Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Barcelona


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
35 respuestas en este tema

#1 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 28 septiembre 2008 - 10:51

Crec que aniria bé començar a parlar-ho amb temps. Despres de la trajectoria del equip i si el proxim partit guanyem al Oriola suposo que no hauria problema per emplenar com a minim un bus per anar al mini estadi.

Si algú sap si el club montara un bus o alguna cosa que ho digui

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2008 - 10:55

Vols dir que el Barça B - Lleida no es un candidat per ser televisat dissabte a les 12.30 per Tv3?

#3 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 07:04

Vols dir que el Barça B - Lleida no es un candidat per ser televisat dissabte a les 12.30 per Tv3?


s'hi pot sortir de bon de mati cap a bcn i no hi ha cap problema per anar a les 12:30 al camp, sempre i quant es faci amb temps. Per un altra part, ens podem negar a jugar a les 12:30 :D

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 29 septiembre 2008 - 07:41

Si posen el partit a les 12.30 haurien de tenir la decència de vendre birra amb alcohol per poder aguantar la festa de la nit abans. O com a mínim carajillos.

#5 Italy

Italy

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 05:49

purria culè assasins de merda

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 05:52

Vols dir que el Barça B - Lleida no es un candidat per ser televisat dissabte a les 12.30 per Tv3?


s'hi pot sortir de bon de mati cap a bcn i no hi ha cap problema per anar a les 12:30 al camp, sempre i quant es faci amb temps. Per un altra part, ens podem negar a jugar a les 12:30 :D


Si si, però amb els problemes que hi ha per fer busos, un dissabte al mati crec jo que o complica.

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 06:05

purria culè assasins de merda

Es assesi qui ho diu que ho son els altres.

A mi m'aniria de conya que es jugues el partit el dissabte, la veritat. Jo hi aniria.

#8 Italy

Italy

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 06:20

purria culè assasins de merda

Es assesi qui ho diu que ho son els altres.

A mi m'aniria de conya que es jugues el partit el dissabte, la veritat. Jo hi aniria.


jo no vaig al camp llençant bengales i fent falsa propaganda com al puto laporca

#9 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 09:07

Vaja dia per ser el Barça B - Lleida! Com sigui el 12 d'octubre (res a celebrar) em moro! Pero segur que per tocar'me els cullons em donen festa en el curru i podré anar. El Mini està a 15 minuts caminant del meu curru.

#10 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 septiembre 2008 - 09:09

italy no te flipos ome....
k de peña k sta boija nia dl barça, del apañó i de tots los ekips....

#11 Italy

Italy

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 09:43

italy no te flipos ome....
<font color=red>que</font> de peña <font color=red>que</font> sta boija nia <font color=red>del</font> bar$a, del apañó i de tots los ekips....


és veritatat...pero el sistema deixa actuar a la culerada i porta anys sense prendre mesures

#12 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 10:23

Pero segur que per tocar'me els cullons em donen festa en el curru i podré anar. El Mini està a 15 minuts caminant del meu curru.


Voldràs dir del teu col·legi...

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 11:20

italy no te flipos ome....
<font color=red>que</font> de peña <font color=red>que</font> sta boija nia <font color=red>del</font> bar$a, del apañó i de tots los ekips....


és veritatat...pero el sistema deixa actuar a la culerada i porta anys sense prendre mesures

No tens ni idea del que dius!! Pregunta a l'afecció de l'espanyol quants anys porten reprimits a Montjuïc per culpa dels BB.BB!! Conec a mes de un que va tindre que deixar de portar l'estelada a Montjuïc desprès que li vinguessin els brigada amb pals de ferro amenaçant-lo de mort, va trucar la directiva i lo únic que van treure es que de moment no portessin les estelades! Que la gent també diu el que vol en certs moments!

#14 Italy

Italy

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 11:51

italy no te flipos ome....
<font color=red>que</font> de peña <font color=red>que</font> sta boija nia <font color=red>del</font> bar$a, del apañó i de tots los ekips....


és veritatat...pero el sistema deixa actuar a la culerada i porta anys sense prendre mesures

No tens ni idea del que dius!! Pregunta a l'afecció de l'espanyol quants anys porten reprimits a Montjuïc per culpa dels BB.BB!! Conec a mes de un que va tindre que deixar de portar l'estelada a Montjuïc desprès que li vinguessin els brigada amb pals de ferro amenaçant-lo de mort, va trucar la directiva i lo únic que van treure es que de moment no portessin les estelades! Que la gent també diu el que vol en certs moments!

-----

a montjuic vaig jo que soc soci des de fa molts anys...i les brigades les persegueixen (afortunadament)...i quan les brigades (4 gats) van al pu.to orinal (camp nou) els tracten amb la ma de ferro (que esta be) i ho vaig veure jo en més d'una ocasió. En canvi a la culerada els deixen fer sense moure un dit i mirant l'espectacle...VERGONYA

#15 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 12:12

es podria anar al mini, es que passa es que al estudiar a barna ja em quedaria el cap de setmana a la capital i no pillria el bus!

#16 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 12:52

italy no te flipos ome....
<font color=red>que</font> de peña <font color=red>que</font> sta boija nia <font color=red>del</font> bar$a, del apañó i de tots los ekips....


és veritatat...pero el sistema deixa actuar a la culerada i porta anys sense prendre mesures

No tens ni idea del que dius!! Pregunta a l'afecció de l'espanyol quants anys porten reprimits a Montjuïc per culpa dels BB.BB!! Conec a mes de un que va tindre que deixar de portar l'estelada a Montjuïc desprès que li vinguessin els brigada amb pals de ferro amenaçant-lo de mort, va trucar la directiva i lo únic que van treure es que de moment no portessin les estelades! Que la gent també diu el que vol en certs moments!

-----

a montjuic vaig jo que soc soci des de fa molts anys...i les brigades les persegueixen (afortunadament)...i quan les brigades (4 gats) van al pu.to orinal (camp nou) els tracten amb la ma de ferro (que esta be) i ho vaig veure jo en més d'una ocasió. En canvi a la culerada els deixen fer sense moure un dit i mirant l'espectacle...VERGONYA

Que les bragades estan perseguides??????? auva!! Les vas intentar fer fora fa uns anys, fins que uns quants bragades van pillar al fill del Sanchez libre per banda a Mallorca, i el van amenaçar que o son pare parava de perseguir-los, o anirien a per ells. Des de llavors, la unica acció que a fet el club per "eliminar-los" va ser el no fer extensible la oferta de l'entrada gratis per cada soci l'any passat en el partit del derbi a la porta numero 8, que es la seva, perquè no vinguessin tots els Ultra Sur. Jo eh nat algun partit a Montjuic i les bragades campen lliurement per el camp, insultant i amenaçant tota persona que porti una estelada. En el partit de UEFA contra el Schalke que vaig anar al camp, un paio es va dedicar a arrencar estelades penjades a general. Si o no? En canvi, el Laporta, si mes no, a fet fora els Boixos. Cert o fals??

PD. Que consti que jo no hem delcaro a favor ni en contra de ningú i demano la lliure entrada a recintes esportius a qualsevol persona.

#17 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 05:05

El partit serà el dissabte 11 d'octubre a les 16:30 h

Ara a esperar que montin bus, o sino tocara anar amb cotxe

#18 Italy

Italy

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 05:05

italy no te flipos ome....
<font color=red>que</font> de peña <font color=red>que</font> sta boija nia <font color=red>del</font> bar$a, del apañó i de tots los ekips....


és veritatat...pero el sistema deixa actuar a la culerada i porta anys sense prendre mesures

No tens ni idea del que dius!! Pregunta a l'afecció de l'espanyol quants anys porten reprimits a Montjuïc per culpa dels BB.BB!! Conec a mes de un que va tindre que deixar de portar l'estelada a Montjuïc desprès que li vinguessin els brigada amb pals de ferro amenaçant-lo de mort, va trucar la directiva i lo únic que van treure es que de moment no portessin les estelades! Que la gent també diu el que vol en certs moments!

-----

a montjuic vaig jo que soc soci des de fa molts anys...i les brigades les persegueixen (afortunadament)...i quan les brigades (4 gats) van al pu.to orinal (camp nou) els tracten amb la ma de ferro (que esta be) i ho vaig veure jo en més d'una ocasió. En canvi a la culerada els deixen fer sense moure un dit i mirant l'espectacle...VERGONYA

Que les bragades estan perseguides??????? auva!! Les vas intentar fer fora fa uns anys, fins que uns quants bragades van pillar al fill del Sanchez libre per banda a Mallorca, i el van amenaçar que o son pare parava de perseguir-los, o anirien a per ells. Des de llavors, la unica acció que a fet el club per "eliminar-los" va ser el no fer extensible la oferta de l'entrada gratis per cada soci l'any passat en el partit del derbi a la porta numero 8, que es la seva, perquè no vinguessin tots els Ultra Sur. Jo eh nat algun partit a Montjuic i les bragades campen lliurement per el camp, insultant i amenaçant tota persona que porti una estelada. En el partit de UEFA contra el Schalke que vaig anar al camp, un paio es va dedicar a arrencar estelades penjades a general. Si o no? En canvi, el Laporta, si mes no, a fet fora els Boixos. Cert o fals??

PD. Que consti que jo no hem delcaro a favor ni en contra de ningú i demano la lliure entrada a recintes esportius a qualsevol persona.


Els boixos segueixen sent soci del bar$a i van al camp...no com a grup. La pancarta de boixos...de totes maneres segueix allà. El problema es que la gent es traga la propaganda d'en Laporca...aquest tio és un mentider.

Les brigades enguany no hi son...ara be si tu em parles de un partit de fa 3 anys jo també et diria que anaven lliures com ovelles...

Jo no vull protegir ni als boixos ni amb brigades (em fan fastic els dos)...lo que no entenc és que els mossos amb alguns actuen i amb els altres no mouen ni un dit

#19 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 06:24

italy no te flipos ome....
<font color=red>que</font> de peña <font color=red>que</font> sta boija nia <font color=red>del</font> bar$a, del apañó i de tots los ekips....


és veritatat...pero el sistema deixa actuar a la culerada i porta anys sense prendre mesures

No tens ni idea del que dius!! Pregunta a l'afecció de l'espanyol quants anys porten reprimits a Montjuïc per culpa dels BB.BB!! Conec a mes de un que va tindre que deixar de portar l'estelada a Montjuïc desprès que li vinguessin els brigada amb pals de ferro amenaçant-lo de mort, va trucar la directiva i lo únic que van treure es que de moment no portessin les estelades! Que la gent també diu el que vol en certs moments!

-----

a montjuic vaig jo que soc soci des de fa molts anys...i les brigades les persegueixen (afortunadament)...i quan les brigades (4 gats) van al pu.to orinal (camp nou) els tracten amb la ma de ferro (que esta be) i ho vaig veure jo en més d'una ocasió. En canvi a la culerada els deixen fer sense moure un dit i mirant l'espectacle...VERGONYA

Que les bragades estan perseguides??????? auva!! Les vas intentar fer fora fa uns anys, fins que uns quants bragades van pillar al fill del Sanchez libre per banda a Mallorca, i el van amenaçar que o son pare parava de perseguir-los, o anirien a per ells. Des de llavors, la unica acció que a fet el club per "eliminar-los" va ser el no fer extensible la oferta de l'entrada gratis per cada soci l'any passat en el partit del derbi a la porta numero 8, que es la seva, perquè no vinguessin tots els Ultra Sur. Jo eh nat algun partit a Montjuic i les bragades campen lliurement per el camp, insultant i amenaçant tota persona que porti una estelada. En el partit de UEFA contra el Schalke que vaig anar al camp, un paio es va dedicar a arrencar estelades penjades a general. Si o no? En canvi, el Laporta, si mes no, a fet fora els Boixos. Cert o fals??

PD. Que consti que jo no hem delcaro a favor ni en contra de ningú i demano la lliure entrada a recintes esportius a qualsevol persona.


Els boixos segueixen sent soci del bar$a i van al camp...no com a grup. La pancarta de boixos...de totes maneres segueix allà. El problema es que la gent es traga la propaganda d'en Laporca...aquest tio és un mentider.

Les brigades enguany no hi son...ara be si tu em parles de un partit de fa 3 anys jo també et diria que anaven lliures com ovelles...

Jo no vull protegir ni als boixos ni amb brigades (em fan fastic els dos)...lo que no entenc és que els mossos amb alguns actuen i amb els altres no mouen ni un dit

Els boixos nois, com a grup, no apareixen desde fa anys al Camp Nou, aixo si.. als desplaçaments estan mes forts que mai. Quan hi han incidents en un camp, es el responsable d'aquell camp el que es te que encarregar de la seguretat a l'estadi. A L'espanyol sempre aneu de víctimes i la majoria de cops sense motiu. I quan els mossos han actuat contra brigadas?? En el partit que vaig anar jo contra el Shalke04, els brigadas van voler "atacar" durant el partit als Ultres alemanys, i cap brigada ni va ser detingut ni "aporrejat". No vulguis fer veure el que no es.

#20 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2008 - 06:50

En relació amb els incidents del passat derbi del dia 27 de setembre de 2008, volem manifestar el següent:

• Crida al barcelonisme per anar al Lluís Companys:

La intenció de la nostra Penya, com deia la nostra crida, era la de donar suport al nostre Barça, anar plegats al partit des del nostre bar i tenyir les grades de Montjuïc de blau i grana. No hi ha res d'estrany en tot això, tot i que hi ha qui ha volgut fer altres lectures malintencionades. Quant a les entrades pel partit, qualsevol persona les podia comprar des d'un caixer. Nosaltres només vam facilitar la feina als nostres associats. No hi ha cap il•legalitat ni cap maniobra obscura en tot plegat.

• Arribada a l´Estadi:

En arribar a les proximitats de l'Estadi Lluís Companys, vam ser rebuts amb llançament d'objectes, que alguns companys van tornar. Els escorcolls van ser inexistents i és per això que no ens sorprèn que algú introduís bengales o altres objectes.

• Incidents:

Un any més van tornar a produir-se provocacions i intercanvi d'objectes amb els pericos ubicats a la nostra esquerra. Tot i que altres anys ja ha succeït, ni la policia ni el club blanc i blau no va separar correctament les aficions. Boixos Nois no pot ser responsable del comportament dels 600 culés desplaçats a Montjuïc. D'aquesta manera, no podem acceptar que a partir d´accions individuals es vulgui culpabilitzar una possible acció col•lectiva que no existeix. Per això, Boixos Nois felicita el bon comportament general dels culés que van estar al costat de l'equip.

Per una altre banda, entenem que el punt culminant dels fets ha posat en un perill innecessari a persones del tot innocents. De fet, lamentem el llançament de bengales a espectadors situats a prop de la nostra ubicació, tot i que van ser posteriors al llançament d'ampolles per part d´alguns pericos situats allà. Per això els arguments de pla organitzat són absolutament increïbles.

Per últim, Boixos Nois desitja que les decisions judicials d'aquest cas siguin preses pel context dels fets i no pel context mediàtic. Considerem l'engarjolament dels 5 culés desproporcionat i aixó suposa una errada més en tot el cúmul despropòsits que s'arrossega des de dissabte i que no només tenen a veure amb Boixos Nois.

Boixos Nois

http://www.boixosnoi...m/index_cat.htm




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos