona la premsa als incidents us diem que no us deixeu enganyar. Nos estan embaucando a algunos de Uds. i això no ens agrada. No caieu a la trampa... fan veure que són del Barça perquè sinó no els escoltaria ni els llegiria ningú. Al loro! Que no somos tan violentos.

En qualsevol cas, hem posat el nostre càrrec a disposició dels postres associats els quals han demanat la nostra dimissió en una proporció del 61 % per lo qual entenem que es voluntat dels nostres socis que continuem exercint els nostre càrrec. Agraïm la confiança dipositada i esperem que el destí ens doni l’oportunitat de millorar la nostra imatge fent que ens tornem a trobar amb els pericos en una eliminatòria de Copa del Rei.

#33 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2008 - 11:35

Posted Image

Explica'm que vols que entengui amb aquesta foto, perquè entenc quatre coses...

a) La noia ha acabat de cagar i està eufòrica per la merda que ha tret del cul, ja que deia de ser un Cagalló molt dur i ha tingut que fer molta força.
b) La noia està cansada de sentir xerrar i crida amb tota la ràbia.
c) La noia ha estat posseïda per algún esperit maligne i encara es troba sota els seus poders malèfics.
d) La noia esta tenint relacions sexuals anals o no, i per això fot aquesta expressió a la cara.

Quina opció volies explicar al possar la imatge?

#34 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2008 - 03:13

jajaja!!!!!!!!!!!! Cucurutxu. No te'n vagis mai d'aquest forum. Sense tú el Forum sería molt aburrit. :lol: :lol: :lol: :lol:

#35 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2008 - 04:10

VISCA EL FC BARCELONA. ELS VIOLENTS FORA DELS CAMPS DE FUTBOL.

#36 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2008 - 04:32

els boixos nois lo que tenen que fer es treballar. son una colla de vagos i deliquents,

res mes visca el futbol catala sempre.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos