Ir al contenido


Foto
- - - - -

Oscar Rubio rescindeix amb el Nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2008 - 07:13

El Gimnàstic de Tarragona SAD i Òscar Rubio han arribat avui a un acord per a la rescissió del contracte del jugador.
Rubio va arribar al Nàstic la passada temporada i encara tenia contracte per una campanya més. Amb l’acord contret entre ambdues parts, però, el futbolista lleidatà queda desvinculat del club grana.

http://www.gimnasticdetarragona.com/

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 julio 2008 - 07:18

Fitxarà per l'Elx. Vidal l'ha demant expressament.

#3 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 julio 2008 - 07:24

Ja ha fitxat per dos temporades

#4 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2008 - 07:27

Ja ha fitxat per dos temporades


Uff quina alegria més gran más donat :lol:

PD: Casi crec que tornaria com son pare...

#5 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2008 - 08:51

Sí a lo tonto a lo tonto però mira ja està al Elche.
Si continua així arribarà a primera sense fer massa soroll.

#6 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2008 - 12:50

Hi ho va celebrar al gurugú xD!

Si si però nosaltres ens en reiam d'ell, que si enxufat, que si no se que...però ell ja està a 2a a un bon equip i el Lleida aquí està fen fitxatges de "luxe"..

#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 julio 2008 - 10:25

Foteu-li foc al Guru Gú!!!

#8 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2008 - 11:27

Que tingo sort i que reculli molts d'exits.

#9 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2008 - 12:34

Si si però nosaltres ens en reiam d'ell, que si enxufat, que si no se que...però ell ja està a 2a a un bon equip i


Per això cada cop penso q arriba a ser professional el q té més oportunitats, no el q té més qualitat, xq si repassem la plantilla del Lleida Juvenil quan jugava el Rubio podem veure q no era ell precisament el millor.

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 julio 2008 - 01:00

Si si però nosaltres ens en reiam d'ell, que si enxufat, que si no se que...però ell ja està a 2a a un bon equip i


Per això cada cop penso q arriba a ser professional el q té més oportunitats, no el q té més qualitat, xq si repassem la plantilla del Lleida Juvenil quan jugava el Rubio podem veure q no era ell precisament el millor.



Doncs tens molta rao, a veure si ara que tots comptaran amb oportunitats al 1r equip, surten bons i grans jugadors de futbol, xq si l'Oscar no sent el millor esta on esta (i dolent no n'es) els que son millors que ell, esperem que arribin tant o més lluny que ell, i si pot ser, amb el Lleida.

#11 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 julio 2008 - 06:07

Doncs tens molta rao, a veure si ara que tots comptaran amb oportunitats al 1r equip, surten bons i grans jugadors de futbol, xq si l'Oscar no sent el millor esta on esta (i dolent no n'es) els que son millors que ell, esperem que arribin tant o més lluny que ell, i si pot ser, amb el Lleida.


Sols 1 cosa Shinji, cuan al Oscar Rubio se li acabi les ganes de corre... el tindrem llorant a les portes del club (Lleida).

#12 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 julio 2008 - 06:29

]

Doncs tens molta rao, a veure si ara que tots comptaran amb oportunitats al 1r equip, surten bons i grans jugadors de futbol, xq si l'Oscar no sent el millor esta on esta (i dolent no n'es) els que son millors que ell, esperem que arribin tant o més lluny que ell, i si pot ser, amb el Lleida.


Sols 1 cosa Shinji, cuan al Oscar Rubio se li acabi les ganes de corre... el tindrem llorant a les portes del club (Lleida).

peazo xarnegada! xD

#13 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2008 - 11:31

]

Doncs tens molta rao, a veure si ara que tots comptaran amb oportunitats al 1r equip, surten bons i grans jugadors de futbol, xq si l'Oscar no sent el millor esta on esta (i dolent no n'es) els que son millors que ell, esperem que arribin tant o més lluny que ell, i si pot ser, amb el Lleida.


Sols 1 cosa Shinji, cuan al Oscar Rubio se li acabi les ganes de corre... el tindrem llorant a les portes del club (Lleida).

peazo xarnegada! xD


si però té tota la raó. i els del club siran tan tontos que el fitxaran!!!!!!

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 julio 2008 - 10:59

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P

#15 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2008 - 06:30

]

Doncs tens molta rao, a veure si ara que tots comptaran amb oportunitats al 1r equip, surten bons i grans jugadors de futbol, xq si l'Oscar no sent el millor esta on esta (i dolent no n'es) els que son millors que ell, esperem que arribin tant o més lluny que ell, i si pot ser, amb el Lleida.


Sols 1 cosa Shinji, cuan al Oscar Rubio se li acabi les ganes de corre... el tindrem llorant a les portes del club (Lleida).

peazo xarnegada! xD


tens raò :oops:

#16 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2008 - 06:37

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P


Mal exemple. No em surtis amb això, cuan ja parlem el Fill de...
Que això pasa fins al futbol base.

Ara em diras que Angoy valia per juga en primera, que Jordi Cruyff era valid per el Barça, Busquets, Fernando Sanz...

#17 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2008 - 07:36

Si si però nosaltres ens en reiam d'ell, que si enxufat, que si no se que...però ell ja està a 2a a un bon equip i


Per això cada cop penso q arriba a ser professional el q té més oportunitats, no el q té més qualitat, xq si repassem la plantilla del Lleida Juvenil quan jugava el Rubio podem veure q no era ell precisament el millor.



Doncs tens molta rao, a veure si ara que tots comptaran amb oportunitats al 1r equip, surten bons i grans jugadors de futbol, xq si l'Oscar no sent el millor esta on esta (i dolent no n'es) els que son millors que ell, esperem que arribin tant o més lluny que ell, i si pot ser, amb el Lleida.


Suposo q a part de les oportunitats tmb influeixen altres valors de la persona com pot ser la constància, la capacitat de sacrifici, etc.

#18 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 julio 2008 - 07:45

Foteu-li foc al Guru Gú!!!

no se si es aquest cap de setmana o d'aqui poc, pero a la boite se celebren concerts!

#19 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 julio 2008 - 07:45

L'Osacr Rubio és algo més que el fill del Rubio, perque si no no continuaria jugant a 2ª.

#20 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 julio 2008 - 07:48

]

Que fàcil és parlar i que difícil és arribar a jugar a 2ªA amb 3 equips diferents.

Segurament no teniu ni idea de lo difícil que és arribar a aquestes cotes en el món del futbol, jo tampoc, però m'ho imagino i per això valoro a la gent que hi arriba.

No feu més que criticar per criticar :P


Mal exemple. No em surtis amb això, cuan ja parlem el Fill de...
Que això pasa fins al futbol base.

Ara em diras que Angoy valia per juga en primera, que Jordi Cruyff era valid per el Barça, Busquets, Fernando Sanz...


Si, i tu ara em diras que porta tantes temporades jugant a 2ªA perquè és un paquet.

A mi m'és igual, no pretenc defendre a una persona que ni conec però una mica de respecte. Que les coses no són tan facils com les pinten.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos