Ir al contenido


Foto
- - - - -

Oscar Rubio rescindeix amb el Nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 julio 2008 - 08:18

Si, i tu ara em diras que porta tantes temporades jugant a 2ªA perquè és un paquet.

A mi m'és igual, no pretenc defendre a una persona que ni conec però una mica de respecte. Que les coses no són tan facils com les pinten.



Aixo crec que es indiscutible, si hagues sigut un pufo de jugador, esta clar que no estaria al Elx, ni tampoc hagues estat al Nàstic, ni tampoc hagués estat un dels ultims referents del Lleida, ademés, penso que alguns d'aquests jugadors desconeguts que hem fitxat, si no es aquesta temporada, la vinent, poden ser grans jugadors, estic segur que es deixaran els collons al camp, i aixo, a 2na B dona resultats.

#22 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 julio 2008 - 11:09

]

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P


Mal exemple. No em surtis amb això, cuan ja parlem el Fill de...
Que això pasa fins al futbol base.

Ara em diras que Angoy valia per juga en primera, que Jordi Cruyff era valid per el Barça, Busquets, Fernando Sanz...



Angoy no crec que jugues gaire a primera, busquest no era fill del cruyff, frenando sanz va estar a primera amb el málaga (apart del madriz)..

#23 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 julio 2008 - 11:52

]

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P


Mal exemple. No em surtis amb això, cuan ja parlem el Fill de...
Que això pasa fins al futbol base.

Ara em diras que Angoy valia per juga en primera, que Jordi Cruyff era valid per el Barça, Busquets, Fernando Sanz...



Angoy no crec que jugues gaire a primera, busquest no era fill del cruyff, frenando sanz va estar a primera amb el málaga (apart del madriz)..

fernando sanz ara es el presi del malaga no? algu sap com li va?

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 julio 2008 - 02:00

]

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P


Mal exemple. No em surtis amb això, cuan ja parlem el Fill de...
Que això pasa fins al futbol base.

Ara em diras que Angoy valia per juga en primera, que Jordi Cruyff era valid per el Barça, Busquets, Fernando Sanz...



Angoy no crec que jugues gaire a primera, busquest no era fill del cruyff, frenando sanz va estar a primera amb el málaga (apart del madriz)..

fernando sanz ara es el presi del malaga no? algu sap com li va?



Doncs, ara que han pujat, suposo que be, pero aquestes ultimes temporades han tingut problemes economics i esportius (fa un any van lluitar per no baixar a 2na B) encara que el Fernando Sanz es un titella del seu pare, en Lorenzo Sanz (expresident del Madrid, i propietari del Parma, crec.)

#25 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2008 - 09:19

Fernando Sanz del malaga i la familia sanz tambe te el granada

#26 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2008 - 06:55

]

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P


Mal exemple. No em surtis amb això, cuan ja parlem el Fill de...
Que això pasa fins al futbol base.

Ara em diras que Angoy valia per juga en primera, que Jordi Cruyff era valid per el Barça, Busquets, Fernando Sanz...



Angoy no crec que jugues gaire a primera, busquest no era fill del cruyff, frenando sanz va estar a primera amb el málaga (apart del madriz)..

fernando sanz ara es el presi del malaga no? algu sap com li va?



Doncs, ara que han pujat, suposo que be, pero aquestes ultimes temporades han tingut problemes economics i esportius (fa un any van lluitar per no baixar a 2na B) encara que el Fernando Sanz es un titella del seu pare, en Lorenzo Sanz (expresident del Madrid, i propietari del Parma, crec.)


El Fernando no es un titella del seu pare... ja que a ell sempre li a agradat el futbol (és un ex-jugador amb +/- surt/talent) però com que a la seva família estàn més que forrats, i els seus germans dirigeixen les diferents empreses de la familia, el seu pare li va comprar el Malaga perquè disfrutes de lo que li agrada i su currés, però sense gastar-se massa pasta, ja que fa 2anys van acollir-se a la llei concursal i estàn molt vigilats amb els diners que es gasten.

A més, no té el Parma són pare, va estar a punt i van sortir moltes notícies però al final res de res, ja que el Parma estava molt xungo esportivament parlant però un desatre econòmicament.

Records Shinji!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos