Ir al contenido


Foto
- - - - -

ahir a tarragona


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#21 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 07:32

Bueno, Juan del Nàstic, yo NO soy de ninguna de estas dos peñas, pero he de reconocer que sin ellas en el Nàstic te duermes, y mira que estamos en Segunda A.... pero vamos.. que lo de animar na de nada

Por cierto, que no ha salido en los medios de comunicación??? juas juas juas xDDDDD tu lees el Diari de Tarragona, Més Tarragona, Aquí????
Hoy és portada de la sección de Deportes del Diario Español, queria decir Diari de Tarragona. Os dejo aquí su texto

Posted Image

'Iban a por nosotros'
Los aficionados detenidos el sábado en el Nou Estadi no entienden por qué tuvieron que pasar día y medio en Comisaría y denuncian agresiones y trato vejatorio por parte de la Policía


por f. montoya y m. tono

Bernat de Diago (21 años), Jordi Martí (21) y Josep Sabaté (20) son, junto con una vallense de 15 años, los aficionados detenidos el sábado antes del choque ante el Numancia. Tras pasar día y medio en Comisaría, el lunes quedaron libres. Todos son miembros de la peña Nàstic Crew y aún no se explican por qué fueron detenidos.


Como cada día de partido, se reunieron en el Bar Apolo de la Vall de l'Arrabassada horas antes del choque. Aseguran que no provocaron ni altercados ni incidentes: sólo cánticos. La sorpresa llegó cuando alcanzaron el acceso al aparcamiento del Nou Estadi: «Nos esperaban decenas de policías que no nos dejaron pasar». Bernat, como presidente de la peña, pidió explicaciones: «Me dijo que no entrábamos porque él no quería: 'Por mis cojones que no pasas'».

Mientras Bernat intentaba hablar con el Nàstic y con la Federació de Penyes, Jordi se convirtió en el primer detenido: «Estaba hablando y de repente me cogieron y me metieron en el coche. No dieron explicaciones», recuerda. El siguiente fue Bernat: «Intenté hablar con ellos. Sólo quería saber por qué habían detenido a un compañero. Pero cuando intentaba hacerlo, me pegaron un porrazo y también al coche». Fue entonces cuando el ambiente se caldeó (el atestado policial dice que los jóvenes tiraron piedras a los agentes), y tuvo lugar una carga que terminó con dos detenciones más: las de Josep y la joven de 15 años.

La denuncia de estos aficionados no se limita a haber sido detenidos, en su opinión, sin motivo. También afirman haber sufrido agresiones y un trato vejatorio. Comenzando por el traslado a Comisaría: «Yo iba esposado, y la agente que conducía iba dando frenazos para que me pegase cabezazos contra el cristal. Entonces sonreía», relata Jordi.

Una vez en Comisaría, Jordi y Bernat aseguran haber sido agredidos. «No se cortaban con los golpes y los puñetazos», afirma Jordi, quien conserva un ojo morado. «Además, nos apretaban tanto las esposas que aún me duele», lamenta Bernat. La cosa no acabó ahí: Bernat pasó sus primeras horas de detención «en una celda de dos metros cuadrados y sin luz». Jordi, por su parte, afirma que pasó en ese tipo de celda las casi 40 horas de detención. Además, denuncia que sólo le dieron de comer dos veces en todo ese tiempo.

Tras declarar ante el juez el lunes y quedar libres, lo primero que hicieron Jordi y Bernat fue denunciar las supuestas agresiones, presentando como pruebas los partes médicos que obtuvieron la noche del sábado, cuando reclamaron asistencia médica: «Nos llevaron a Santa Tecla, pero el parte médico está muy condicionado por el policía que te acompaña. Prácticamente pone lo que él dice».

El caso es que, tras todo el periplo, les acusan de atentado a la autoridad y alteración grave del orden público, lo que puede suponer de dos a seis años de cárcel. Por ahora, el juez les ha dejado libres, aunque tienen prohibido salir del país y deben presentarse cada 15 días en el juzgado a firmar. Todo ello hasta que llegue el juicio, para cuando esperan haber reunido a una cantidad suficiente de testigos: «Por ahora, tenemos a 37 dispuestos a declarar, y podemos conseguir más. Todos vieron que nos detuvieron por nada».


Tambien te dejo el texto de ayer del Aquí

1 Abril de 2008


ESPORTS |


El club intervé en els incidents entre Nàstic Crew i la Policia



Posted Image
La Policia Nacional –en imatge d’arxiu– va carregar contra una
seixantena de seguidors del Nàstic i en va detenir tres durant tot el
cap de setmana.


En els minuts previs a l'inici del partit del passat dissabte, tres
penyistes del Nàstic van ser detinguts per la Policia Nacional, que va
carregar contra 60 seguidors que asseguren no haver fet res.


Javier Arboledas | jarboledas@aqui.cat | Tarragona



El partit del passat dissabte entre Nàstic i Numància va
ser de mal record per a l'afició grana, ja que el seu equip va perdre
contra el líder (1-2) i va caure a posicions de descens.

A mésde la desfeta esportiva, alguns seguidors recordaran el partit perquè
no el van poder veure des de l'interior de l'estadi. En concret, uns
seixanta membres de la penya grana Nàstic Crew no van accedir a les
grades després que van protagonitzar un incident amb la Policia
Nacional, que va detenir tres d'aquests seguidors -Bernat D., Josep S.
i Jordi M.-.

Segons testimonis presencials, els aldarulls van
començar quan els cossos de seguretat van demanar silenci a aquests
seguidors, que habitualment es reuneixen en un bar de la vall de
l'Arrabassada i que, davant la proximitat del partit, van seguir amb
els seus cants d'ànim.

«A l'hora del partit nombroses persones
que allà es trobaven enfilen camí del camp, trobant-se amb la sorpresa
que a l'entrada de l'aparcament del Nou Estadi els reté la Policia i a
cop de porra els diu que tenen prohibida l'entrada a l'estadi, ni més
ni menys que sota l'acusació d'haver estat cantant estona abans de
l'inici del partit. Sorprenen a tothom les males maneres dels agents de
l'autoritat i els motius que aquests argumenten per a dur a terme
aquest tracte humiliant i prohibició d'entrada al camp al grup
d'aficionats granes», explica A. Roig, un dels testimonis presents i
que també assegura que «davant l'estupefacció dels allà assistents
comença a carregar contra la gent que allà es trobava i a efectuar
alguna detenció més arran de la càrrega».

En total van ser
tres els detinguts, que van passar el cap de setmana «detinguts i
incomunicats fins dilluns al matí, acusats d'atemptat a l'autoritat i
alteració greu de l'ordre públic, fet pel quals se'ls demana una
condemna de 2 a 6 anys de presó».

El Nàstic parla amb els implicats
Jordi
Ruiz, adjunt a la gerència del Nàstic, va reunir-se ahir amb
representats de Nàstic Crew i assegura que han «obert un expedient
informatiu per saber què va passar, perquè ells diuen que no van fer
res». A més, Ruiz explica que «el president està molt preocupat i demà
-avui per al lector- es reunirà amb el representant del comissari de la
Policia, màxima autoritat en seguretat els dia de partit, i dimecres
amb els membres de Nàstic Crew per estudiar les versions i esbrinar què
va succeir. A partir d'aquí, el club es posicionarà».


Pel que fa la Policia Nacional, les fonts consultades no van voler oferir cap versió dels fets.


Y del PUNT:

Posted Image

Hoy en el Més Tarragona en las Cartas tambien hay una denuncia

Creo que no queda ningun otro medio por hablar en Tarragona.... y suerte que no han hablado del tema... <font color=red>perque</font> sino...


TOT EL MEU SUPORT A LA PENYA NÀSTIC CREW!!!
Ànims!!! sense valtrus el Nou Estadi és un putu cementiri

Salut!

P.D. Por cierto, cuando nos CERRARON EL CAMPO, la botella va sortir del CORNER del GOL NORTE, zona cercana a ULTRAS TARRACO, pero niinguno de ellos fue, fue un simple aficionado, como en el estadio del Betis, o como en todos los estadios, los tribuneros son los que más insultan.... en Tarragona puedes observar como insultan al arbitro y la mayorias son viejecitos de Preferente. Tambien destacar las veces que hemos percibido multas por los crios cuando la moda de saltar al campo al finalizar el partido... todos estos hechos mucho más grabes... pero ya sabemos lo que és el Futbol Negocio



En el Diari de Tarragona ha salido hoy, no ayer.

No creo que la policia detenga a la gente por capricho, en principio habra que esperar al juicio para saber lo que realmente paso.

Estas peñas animar lo que se dice animar tampoco es para tanto. Lo que si me acuerdo es de como la peña Nastic Crew celebraba los goles que el Barça nos endoso (en total 5) en nuestro campo la temporada pasada. Eso, he de reconocer, no lo habia visto nunca, que la peña de un equipo se alegrara de los goles del equipo contrario. ¡En fin! ¡Un gran ejemplo de Nastiquismo!

Saludos.

#22 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 abril 2008 - 09:20

En el Diari de Tarragona ha salido hoy, no ayer.

No creo que la policia detenga a la gente por capricho, en principio habra que esperar al juicio para saber lo que realmente paso.

Estas peñas animar lo que se dice animar tampoco es para tanto. Lo que si me acuerdo es de como la peña Nastic Crew celebraba los goles que el Barça nos endoso (en total 5) en nuestro campo la temporada pasada. Eso, he de reconocer, no lo habia visto nunca, que la peña de un equipo se alegrara de los goles del equipo contrario. ¡En fin! ¡Un gran ejemplo de Nastiquismo!

Saludos.

aixo no m'agradaria que ho diguessis gaire fort. aqui a lleida, es va detenir un noi pel presumpte llançament d'una pedra al terreny de joc. al final es va demostrar que no va ser...

#23 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 abril 2008 - 09:24

La de detencions que es fan a la babalà.

#24 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 10:36

Juan del Nàstic.

Te he dicho que ha salido HOY en el diari de Tarragona, ayer en el AQUÍ.

Segundo, que la policia no hace detenciones equivocadas??? bueno... :lol: :lol: porque tu familia o amigos no hayan sido detenidos equivocadamente no quiere decir que no suceda, en Noviembre detuvieron a un amigo mio una noche enterita por el simple hecho de ir corriendo por la calle... resulta que a esa misma hora de la madrugada se habia producido un robo.. cuidao, gran conclusión para deterlo.

Celebrar los goles del Barça?? yo soy anticulé, pero la verdad, en el Nàstic he escuchado cantar goles del Madrid, Valencia, Barça, Valencia, Espanyol... cuando no jugaban ninguno de los dos, o cuando jugaban equipos contrarios... ahora esto sera un delito por el cual ir a la carcel.... tambien podrias decir que el llevar una estelada o una rojigualda al campo lo es.

Pues nada, vive en tu mundo de felicidad, donde la violencia, la corrupción y falsedad no existen.

Saludos!!! y nos vemos en Segunda B!

#25 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 11:38

En el futbol-massa, la conducta es consubstancial al tribalisme. Es un fet sociologicament constatat i universalment acceptat. Es vol dir amb això que ningú es del Nàstic gratuitament. Se es del Nastic per que s'interioritza la idea que el club i l'equip son el referent més universal de la ciutat, o de la comunitat de persones que tenen la voluntat de formar part de la ciutat. Això es extensible a la massa social (socis i simpatitzants) de qualsevol altre club. Per tant el fenomen tribalista es consubstancial a l'existència d'una massa social.
La ideologia es additiva al tribalisme, amb la particularitat que una mateixa comunitat o massa pot albergar diferents tendències o matisos ideologics, que incontestablement convergeixen en la idea de referència: el club o l'equip.
En el futbol-massa no es possible erradicar la ideologia i les seves manifestacions. Es poden intentar maniobres de maquillatge com les que porten a terme els clubs de més repercusió mediàtica, però el substrat persisteix.
Associar ideologia i violència es un axioma pervers que te el proposit de reduir la conducta tribalista a la unica idea: la de referència (ciutat>club>equip), en la majoria dels casos per que particularment no combrega amb la ideologia de la tendència més dinàmica o més numerosa. No es un exercici d'ignorància, sinó de descredit a les altres idees.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA.

#26 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 12:00

Un darrer apunt: les forces anti-avalots no eren al Nou Estadi esperant a aquest grup d'aficionats només per que si. Algú del club debia haver requerit la seva presència, aparentment per que posaven en risc la seguretat de les altres persones.
Resulta molt curiòs que, i m'emparo en els comentaris dels companys Joan del Nastic i Nastiker, durant un any dos grups d'aficionats d'ideologies oposades alterin l'ordre i només un rebi la part que li toca, si es qui li toca.
Resulta molt curiòs que algú del club decideixi que les forces anti-avalots han d'actuar el dia en qüestió i contra el grup en qüestió.

Son fets que han passat, i seria bo que algú del club, per higiene i dignitat, donés alguna explicació, sobretot per que va passar dins les instal.lacions del club, es a dir dins de la propietat del club.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#27 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 08:16

Un darrer apunt: les forces anti-avalots no eren al Nou Estadi esperant a aquest grup d'aficionats només per que si. Algú del club debia haver requerit la seva presència, aparentment per que posaven en risc la seguretat de les altres persones.
Resulta molt curiòs que, i m'emparo en els comentaris dels companys Joan del Nastic i Nastiker, durant un any dos grups d'aficionats d'ideologies oposades alterin l'ordre i només un rebi la part que li toca, si es qui li toca.
Resulta molt curiòs que algú del club decideixi que les forces anti-avalots han d'actuar el dia en qüestió i contra el grup en qüestió.

Son fets que han passat, i seria bo que algú del club, per higiene i dignitat, donés alguna explicació, sobretot per que va passar dins les instal.lacions del club, es a dir dins de la propietat del club.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Tu comentario sobre quien de los dos grupos radicales recibe más palo me llama poderosamente la atención, ¿acaso no deberian recibir tanto unos y deberian recibir más los otros? ambos son grupos radicales que han demostrado en varias ocasiones que son capaces de generar violencia, ¿quizas te caen más simpaticos unos que otros?, estamos siempre en esta dicotomia: estos son violentos pero como ideologicamente piensan parecido a mi, pues los tolero, a los otros como son la antitesis de lo que pienso, pues que les arreen. Si los mios hacen algo malo, miro para otro lado, si lo hacen los otros, les señalo con el dedo.

Mi opinión, como nastiquero de toda la vida, es que me sobran los dos grupos, que si quieren hacer politica se vayan a los foros y a los circulos adecuados a sus ideologias. Prefiriero una afición callada y sosa a una afición violenta. Siempre he pensado que el futbol es para disfrutar y entretenerse no para acabar a palos.

En otro orden de cosas, yo en ningun momento asocio ideologia y violencia (aunque en ocasiones existe esa asociación perversa), lo que creo que debemos erradicar y no ser condescendientes con ello es con las manifestaciones radicales en el mundo del deporte en general y del futbol en particular. Existe el hecho tribal y incluso estoy de acuerdo que la gente se sienta orgullosa de pertenecer a un club, pero eso no es obice para que no seamos respetuosos con el rival. En resumen, deberiamos todos entender que aunque provenimos del mono hace unos cuantos miles de años somos "homo sapiens sapiens" y ya es hora de que se nos note.

Saludos.

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 12:47

Juan del Nastic, sincerament: basant-nos en els fets que van ocorrer el pasat dissabte, sense mirar enrera i pensar el que van fer o deixar de fer els Nastic Crew en altres ocasions, trobes justa la reaccio de la policia?? Trobes normals simplement el fet que els hi diguin que no cantin a les 5 de la tarda?? Trobes normal que per aquest fet no els deixin accedir a l'estadi?? Trobes normal les detencions?? I no val a dir que "esq aquest grup a Figueres nose que.." No, perque la versio o l'excusa de la policia a les detencions i posterior carrega es el simple fet de cantar. I creume, la policia si que acusa i deten "perque si". Jo mateix en vaig ser victima l'any pasat en un Lleida - Figueres sense fer re, i aqui al foro hi han testimonis que ho poden confirmar.

#29 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 01:31

Juan del Nastic, sincerament: basant-nos en els fets que van ocorrer el pasat dissabte, sense mirar enrera i pensar el que van fer o deixar de fer els Nastic Crew en altres ocasions, trobes justa la reaccio de la policia?? Trobes normals simplement el fet que els hi diguin que no cantin a les 5 de la tarda?? Trobes normal que per aquest fet no els deixin accedir a l'estadi?? Trobes normal les detencions?? I no val a dir que "esq aquest grup a Figueres nose que.." No, perque la versio o l'excusa de la policia a les detencions i posterior carrega es el simple fet de cantar. I creume, la policia si que acusa i deten "perque si". Jo mateix en vaig ser victima l'any pasat en un Lleida - Figueres sense fer re, i aqui al foro hi han testimonis que ho poden confirmar.


Yo los hecho no los conozco en su totalidad, entonces en este tema no puedo opinar, cuando tenga todos los datos de lo ocurrido opinare.

De todas formas es curioso que esto que les ha pasado a los miembros de Nastic Crew no me ha pasado a mi ni a mis amigos en los 35 años que hace que vamos al Nástic. ¿Porqué sera?

Saludos.

#30 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 08:46

Juan del Nastic, sincerament: basant-nos en els fets que van ocorrer el pasat dissabte, sense mirar enrera i pensar el que van fer o deixar de fer els Nastic Crew en altres ocasions, trobes justa la reaccio de la policia?? Trobes normals simplement el fet que els hi diguin que no cantin a les 5 de la tarda?? Trobes normal que per aquest fet no els deixin accedir a l'estadi?? Trobes normal les detencions?? I no val a dir que "esq aquest grup a Figueres nose que.." No, perque la versio o l'excusa de la policia a les detencions i posterior carrega es el simple fet de cantar. I creume, la policia si que acusa i deten "perque si". Jo mateix en vaig ser victima l'any pasat en un Lleida - Figueres sense fer re, i aqui al foro hi han testimonis que ho poden confirmar.


Yo los hecho no los conozco en su totalidad, entonces en este tema no puedo opinar, cuando tenga todos los datos de lo ocurrido opinare.

De todas formas es curioso que esto que les ha pasado a los miembros de Nastic Crew no me ha pasado a mi ni a mis amigos en los 35 años que hace que vamos al Nástic. ¿Porqué sera?

Saludos.

També es curios que tampoc els hi haigui pasat mai als UT, oi?? Quan tinc entes que l'any pasat se va liar amb els FA, tot i que van ser ells els que van sortir per cames. Perque serà que als UT tampoc els hi ha pasat mai aixo??? Aix aquesta directiva que teniu....que se li veu la pluma!!

#31 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 12:09

Juan del Nastic, sincerament: basant-nos en els fets que van ocorrer el pasat dissabte, sense mirar enrera i pensar el que van fer o deixar de fer els Nastic Crew en altres ocasions, trobes justa la reaccio de la policia?? Trobes normals simplement el fet que els hi diguin que no cantin a les 5 de la tarda?? Trobes normal que per aquest fet no els deixin accedir a l'estadi?? Trobes normal les detencions?? I no val a dir que "esq aquest grup a Figueres nose que.." No, perque la versio o l'excusa de la policia a les detencions i posterior carrega es el simple fet de cantar. I creume, la policia si que acusa i deten "perque si". Jo mateix en vaig ser victima l'any pasat en un Lleida - Figueres sense fer re, i aqui al foro hi han testimonis que ho poden confirmar.


Yo los hecho no los conozco en su totalidad, entonces en este tema no puedo opinar, cuando tenga todos los datos de lo ocurrido opinare.

De todas formas es curioso que esto que les ha pasado a los miembros de Nastic Crew no me ha pasado a mi ni a mis amigos en los 35 años que hace que vamos al Nástic. ¿Porqué sera?

Saludos.

També es curios que tampoc els hi haigui pasat mai als UT, oi?? Quan tinc entes que l'any pasat se va liar amb els FA, tot i que van ser ells els que van sortir per cames. Perque serà que als UT tampoc els hi ha pasat mai aixo??? Aix aquesta directiva que teniu....que se li veu la pluma!!


Antes de opinar haz el favor de informarte, la directiva esta apoyando a los chavales detenidos y se esta interesando por lo que paso. Informate y no escribas cosas que no sabes, porque quizas al que se le ve el plumero es a ti.

Saludos.

#32 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 12:46

Una Carta avui al director del Diari de Tarragona que em sembla molt correcta:


Els fets del Nou Estadi


«Yo de ti cogería a tu hija en brazos, son peligrosos y tiran piedras», comentari cedit per un policia nacional.

Es referia a un grup de seguidors anomenats Nàstic Crew, que per la
seva estètica a l'hora de vestir i la manera en què canten poden ser
culpats injustament per la policia, la qual els taxa d'alterar l'ordre
públic i l'autoritat.

Vaig viure-ho en primera persona i puc assegurar que els fets que
expliquen aquests aficionats són totalment certs, i que la manera
d'actuar de la Policia Nacional va ser totalment desmesurada i sense
motiu, prohibint l'entrada a cop de porra a una de les poques penyes
que cada dos diumenges transforma el Nou Estadi en una olla a pressió,
defensant l'equip local, sense protagonitzar cap mena d'incident a
l'estadi, i amb una política de grades netes. Tot el que es mereixen és
admiració per part de tothom i no pas un tracte així.

Desitjo que la directiva analitzi els fets i posi fil a l'agulla, que d'injustícies el món ja n'és prou ple.


M. Mercè Gené Sanahuja

#33 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 12:52

Juan del Nastic, sincerament: basant-nos en els fets que van ocorrer el pasat dissabte, sense mirar enrera i pensar el que van fer o deixar de fer els Nastic Crew en altres ocasions, trobes justa la reaccio de la policia?? Trobes normals simplement el fet que els hi diguin que no cantin a les 5 de la tarda?? Trobes normal que per aquest fet no els deixin accedir a l'estadi?? Trobes normal les detencions?? I no val a dir que "esq aquest grup a Figueres nose que.." No, perque la versio o l'excusa de la policia a les detencions i posterior carrega es el simple fet de cantar. I creume, la policia si que acusa i deten "perque si". Jo mateix en vaig ser victima l'any pasat en un Lleida - Figueres sense fer re, i aqui al foro hi han testimonis que ho poden confirmar.


Yo los hecho no los conozco en su totalidad, entonces en este tema no puedo opinar, cuando tenga todos los datos de lo ocurrido opinare.

De todas formas es curioso que esto que les ha pasado a los miembros de Nastic Crew no me ha pasado a mi ni a mis amigos en los 35 años que hace que vamos al Nástic. ¿Porqué sera?

Saludos.

També es curios que tampoc els hi haigui pasat mai als UT, oi?? Quan tinc entes que l'any pasat se va liar amb els FA, tot i que van ser ells els que van sortir per cames. Perque serà que als UT tampoc els hi ha pasat mai aixo??? Aix aquesta directiva que teniu....que se li veu la pluma!!


Antes de opinar haz el favor de informarte, la directiva esta apoyando a los chavales detenidos y se esta interesando por lo que paso. Informate y no escribas cosas que no sabes, porque quizas al que se le ve el plumero es a ti.

Saludos.


Hombre, pq esta directiva no es la misma que la del año pasado Juan... esta empezo los tramites de legalización de la peña Nàstic Crew... la anterior se dedicaba a ponerles multas.

No defiendas a los UT... y a los Nàstic Crew los odies, pq los UT solo han estado en los mejores momentos del Club, momentos de Ascensos y Primera División... cuando el nou estadi taba a reventar... vale, animaban como nadie... me alegro, pero no creo que puedan ser considerados aficionados del Nàstic...

El año que viene en Segunda B quien habra????
Tu no lo se, UT lo dudo, Nàstic Crew si se les deja de una vez en paz estaran, yo SÍ estare

Saludos!

#34 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 01:03

Juan del Nastic, sincerament: basant-nos en els fets que van ocorrer el pasat dissabte, sense mirar enrera i pensar el que van fer o deixar de fer els Nastic Crew en altres ocasions, trobes justa la reaccio de la policia?? Trobes normals simplement el fet que els hi diguin que no cantin a les 5 de la tarda?? Trobes normal que per aquest fet no els deixin accedir a l'estadi?? Trobes normal les detencions?? I no val a dir que "esq aquest grup a Figueres nose que.." No, perque la versio o l'excusa de la policia a les detencions i posterior carrega es el simple fet de cantar. I creume, la policia si que acusa i deten "perque si". Jo mateix en vaig ser victima l'any pasat en un Lleida - Figueres sense fer re, i aqui al foro hi han testimonis que ho poden confirmar.


Yo los hecho no los conozco en su totalidad, entonces en este tema no puedo opinar, cuando tenga todos los datos de lo ocurrido opinare.

De todas formas es curioso que esto que les ha pasado a los miembros de Nastic Crew no me ha pasado a mi ni a mis amigos en los 35 años que hace que vamos al Nástic. ¿Porqué sera?

Saludos.

També es curios que tampoc els hi haigui pasat mai als UT, oi?? Quan tinc entes que l'any pasat se va liar amb els FA, tot i que van ser ells els que van sortir per cames. Perque serà que als UT tampoc els hi ha pasat mai aixo??? Aix aquesta directiva que teniu....que se li veu la pluma!!


Antes de opinar haz el favor de informarte, la directiva esta apoyando a los chavales detenidos y se esta interesando por lo que paso. Informate y no escribas cosas que no sabes, porque quizas al que se le ve el plumero es a ti.

Saludos.


Hombre, <font color=red>perque</font> esta directiva no es la misma que la del año pasado Juan... esta empezo los tramites de legalización de la peña Nàstic Crew... la anterior se dedicaba a ponerles multas.

No defiendas a los UT... y a los Nàstic Crew los odies, <font color=red>perque</font> los UT solo han estado en los mejores momentos del Club, momentos de Ascensos y Primera División... cuando el nou estadi taba a reventar... vale, animaban como nadie... me alegro, pero no creo que puedan ser considerados aficionados del Nàstic...

El año que viene en Segunda B quien habra????
Tu no lo se, UT lo dudo, Nàstic Crew si se les deja de una vez en paz estaran, yo SÍ estare

Saludos!


¿Tu lees lo que escribo?, ¿Eres autista y no te enteras?, o quizas es que no quieres enterarte, ¿En donde he defendido a los UT? Haz el favor de decirlo, ¿el año que viene en 2ª B? Espero que no todavia no hemos descendido ¿porque te empeñas en que el año que viene seamos de 2ªB?

Yo te lo aclaro de una vez, estare con el Nàstic hasta que me muera, que quede claro. Lecciones de nastiquismo no me las vas a dar tu, ni nadie, más nastiquero que yo, nadie, igual que yo muchos.

He estado en tercera muchos años, en segundaB muchos más y cuando en el campo no llegamos a 800 o 900 espectadores.

#35 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 01:23

En Segunda B estaremos, te lo aseguro... seguire animando a mi Nàstic, pero no tenemos equipo, y ya hace mucho que en un foro del Nàstic puse que bajariamos, y todos se reian.... que si fumaba crack, que si estariamos entre los 7 primeros.... ahora quien rie??? bajaremos, no tenemos equipo, lo siento, duele?? bueno, prefiero empezar de 0 en segunda b y volver a soñar.

Enhorabuena por ser el socio numero 1, yo no lo soy.

Yo nose si estare en el Nàstic hasta q me muera, pq seguramente cambiare de ciudad y no lo podre seguir, pero si estoy en Tarragona lo seguire como hasta ahora.

Lo de UT lo digo pq el año pasado no te quejabas cuando los incidentes que protagonizaron con las otras aficiones, en cambio este año sí, y te vuelvo a repetir UT SOLO esta en los mejores momentos.

Saludos! y SÍ, a Segunda B!!! y si seguimos con esta directiva, a Tercera con la Pobla..

#36 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 03:13

Doncs Juan, la directiva que teniu ara potser, per sort, a canviat de politica, pero la del fantasma de l'Andreu que es dedicava a salta a la gespa dels estadis rivals per celebrar les victories, si que era pro UT i anti NC,si o no? Van ser ells qui van "ilegalitzar" Nastic Crew i qui van donar carta blanca a UT. Perque no et queixes d'aixo???

#37 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 04:19

Doncs Juan, la directiva que teniu ara potser, per sort, a canviat de politica, pero la del fantasma de l'Andreu que es dedicava a salta a la gespa dels estadis rivals per celebrar les victories, si que era pro UT i anti NC,si o no? Van ser ells qui van "ilegalitzar" Nastic Crew i qui van donar carta blanca a UT. Perque no et queixes d'aixo???


Andreu con cuatro duros consiguio bajo su mandato subir al equipo a primera.

Andreu cometio errores como todo el mundo, pero los aciertos fueron muy superiores.

A Andreu le he visto toda la vida en el Nàstic, os gustara o no, pero es nastiquero como pocos.

A Nàstic Crew se la ilegalizo por motivos muy graves, ahora con este Consejo de administración (pandilla de fracasados), le estan haciendo el caldo gordo a estos personajes de NC.

Repito por ultima vez por mi no entrarian al campo ni UT ni NC ni ningun grupusculo de descerebrados violentos.

Saludos.

#38 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 11:45

futbol i politica aniran sempre de la ma, perque cada club de futbol representa una terra, i aquella terra te la seva historia i, com a tal, arrelada a la politica d'avui en dia de cada territori.


Disfruta del futbol i deixa estar la pUta politica q sempre estas igual. :evil:

#39 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 abril 2008 - 01:11

futbol i politica aniran sempre de la ma, perque cada club de futbol representa una terra, i aquella terra te la seva historia i, com a tal, arrelada a la politica d'avui en dia de cada territori.


Disfruta del futbol i deixa estar la **** politica q sempre estas igual. :evil:




Negar que esport i politica van lligats, es negar una evidencia, i sino, que son els jocs olimpics, els mundials, eurocopes... etc.. ?

Si l'esport no fos politica, que mes donaria que la selecció catalana fos oficial?




PD: Negar l'evidencia no es bo.

#40 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2008 - 11:14

futbol i politica aniran sempre de la ma, perque cada club de futbol representa una terra, i aquella terra te la seva historia i, com a tal, arrelada a la politica d'avui en dia de cada territori.


Disfruta del futbol i deixa estar la **** politica q sempre estas igual. :evil:




Negar que esport i politica van lligats, es negar una evidencia, i sino, que son els jocs olimpics, els mundials, eurocopes... etc.. ?

Si l'esport no fos politica, que mes donaria que la selecció catalana fos oficial?




PD: Negar l'evidencia no es bo.



Jo sempre dic, que la política a l'esport, és dolentam quan la fan els catalans. Segur que aquest noi, no va dir res quan el València i El Murcia van sortir amb samarreta i pancartes a favor del PHN, o quan el Salamanca va sortir amb samarretes en contra del retorns dels arxius a Catalunya. Ahir vaig llegir un article que criticave que l'Espanyol volia la senyera a la samarreta, i es deia que era d'acomplexats i es posave en política, en canvi, quan el madrid o el Atletico es van posar la bandera de ECSpaña, ningú va dir res, posar la senyera és fer políticaperquè va en contra del que pensen aquesta colla de desgraciats, i et llençaran als taurons, però si et poses la bandera ECSpañola, disfrutaras de la seva simpatia. Ja veus, aquesta gent és lamentable, són aixó, i no hi ha res a fer.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos